Kumpi teillä on aktiivisempi kimppaa harrastamaan?
Meillä jouduin houkutteleen vaimoa mukaan kolmenkimppaan.
Pyysin häntä kokeilemaan ainakin kerran.
Kerran uusimme saunan sisustuksen seinä ja katto panelointi ja uudet lauteet.
Sauna piti koe lämmittää heti valmistuttua.
Vaimoni kysyi "vieläkö haluan toisen miehen meidän mukaan sänkyyn?"
Vastasin myöntävästi.
Kun olinme menossa saunaan vaimoni kysyi "onko meillä mitään sitä vastaan jos hän tulee samaan aikaan löylyyn?"
Eihän meillä ollut.
Kaveri meinasi jättää kalsarit jalkaan niin sanoin vaimonikin tulevan alasti.
Vaimoni tullessa huomasin kaverin kalun nostavan päätään.
Vaimoni kysyi kaverilta haluaisiko hän tulla meidän mukaan kolmenkimppa kokeiluun?
Kaveri tuli mielellään ja kun kysyimme milloin haluaa uusintaa niin sanoi ihan milloin haluatte.
Nyt 26-vuotias vaimoni on täysin koukussa kimppaseksiin 1N & 2M.
Vaimoni jopa kysyy usein milloin kaveri tulee käymään.
Vaimoni on todella halukas miesten kanssa panemaan.
Onneksi kaverimme tykkää panna vaimoani edelleen melko ahkerasti.
Kumpi on aktiivisempi
Anonyymi-ap
1
922
Vastaukset
- Anonyymi
Joopa joo taas tämä hupiukko jauhaa lööperiä
Ketjusta on poistettu 23 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taas syytöntä illlllkkaa rangaistiin
Niin se vain paha saa palkkansa ja rääsyämiselle ja räkimiselle laskettiin hinta. Ottaisi nyt tuo onneton lusikan kauni831469Kadun transhoitoja - Suomalainen dokkari kertoo yhden ihmisen tarinan: "Miks oon ikinä..."
Mielenkiintoinen dokkari tv:ssä. Sametti poistatti rintansa, kohtunsa ja munasarjansa ja eli vuosia miehenä. Pitkään pä671255Vähemmän metsien hakkuita, enemmän sähköautoja
Siinä ilmastopaneelin neuvot tiivistettynä kuinka Suomi saavuttaa ilmastotavoitteensa. https://yle.fi/a/74-20155596 "S2221225Asunnottomuus lisääntyy
Petteri Orpon hallituksen leikkaukset ihmisoikeusjärjestö Amnestyn syynissä. Jokaisella on oikeus omaan kotiin. Jopa työ2031223Sun ajatttelu tuo vaan julmuutta mut kukaan muu nainen ei voi korvaa sua
Mut sun ajattelu saa mut itsetuhoseks ja uhmaan lakiakin😭😭💀 Se väärinymmärryksen määrä on käsittämätöntä. Helpottais121049Sulle on tullut
Viesti mesessä, tietääkseni. Olis ihan kiva saada vastauskin sulta, kaunis nainen😊 Mieheltä1041019Olen rakastunut sinuun mies edelleen
Meidän yhteys on jossain ihan muualla kuin netissä, muistetaan se. Kaunista päivää sinulle 😍134946Minä pyydän,
jos yhtään minua haluat, näytä se jotenkin. Kosketa tai sano jotain joka rikkoo rajoja. Ota vaikka olematon roska hiuksi65923- 79821
Ihmeelliseltä pikkunaiselta....
Jatkakaa vaikka tässä jos on jotain mitä joku haluaa että mä näen... En jaksa, eikä mua kiinnosta sitä jätti ketjua t123808