Onko Kuu vain plasmaa... ??

Tätäkin mieltä oltiin vielä kunnes kuu-ukkelit sinne menivät ja meidän iloksemme siellä hyppelivät.

Tässä video menneiden aikojen ajatelmista. Seuranta vaatii välttävän / tyydyttävän tasoista englannin kielitaitoa:
https://www.youtube.com/watch?v=o9Dss9AUAcA

13

450

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Plasmaa se voisi olla vieläkin jos ei amerikkalaiset olisi siellä todellakin käyneet siellä loikkimassa.
      Ilkeät salaliittoteoreetikot tosin sanovat että paskaa ja huuhaa-juttuja ovat kaikki kuukäynnit ja kusetusta kaikki tyynni.

      Itse olen vakuuttunut että kuukäynnit ovat totta koska se tulivat ihan telkkaristakin.

      • Anonyymi

        Mun isä kertoi että ne katso telkkarista kun ne amerikkalaiset menivät kuuhun. Se oli maailman hienointa ikinä miksi ne ei mene sinne enää koskaan ikinä uudelleen?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Mun isä kertoi että ne katso telkkarista kun ne amerikkalaiset menivät kuuhun. Se oli maailman hienointa ikinä miksi ne ei mene sinne enää koskaan ikinä uudelleen?

        Mutta nehän menivät.
        Monta kertaa uudelleen.

        Et taapero tainnut olla silloin vielä syntynytkään?


    • Anonyymi

      Muistuttaisin tässä kohtaa Vikiä että Venäläiset (Neuvostoliittoaikana) kävivät myös latteineen Kuun pinnalla.

      Ja ovat kovaa vauhtia menossa sinne takaisin, jopa pysyvästi mikäli pystyvät siihen.

    • Anonyymi

      Voi hellan duudeli

      Jos maa on litteä, nykyfysiikka, hiukkasten standardimalli ja painovoima eivät ole totta. Siten näissä kuvattua plasmaakaan ei ole.

      Miksi kuu ei ole arjalaisjumalan valkoinen perse?

      • Väitetyt kraatterit ovat kuun sisuksista purkautuneen kaasun aiheuttamia kuplia.


    • Pallopäiden avaruususkomus edellyttää kiinteää kuuta kraattereineen joka leijuu päiväntasaajan kohdilla pallomaailmamme yläpuolella.

      • Anonyymi

        Taas tuo merinisäkäs sekoilee, ei vähäisintäkään tajua.


      • Anonyymi

        Ohjaan tämän trumpin projektiin! Haluatko liittyä valkohattuihin?


    • Anonyymi

      Joo pallomaailma ja pallopää delfiinitkin ja kuu on juustoa johon hiiret ovat nakertaneet reikiä eli kraatereita.

      • Anonyymi

        Tuo juustojuttu onkin mielenkiintoinen, lähes neljäkymmentä vuotta sitten RölliPeikko sanoi ihan televisiossa, PikkuKakkosen onjelmassa, että kuu on juustoa! Et kai sitä epäile, koska se sanottiin ihan mustavalkoisessa TELEVISIOSSA?
        Tämä RölliPeikko lupasi matkustaa sinne ja olla ensimmäinen Emmentaalinautti!
        Uskallatko epäillä noin vahvaa todistusta?


    • Anonyymi

      Jälleen typerä aloitus, ei Kuuta luultu plasmaksi kunnes siellä käytiin.

    • Anonyymi

      Erinomaista!

      Kun Putin on valloittanut maailman, kuumatkat ovat vain pamelan uni.

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      120
      1175
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      89
      874
    3. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      82
      719
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      18
      699
    5. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      276
      665
    6. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      89
      663
    7. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      107
      604
    8. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      27
      537
    9. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      49
      533
    10. Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.

      Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet
      Suomussalmi
      110
      487
    Aihe