mielipiteitä

Anonyymi-ap

Olen ollut itseäni 26 vuotta vanhemman miehen kanssa. Mua on ihmetelty ja arvosteltu lähipiirin osalta kauvan.
Itse koen että mua arvostetaan ja pidetään kauniina. Ja se näytetään, musta ollaan ylpeitä.
Nyt kun kanssaan jo kaksi lasta, en ikinä vaihtaisi nuorempaan

20

2030

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Samoja kokemuksia, vanhempi mies arvostaa ja tietää mitä tekee. Olen samanlaisia epäluuloja kokenut

• Anonyymi

Eine kaikki tiedä mitä tekee tai haluaa...

• Anonyymi

Minulla on sellainen vanha ämmä jota käyn sulostuttamassa silloin tällöin ja ette usko kuinka hyvin antaa.

• Anonyymi

Nauti tästä hetkestä. Ymmärrät lähipiirin ihmettelyn sitten, kun olet viisikymppinen ja miehesi lähes 80 v. Itse nainen parhaassa iässä ja kumppani rollaattorilla köpöttävä vaippaikäinen.

• Anonyymi

Juu, ei saa olla ikä rasisti. Toiset tykkää puuma naisista ja toiset huomattavasti itsestään nuoremmista, pääasia että peitto heiluu kunnolla ja usein.

• Anonyymi

oletko varma, että 80v. on rollaattorilla köpöttelevä, on niitä nuorekkaita tossakin iässä, monet 50 jo rupsahtaneempia.

• Anonyymi

Onhan näitä ikinuoria Dannyjä ja Mick Jaggereita, myönnetään.

• Anonyymi

sulla. jenni haukiolla ja museolla on yhteistä.teidän jokaisen sisällä on aina joskus jotain vanhaa

• Anonyymi

Kukaan ei voi tietää,miten elämä menee ja kuka köpöttelee vaipoissa ja koska..
      Pääasia,että pari on onnellinen,
      kukin ottaa sen josta itse tykkää,muitten mielipiteistä kannattaa viisveisata ja oisko kuitenkin kateus..joka nostaa päätään..

• Anonyymi

No eipä kaikki saa sitä josta tykkää ja varmaan olisi epäreilua tyytyä sellaiseen kumppaniin jonka kanssa ei edes halua olla.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

No eipä kaikki saa sitä josta tykkää ja varmaan olisi epäreilua tyytyä sellaiseen kumppaniin jonka kanssa ei edes halua olla.

HALOO..varmaan kannattaa olla sitten ilman,jos ei saa sitä josta tykkää,kun olla väkisin jonkun kanssa josta ei tykkää.
        et tainnut ihan hiffata tuota perimmäistä ajatusta.en minä ainakaan ota väkisin sellaista kumppania josta en tykkää ja tuskin kukaan muukaan.
        mistä helv..tistä näitä selittelijöitä riittää joka aiheeseen

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

HALOO..varmaan kannattaa olla sitten ilman,jos ei saa sitä josta tykkää,kun olla väkisin jonkun kanssa josta ei tykkää.
        et tainnut ihan hiffata tuota perimmäistä ajatusta.en minä ainakaan ota väkisin sellaista kumppania josta en tykkää ja tuskin kukaan muukaan.
        mistä helv..tistä näitä selittelijöitä riittää joka aiheeseen

Niinhän mä oonkin ollut ilman jo vuosia että HALOO vaan ittelles torvi!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Niinhän mä oonkin ollut ilman jo vuosia että HALOO vaan ittelles torvi!

Parempi kun pysytkin yksin,kun ..noh vilkaise peiliin..

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Parempi kun pysytkin yksin,kun ..noh vilkaise peiliin..

Mitä siinä yrität vihjailla?

• Anonyymi

Parasta sek*iä sain yli 20v vanhemmalta naiselta kuin oman ikäisiltäni. Onnesta olemme edelleen samassa työpaikassa. Välillä tauoilla on hiki otsassa ;)

• Anonyymi

Kaverilla varmaan iso mela ja mokka.

• Anonyymi

No,9 vuotta ikäeroa mieheni kanssa,eikä näytä vieläkään tietävän mitä haluaa..mieheni siis 9 vuotta vanhempi. Rakkaus ei katso ikää..yli 2 vuotta oltu yhdessä.

• Anonyymi

Äskeiseen lisäys. Mies on 57.v ja yrittää kotrolloida ja käyttää valtaa..eine kaikki vanhemmat miehet tiedä mitä haluaa...

• Anonyymi

Monet mussukat luovat itse tilanteen et heitä muka seurataan ja kontrolloidaan. Pitäisi olla nainen eikä mikään juoruaja.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Jäätävä epävarmuus

Mistä tää hirveä epävarmuus molemminpuolin johtuu? Pohjimmiltaan uskon, että molemmat tietää, että tunteita on. Vai onko
      Ikävä
      85
      2177
    2. Ainakin hän on elossa

ehdin jo huolestua.
      Ikävä
      43
      1760
    3. Persut romahti Haapaveellä, kiitos Ilkka!

Persut saivat historiallisen tappion haapaveellä! Kiitos Ilkka!
      Haapavesi
      69
      1523
    4. Hyvää yötä, olen rakastunut suhun

Sanon tämän kyllä vielä sulle henkilökohtaisestikin. 😘
      Ikävä
      76
      1286
    5. Pitsaa selliiä

Onko uudet pitsat hyviä, kannatteooko käyvä vai suosiollako pittää hilipasta sotkamoon
      Kuhmo
      26
      1174
    6. Mitä hellittelynimiä

Sinulla on kaivatustasi?
      Ikävä
      77
      1171
    7. Tiedätkö et olet

Ärsyttävän hyvännäköinen.
      Ikävä
      48
      1163
    8. Mitä meille oikein

Tapahtuu vai tapahtuuko mitään?
      Ikävä
      59
      1061
    9. Nyt tiedän

Että joku on lahjonut jonkun tai olemme idiootteja. Nuo kokkareiden päsmärit tuli valituksi valtuustoon. Onnea vaan kai
      Sysmä
      38
      974
    10. Olet vain kiltimpi

Ja rauhallisempi ja rakastavampi. Se vetoaa
      Ikävä
      37
      943
    Aihe