Kunniapuheenjohtajaa ei tietenkään saisi arvostella, koska sellainen titteli annetaan vain kaikkein eniten Keskustan hyväksi tehdystä tuloksellisesta ahertamisesta. Mutta kun kyse on puoluetta vastaan jatkuneesta ja yhä jatkuvasta riidankylvämisesta niin silti pitää sanoa, että Paavo Värynen on ollut kaikille maamme puolueille suureksi siunaukseksi, paitsi Keskustapuolueelle hän on ollut ja on katastrofi.
Väyrysessä kulminoituu pahuus
25
231
Vastaukset
- Anonyymi
Ottaen huomioon näin valtavan muutoksen näkyvyydessä, niin laittakaapa arvionne hänen vaalissa saamastaan kannatuksesta. P.s. Edellyttäen, että hän pääsee ehdokkaaksi.
- Anonyymi
Minä extrapoloin nyt Väyrysen kanntukseksi 2,8 % ja 6. sija, koska:
1988: 20,6%, 2. sija
Sitten 19,5%, 3. sija
Sitten 17,5%, 3 sija
Viimeksi 6,2%, 4. sija
Eli kannatussyöksy on kiihtynyt ja siksi ennuste on 2,8% ja 6. sija.
Kaikki kuitenkin edellytyksellä, että saa kannatuskortit kasaan, ei peru ehdokkuuttaan, eikä peru perumisensa perumista. - Anonyymi
Minä uskoisin, että Väyrysen vaalista tulee pannukakku. Jos ylipäätään pääsee ehdokkaaksi saakka, niin diskataan väyrynnettyjen kannatuskorttien johdosta kesken kisaa.
- Anonyymi
🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑
🍒 Nymfomaani -> https://ye.pe/finngirl21#180283225
🔞💋❤️💋❤️💋🔞💋❤️💋❤️💋🔞
- Anonyymi
>>... niin silti pitää sanoa, että Paavo Värynen on ollut kaikille maamme puolueille suureksi siunaukseksi, paitsi Keskustapuolueelle hän on ollut ja on katastrofi.<<
Miksi? Mitä pahaa te olette tehneet, että olette ansainneet Väyrysen? - Anonyymi
Väyrynen on herkkä kuin Putler, jos asiat ei mene juuri heidän tahtonsa mukaan, niin alkavat murjotaa ja kiukuttelevat.
- Anonyymi
Ei Väyrynen ole paha, Väyrynen on tyhmä.
- Anonyymi
Väyryseen on kasautunut useiden sukupolvien pahuus, siis Väyrysten suvusta!
- Anonyymi
Saisiko selvennyksen?
Mikä useiden sukupolvien pahuus? - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Saisiko selvennyksen?
Mikä useiden sukupolvien pahuus?De facto väyrysläisyyden indoktrinaatio, edelliset sukupolvet ei käytä koko pahuuttaan vaan siirtävät sitä edelleen seuraaville. Väyrysessä se vaan purkaantuu, vähän kuin viimeinen lopun ajanVäyrynen on kyseessä.
- Anonyymi
Väyrynen edustaa monelle aikaisempaa Suomen Keskustaa. Nykyinen on Sipilän ja Lintilän talousarvojen mukainen. Kyse on ristiriidasta, ei riidan haastamisesta. Keskutan kannatus kertoo miten kansalaiset asian kokevat.
Suomalaiset perusarvot ovat enemmän sitä mitä oli joskus. Ne ovat puolueista riippumattomia. Demokratia toimii jos lait seuraavat arvoja.- Anonyymi
Minä (ulkopuolisena, ei-kepulina) ymmärrän Väyrysen edustavan Paasikivi-Kekkosen linjaa. Onko näin?
Kekkosen aikaan oli asiat hyvin. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minä (ulkopuolisena, ei-kepulina) ymmärrän Väyrysen edustavan Paasikivi-Kekkosen linjaa. Onko näin?
Kekkosen aikaan oli asiat hyvin.Väyrynen edustaa Väyrysen linjaa ja se on Kremlin linja.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Väyrynen edustaa Väyrysen linjaa ja se on Kremlin linja.
Mitä pahaa on Kremlin linjassa?
Tottakai suurvalta tarkkailee rajojaan.
Etenkin, kun Suomi viimeksi liittoutui NL:a vastaan, yhdessä Natsisaksan kanssa. Muita liittolaisia: Italia ja Japani.
Koko muu maailma, sen Liittoutuneet, olivat toista mieltä.
Suomeen ei voi luottaa. Edes koko Suomen kansa ei enää luota, vaikka muuta mielikuvaa täällä luodaan.
Heti kun tilaisuus tuli, Suomen päättäjät, ilman kansanäänestystä liittivät Suomen ja Ukrainan jonkinlaiseen valtioliittoon, tätä ei ole kansalle tarkoin selitetty. Liittivät myös Suomen Venäjän viholliseen, NATO:on ja päästivät USA:n armeijan Suomen maaperälle hyökkäysvalmiuteen.
Uusia vale-mainiloita odotellen.
Eihän Suomessa uutisoitu USA:n, yhdessä Ukrainan kanssa tammikuussa 2022 tekemiä ohjusiskuja lounais-Venäjän rajakaupunkeihinkaan (niistä levisi kuvia), mutta Venäjän vastatessa näille helmikuussa, tämä uutisoitiin "Venäjän hyökkäyksenä Ukrainaan".
- Anonyymi
Väyryseen on jotenkin tarttunut punikkimaisuus ja vahva venäläisyys. Ehkä siksi Väyrynen ei kykyne yhteistyöhän kenekään kanssa.
- Anonyymi
Tuo kyllä kuvastaa hyvin Väyrystä ja hänen täydellistä yhteistyökyvyttömyyttä.
- Anonyymi
Pahuuden lisäksi Väyrynen on hämmästyttävän tyhmä.
- Anonyymi
Väyrynen on liian yksinkertainen politiikkaan.
- Anonyymi
Väyrynen on kepulaisen pimeyden ydin...
- Anonyymi
Väyrysellä on aina ollut vaikeaa ja ahistanut kovasti.
- Anonyymi
Pahuudestaan huolimatta Väyrynen on harmiton höpöttövä vanhus.
- Anonyymi
Väyrynen kävelee nykyään hyvin omituisesti, olisiko sillä pahuus housussa?
- Anonyymi
Väyrynen on venäläinen marionetti, siinäkin huono.
- Anonyymi
Väyrysen pahuus on se, että Väyrynen yrittää nostaa Kremlin valtaan Suomessa.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1848485
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k264588- 504158
- 543632
- 513156
- 502910
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä262616- 382394
Anteeksi kun käyttäydyn
niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv382083- 292056