Huomaattekos "tytöt"?

Samaan aikaan kun te teette vähän keittiöhommia ja muita arkisia askareita on meillä kaikki suuret huolet niskassamme.

Formulavoitto nyt on pikku juttu mutta esim. Irakin sodan lopettaminen, paperityöläisten lakon päättäminen ja vastapuolen työsulun samoin, ovat asioita jossa me saamme paiskia töitä hartiavoimin.

Vai mitä - Maalaismies?

8

870

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Helena04 ejk

Huomataan. Haaste. Mitä ilmeisemmin.
      Mutta haasta mitä haastat!:)) Ellei tässä tänään olisi pyhäpäivä kyseessä, niin kyllähän me tytöt noihinkin asioihin kerallanne kantaa ottaisimme, omia näkemyksiämme julki toisimme. Mielessä pyörivät. Varsinkin tuo paperialan lakkoasia.
      Niin, keittiöaskareittemmekin lomassa. :)

Oikein hyvää sunnuntaiaamua - meilläpäin tänään vähän sateista!

• Ruotsissa tänään....joten mikäs tässä, muut "keittiöorjat" tekee työt tänään!
      Minä vaan makoilen divaanilla, katselen Formuloita ja juon shampanjaa ja syön mansikoita :DD ja passuutan itseäni!

Voin antaa raportin, että luonto on kauneimmillaan täällä meillä päin.
      Omenapuut ja sireenit kukkivat parhaillaan. Kukkien tuoksu on huumaava, kun toin sireenikimpun sisälle.

• señora lyyli

oikee hyvvää äitienpäivää sinulle sinne ulkomaille. sinulla onkii maailman kaunein arvonimi ÄITI , onnittelut siitä.

rakkaalle äitille on hienot juhlat järjestetty ko aamusta sampanjaa ja mansikoita, ihan ko elokuvissa.

on se kesä siellä pitemmällä,keskiosassa ruotsii ko sie asuit,ko en muista. tääl just on näkkee että on omenpuut silmulla sen verra on eroa.
        mutta äitienpäivä meil ol aikasemmin:))

tunsin ihan sireenien tuoksun ko mainitsit, miekii piän sireeniä koko kukinta ajan tuvassa, tullee niistä niin huumaava haju.

oon olt vähä kiireinen ,meil ko on tullu perheenlisäystä:))) nelijalkanen maailaman suloisin beethooven.

ootte varmaa näht elokuvan beethooven joka kertoo bernhartilaisensta koirasta,sellasen toivo on tuonnu talloo.

se on 10 viikkoo vanha ja niin mahottoman suloinen ja pehmoinen. nimmee en ole viel keksiny, toivo jätti sen minun tehtäväks.

se on tyttökoira ja mie ko tahon antaa eläimille nimen jonkuu suurhenkilö-n mukkaa. filmitähti,tiedeihminen tai muute vaa maailmalla tunnetuksi tullu.

minun kissathan on gilta ja edison, jote pitäs löytyy tulokkaallekin nimi heiän verosensa.

kisut katseli uunin päältä pari päivää, mutta nyt hyö jo tutkivat tulijaa ,mutta varauksella. jos tyttö alkaa leikkimää niin sillo hyö on selkä köyryssä.
        mutta uskon että heistä tullee viel hyvät ystävät.

rakkain terveisin lyyli

• señora lyyli kirjoitti:

oikee hyvvää äitienpäivää sinulle sinne ulkomaille. sinulla onkii maailman kaunein arvonimi ÄITI , onnittelut siitä.

rakkaalle äitille on hienot juhlat järjestetty ko aamusta sampanjaa ja mansikoita, ihan ko elokuvissa.

on se kesä siellä pitemmällä,keskiosassa ruotsii ko sie asuit,ko en muista. tääl just on näkkee että on omenpuut silmulla sen verra on eroa.
        mutta äitienpäivä meil ol aikasemmin:))

tunsin ihan sireenien tuoksun ko mainitsit, miekii piän sireeniä koko kukinta ajan tuvassa, tullee niistä niin huumaava haju.

oon olt vähä kiireinen ,meil ko on tullu perheenlisäystä:))) nelijalkanen maailaman suloisin beethooven.

ootte varmaa näht elokuvan beethooven joka kertoo bernhartilaisensta koirasta,sellasen toivo on tuonnu talloo.

se on 10 viikkoo vanha ja niin mahottoman suloinen ja pehmoinen. nimmee en ole viel keksiny, toivo jätti sen minun tehtäväks.

se on tyttökoira ja mie ko tahon antaa eläimille nimen jonkuu suurhenkilö-n mukkaa. filmitähti,tiedeihminen tai muute vaa maailmalla tunnetuksi tullu.

minun kissathan on gilta ja edison, jote pitäs löytyy tulokkaallekin nimi heiän verosensa.

kisut katseli uunin päältä pari päivää, mutta nyt hyö jo tutkivat tulijaa ,mutta varauksella. jos tyttö alkaa leikkimää niin sillo hyö on selkä köyryssä.
        mutta uskon että heistä tullee viel hyvät ystävät.

rakkain terveisin lyyli

Olipa ihanaa, että olet taas niin pirteä että olet jaksanut kirjoittaa tänne palstalle!
        Tuntui tosi mukavalle sydänalassa lukea sinun elämänmyönteistä tekstiäsi. Se on kuin puhdasta lähdevettä.

:)) Hymyilen kun ajattelen jos Beethovenisi aiheuttaa Gildalle ja Edisonille aihetta "kohtalon sinfoniaan"...
        No jos Beethovenisi on vähääkään esikuvansa tapainen niin ei lotkauta edes korvaansa eikä välitä kissojen selän rottingille menosta!!!

Toivottavasti saamme raportteja miten tuo tutustuminen edistyy! Tuleeko kärhämää ruoka-astialle menosta ja muuta sellaista.
        Iloista kesän alkua!

• señora lyyli

sie se näköjää kukut kaiket yöt:)))taitaa tämä valosuus pittää unet loitolla. vai ootsie jossain ulkomailla missä on kello eri aikaa ko suomes.toivottavast olet terveenä ettei kivistykset piä sinnuu ylhäällä.

onha näit murheita maailma pullollaa. tuo irakin sota onkii paha asia. mutta vaikka amerikkaliset lähtisivät pois kokonaa, niin hyö tappelee nyt keskenää,ei se sota taia siihe loppuu.

kosketti tuo ppaperiliiton lakko minnuu eläkeläistäkii, pelottelivat että huussipaperi loppuu ja vähis se olikin.

vaikka onha minul amerikan meerin lahjottammaa paperii mikä on tehty dollarin kuvista, oon pitänt sen vaa muistona mite ameriikassa elellää:)) enhä mie kehtaa rahhaan...:))

jote nyt sitä on hamstrattu vuueksi etteepäin.;))
      on moninkertasta,valkosta ja valkasematonta,silkin pehmeää ja villankin.:))

no, eihä tuo leikinlaskun asia ole, kyllä sillä vissii suuremmatkii seuraukset on ko pitemmän päälle jatkuu.

mie en ennää ota paljoo maailman murheita syömmen päälle, miun pittää jo helpottaa.

tiiätsie että mie en kuunnellu uutisii nuoruutessa enkä jalmarin aikaa ollenkaa, no mitä nyt vieres istuin ja toisella korvalla,mutta en olt mitenkää kiinnostunu maailman tapahtumista.en lukent lehtiikää, ko joskus pellervoo ja nyyrikkii.

miun kiinnostus ol vaa kotiasioissa. jalmari tietyst luki ja puhuikin maailman tapahtumista mielpitteitää, mutta monast ko siin vieres kudoin sukkii tai kankaspuilla, en ees kuullu mitä hää haasto, niin ol ajatuksein vaa tekemisissäin. vaalissakin äänestin ihmistä mitä hää sano.

tuntu että maailaman tapahtumat oli niin kaukana minusta, niinko ei olis tältä maapallolta ollenkaa.

sitte ko jalmari kuoli niin parin vuuen päästä aloin kiinnostummaa ,muustakin maailmasta. sillo tuntukii että mie vasta synnyin tänne, niin paljon tulin huomaamaa maailmas tapahtuvan,hyvvää ja pahhaa.

ja entäs nyt sitten:)))ko on tämä tietokone,nyt saap tietää vaik mitä joka maailman kolkasta,ainoo este on ko ei ossaa englanttii,sillo olis kaik portit auki,sitä ko haastais olis helpompi kulkeekin maailmalla,vaikka miunun reissut on nyt jo reissattu.

siin sitte leskeks jäätyy ,kävi niin että oman surun tilalle tuli surku maailman menosta, ruuanpuutteesta ihmisillä, sodista ja väkivallasta. mie itkin ihmisten toimii, miks hyö ei voi ellää sovussa ja auttaa heikompii.

formulat jääp minult katsomatta ko toivokaa ei ole täällä.minnuu häiritsee se kova meteli mikä niist tullee,mutta mukavii katseluhetkii teille jotka tykkäätte.

saan taas kesävieraan ameriikasta ,meerin. hää soitti että nyt lähetää taas viroon kauneutta hoitamaa. mie en hänelle olt kertonu mittää sairautestain, koska hää olis saattanu tulla suomee.

meeri ko suurentellee ja ramatisoi kaikkia asioita vaikka mite toppuuttelis. hää olis luullu minun viimeset hetket olevan käsillä ja rynnänny jäähyväisille ja täyttämää viimesen toiveen.

mie ko tulin hänelle pari vuotta sitten maininneeksi oman salaisen toiveen, niin hää sillo sano ,että jos se ei tapahu minulle, niin hää täyttää sen konstil millä hyvänsä, kohan kerron jos tiiän olevan kuolon partaalla. toive vaatii suurellissii toimenpitteitä jote mielestäin se saap jäähä toiveeksi.:)))

meeri on niin mahottoman vilkas ja menevä ihminen siks en puhunu sairaudestain,hänen kanssaa pittää olla hyväs kunnossa jos peräs tahtoo pyssyy, en olis jaksant kippeenä olla hyvvää seuraa.

sanoin että tuu sie vaa,mutta mie en seuraks viroo lähe tällä kertaa ko kotiasiat vaatii miut pysymää täällä. kerron sitte ko hää tullee mitä minul on käynny.

tämmöstä minulle kuuluu,ja paljon muutakin mukavaa.mutta tuli jo pittuutta kirjeelle jote toisella kertaa sitten.
      kuntokii on aika hyvä ja olen hoitanu jehu poikaa välillä että hoitaja on saant vappaata,äiti ko on taas sairaalassa.

mukavaa pyhän seutuu kaikille lukijoille toivoo lyyli

• Minä kun heräilen milloin sattuu, yleensäkin hyvin aikaisin, niin minä sitten valvon.

Kyllä minä Suomessa olen ja pysynenkin täällä. Ei se yksinolo vieraalla maalla tunnukaan mukavalta ja viina tulee liian tutuksi.

On ilo kuulla, että olet ainakin paremmissa voimissa.

Hyvää kesää ja jatkuvaa paranemista!
        Ruuneperi

• Maalaismies*

Joo, mut hoidetaan ensin Kimi alta pois. Noilla muillahan ei ole kiirettä.

• Joomies

On se merkillistä kun eivät "tytöt" huomaa palstoilla olevan kaksi oikeata centlemanniakin.

Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Pehmeää laskua

Sinulle. Muutaman kilsan päästä. Mieheltä, joka salaa välittää.
      Ikävä
      94
      3692
    2. Nainen olet minun

Olen ominut sinut itselleni, täysin itsekkäistä syistä. Haluan rakastella sinua nainen, toivottavasti sinäkin minua. Oli
      Ikävä
      45
      3084
    3. Sille ei voi enää mitään

Miten kaikki meni aiemmin. Oon aivan lukossa 🔒 Tuskin uskallat enää mitää tehdä. Ehkä pitää luovuttaa vaan.
      Ikävä
      91
      2661
    4. Harmi jos ei enään nähdä

Ehkä se on parempi näin kuitenkin. Ehkä jotain uutta löytyy. Uskon ja toivon että olet onnellinen. Sinussa on kaikki
      Ikävä
      57
      2390
    5. Mukavaa päivää

Miehelle 🖕❤️‍🔥 Kahvia ja kävelylle🌞
      Ikävä
      61
      2378
    6. Miten suhtauisitte jos kaivattunne sanoisi, ettei hänestä ole seurusteluun

mutta seksi, hellyys ja yhdessäolo kelpaa kyllä??
      Ikävä
      117
      2327
    7. Merja Kyllönen: Ero

Joko uusi kierroksessa
      Suomussalmi
      123
      2266
    8. Vau miten upea nainen!

Näytit todella tyrmäävältä. 🤩😍 En meinannut saada katsettani irti sinusta.
      Tunteet
      21
      2244
    9. Kunpa minä tietäisin

Olisipa minulla tietoa, siitä oletko sinä nainen kiinnostunut minusta, miehestä joka tätäkirjoittaa, vai olenko minä aiv
      Ikävä
      21
      2193
    10. En voi sanoa että toivon sinulle hyvää.

Ei meitä ole tarkoitettu yhteen.
      Ikävä
      64
      2070
    Aihe