Kun alettiin lukemaan ääniä jossa Ismo tippui niin kas kummaa Ismon lappu nousi viimeisenä. Kuka järjesti laput noin. No olihan se jännempaa. Mutta hyvä Tytti!!! Nyt kaikki mollaa Tyttiä, mutta miettisivät mitä itse olisivat tehneet samassa tilanteessa
Toivottavasti Tytti voittaa! Ja seksikäs suklaa seuraavaksi ulos. Miten voi olla Suomen Selviytyjät kun ei tää seksikäs suklaa oo suomalainen
Ismo tippui, äänten laskenta
6
575
Vastaukset
- Anonyymi
Akat pitää tuota läskiä mukana. Kai se syö puolet porukan ruoista kun noin pulskana pysyy.
- Anonyymi
"Seksikäs" muuta tee kun syö ja makoilee.
Pelkääkö ne rasismi syytöksiä kun eivät pudota tuota. Miksi se on niin naisten mieleen? - Anonyymi
Kyllä oli naama mutrulla vikillä ja sergeillä. Hihhh. Molemmat ei ole suomalaisia joten jeeeeee kun eivät voittaneet. Luulivat molemmat itsestään liikoja. Viki on lihava kuin syöttöporsas eihän tommonen läski ansaitse voittoa heeeehhhhhh
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä oli naama mutrulla vikillä ja sergeillä. Hihhh. Molemmat ei ole suomalaisia joten jeeeeee kun eivät voittaneet. Luulivat molemmat itsestään liikoja. Viki on lihava kuin syöttöporsas eihän tommonen läski ansaitse voittoa heeeehhhhhh
Sergei itsekin valmis pettämään kenet tahansa ja lopussa pakko äänestää samaa liittoa, "hyvä ystävä" sergei kun äänesti pahinta kieroilijaa :D
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
"Seksikäs" muuta tee kun syö ja makoilee.
Pelkääkö ne rasismi syytöksiä kun eivät pudota tuota. Miksi se on niin naisten mieleen?Kannattaisikohan tiputtaa tuo "seksikäs"nimestä pois, ei ole ollut koskaan ja nykyään pelkkää sarkasmia.
- Anonyymi
Nyt viimeinkin lähti läski Vikin loikoilemasta.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Moikka rakas
Oon miettinyt meidän välistä yhteyttä viime aikoina. En ihan osaa pukea sanoiksi, mitä kaikkea tunnen, mutta halusin vaa7017663Mitä tapahtunut
Poliiseja monta autoa+panssariauto Porista kpäähän päin tänään klo n.20 kuka hurjistunut ?445434HS: Kuka vielä uskaltaa mennä sairaalan ensiapuun?
https://www.hs.fi/mielipide/art-2000011212025.html Tässä on hyvin ajankohtainen mielipidekirjoitus koskien Malmin sairaa3042950Lakea konkurssiin. Asukkaat menettävät asuntonsa
Kuntarahoitus on tänään jättänyt konkurssihakemuksen lakean kaikista kiinteistö osakeyhtiöistä. Kassa on tyhjä, kaikki432575- 1712423
- 241914
Nikkalassa vauhdilla nokka kohti taivasta
Mitähän Darwin sanoisi näistä 4 suomalaisesta, jotka kävivät Haparandan puolella näyttämässä, kuinka Suomi auto kulkee t81889mahdollista, että olet ollut iltavuorossa
Ja kotiin päästyäsi tulit palstalle etsimään merkkiä minusta, jos kaipaat yhtään minua niin kuin minä sinua Ei mennyt k121752Ökyrikas Kurkilahti mussuttaa veroistaan
Pakeni aikoinaan veroja Portugaliin mutta joutui palaamaan takaisin kun Suomi teki verotussopimuksen Portugalin kanssa.1401728Yhdysvalloissa työllisyys paranee, Suomessa työttömyys kasvaa, missä vika?
Miten tämä on mahdollista että 177 000 uutta työllistä tuli USAssa yhdessä kuukaudessa, vaikka Trump on ruorissa? Orpon4111638