Tätäkin mieltä oltiin vielä kunnes kuu-ukkelit sinne menivät ja meidän iloksemme siellä hyppelivät.
Tässä video menneiden aikojen ajatelmista. Seuranta vaatii välttävän / tyydyttävän tasoista englannin kielitaitoa:
https://www.youtube.com/watch?v=o9Dss9AUAcA
Onko Kuu vain plasmaa... ??
14
384
Vastaukset
- Anonyymi
Plasmaa se voisi olla vieläkin jos ei amerikkalaiset olisi siellä todellakin käyneet siellä loikkimassa.
Ilkeät salaliittoteoreetikot tosin sanovat että paskaa ja huuhaa-juttuja ovat kaikki kuukäynnit ja kusetusta kaikki tyynni.
Itse olen vakuuttunut että kuukäynnit ovat totta koska se tulivat ihan telkkaristakin.- Anonyymi
Mun isä kertoi että ne katso telkkarista kun ne amerikkalaiset menivät kuuhun. Se oli maailman hienointa ikinä miksi ne ei mene sinne enää koskaan ikinä uudelleen?
Anonyymi kirjoitti:
Mun isä kertoi että ne katso telkkarista kun ne amerikkalaiset menivät kuuhun. Se oli maailman hienointa ikinä miksi ne ei mene sinne enää koskaan ikinä uudelleen?
Mutta nehän menivät.
Monta kertaa uudelleen.
Et taapero tainnut olla silloin vielä syntynytkään?- Anonyymi
🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑
💋 Nymfomaani -> https://l24.im/ecC7ux#kissagirl21
🔞❤️💋❤️💋❤️🔞💋❤️💋❤️💋🔞
- Anonyymi
Muistuttaisin tässä kohtaa Vikiä että Venäläiset (Neuvostoliittoaikana) kävivät myös latteineen Kuun pinnalla.
Ja ovat kovaa vauhtia menossa sinne takaisin, jopa pysyvästi mikäli pystyvät siihen. - Anonyymi
Voi hellan duudeli
Jos maa on litteä, nykyfysiikka, hiukkasten standardimalli ja painovoima eivät ole totta. Siten näissä kuvattua plasmaakaan ei ole.
Miksi kuu ei ole arjalaisjumalan valkoinen perse? Pallopäiden avaruususkomus edellyttää kiinteää kuuta kraattereineen joka leijuu päiväntasaajan kohdilla pallomaailmamme yläpuolella.
- Anonyymi
Taas tuo merinisäkäs sekoilee, ei vähäisintäkään tajua.
- Anonyymi
Ohjaan tämän trumpin projektiin! Haluatko liittyä valkohattuihin?
- Anonyymi
Joo pallomaailma ja pallopää delfiinitkin ja kuu on juustoa johon hiiret ovat nakertaneet reikiä eli kraatereita.
- Anonyymi
Tuo juustojuttu onkin mielenkiintoinen, lähes neljäkymmentä vuotta sitten RölliPeikko sanoi ihan televisiossa, PikkuKakkosen onjelmassa, että kuu on juustoa! Et kai sitä epäile, koska se sanottiin ihan mustavalkoisessa TELEVISIOSSA?
Tämä RölliPeikko lupasi matkustaa sinne ja olla ensimmäinen Emmentaalinautti!
Uskallatko epäillä noin vahvaa todistusta?
- Anonyymi
Jälleen typerä aloitus, ei Kuuta luultu plasmaksi kunnes siellä käytiin.
- Anonyymi
Erinomaista!
Kun Putin on valloittanut maailman, kuumatkat ovat vain pamelan uni.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .694118Vanhalle ukon rähjälle
Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen503065Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!
https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/15256631323010Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi
Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi3912093Purra hermostui A-studiossa
Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.2101196Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."
Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito111183- 731162
Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde291014- 601000
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että111963