Juonipaljastuksia ajalle 2.10. - 5.19.23
JP yrittää ajaa Mikin päälle,mutta Cindy jääkin auton alle. Pahinta on se,että Hani on kyydissä. Hani uhkaa soittaa poliisit,mutta JP vaatii Hania pysymään hiljaa tai Hanin perhe on vaarassa.
Sallan lapsen isä on Kari
Nella ja Eetu menevät treffeille. Kun Eetu painaa pään Nellan rintaan,hän kuulee entisen vaimonsa sydämen pulssin,menee Eetu paniikkiin.
Jutta palkkaa Nellan avustajakseen. Sairaalan siivoustyöstä vastaava firma on palkanut Eevan. Jutta pitää puhuttelun Nellalle ja Eevalle. Viesti on selvä. Yksityselämän ongelmia ei ratkota työpaikalla.
Nellan uusi työpaikka
17
819
Vastaukset
- Anonyymi
Gunnar olisi mun mielestä ollut hyvä valinta kässärissä isäksi. Ei se tavanomaisin mitä Kari on.
- Anonyymi
😋😋😋😍😍😍😍😋😋😋
🔞 Nymfomaani -> https://l24.im/ecC7ux#kissagirl21
🔞❤️❤️❤️❤️❤️🔞💋💋💋💋💋🔞
- Anonyymi
19. kuukausi!? Vai mikä ihmeen päivämäärä on 5.19.23? Aiotko kenties hidastaa planeettamme kiertoaikaa?
- Anonyymi
Tuli kirjoitusvirhe,kun väsytti.. Oli pitkä työputki takana Piti kirjoittaa 10,kirjoitin 19.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tuli kirjoitusvirhe,kun väsytti.. Oli pitkä työputki takana Piti kirjoittaa 10,kirjoitin 19.
Kai olit Sanna Marinin mukana Pariisin parrasvaloissa?
- Anonyymi
Karvainen jatta pölähtää tuulessa.
- Anonyymi
Niin no Nellahan oli hyvä bilsassa.
- Anonyymi
Nellalla on nyt hyvä uusi tyyli kasvoilla ja hiuksissa mutta vaatetuksessa ei niin hyvä
- Anonyymi
Hahaa jännästi Miki ei muka kuule mtn eikä tule paikalle kun Cindy jää JP:n auton kolhimaksi. Jatkaa vaan vauhdikasta juoksua.
- Anonyymi
Siis hyi hitto näit pervoi juttui nyt oikeesti!
- Anonyymi
Nella menee eetun kanssa treffeille? Eikös eetu ollut se pepin ja heidin hevonen?
Aika perverssiä jopa salkkareiden kuvioksi. - Anonyymi
Eiks Eeva vamppaa tuon Eetunkin?
- Anonyymi
Siis hyi hitto voix jo oikeesti lopettaa noi sovinistiset ällöjutut!? Tosi ällöö tollaset!
- Anonyymi
Sehän vois sillä siivota sairaalankin.
- Anonyymi
Siis mix mun viestit poistetaan aina ku pyydän poistaa noit ällöi sikamaisii juttui mut Sannaa herjaavat pilajutut mitkä ei mitenkää liity sakkareihin saa jäädä palstalle!? Siis iha epistä tää moden toiminta!
- Anonyymi
Noh, kyllä se Kari älyää jossain vaiheessa että paljon ehdoteltu "kimppakiva" Reiskan ja Pepen olisi ihan kivaa. Ja Miki vaan luulee tietävänsä miksi Hani aikoo muuttaa Ivaloon ja ryhtyä siellä karhuhierojaksi ja sivutoimiseksi kellosepäksi. Vaan eipä taida tietää...
Ketjusta on poistettu 17 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
20e Riskitön veto 20e talletuksella VB:lle
Pssst! Vinkki viis rotvallinreunalla eläjille. VB tarjoaa 20 euron riskittömän vedon ensitallettajille vedonlyöntiin.42447- 1161617
Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill361356Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin
Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin1561181- 521095
- 1131082
Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...
Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi1051044- 571041
Olet tärkeä
mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.46909- 60882