Kiitoksia Päivi Räsäselle Suomen mustamaalaamisesta.

Anonyymi-ap

33

241

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Suomessa pitäisi olla huolissaan oikeusvaltioperiaatteen toteutumisesta ja lopettaa Räsäsen vainoaminen.

• Oikeus voisi määrätä räsäskurpan elämään itse raamatun ohjeiden mukaan, ennenkuin hän ryhtyy muita ohjeistamaan.

• Anonyymi
        he-ma kirjoitti:

Oikeus voisi määrätä räsäskurpan elämään itse raamatun ohjeiden mukaan, ennenkuin hän ryhtyy muita ohjeistamaan.

'Oikeus voisi määrätä räsäskurpan elämään itse raamatun ohjeiden mukaan,'
        Ei oikeus voi tuollaista määrätä. Mikäli tälläinen mahdollisuus olisi, voisi oikeus myös määrätä homot ja lesbot elämään Raamatun ohjeiden mukaan...
        Tässä oikeudenkäynnissä on kyse paljon suuremmista asioista kuin siitä onko Räsänen loukannut hinttien tunteita. Kyse on sananvapaudesta jonka puolesta on taisteltu ja tehty työtä yli 200 vuotta.

• Anonyymi kirjoitti:

'Oikeus voisi määrätä räsäskurpan elämään itse raamatun ohjeiden mukaan,'
        Ei oikeus voi tuollaista määrätä. Mikäli tälläinen mahdollisuus olisi, voisi oikeus myös määrätä homot ja lesbot elämään Raamatun ohjeiden mukaan...
        Tässä oikeudenkäynnissä on kyse paljon suuremmista asioista kuin siitä onko Räsänen loukannut hinttien tunteita. Kyse on sananvapaudesta jonka puolesta on taisteltu ja tehty työtä yli 200 vuotta.

Sana on vapaa, mutta epäonnistumisesta sananvapauden saralla joutuu siitä vastuuseen.

Homot eivät ohjeista muita elämään kuten he, joten siinä on merkittävä ero räsäskurpan sanomisiin.

Voisimme aloittaa siitä, ettei räsäskurppa aukaisen päätään, vaan kuuntelee mitä miehillä on sanottavaa.

Edelleen asustekokonaisuudet pitää tarkistaa, ettei vaan ole erilaisia kuituja käytetty.

Sisävessaan ei räsäskurpalla ole asiaa, lapio mukaan ja lerin ulkopuolelle menköön hän tarpeilleen.

• Anonyymi
        he-ma kirjoitti:

Oikeus voisi määrätä räsäskurpan elämään itse raamatun ohjeiden mukaan, ennenkuin hän ryhtyy muita ohjeistamaan.

Koskas hihhuleilla ne omat opit niitä itseä koskee.
        Moraalisäännöt on vaan naapureita varten.

• Anonyymi kirjoitti:

Koskas hihhuleilla ne omat opit niitä itseä koskee.
        Moraalisäännöt on vaan naapureita varten.

Toivottavasti Anu Mantila älyää kysyä räsäskurpalta raamatun ohjeiden noudattamisesta omassa elämässään.

• Anonyymi
        he-ma kirjoitti:

Sana on vapaa, mutta epäonnistumisesta sananvapauden saralla joutuu siitä vastuuseen.

Homot eivät ohjeista muita elämään kuten he, joten siinä on merkittävä ero räsäskurpan sanomisiin.

Voisimme aloittaa siitä, ettei räsäskurppa aukaisen päätään, vaan kuuntelee mitä miehillä on sanottavaa.

Edelleen asustekokonaisuudet pitää tarkistaa, ettei vaan ole erilaisia kuituja käytetty.

Sisävessaan ei räsäskurpalla ole asiaa, lapio mukaan ja lerin ulkopuolelle menköön hän tarpeilleen.

Mikä turapärstä sinä oot neuvomaan ! Ennen pöljät osasi pitää pierunsa omana luulonaan, mutta nykyisin tyrkytätte ja räähkitte ne ihmisten naamalle kuin riivatut.

• Anonyymi
        he-ma kirjoitti:

Toivottavasti Anu Mantila älyää kysyä räsäskurpalta raamatun ohjeiden noudattamisesta omassa elämässään.

Mee sinä antamaan älyä älyttömälle, HAHHAHHHÄHHÄHUU:)

• Anonyymi kirjoitti:

Mikä turapärstä sinä oot neuvomaan ! Ennen pöljät osasi pitää pierunsa omana luulonaan, mutta nykyisin tyrkytätte ja räähkitte ne ihmisten naamalle kuin riivatut.

Pitäähän jonkun täysjärkisen teitä vajaalla älyllä varustettuja taikauskoisia sivistää.

• Anonyymi
        he-ma kirjoitti:

Tämä n totta

• Anonyymi

Päivi Räsänen mustamaalannut Suomea? HAHAxD Olet sinä varsinainen einstein :D Edes kännissä ja läpällä ei pitäisi tällaisiin aloituksiin ryhtyä.

• Anonyymi

Itsekäs nainen, haukkuu Suomen oikeusjärjestelmän olevan ristiriidassa, ahkerasti joka paikassa, ulkomaita myöten, heiluttelemansa Raamatun kanssa.

• Anonyymi

Päivi on täysin oikeassa. Mutta mitä itse olette?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Isänmaallisia! Mutta sitähän ei ole Räsäskä Suomea ulkomailla haukkuessaan!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

https://x.com/flatsmackin/status/1705693514736992377?s=09
        Palloihmiset uskoo kaiken mitä,media valehtelee.
        Pyörimme auringon ympäri ja Nasan kansiot ovat tiedettä j totuutta.
        Missään muualla ei ole elämää kuin maapallolla. Evoluutiomtotta apinasta ihmiseksi ja Zionisteihin uskomme. 🦎🤡🤮😱🐑🤖🐑🐏
        ⏰⏰⏰⏰⏰⏰⏰⏰⏰⏰⏰⏰⏰⏰

• Anonyymi

Hyvä vain, että muuallakin tiedetään suomen vääryyslaitos.

• Anonyymi

Sitä mieltähän se oli Päivikin.

• Anonyymi

Saadaan kansainvälistä mainetta täällä pimeässä pohjolassa.

• Anonyymi

Kansainvälistä mainetta tietyn kansanosan typeryydelle. Rikoslaissa ei sanota, "tämä pykälä ei koske uskovaisia".

• Anonyymi

Oli se vähän liikaa syyttäjältä valittaa tuomiosta . Kallista sekoilua.

• Anonyymi

Sekopäistä porukkaa. Ovat myyneet ja häpäisseet itsensä.

• Anonyymi

Asia on isompi kuin Räsänen. Uskonnonvapauden raja menee muiden ihmisoikeuksien loukkaamisessa. Räsäsen tapauksessa tutkitaan ylittyikö raja. Asia on yhteiskunnallisesti sen verran tärkeä, että se vaatii ennakkopäätöksen, johon voidaan vedota tulevaisuudessa vastaavissa oikeusprosesseissa. Ennakkopäätökset antaa Suomessa Korkein Oikeus.

• Anonyymi

Päivi Räsänen toimii aloittajan harhoissa kuutenatoista republikaanina Yhdysvaltojen kongressissa.

Kuinka pitkälle mielisairaus etenee, ennen kuin siihen saa hoitoa?

• Anonyymi

Raija Toiviainen tuli helvetin kalliiksi suomelle !

• Anonyymi

Räsäseen pätee vanha persialainen sanonta: "Valehtelee kuin kristitty".

• Anonyymi

Nykysuomen sanonta: "Tolkuton kuin Toiviainen".

• Anonyymi

Ei kai kukaan kuvittele, että Biden tällaiseen tarttuu?

• Anonyymi

Kiitos Päiville tuodessaan Raamatun totuuden esille. Se on muuttumaton, kuten Jumalakin.

• Anonyymi

Jeesuksen Jumala on muuttumaton.

Johanneksen evankeliumi:
        17:3 Mutta tämä on iankaikkinen elämä, että he tuntevat sinut, joka yksin olet totinen Jumala, ja hänet, jonka sinä olet lähettänyt, Jeesuksen Kristuksen.

Hebrealaiskirje:
        5:7 Ja lihansa päivinä hän väkevällä huudolla ja kyynelillä uhrasi rukouksia ja anomuksia sille, joka voi hänet kuolemasta pelastaa; ja hänen rukouksensa kuultiin hänen jumalanpelkonsa tähden.

Johanneksen evankeliumi:
        20:17 Jeesus sanoi hänelle: "Älä minuun koske, sillä en minä ole vielä mennyt ylös Isäni tykö; mutta mene minun veljieni tykö ja sano heille, että minä menen ylös, minun Isäni tykö ja teidän Isänne tykö, ja minun Jumalani tykö ja teidän Jumalanne tykö".

Ilmestyskirja:
        3:2 Heräjä valvomaan ja vahvista jäljellejääneitä, niitä, jotka ovat olleet kuolemaisillaan; sillä minä en ole havainnut sinun tekojasi täydellisiksi Jumalani edessä.

Ilmestyskirja:
        3:12 Joka voittaa, sen minä teen pylvääksi Jumalani temppeliin, eikä hän koskaan enää lähde sieltä ulos, ja minä kirjoitan häneen Jumalani nimen ja Jumalani kaupungin nimen, sen uuden Jerusalemin, joka laskeutuu alas taivaasta minun Jumalani tyköä, ja oman uuden nimeni.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jeesuksen Jumala on muuttumaton.

Johanneksen evankeliumi:
        17:3 Mutta tämä on iankaikkinen elämä, että he tuntevat sinut, joka yksin olet totinen Jumala, ja hänet, jonka sinä olet lähettänyt, Jeesuksen Kristuksen.

Hebrealaiskirje:
        5:7 Ja lihansa päivinä hän väkevällä huudolla ja kyynelillä uhrasi rukouksia ja anomuksia sille, joka voi hänet kuolemasta pelastaa; ja hänen rukouksensa kuultiin hänen jumalanpelkonsa tähden.

Johanneksen evankeliumi:
        20:17 Jeesus sanoi hänelle: "Älä minuun koske, sillä en minä ole vielä mennyt ylös Isäni tykö; mutta mene minun veljieni tykö ja sano heille, että minä menen ylös, minun Isäni tykö ja teidän Isänne tykö, ja minun Jumalani tykö ja teidän Jumalanne tykö".

Ilmestyskirja:
        3:2 Heräjä valvomaan ja vahvista jäljellejääneitä, niitä, jotka ovat olleet kuolemaisillaan; sillä minä en ole havainnut sinun tekojasi täydellisiksi Jumalani edessä.

Ilmestyskirja:
        3:12 Joka voittaa, sen minä teen pylvääksi Jumalani temppeliin, eikä hän koskaan enää lähde sieltä ulos, ja minä kirjoitan häneen Jumalani nimen ja Jumalani kaupungin nimen, sen uuden Jerusalemin, joka laskeutuu alas taivaasta minun Jumalani tyköä, ja oman uuden nimeni.

Päivi Räsänen ei ole lukenut heiluttelemaansa Raamattua.

Jeesus ei pitänyt itseään Jumalana.

Johanneksen evankeliumi:
        10:34 Jeesus vastasi heille: "Eikö teidän laissanne ole kirjoitettuna: 'Minä sanoin: te olette jumalia'?

Psalmit:
        perustukset horjuvat.
        82:6 Minä sanon: Te olette jumalia ja kaikki tyynni Korkeimman poikia;
        82:7 kuitenkin te kuolette, niinkuin ihmiset kuolevat, ja kaadutte niinkuin kuka ruhtinas tahansa."

Paavalikaan ei Pitänyt Jeesusta Jumalana.

Galatalaiskirje:
        3:20 Välimies taas ei ole yhtä varten; mutta Jumala on yksi.

1.Timoteuksen kirje:
        2:5 Sillä yksi on Jumala, yksi myös välimies Jumalan ja ihmisten välillä, ihminen Kristus Jeesus,

2.Mooseksen kirja:
        20:3 Älä pidä muita jumalia minun rinnallani.

2.Mooseksen kirja:
        20:23 Älkää tehkö jumalia minun rinnalleni; hopeaisia tai kultaisia jumalia älkää tehkö itsellenne.

3.Mooseksen kirja:
        26:1 "Älkää tehkö itsellenne epäjumalia älkääkä pystyttäkö itsellenne jumalankuvia tai patsaita, älkää myöskään asettako maahanne kiviä, joissa on kuvia, kumartaaksenne niitä, sillä minä olen Herra, teidän Jumalanne.

5.Mooseksen kirja:
        4:28 Ja siellä te palvelette jumalia, jotka ovat ihmiskätten tekoa, puuta ja kiveä, jotka eivät näe eivätkä kuule, eivät syö eivätkä hajua tunne.

5.Mooseksen kirja:
        5:7 Älä pidä muita jumalia minun rinnallani.

5.Mooseksen kirja:
        11:16 Varokaa, ettei teidän sydämenne antaudu vieteltäväksi, niin että poikkeatte pois ja palvelette muita jumalia ja niitä kumarratte;

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Päivi Räsänen ei ole lukenut heiluttelemaansa Raamattua.

Jeesus ei pitänyt itseään Jumalana.

Johanneksen evankeliumi:
        10:34 Jeesus vastasi heille: "Eikö teidän laissanne ole kirjoitettuna: 'Minä sanoin: te olette jumalia'?

Psalmit:
        perustukset horjuvat.
        82:6 Minä sanon: Te olette jumalia ja kaikki tyynni Korkeimman poikia;
        82:7 kuitenkin te kuolette, niinkuin ihmiset kuolevat, ja kaadutte niinkuin kuka ruhtinas tahansa."

Paavalikaan ei Pitänyt Jeesusta Jumalana.

Galatalaiskirje:
        3:20 Välimies taas ei ole yhtä varten; mutta Jumala on yksi.

1.Timoteuksen kirje:
        2:5 Sillä yksi on Jumala, yksi myös välimies Jumalan ja ihmisten välillä, ihminen Kristus Jeesus,

2.Mooseksen kirja:
        20:3 Älä pidä muita jumalia minun rinnallani.

2.Mooseksen kirja:
        20:23 Älkää tehkö jumalia minun rinnalleni; hopeaisia tai kultaisia jumalia älkää tehkö itsellenne.

3.Mooseksen kirja:
        26:1 "Älkää tehkö itsellenne epäjumalia älkääkä pystyttäkö itsellenne jumalankuvia tai patsaita, älkää myöskään asettako maahanne kiviä, joissa on kuvia, kumartaaksenne niitä, sillä minä olen Herra, teidän Jumalanne.

5.Mooseksen kirja:
        4:28 Ja siellä te palvelette jumalia, jotka ovat ihmiskätten tekoa, puuta ja kiveä, jotka eivät näe eivätkä kuule, eivät syö eivätkä hajua tunne.

5.Mooseksen kirja:
        5:7 Älä pidä muita jumalia minun rinnallani.

5.Mooseksen kirja:
        11:16 Varokaa, ettei teidän sydämenne antaudu vieteltäväksi, niin että poikkeatte pois ja palvelette muita jumalia ja niitä kumarratte;

Jumalaa rakennettiin ja nyt se on jo valmis rukoiltavaksi ja palvottavaksi.

https://www.aftonbladet.se/nyheter/a/oRkqQg/halleluja-en-san-olycka-till-staty

• Anonyymi

Eiköhän se ole Suomen oikeuslaitos joka sitä mainehaittaa tuo.

• Anonyymi

Räsäsen kannattaisi kääntyä islamistiksi!
      Niin saisi sanoa homoista ja lesboista ihan mitä huvittaa ja kukaan ei syytä mistään, koska se on sitä koskematonta monikulttuurista, monimuotoista, kulttuurinrikkautta…

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Upea peppuisella naisella

Upea peppuisella naisella on upea peppu.
      Ikävä
      100
      6404
    2. Nikkalassa vauhdilla nokka kohti taivasta

Mitähän Darwin sanoisi näistä 4 suomalaisesta, jotka kävivät Haparandan puolella näyttämässä, kuinka Suomi auto kulkee t
      Tornio ja Haaparanta
      30
      3833
    3. törniöläiset kaaharit haaparannassa

isäpapan autolla kaahatta 270 km/h metsään https://www.lapinkansa.fi/nsd-kaksi-suomalaista-kuoli-kolarissa-haaparannall/
      Tornio ja Haaparanta
      28
      3210
    4. Sitä saa mitä tilaa Perussuomalaiset!

https://yle.fi/a/74-20160212 SDP:n kannatus se vain nousee ja Keskusta on kolmantena. Kokoomus saanut pienen osan persu
      Maailman menoa
      370
      1736
    5. Mihin se sysipska hävisi?

Katso Frida Kahlo elämäkerta ja opi.
      Ikävä
      33
      1398
    6. Upea peppuisella miehellä

Upea peppuisella miehellä on upea peppu.
      Ikävä
      27
      1340
    7. Eelin, 20, itsemurhakirje - Suomalaisen terveydenhuollon virhe maksoi nuoren elämän

Yksikin mielenterveysongelmien takia menetetty nuori on liikaa. Masennusta sairastava Eeli Syrjälä, 20, ehti asua ensi
      Maailman menoa
      46
      979
    8. Anteeksi kulta

En oo jaksanut pahemmin kirjoitella, kun oo ollut tosi väsynyt. Mut ikävä on mieletön ja haluisin kuiskata korvaasi, hyv
      Ikävä
      11
      966
    9. Perttu Sirviö laukoo täydestä tuutista - Farmi Suomi -kisaajista kovaa tekstiä "Pari mätää munaa..."

Ohhoh, Farmilla tunteet alkaa käydä kuumana, kun julkkiksia tippuu jaksosta toiseen! Varo sisältöpaljastuksia: https:
      Tv-sarjat
      11
      890
    10. Tykkään susta todella

Paljon. Olet ihana ❤️
      Ikävä
      42
      869
    Aihe