Niin persuksesta että pettävät äänestäjänsä joka kerta, se tiedetään että tähän ei mikään muu puolue ole pystynyt.
Oikeisto ajaa aina suuryrittäjien asiaa, vasemmisto siitä vasemmalle, keskusta maanviljeliöiden asiaa, KD ajaa helluntailaisten yms asiaa, RKP suomenruotsalaisten.
Persut sensijaan ovat pettäneet nämä kaikki ryhmät.
Oletko koskaan miettinyt, miksi persut on niin persuksesta?
15
168
Vastaukset 15
- Anonyymi
Täysin persuksista.
- Anonyymi
😋😋😋😍😍😍😍😋😋😋
😍 Nymfomaani -> https://ye.pe/finngirl21#18030674k
🔞❤️💋❤️💋❤️🔞💋❤️💋❤️💋🔞
- Anonyymi
Mietitty on, populistipuolueena persuilla ei ole muuta vaihtoehtoa kuin pettää aina lupauksensa,
niin kaikki muutkin populistit ympäri maailman ovat aina tehneet.- Anonyymi00016
persujen salaisuus on että persut pystyy aina huijaamaan äänestäjänsä uudelleen rasismin avulla
- Anonyymi
Sairas luonne ja änkyrä mieli, siinä vaatimukset Persuksi. Kannukset hankitaan tuomioilla ja rikosrekisterillä.
- Anonyymi
Persut on tehnyt kaikkien antamiensa lupausten pettämisestä itselleen tavaramerkin ja hankkineet sillä niin huonon maineen ettei sitä saa pois enää millään.
- Anonyymi
Ihan kuin Trump ja muut diktaattoriksi pyrkivät ovat tehneet, sama on kaiku askelten.
- Anonyymi
Persusta tulee ensimmäisenä lähes kaikilla mieleen perse. Ja perseestähän persut ovatkin.
- Anonyymi
Persu -sanan monikko on englanniksi persus. Aika osuvaa.
- Anonyymi
Oppikoulun englannin tunnilla opin että se on:
Assfins - Anonyymi
Paitsi että englannin kielessä ei ole sanaa 'persu'. Aika osuvaa, että äärivasemmistolaiset koulupudokkaat ei tajua kieliopeista yhtään mitään.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Paitsi että englannin kielessä ei ole sanaa 'persu'. Aika osuvaa, että äärivasemmistolaiset koulupudokkaat ei tajua kieliopeista yhtään mitään.
Ei persu-sanaa käännetäkkään englanniksi. Siksi se monikko onkin persus. Lue se kielioppi uudestaan.
- Anonyymi
Olen kyllä joskus miettinyt, että miksi vassareitten mielestä persut on persuksesta. Eihän siihen mitään järkevää syytä olekaan, mutta siitähän vassarit tunnetaankin.
- Anonyymi
negatiivinen kyttäys arvostelu suvaitsemattomuus ihmisviha eieiei rangaistus poispois huono käytös moukkamaiset törkeät puheet mustat vaatteet kalju läski sadisti tuhoaa kaiken pahassa olossaan ei rakenna mitään
- Anonyymi
Kaksi samankaltaista asiaa:
- persuus
- tyhmyys
ei mulla muuta
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Anteeksi arkuuteni
Olen säälittävä, mitä tulee sinun kohtaamiseen. Tunnen vaan itseni todella epävarmaksi sun kanssa. Jos minun olisi pitän46892Kuka melkein täysi-ikäinen hukkui?
Poliisin mukaan nuori oli lähes täysi-ikäinen. Ennen iltakuutta tulleen ilmoituksen mukaan ihminen oli joutunut mahdoll14763Perussuomalaisten kannatus nousi rytinällä Ylen tänään julkaisemassa tuoreimmassa gallup-kyselyssä.
https://yle.fi/a/74-20239449 Perussuomalaisilla hurja- ja ylivoimaisesti suurin nousu tässä uudessa Ylen gallupissa. Kyl488761- 45672
- 41624
Tykkäätköhän vielä minusta?
Yhtä paljon, kuin minä sinusta? Haaveissa ollaan kahdestaan, rauhassa ja lähennytään fyysisesti ja tutustutaan syvemmin30576- 32543
Olet ihana
Muru, sä oot ihana. Tunsitko sen sähkön meidän välillä kun oltiin ihan låhekkäin? 👩❤️👩❤️😼😘37520Vihervasemmistofeministinaisasianaiset
Tulevat tänne palstalle haukkumaan miehiä ja naljailemaan miehelle, kehuvat olevansa heitä parempia. Itse asuvat MIEHE164503- 44470