Onko Kuu vain plasmaa... ??

Tätäkin mieltä oltiin vielä kunnes kuu-ukkelit sinne menivät ja meidän iloksemme siellä hyppelivät.

Tässä video menneiden aikojen ajatelmista. Seuranta vaatii välttävän / tyydyttävän tasoista englannin kielitaitoa:
https://www.youtube.com/watch?v=o9Dss9AUAcA

13

450

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Plasmaa se voisi olla vieläkin jos ei amerikkalaiset olisi siellä todellakin käyneet siellä loikkimassa.
      Ilkeät salaliittoteoreetikot tosin sanovat että paskaa ja huuhaa-juttuja ovat kaikki kuukäynnit ja kusetusta kaikki tyynni.

      Itse olen vakuuttunut että kuukäynnit ovat totta koska se tulivat ihan telkkaristakin.

      • Anonyymi

        Mun isä kertoi että ne katso telkkarista kun ne amerikkalaiset menivät kuuhun. Se oli maailman hienointa ikinä miksi ne ei mene sinne enää koskaan ikinä uudelleen?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Mun isä kertoi että ne katso telkkarista kun ne amerikkalaiset menivät kuuhun. Se oli maailman hienointa ikinä miksi ne ei mene sinne enää koskaan ikinä uudelleen?

        Mutta nehän menivät.
        Monta kertaa uudelleen.

        Et taapero tainnut olla silloin vielä syntynytkään?


    • Anonyymi

      Muistuttaisin tässä kohtaa Vikiä että Venäläiset (Neuvostoliittoaikana) kävivät myös latteineen Kuun pinnalla.

      Ja ovat kovaa vauhtia menossa sinne takaisin, jopa pysyvästi mikäli pystyvät siihen.

    • Anonyymi

      Voi hellan duudeli

      Jos maa on litteä, nykyfysiikka, hiukkasten standardimalli ja painovoima eivät ole totta. Siten näissä kuvattua plasmaakaan ei ole.

      Miksi kuu ei ole arjalaisjumalan valkoinen perse?

      • Väitetyt kraatterit ovat kuun sisuksista purkautuneen kaasun aiheuttamia kuplia.


    • Pallopäiden avaruususkomus edellyttää kiinteää kuuta kraattereineen joka leijuu päiväntasaajan kohdilla pallomaailmamme yläpuolella.

      • Anonyymi

        Taas tuo merinisäkäs sekoilee, ei vähäisintäkään tajua.


      • Anonyymi

        Ohjaan tämän trumpin projektiin! Haluatko liittyä valkohattuihin?


    • Anonyymi

      Joo pallomaailma ja pallopää delfiinitkin ja kuu on juustoa johon hiiret ovat nakertaneet reikiä eli kraatereita.

      • Anonyymi

        Tuo juustojuttu onkin mielenkiintoinen, lähes neljäkymmentä vuotta sitten RölliPeikko sanoi ihan televisiossa, PikkuKakkosen onjelmassa, että kuu on juustoa! Et kai sitä epäile, koska se sanottiin ihan mustavalkoisessa TELEVISIOSSA?
        Tämä RölliPeikko lupasi matkustaa sinne ja olla ensimmäinen Emmentaalinautti!
        Uskallatko epäillä noin vahvaa todistusta?


    • Anonyymi

      Jälleen typerä aloitus, ei Kuuta luultu plasmaksi kunnes siellä käytiin.

    • Anonyymi

      Erinomaista!

      Kun Putin on valloittanut maailman, kuumatkat ovat vain pamelan uni.

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      131
      1374
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      103
      889
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      723
    4. Mitä muistoja teillä on kaivatusta?

      😇
      Ikävä
      51
      615
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      15
      543
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      484
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      153
      461
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      35
      432
    9. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      182
      401
    10. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      26
      399
    Aihe