mielipiteitä

Anonyymi-ap

Olen ollut itseäni 26 vuotta vanhemman miehen kanssa. Mua on ihmetelty ja arvosteltu lähipiirin osalta kauvan.
Itse koen että mua arvostetaan ja pidetään kauniina. Ja se näytetään, musta ollaan ylpeitä.
Nyt kun kanssaan jo kaksi lasta, en ikinä vaihtaisi nuorempaan

20

1913

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Samoja kokemuksia, vanhempi mies arvostaa ja tietää mitä tekee. Olen samanlaisia epäluuloja kokenut

      • Anonyymi

        Eine kaikki tiedä mitä tekee tai haluaa...


    • Anonyymi

      Minulla on sellainen vanha ämmä jota käyn sulostuttamassa silloin tällöin ja ette usko kuinka hyvin antaa.

    • Anonyymi

      Nauti tästä hetkestä. Ymmärrät lähipiirin ihmettelyn sitten, kun olet viisikymppinen ja miehesi lähes 80 v. Itse nainen parhaassa iässä ja kumppani rollaattorilla köpöttävä vaippaikäinen.

    • Anonyymi

      Juu, ei saa olla ikä rasisti. Toiset tykkää puuma naisista ja toiset huomattavasti itsestään nuoremmista, pääasia että peitto heiluu kunnolla ja usein.

    • Anonyymi

      oletko varma, että 80v. on rollaattorilla köpöttelevä, on niitä nuorekkaita tossakin iässä, monet 50 jo rupsahtaneempia.

      • Anonyymi

        Onhan näitä ikinuoria Dannyjä ja Mick Jaggereita, myönnetään.


    • Anonyymi

      sulla. jenni haukiolla ja museolla on yhteistä.teidän jokaisen sisällä on aina joskus jotain vanhaa

    • Anonyymi

      Kukaan ei voi tietää,miten elämä menee ja kuka köpöttelee vaipoissa ja koska..
      Pääasia,että pari on onnellinen,
      kukin ottaa sen josta itse tykkää,muitten mielipiteistä kannattaa viisveisata ja oisko kuitenkin kateus..joka nostaa päätään..

      • Anonyymi

        No eipä kaikki saa sitä josta tykkää ja varmaan olisi epäreilua tyytyä sellaiseen kumppaniin jonka kanssa ei edes halua olla.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No eipä kaikki saa sitä josta tykkää ja varmaan olisi epäreilua tyytyä sellaiseen kumppaniin jonka kanssa ei edes halua olla.

        HALOO..varmaan kannattaa olla sitten ilman,jos ei saa sitä josta tykkää,kun olla väkisin jonkun kanssa josta ei tykkää.
        et tainnut ihan hiffata tuota perimmäistä ajatusta.en minä ainakaan ota väkisin sellaista kumppania josta en tykkää ja tuskin kukaan muukaan.
        mistä helv..tistä näitä selittelijöitä riittää joka aiheeseen


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        HALOO..varmaan kannattaa olla sitten ilman,jos ei saa sitä josta tykkää,kun olla väkisin jonkun kanssa josta ei tykkää.
        et tainnut ihan hiffata tuota perimmäistä ajatusta.en minä ainakaan ota väkisin sellaista kumppania josta en tykkää ja tuskin kukaan muukaan.
        mistä helv..tistä näitä selittelijöitä riittää joka aiheeseen

        Niinhän mä oonkin ollut ilman jo vuosia että HALOO vaan ittelles torvi!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niinhän mä oonkin ollut ilman jo vuosia että HALOO vaan ittelles torvi!

        Parempi kun pysytkin yksin,kun ..noh vilkaise peiliin..


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Parempi kun pysytkin yksin,kun ..noh vilkaise peiliin..

        Mitä siinä yrität vihjailla?


    • Anonyymi

      Parasta sek*iä sain yli 20v vanhemmalta naiselta kuin oman ikäisiltäni. Onnesta olemme edelleen samassa työpaikassa. Välillä tauoilla on hiki otsassa ;)

    • Anonyymi

      Kaverilla varmaan iso mela ja mokka.

    • Anonyymi

      No,9 vuotta ikäeroa mieheni kanssa,eikä näytä vieläkään tietävän mitä haluaa..mieheni siis 9 vuotta vanhempi. Rakkaus ei katso ikää..yli 2 vuotta oltu yhdessä.

    • Anonyymi

      Äskeiseen lisäys. Mies on 57.v ja yrittää kotrolloida ja käyttää valtaa..eine kaikki vanhemmat miehet tiedä mitä haluaa...

    • Anonyymi

      Monet mussukat luovat itse tilanteen et heitä muka seurataan ja kontrolloidaan. Pitäisi olla nainen eikä mikään juoruaja.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tärkeä kysymys!

      Haluatko sinä, mies, minut?
      Ikävä
      91
      1595
    2. Asiallinen lähestyminen

      Mitä on asiallinen lähestyminen?? Tietääkö tai tajuaako kukaan, varsinkaan miehet??? Eilen NELJÄNNEN kerran jouduin isk
      Sinkut
      172
      1263
    3. En tiedä..

      Yhtään minkälainen miesmaku sinulla on. itse arvioin sinua moneenkin otteeseen ja joka kerta päädyin samaan lopputulokse
      Ikävä
      104
      1090
    4. Jennika Vikman avoimena - Isosisko Erika Vikman ohjeisti napakasti Tähdet, tähdet -kisaan: "Älä.."

      Jennika ja Erika - niin ovat kuin kaksi marjaa! Ilmeiltään, ääneltään ja eleiltään hyvinkin samanlaiset - toinen on kyll
      Suomalaiset julkkikset
      15
      1037
    5. Mitäs nainen

      Meinaat tehdä viikonloppuna.
      Ikävä
      86
      930
    6. Suhde asiaa

      Miksi et halua suhdetta kanssani?
      Ikävä
      68
      861
    7. Milloin viimeksi näit ikäväsi kohteen?

      Oliko helppo tunnistaa hänet? Millaisia tunteita tuo näkeminen herätti sinussa?
      Ikävä
      44
      858
    8. Kirjoita nainen meistä jotain tänne

      tai minusta, ihan mitä haluat. Niinkin voi kirjoittaa, etteivät muut tunnista, esim. meidän kahdenkeskisistä jutuista. K
      Ikävä
      61
      779
    9. Vedalainen metafysiikka

      Termi ”metafysiikka” kuuluu Aristoteleelle. Metafysiikka tarkoittaa ”fysiikan jälkeen” eli tietoa siitä, mikä on tavalli
      Hindulaisuus
      289
      753
    10. Ai jaa sinä oletkin ahnas

      Ja romanttinen luonne, nyt vasta hiffasin että olet naarastiikeri. Parempi myöhään kuin ei milloinkaan.
      Ikävä
      107
      748
    Aihe