Oletko koskaan miettinyt, miksi persut on niin persuksesta?

Anonyymi-ap

Niin persuksesta että pettävät äänestäjänsä joka kerta, se tiedetään että tähän ei mikään muu puolue ole pystynyt.

Oikeisto ajaa aina suuryrittäjien asiaa, vasemmisto siitä vasemmalle, keskusta maanviljeliöiden asiaa, KD ajaa helluntailaisten yms asiaa, RKP suomenruotsalaisten.

Persut sensijaan ovat pettäneet nämä kaikki ryhmät.

15

168

Vastaukset 15

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Täysin persuksista.

• Anonyymi

😋😋😋😍😍😍😍😋😋😋

😍 ­­N­­y­­­m­f­­­o­­m­­a­­­a­­n­i -> https://ye.pe/finngirl21#18030674k

🔞❤️💋❤️💋❤️🔞💋❤️💋❤️💋🔞

• Anonyymi

Mietitty on, populistipuolueena persuilla ei ole muuta vaihtoehtoa kuin pettää aina lupauksensa,

niin kaikki muutkin populistit ympäri maailman ovat aina tehneet.

• Anonyymi00016

persujen salaisuus on että persut pystyy aina huijaamaan äänestäjänsä uudelleen rasismin avulla

• Anonyymi

Sairas luonne ja änkyrä mieli, siinä vaatimukset Persuksi. Kannukset hankitaan tuomioilla ja rikosrekisterillä.

• Anonyymi

Persut on tehnyt kaikkien antamiensa lupausten pettämisestä itselleen tavaramerkin ja hankkineet sillä niin huonon maineen ettei sitä saa pois enää millään.

• Anonyymi

Ihan kuin Trump ja muut diktaattoriksi pyrkivät ovat tehneet, sama on kaiku askelten.

• Anonyymi

Persusta tulee ensimmäisenä lähes kaikilla mieleen perse. Ja perseestähän persut ovatkin.

• Anonyymi

Persu -sanan monikko on englanniksi persus. Aika osuvaa.

• Anonyymi

Oppikoulun englannin tunnilla opin että se on:

Assfins

• Anonyymi

Paitsi että englannin kielessä ei ole sanaa 'persu'. Aika osuvaa, että äärivasemmistolaiset koulupudokkaat ei tajua kieliopeista yhtään mitään.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Paitsi että englannin kielessä ei ole sanaa 'persu'. Aika osuvaa, että äärivasemmistolaiset koulupudokkaat ei tajua kieliopeista yhtään mitään.

Ei persu-sanaa käännetäkkään englanniksi. Siksi se monikko onkin persus. Lue se kielioppi uudestaan.

• Anonyymi

Olen kyllä joskus miettinyt, että miksi vassareitten mielestä persut on persuksesta. Eihän siihen mitään järkevää syytä olekaan, mutta siitähän vassarit tunnetaankin.

• Anonyymi

negatiivinen kyttäys arvostelu suvaitsemattomuus ihmisviha eieiei rangaistus poispois huono käytös moukkamaiset törkeät puheet mustat vaatteet kalju läski sadisti tuhoaa kaiken pahassa olossaan ei rakenna mitään

• Anonyymi

Kaksi samankaltaista asiaa:

- persuus
      - tyhmyys

ei mulla muuta

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Anteeksi arkuuteni

Olen säälittävä, mitä tulee sinun kohtaamiseen. Tunnen vaan itseni todella epävarmaksi sun kanssa. Jos minun olisi pitän
      Ikävä
      46
      892
    2. Kuka melkein täysi-ikäinen hukkui?

Poliisin mukaan nuori oli lähes täysi-ikäinen. Ennen iltakuutta tulleen ilmoituksen mukaan ihminen oli joutunut mahdoll
      Iisalmi
      14
      763
    3. Perussuomalaisten kannatus nousi rytinällä Ylen tänään julkaisemassa tuoreimmassa gallup-kyselyssä.

https://yle.fi/a/74-20239449 Perussuomalaisilla hurja- ja ylivoimaisesti suurin nousu tässä uudessa Ylen gallupissa. Kyl
      Maailman menoa
      488
      761
    4. kenen näköinen

kaivattusi on ?
      Ikävä
      45
      672
    5. Mikä on ollut

Söpöintä välillämme?
      Ikävä
      41
      624
    6. Tykkäätköhän vielä minusta?

Yhtä paljon, kuin minä sinusta? Haaveissa ollaan kahdestaan, rauhassa ja lähennytään fyysisesti ja tutustutaan syvemmin
      Ikävä
      30
      576
    7. Hyvännäköinen pakkaus

Olet hyvännäköinen pakkaus nainen.
      Ikävä
      32
      543
    8. Olet ihana

Muru, sä oot ihana. Tunsitko sen sähkön meidän välillä kun oltiin ihan låhekkäin? 👩‍❤️‍👩❤️😼😘
      Ikävä
      37
      520
    9. Vihervasemmistofeministinaisasianaiset

Tulevat tänne palstalle haukkumaan miehiä ja naljailemaan miehelle, kehuvat olevansa heitä parempia. Itse asuvat MIEHE
      Sinkut
      164
      503
    10. Mitä haluaisit kysyä tänään

Kaivatultasi? Anna jokin tunniste itsestäni tai hänestä.
      Ikävä
      44
      470
    Aihe