nousee taas pintaan: https://www.is.fi/kotimaa/art-2000009882047.html
Mäenpään Provinssi-häätö
5
143
Vastaukset
Taas kerran vatvotaan täysin joutavaa juttua. Jos Mäenpää on itse ollut aktiivinen, hän kyllä osoittaa lapsellisuutensa.
Juttu ei tule menestymään oikeudessa.ILMA-JOE kirjoitti:
Joopa. Taisi meidän Koskenkorvan senaattorimme tehdä tutkintapyynnön,,
Luulisi kansanedustajan ymmärtävän, että oikeusjärjestelmällämme on oikeaa tekemistä.
Mäenpää sai täysin ilmaisen edun ja se evättiin häneltä, kun hän ei edustanut puheidensa vuoksi edun tarjoajan arvoja. Jos tuon vuoksi joku on syrjinyt Mäenpäätä, järjestelmässämme on vikaa.
Toimisi kuin mies ja keskittyisi työhönsä.- Anonyymi
😋😍😋😍😋😍😋😍😋
😋 Nymfomaani -> https://ye.pe/finngirl21#18029914V
🔞❤️💋❤️💋❤️🔞❤️💋❤️💋❤️🔞
- Anonyymi
Hyvä, että asiaa käsitellään. Tällaisia tapauksia jos katsotaan läpi sormien niin siitä ei ole enää pitkä matka siihen, että ihmisiä aletaan rankaisemaan "mielipiderikoksista".
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taisin tehdä virheen
Kaipaan sua enemmän kuin kuvittelin. Luulin, että helpottuisin, mutta olinkin täysin väärässä. Vieläkö vastaisit minulle1115407Hyvä että lähdit siitä
Ties mitä oisin keksinyt jos oisit jäänyt siihen, näit varmaan miten katoin sua.... 😘🤭😎💖513463Näin kun katsoit salaa ja
Hymyilit sieltä kaukaa 😍☺️ mutta hämmennyin ja tilanne oli niin nopeaa ohi etten oikeen kerennyt mukaan 😢 säteilit ku403436Nyt tuntuu siltä, että on pakko päästä puhumaan kanssasi
Tuntuu että sekoan tämän kaiken takia. Miehelle933328- 811887
Katu täyttyy...
Hei, oli pakko laittaa vielä tää. Huomaan että olet suuttunut. Minähän sanoin että poistun, olit paikalla. Olin pettynyt311666450 000 ulosotossa
Suomessa on tällä hetkellä ennätysmäärä ihmisiä ulosotossa. Viime vuonna heitä oli yli puoli miljoonaa. Kuluvan vuoden1341647Nainen onko sulla supervoimmia ?
Voisitko auttaa miestä mäessä? Tarjota auttavan käden ja jeesata tätä miestä? Tai antaa olla et sä kuitenkaan auta.431619Eduskunnasta tippuneet kokoomuslaiset nostavat eniten sopeutumisrahaa. Kyllä veroeurot kelpaavat.
Sopeutumisraha on eduskuntatyön päättymisen jälkeen maksettava etuus, jonka tarkoituksena on tukea entisiä kansanedustaj1511316- 161179