Väyrysessä kulminoituu pahuus

Anonyymi-ap

Kunniapuheenjohtajaa ei tietenkään saisi arvostella, koska sellainen titteli annetaan vain kaikkein eniten Keskustan hyväksi tehdystä tuloksellisesta ahertamisesta. Mutta kun kyse on puoluetta vastaan jatkuneesta ja yhä jatkuvasta riidankylvämisesta niin silti pitää sanoa, että Paavo Värynen on ollut kaikille maamme puolueille suureksi siunaukseksi, paitsi Keskustapuolueelle hän on ollut ja on katastrofi.

25

231

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Ottaen huomioon näin valtavan muutoksen näkyvyydessä, niin laittakaapa arvionne hänen vaalissa saamastaan kannatuksesta. P.s. Edellyttäen, että hän pääsee ehdokkaaksi.

• Anonyymi

Minä extrapoloin nyt Väyrysen kanntukseksi 2,8 % ja 6. sija, koska:
        1988: 20,6%, 2. sija
        Sitten 19,5%, 3. sija
        Sitten 17,5%, 3 sija
        Viimeksi 6,2%, 4. sija
        Eli kannatussyöksy on kiihtynyt ja siksi ennuste on 2,8% ja 6. sija.
        Kaikki kuitenkin edellytyksellä, että saa kannatuskortit kasaan, ei peru ehdokkuuttaan, eikä peru perumisensa perumista.

• Anonyymi

Minä uskoisin, että Väyrysen vaalista tulee pannukakku. Jos ylipäätään pääsee ehdokkaaksi saakka, niin diskataan väyrynnettyjen kannatuskorttien johdosta kesken kisaa.

• Anonyymi

🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑

🍒 ­N­­­y­­m­­­f­o­­m­a­­a­­n­­i -> https://ye.pe/finngirl21#180283225

🔞💋❤️💋❤️💋🔞💋❤️💋❤️💋🔞

• Anonyymi

>>... niin silti pitää sanoa, että Paavo Värynen on ollut kaikille maamme puolueille suureksi siunaukseksi, paitsi Keskustapuolueelle hän on ollut ja on katastrofi.<<

Miksi? Mitä pahaa te olette tehneet, että olette ansainneet Väyrysen?

• Lista on pitkä, Aho, Väykkä, pösilö... oksettaa, sori...

• Anonyymi

Väyrynen on herkkä kuin Putler, jos asiat ei mene juuri heidän tahtonsa mukaan, niin alkavat murjotaa ja kiukuttelevat.

• Anonyymi

Ei Väyrynen ole paha, Väyrynen on tyhmä.

• Anonyymi

Väyryseen on kasautunut useiden sukupolvien pahuus, siis Väyrysten suvusta!

• Anonyymi

Saisiko selvennyksen?
        Mikä useiden sukupolvien pahuus?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Saisiko selvennyksen?
        Mikä useiden sukupolvien pahuus?

De facto väyrysläisyyden indoktrinaatio, edelliset sukupolvet ei käytä koko pahuuttaan vaan siirtävät sitä edelleen seuraaville. Väyrysessä se vaan purkaantuu, vähän kuin viimeinen lopun ajanVäyrynen on kyseessä.

• Anonyymi

Väyrynen edustaa monelle aikaisempaa Suomen Keskustaa. Nykyinen on Sipilän ja Lintilän talousarvojen mukainen. Kyse on ristiriidasta, ei riidan haastamisesta. Keskutan kannatus kertoo miten kansalaiset asian kokevat.

Suomalaiset perusarvot ovat enemmän sitä mitä oli joskus. Ne ovat puolueista riippumattomia. Demokratia toimii jos lait seuraavat arvoja.

• Anonyymi

Minä (ulkopuolisena, ei-kepulina) ymmärrän Väyrysen edustavan Paasikivi-Kekkosen linjaa. Onko näin?

Kekkosen aikaan oli asiat hyvin.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Minä (ulkopuolisena, ei-kepulina) ymmärrän Väyrysen edustavan Paasikivi-Kekkosen linjaa. Onko näin?

Kekkosen aikaan oli asiat hyvin.

Väyrynen edustaa Väyrysen linjaa ja se on Kremlin linja.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Väyrynen edustaa Väyrysen linjaa ja se on Kremlin linja.

Mitä pahaa on Kremlin linjassa?
        Tottakai suurvalta tarkkailee rajojaan.

Etenkin, kun Suomi viimeksi liittoutui NL:a vastaan, yhdessä Natsisaksan kanssa. Muita liittolaisia: Italia ja Japani.

Koko muu maailma, sen Liittoutuneet, olivat toista mieltä.

Suomeen ei voi luottaa. Edes koko Suomen kansa ei enää luota, vaikka muuta mielikuvaa täällä luodaan.

Heti kun tilaisuus tuli, Suomen päättäjät, ilman kansanäänestystä liittivät Suomen ja Ukrainan jonkinlaiseen valtioliittoon, tätä ei ole kansalle tarkoin selitetty. Liittivät myös Suomen Venäjän viholliseen, NATO:on ja päästivät USA:n armeijan Suomen maaperälle hyökkäysvalmiuteen.

Uusia vale-mainiloita odotellen.

Eihän Suomessa uutisoitu USA:n, yhdessä Ukrainan kanssa tammikuussa 2022 tekemiä ohjusiskuja lounais-Venäjän rajakaupunkeihinkaan (niistä levisi kuvia), mutta Venäjän vastatessa näille helmikuussa, tämä uutisoitiin "Venäjän hyökkäyksenä Ukrainaan".

• Anonyymi

Väyryseen on jotenkin tarttunut punikkimaisuus ja vahva venäläisyys. Ehkä siksi Väyrynen ei kykyne yhteistyöhän kenekään kanssa.

• Anonyymi

Tuo kyllä kuvastaa hyvin Väyrystä ja hänen täydellistä yhteistyökyvyttömyyttä.

• Anonyymi

Pahuuden lisäksi Väyrynen on hämmästyttävän tyhmä.

• Anonyymi

Väyrynen on liian yksinkertainen politiikkaan.

• Anonyymi

Väyrynen on kepulaisen pimeyden ydin...

• Anonyymi

Väyrysellä on aina ollut vaikeaa ja ahistanut kovasti.

• Anonyymi

Pahuudestaan huolimatta Väyrynen on harmiton höpöttövä vanhus.

• Anonyymi

Väyrynen kävelee nykyään hyvin omituisesti, olisiko sillä pahuus housussa?

• Anonyymi

Väyrynen on venäläinen marionetti, siinäkin huono.

• Anonyymi

Väyrysen pahuus on se, että Väyrynen yrittää nostaa Kremlin valtaan Suomessa.

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mihin kaivattusi

Ja sinun juttusi kaatui?
      Ikävä
      184
      8485
    2. En löydä sinua

En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k
      Ikävä
      26
      4588
    3. Ketä julkkista

kaivattunne muistuttaa?
      Ikävä
      50
      4158
    4. Tunniste

Jonka vain sinä ja kaivattusi tietää. ⬇️
      Ikävä
      54
      3632
    5. Opettelen sun jokaisen virheen

ja rakastan sua.
      Ikävä
      51
      3156
    6. Miten, milloin

Se onnistuisi sun luona
      Ikävä
      50
      2910
    7. Ne oli ne hymyt

Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä
      Ikävä
      26
      2616
    8. Haluan huomiota sulta

nainen…tiedoksi. 😥❤️ -M-
      Ikävä
      38
      2394
    9. Anteeksi kun käyttäydyn

niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv
      Ikävä
      38
      2083
    10. Mitä haluat oikeasti

Mun ymmärtävän? Sitäkö ettet rakasta ja ole valmis mihinkään?
      Ikävä
      29
      2056
    Aihe