Miten me ortodokseina voisimme kieltää pyhän Venäjän?! Uskomme tuli sieltä. Putin ja Kirill ovat ME. Olemme venäläisiä. Suomen ortodoksit ovat venäläisiä.
Kirill ja Putin ovat meidän. Pravoslav.
7
374
Vastaukset
- Anonyymi
Paskapuhetta. Totta vain se, että monet ongelmat on tulleet nimenomaan Venäjältä.
- Anonyymi
Montako siviiliä pitää tappaa että hyväksytään patrioottiseksi venäläiseksi ortodoksiksi? Montako raiskausta vastaa asteikossa yhtä murhaa?
- Anonyymi
Arvoisa aloittaja,
minkälaista nautintoa sinä saat tämän palstan terrorisoimisesta?
Jos et tee sitä nautinnon tähden, niin mistä syystä sitten? - Anonyymi
Ehkäpä noita kahta pedofiilia ei kannata pitää esikuvinaan.
- Anonyymi
Oikeat ortodoksit eivät kannata pätkääkään noita tyyppejä.
Ainoastaan sinä, joka ET OLE ORTODOKSI, vaan joku kummajainen häirikkö jostain.
Mikä sinua oikein vaivaa?
Ota pikimmiten yhteyttä esim
https://www.mielenterveystalo.fi/sv
Saat siellä apua, he kuuntelevat mielellään sinua ja myöntelevät.
- Anonyymi
Olen vasta katekumeeni, mutta jopa minä tiedän kahden oppitunnin perusteella että Suomen ortodoksisella kirkolla ei ole yhtään mitään tekemistä Venäjän kanssa. Ei edes ehtoollisyhteyttä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ruotsalaisuuden Päivän virallinen liputuspäivä poistettava VÄLITTÖMÄSTI!
Suomen valtion ja suomalaisuuden kannalta ei ole minkäänlaisia perusteita liputtaa virallisesti ruotsalaisuuden päivää,1055731Mikaela Nylander: Jos pakkoruotsi poistetaan, niin ruotsin kielen asema romahtaa
(Nylander on vanha RKP:nen) Mutta niin heikossa vedossa muumiruotsi siis on Suomessa, että vain tekohengityksellä se pys652572Nainen aion pilata elämäsi täysin, opetus sulle, että pelasit väärän ihmisen sydämellä.
Empatiani sua kohtaan katosi siinä kohtaan, kun teit tietoisen valinnan leikkiä mun sydämellä. Luulet olevas joku älykäs2411585- 941380
- 1241097
6 vkoa kulunut ilman sua
…ihme että olen vielä hengissä. 😔 Kyynelillä pessyt lattioita. Rakastan ja odotan sua ikuisesti❤️Projekti jäi kesken jo8901- 65882
- 66857
- 75798
Salailu jatkuu, poliisi tutkii
Nykyään Pienimäki toimii Ylitornion kaupunginjohtajana. HS tavoitti hänet puhelimitse. Pienimäki korosti, ettei ole enää17741