Suomi24 Keskustelussa on viikonlopun aikana ollut poikkeuksellisen paljon bottien automaattiseti luomia kommentteja. Pahoittelemme tästä aiheutunutta harmia. Olemme kiristäneet Keskustelujen suojausasetuksia ja kommentointi on toistaiseksi estetty ulkomailta.

Onko hyviä vinkkejä

Anonyymi-ap

Miten saan oman vaimoni suostumaan 1N+2M juttuun mukaan onko hyviä vinkkejä?
Olen halunnut saada vaimoani kimppanaiseksi.
Haluan oman vaimoni kimppanaiseksi koska en halua pettää häntä ja haluan että saisimme yhteisiä muistoja.
Olemme heteroja ja vain vaimoa pannaan.
Olemme 25 vuotias ja normaali vartaloinen aviopari Veikkolasta.

33

2144

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      moi. voisin tulla panemaan . minulla on veikkolan vieressä mökki, voitais panna mökillä.

      • Anonyymi

        😋😋😋😍😍😍😍😋😋😋

        🔞 ­N­y­m­­­f­­­o­m­a­a­n­i -> https://ye.pe/finngirl21#18029575r

        🔞❤️💋❤️💋❤️🔞❤️💋❤️💋❤️🔞


    • Itse yhdessä illanvietossa juttelin kahden vaimon naispuolisen työkaverin kanssa. Lupasivat kehua vaimolle kimppakivana olon nautintoa. Kertoa kuinka kaikki sitä ovat harrastaneet. Siis se oli niiltä keksitty juttu. Sitä kautta tuli vaimolle tunne että kaikki muut paitsi me. Tuli sosiaalinen paine joka toteutettiin.

    • Anonyymi

      Perustelemalla hyvin. Lupaa olla suuttumatta jos kavereilla on isommat.

      • Anonyymi

        Kauankos vaimos huorana toiminut. Olet näköjään sen verta perillä asiasta.


    • Anonyymi

      Harrastaneet kohta 20 vuotta kolmen kimppoja.
      Meillä homma lähti etenee kun aloin kiihotus mielessä juttelee vaimolle rakastellessa keskenämme vieraasta kumppanista. Kerran sanoin kuvittele vieras panee mun sijastani ,jolloin vaimo alkoi voihkii äänekkäästi ja orgasmi yksi rajuimmista. Seuraava askel oli soitin seksirehfit sivustolla mies etsi puhelin kivaa, vaimo jutteli puhelimessa miehen kanssa kun panin hiljalleen samalla. Aivan mahtava kuulla miten rakastelivat puhumalla, vaimo kiimassa hoki miehelle rakas nussi kovempaa, panin lujaa hän laukesi tän miehen kanssa yhtä aikaa. Tästä miehestä tulikin eka kolmas pyörä meille, kerroimme hänelle että panin samaan aikaan vaimoa. Pari 50v

      • Anonyymi

        katos määkijää taas aloitit uuden itsesi esittely kierroksen. Oikein viikon vanhaan juttuun piti kommentti laittaa. Heheheheheee mikä pipipää kyyläri kjäh kjäh kjäh.


    • Anonyymi

      Sama ongelma, vaimo ei suostu. Ja jopa suuttuu jos ja kun yritän ehdottaa.
      Kai se on turha jankuttaa ja tyytyä kohtaloonsa, mutta sekin vaikeeta kun asia kiinnostaa....

      • Anonyymi

        Puhut jälleen kerran itsestäsi näppihitsari. Buaahaa buahaaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Puhut jälleen kerran itsestäsi näppihitsari. Buaahaa buahaaa.

        Sää mää ja bää on nyt näppihitsari buaahaa


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sää mää ja bää on nyt näppihitsari buaahaa

        Hehehee oot siis jo näppihitsarikin. Kerros miten se sulla tapahtuu. Mee sirkukseen esitteleen taitoasi hönö. Kjäh kjäh kjäh.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sää mää ja bää on nyt näppihitsari buaahaa

        Painu jo hevon vittuun määkimään vajakki.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Painu jo hevon vittuun määkimään vajakki.

        Tämä mää bää etsii nuorten miesten uimahousukuvia tv chatissa


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tämä mää bää etsii nuorten miesten uimahousukuvia tv chatissa

        Etsit vai no on sulla taipumus- Saatko oikein hekuman huipun niitä tuijotellessasi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tämä mää bää etsii nuorten miesten uimahousukuvia tv chatissa

        Et olis voinut paremmin kertoo kommentoit ihan itestäsi. Tämä mää bää vittu mikä hönö.


    • Anonyymi

      Ehdotappa aluksi ettet itse ole mukana, moni nainen uskalla antautua vieraalle vaikka haluisi jos oma mies katsomassa. Meillä itse tulin kolmanneksi kolmannella kerralla.

      • Anonyymi

        Mikä hitto teitä ukkoja riepoo jotta vaimoa pitää muille tyrkyttää??
        Oma mies tollasta ehdottaisi niin ulkoruokintaa tulis kättelyssä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mikä hitto teitä ukkoja riepoo jotta vaimoa pitää muille tyrkyttää??
        Oma mies tollasta ehdottaisi niin ulkoruokintaa tulis kättelyssä.

        Niinkin voi tehdä.. mies syömään ulos sillä aikaa nautit vieraasta. Hyvä idea😁


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niinkin voi tehdä.. mies syömään ulos sillä aikaa nautit vieraasta. Hyvä idea😁

        Tumpelon ulosanti buaahaa


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tumpelon ulosanti buaahaa

        No miksi sitten edes yrität jos et osaa.


      • Anonyymi

        Kiitos vinkistä, täytyy yrittää sillä tavalla.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mikä hitto teitä ukkoja riepoo jotta vaimoa pitää muille tyrkyttää??
        Oma mies tollasta ehdottaisi niin ulkoruokintaa tulis kättelyssä.

        On paljon rouvia jotka ovat mielellään usean miehen kimppanaisena.
        Omaa vaimoa ollaan pantu kerrqn kuuden miehen voimin olin itse kuudes.
        Vaimo sanoi että jatkossa vain maxs kolmen kanssa niin hän pystyy keskittymään miehiin paremmin.
        Olisi pitänyt jakaa meidät kuusi miestä kahteen ryhmään niin vsimo olisi nauttinut enemmän.


    • Anonyymi

      Meidän juttu lähti alkuun kun saunottiin kaverin kanssa ja istuttiin olohuoneessa minä sohvalla ja kaveri nojatuolissa.
      Vaimo tuli sohvalle makoilemaan pää minun sylissä.
      Silittelin vaimoani ja annoin käteni vaeltaa rintoihin jolloin vaimoni katsoi minuun kysyvästi, minä nyökkäsin hänelle.
      Vqimo antoi minun nostaa puseron helmaa katsoen kaveria joka seurasi meitä tarkkaan
      Sisin rinnat paljaaksi ja aloin nostaa hameen helmaa ja laskin pikkareita alas.
      Tässä vaiheessa kutsuin kaverin vaimon jalkopäähän ja aloimme riisumaan vaimoa joka nosti pyllyä että saimme alapään paljaaksi niin otin myös puseron rintsikoita ei ollut.
      Vähän ajan päästä vaimo sanoi haluavansa toisen panemaan heti ja siirryimme sänkyyn ja kaveri sai panna ensin, nyt ollaan usein kolmistaan sängyssä jo maaliskuusta 2020 asti.
      Vaimo nauttii kun saa kahta miestä yhtaikaa.

      • Anonyymi

        Olitteko keskustelleet vaimo kanssa etukäteen vai oliko spontaania himoa?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olitteko keskustelleet vaimo kanssa etukäteen vai oliko spontaania himoa?

        Oltiin keskusteltu ja vaimo suostui kun pannessa juteltiin ja perui jälkeenpäin.
        Nyt kiihoittui kun kaveri katseli ja housut pullotti.
        Kaveri on niin kiihkeä vaimon kanssa että se hivelee vaimon itsetuntoa ja kiihoittaa häntä.
        Enää ei pistä vastaan kun kimppaan kysytään.


    • Anonyymi

      Jos vaimo ei ole vielä valmis niin tutustutaan ensin . Kutsut minut teille ja jutellaan kolmistaan ensin normaalisti ja vähin erin jutut siirtyy tietenkin härskimmiksi ja katson vaimosi ilmeitä kun hän kiihoittuu selvästi ja istutaan sohvalle vaimosi keskelle sinä alat hyväillä vaimoani ja minä kehun hänen vartaloaan sekä alan myös hipelöidä vaimoasi.
      Kohta vaimosi on jo niin kiimainen jotta voidaan alkaa riisua hänet hyväillen samalla....

      • Anonyymi

        Minun 27-vuotiasta rouvaa ei tarvitse houkutella kimppaan häntä päästään panemaan heti.
        Vaimoni nauttii kun pannaan kimpassa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minun 27-vuotiasta rouvaa ei tarvitse houkutella kimppaan häntä päästään panemaan heti.
        Vaimoni nauttii kun pannaan kimpassa.

        Pääsisipäs sitä tuollaista nuorikkoa polkaisemaan... ;)
        Mutta taitaapi olla haaveita vain kun ikää on jo miltei 5-kymmentä :(


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minun 27-vuotiasta rouvaa ei tarvitse houkutella kimppaan häntä päästään panemaan heti.
        Vaimoni nauttii kun pannaan kimpassa.

        Missä päin tullainen nainen on?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Pääsisipäs sitä tuollaista nuorikkoa polkaisemaan... ;)
        Mutta taitaapi olla haaveita vain kun ikää on jo miltei 5-kymmentä :(

        Meillä on ollut 64v mies mukana viikonlopun ajan ja hän oli innokas vaimon kanssa olemaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Missä päin tullainen nainen on?

        Nurmijärveltä ollaan, Uudenmaanläänistä.


      • Anonyymi

        Buahaa buahaa spede kuvittelee olevansa jo nainen. Otahan lääkkeesi. Hehehehheee


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Meillä on ollut 64v mies mukana viikonlopun ajan ja hän oli innokas vaimon kanssa olemaan.

        Eli miltei 5-kymppinen mies ei olisikaan liian vanha vaimollesi? ;)


    Ketjusta on poistettu 194 sääntöjenvastaista viestiä.

    Takaisin ylös

    Luetuimmat keskustelut

    1. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      80
      2015
    2. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      18
      1763
    3. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      16
      1634
    4. 50+ naiset kyl

      Lemottaa sillille mut myös niitte kaka lemottaa pahlle ku kävin naiste veskis nuuhiin
      Ikävä
      21
      1430
    5. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      63
      1355
    6. hieman diabetes...

      Kävin eilen kaverin kanssa keskusapteekissa kun on muutama kuukausi sitten tullut suomesta ja oli diabetes insuliinit lo
      Pattaya
      18
      1298
    7. Välitän sinusta mies

      Kaikki mitä yritin kertoa tänään ei mennyt ihan putkeen..Joka jäi jälkeenpäin ajateltuna suoraan sanottuna harmittaa aiv
      Työpaikkaromanssit
      6
      1282
    8. En voi sille mitään

      Tulen niin pahalle tuulelle tästä paikasta nykyisin. Nähnyt ja lukenut jo kaiken ja teidän juttu on samaa illasta toisee
      Ikävä
      12
      1264
    9. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      71
      1241
    10. Miten joku voi käyttää koko elämänsä

      siihen että nostelee täällä vanhoja ketjuja ja troIIaa niihin jotain linkkiä mitä kukaan ei avaa? Ihmisellä ei ole mitää
      Tunteet
      10
      1231
    Aihe