Mikä pitää ihmisessä päässä olla vialla, että haluaa puuttua toisten asioihin
Tietääkö kukaan onko nämä autoilijoita edes?
Kehtaako edes TH kysyttäessä kertomaan näiden LIMANULJASKOIDEN sifrat?
TH:n spedetarkkujen sifroja tähän alle , jos tiedät
8
575
Vastaukset
- Anonyymi
Mikä on päässä vialla, kun on välityskeskuksen orjana?
- Anonyymi
😍😍😍😋😋😋😋😍😍😍
💋 Nymfomaani -> https://l24.im/ecC7ux#kissagirl21
🔞❤️❤️❤️❤️❤️🔞💋💋💋💋💋🔞 - Anonyymi
😋😋😋😍😍😍😍😋😋😋
🔞 Nymfomaani -> https://ye.pe/finngirl21#18032348E
🔞💋❤️💋❤️💋🔞💋❤️💋❤️💋🔞
- Anonyymi
TH allekirjoituttaa kuljettajilla ns. laatukuljettajasopimuksen vaikka ei ole laillinen sopijataho työsopimuslain mukaan. Kysymyksessä on myös kiristys niitä kuljettajia kohtaan jotka eivät allekirjoita. Ja tarkastajanatsit kyttää.
- Anonyymi
Ja lökäpöksyt valittaa. Autossa haisee hiki, tupakka ja pissa, mutta lökäpöksyn mielestä siitä ei saa huomauttaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ja lökäpöksyt valittaa. Autossa haisee hiki, tupakka ja pissa, mutta lökäpöksyn mielestä siitä ei saa huomauttaa.
Tarkku voi hoitaa ensin löyhkänsä ja ratkoa alkoholiongelmansa sekä ylensyönnin. Taksiyrittäjä päättää itse mitä autossa on, vaikka kasa paskaa kojelaudalla, jos yrittäjä näin haluaa. Se ei kuulu välitysyhtiön papukaijoille.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tarkku voi hoitaa ensin löyhkänsä ja ratkoa alkoholiongelmansa sekä ylensyönnin. Taksiyrittäjä päättää itse mitä autossa on, vaikka kasa paskaa kojelaudalla, jos yrittäjä näin haluaa. Se ei kuulu välitysyhtiön papukaijoille.
Tottakai yrittäjä päättää, mutta jos yrittäjä on pannut nimensä alle sopimukseen, jossa sitoutuu noudattamaan välitysyhtiön sääntöjä, tilanne on toinen.
Ratkaisuhan on helppo: revit vaan ne tunnukset veks, sanot irti välityssopimuksen, ja jatkat taksiautoilua . Tää olis meidän kaikkien ( TH autoilijoitten) etu.
- Anonyymi
Mitä jos ihan ensin laittaisit oman nimesi tähän alle?
Taitaa mennä pupu pöksyyn...
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
YLE Äänekosken kaupunginjohtaja saa ankaraa arvostelua
Kaupungin johtaja saa ankaraa kritiikkiä äkkiväärästä henkilöstöjohtamisestaan. Uusin häirintäilmoitus päivätty 15 kesä881815Euroopan lämpöennätys, 48,8, astetta, on mitattu Italian Sisiliassa
Joko hitaampikin ymmärtää. Se on aivan liikaa. Ilmastonmuutos on totta Euroopassakin.2761687Asiakas iski kaupassa varastelua tehneen kanveesiin.
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/33a85463-e4d5-45ed-8014-db51fe8079ec Oikein. Näin sitä pitää. Kyllä kaupoissa valtava2911458Martina lähdössä Ibizalle
Eikä Eskokaan tiennyt matkasta. Nyt ollaan jännän äärellä.1751359- 58945
- 50938
Jos ei tiedä mitä toisesta haluaa
Älä missään nimessä anna mitään merkkejä kiinnostuksesta. Ole haluamatta mitään. Täytyy ajatella toistakin. Ei kukaan em70927- 66904
Miksi mies tuntee näin?
Eli olen mies ja ihastuin naiseen. Tykkään hänestä ja koskaan hän ei ole ollut minulle ilkeä. Silti ajoittain tunnen kui40891Se nainen näyttää hyvältä vaikka painaisi 150kg
parempi vaan jos on vähän muhkeammassa kunnossa 🤤50873