Jos asiat Olisikin Menneet Toisin?

Anonyymi-ap

Oletko Miettinyt?

42

799

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Miten toisin? Mitä tarkoitat?

      • Anonyymi

        🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑

        😍 ­­N­­­y­­­m­­f­o­­­m­­a­­a­­n­i -> https://ye.pe/finngirl21#18030036t

        🔞❤️💋❤️💋❤️🔞💋❤️💋❤️💋🔞


    • Anonyymi

      Muuta en oo tehny kun miettinyt kuin typerä voi ihminen olla

      • Anonyymi

        Aina voi ottaa opiksi jos jokin ei mennyt ns. putkeen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Aina voi ottaa opiksi jos jokin ei mennyt ns. putkeen.

        Ei mennyt ns tuubaan.


    • Anonyymi

      En enkä välitä.

    • Anonyymi

      En ole miettinyt. Miksi tuhlata aikaa jossitteluun?

    • Enpä ole moisia miettinyt sitten teinivuosien enkä ajatellut aloittaa uudelleenkaan, historiaa on pirun paljon vaikeampi muuttaa kuin tulevaisuutta...

    • Onhan sitä tullut mietittyä, mihin suuntaan tämä elämä olisi mahdollisesti voinut mennä. Voisin olla vakavasti mieleltäni sairas, tai päihdeongelmainen. Tai sitten voisin olla pian valmistuva lääkäri.
      Elämä on hyvässä suunnassa kuitenkin ✌🏻

    • Anonyymi

      Joidenkin asioiden kohdalla kyllä.

      • Anonyymi

        Ootko tyhmä mies? Oot.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ootko tyhmä mies? Oot.

        Oon nainen


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oon nainen

        Hehheh


    • Anonyymi

      Tässä olisi hyvä tietää, mitä ajanjaksoa tarkoitetaan. Tottakai joidenkin asioiden kohdalla on tullut ajateltua, mitä jos. Joidenkin kohdalla ei tule ajateltua mitään. Ihan normaalia on ajatella toisinaan, sanotaan nyt vaikka että kaveriporukassa sillai puolihuumorilla, että jos olis tehnyt silloin sitä ja tuolloin tuota, niin missä sitä nyt olisi jne.

      • Anonyymi

        Ei entisiä kannata vatvoa


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei entisiä kannata vatvoa

        Ei se ole vatvomista vaan pelkkää ajanvietettä, leikitelty ajatuksilla mitä jos olisi silloin ja silloin tehnyt näin eikä noin. Ei ole jääty vatvomaan tosiaankaan.


    • Kukapa ei olisi, tunnettu maailmankaikkeus ei kylläkään tarjoa aina kuin yhtä vaihtoehtoa ja se on eteenpäin...

    • Anonyymi

      Välillä tulee mietittyä, mutta tämän on kuulunut mennä näin. Olen oppinut virheistäni ja kasvanut niiden myötä. Olen ollut välillä pohjassa. Kun sieltä on kivunnut ylöspäin, on voittaja fiilis. Vielä en ihan pinnalla ole, mutta aika lähellä on käyty. Jos taas uppoan, niin osaan jo sukeltaa pintaan päin.

    • Anonyymi

      Olen miettinyt. Penskojakin olisi jo ainakin kaksin kappalein. Voi hyvin!

      • Anonyymi

        Miksi kirjoitat tällaisia viestejä?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miksi kirjoitat tällaisia viestejä?

        No, ei tuo nyt niin kovin pahalta viestiltä tuntunut. Saahan sitä miettiä ja haaveilla. Purkupaikkahan tämä onkin vain.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miksi kirjoitat tällaisia viestejä?

        Aika moni vielä perheetön voi tällaisia asioita miettiä.


    • Anonyymi

      Turhaa ja tarpeetonta miettiä. Kuka estäisi senkään, jos olisin valinnut toisin. Olisinko silloinkin miettinyt "mitä jos olisin tehnyt toisin". Vaikka olisi mahdollisuus elää sadoin/tuhansin eri tavoin, miettisikö jokaisen "elämän" kohdalla samoin. Joten tarpeetonta miettiä tuollaisia.

    • Anonyymi

      Olen. Niin paljon mahdollisia tapahtumia, mitä jos. Hetkiä historiassa, jolloin yksi pienen pieni muutos olisi voinut johtaa uuteen ja käsittämättömään tulevaisuuteen. Se on kuin shakki, niin monia permutaatioita, todennäköisyyksiä, valintoja, risteyksiä... Ajattelen paljon tulevaisuutta, tulevaisuuttamme. Ja näen epävarmuutta. Se halvaannuttaa.

    • Anonyymi

      Kuinka moni tietää mitään toisen todellisesta historiasta tai toiveista. Todella tietää, ettei vain epäile. Elämäni johtolanka on ollut virheellinen käsitykseni ihmisistä ja itsestäni. Ja kuinka vaikea olisi luoda juuri se mosaiikki joka antaisi kaiken, mitä haluaisi kokea elämäni aikana, tuntea, nauttia. Kun ei ollut koskaan tullut mieleen vaatia keneltäkään nimenomaisesti kaikkia niitä asioita, joita mieli ja ruumis kaipasivat. Ja he eivät ehkä olisi olleet halukkaita tai kyllin onnellisiakaan antamaan niitä minulle. Elämän pitäisi olla täynnä outoja, ennen tuntemattomia jännityksiä ja tuntemattomia nautintoja. Aina uutta ja vähän vaarallinen.

    • Anonyymi

      Miksi kirjoitat osat sanoista isolla? Onko se joku tunniste vai?

    • Anonyymi

      Ei olis voitu nuorena tavata, kun asuttiin eri puolilla Suomea. ja sit kun tulin samoille huudeille niin oli opiskelut ja työkiireet. Erehdyin väärän kanssa naimisiin. Kun hänen kanssaan vihdoin tavattiin, olin vapaa, mutta hän ei. Sen verran ihastusta näytin kun uskalsin. En kai mitään olisi voinut tehdä toisin.

    • Anonyymi

      Erottu ois kuitenkin. Eli en.

    • Anonyymi

      Niin et tainnutkaan olla yksin joten tein varmaan sitten oikean valinnan kun torjuin.

      • Anonyymi

        Yksin Yksittäistä yhyttää Yritin yksi näistä yllättävään yhteyteen meidän teistä risteävän tiettyylaajaxkaistaliikenneympyrän suuntaisuus yhteen menevästä kahteen tulevasta elämästä yksittäisiä hetkiä enemmän yksinnäistäkin yhteys kaikkinaikuisuuden ovella lohduttava oleva tokkopattootatuokaa rakkaus elämännälkää yllätyskyllästäväksi


    • Anonyymi

      Olen. Monesti.
      Mutta vielä pystyy vaikuttaa tulevaan.

    • Anonyymi

      Miten ne toisin olis voinu mennä

      • Anonyymi

        Hyvä kysymys


    • Anonyymi

      Olis voitu vaikka kerran tavata..

      • Anonyymi

        Haastavaa jollei ole muuta yhteyttä.


    • Anonyymi

      Rehellisyys alusta asti olisi toiminut.

    • Anonyymi

      Olen. Ainakin olisin jättänyt kaikki tarot tulkitsijat sekä henkisenpolun kulkijat väliin nykyisen tietämyksen perusteella.

      • Anonyymi

        En ole ikinä kuullut mitään näin typerää


    • Anonyymi

      Luultavasti toisin valinneensa en olisi enään pitkään aikaan ollut hengissä.
      Lähtö nuorena aikuisena maailmalle, ulkomaille seikkaileen, tekeen työtä onneksi peruuntui sairauden vuoksi. Kiitän sairauttani, niinkin voi joskus käy,kaikella on tarkoitus.

    • Anonyymi

      Olen miettinyt. Mutta paluuta enää ole, olen ymmärtänyt. - 💔 sivusta

      • Anonyymi

        Ja varmasti ymmärsit oikein? Itse miettimällä vai kysymällä?


    • Anonyymi

      Mitä se nyt tässä enään auttaa valintasi olet tehnyt minunnsuhteen jo monta kertaa nyt riitti

    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Monenko kanssa olet harrastanut seksiä

      tänä aikana kun olet kaivattuasi kaipaillut?
      Ikävä
      98
      1906
    2. Venäjä lähettää 480 tuhannen sotilaan armeijan Suomen rajalle

      Miten Suomessa vastataan Venäjän uhkaan sotilaallisesti
      Maailman menoa
      238
      1552
    3. Timo Soini tyrmää Tynkkysen selitykset Venäjän putinistileiristä

      "Soini toimi ulkoministerinä ja puolueen puheenjohtajana vuonna 2016, jolloin silloinen perussuomalaisten varapuheenjoht
      Maailman menoa
      256
      1030
    4. Nainen voi rakastaa

      Ujoakin miestä, mutta jos miestä pelottaa näkeminenkin, niin aika vaikeaa on. Semmoista ei varmaan voi rakastaa. Miehelt
      Ikävä
      78
      925
    5. Melkein lähetin viestin.

      Onneksi tulin järkiini. Mukavaa kesää
      Ikävä
      83
      857
    6. Taas kuoli kuortaneella

      Mitä tapahtui kuhinoilla kun auton alle jäi ja kuoli 66.
      Kuortane
      7
      815
    7. Kalateltta fiasko

      Onko Tamperelaisyrittäjälle iskenyt ahneus vai mistä johtuu että tänä vuonna ruuat on surkeita aikaisempiin vuosiin verr
      Kuhmo
      10
      755
    8. Rakastan sinua

      Olen tiennyt sen pitkään mutta nyt ymmärsin että se ei menekään ohi
      Ikävä
      28
      741
    9. Sulla on nainen muuten näkyvät viiksikarvat naamassa jotka pitää poistaa

      Kannattaa katsoa peilistä lasien kanssa, ettet saa ihmisiltä ikäviä kommentteja.
      Ikävä
      55
      714
    10. IS Viikonloppu 20.-21.7.2024

      Tällä kertaa Toni Pitkälä esittelee piirrostaitojansa nuorten pimujen, musiikkibändien ja Raamatun Edenin kertomusten ku
      Sanaristikot
      38
      709
    Aihe