Tiedättekö kauhavalaiset

Anonyymi-ap

Teille nauretaan lappajärvellä, teille nauretaan Alajärvellä, teille nauretaan jopa Vimpelissä.

Itseasiassa teille nauretaan kaikialla, kun olette niin pöljiä ja Kauhava on uskomattoman ruma paikka!

31

2169

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Hei täältä maailmalta!
      Kauhavan tiedän oikein hyvin! Mutta mitä pikkupitäjiä oot tuohon luetellut? Täysin tuntemattomia, mutta iloluontoista porukkaa näissä kirjoitat asustelevan =D

      • Anonyymi

        😋😍😋😍😋😍😋😍😋

        🍑 ­­N­­y­m­­f­­­o­­­m­­a­­­a­­­n­­­i -> https://ye.pe/finngirl21#18032396u

        🔞💋❤️💋❤️💋🔞💋❤️💋❤️💋🔞


    • Anonyymi

      Kauhava on paras paikka asua

      • Anonyymi

        No ei tosiaankaan, valittajia ja sonnanpuhujia paikka täynnna. Paras tapahtuma kun muuttaa kauhavalta pois.


    • Anonyymi

      No kyllähän nua järvikylälääset tiäretähän. Vähä sellaasta onnellista sakkia.

    • Anonyymi

      Sehän on hyvä jos saa tuottaa iloa immeisille

      • Anonyymi

        Kauhavan päättäjät pilasi imagon. Niin se nyt on.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kauhavan päättäjät pilasi imagon. Niin se nyt on.

        Outo murre.


    • Anonyymi

      Samaa sinne pökö

      • Anonyymi

        Ookko huomannut että meirän navetan takana, siinä kusikellarin kohoralla taivas kaikista korkiamalla? Moon itte kattonut.


    • Anonyymi

      Myös Alahärmässä nauretaan kauhavalaisille.

      • Anonyymi

        No johan se on hyvä homma kun itselle osataan nauraa! Alahärmä kuuluu Kauhavaan =D


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No johan se on hyvä homma kun itselle osataan nauraa! Alahärmä kuuluu Kauhavaan =D

        Mutta täällä kauhavalaiset ovat alkuperäisestä Kauhavasta. Me muut ollaan edelleen Härmistä ja Kortestärveltä. Kauhavalaisilla on kyllä suuret luulot itsestään ja siksi elävät aivan omaa elämää.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mutta täällä kauhavalaiset ovat alkuperäisestä Kauhavasta. Me muut ollaan edelleen Härmistä ja Kortestärveltä. Kauhavalaisilla on kyllä suuret luulot itsestään ja siksi elävät aivan omaa elämää.

        Onkos se kortestärvi isokin paikka?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onkos se kortestärvi isokin paikka?

        on se antoi aikanaan köyhän apua alahärmälle ja kauhavalle


    • Anonyymi

      Juu kyllä näi on!
      Onneks muutin pois

    • Anonyymi

      Kauhava on hyvä paikka asua, ja ihmiset on kantakauhavalla mukavia ja yhteisöllisiä. Sen sijaan Härmissä on samaa synkkämielistä porukkaa mitä Lapualla, sellaasta syväjoki tyyppiä, jotka hautoo asioita liikaa. Me kantakauhavalla eletään hetkessä, ja iloitaan pienistä asioista, sekä autamme toisiamme ja otamme muut huomioon.

      • Anonyymi

        Niin varmaan. Kantikset hyväksy edes naapuriaan .


      • Anonyymi

        Mahtaa olla teidän ilonaiheet pieniä.


      • Anonyymi

        Vai on Kauhava hyvä paikka asua, Mutta asukkaat vähenee eniten Kauhavalla.


    • Anonyymi

      Kerrankin joku puhui NIIN totta. Kauhava on ruma ja paska paikka . Huono asiakaspalvelu joka paikassa ja ihmiset kylmiä sekä junttien juntteja !

    • Anonyymi

      Kauhavalla on vissihin kaks ruokakauppaa ja toinen niistäkin on Lappajärvellä. Ei kyllä hyvältä vaikuta.

      • Anonyymi

        Onhan niitä kauppoja 6 kantakauhavalla mistä saa ruokaa.
        S-market
        K-market
        Halpahalli
        Halpakauppa
        Lidl
        Tokmanni


    • Anonyymi

      Ilkassa kirjottivat jotta kohta junat paineloo Kauhavan ohi ja pysähtyvät EHKÄ kesäisin muutaman kerran. Ei tässä hääviä oo kellään.

    • Anonyymi

      Onkos Kauhavalla vielä se Info?
      Vai joko lopetettu?
      Onkos sielä vielä vaatekauppoja?
      Vai joko lopetettu?
      Kahviloita? Yrittäjäopisto? Ravintoloita? Lentosotakoulu? Tehtaita?
      Valokuvausliike? Avonaisia pankkeja? Kemikaalioliike?Poliisilaitos? Virastotalo?
      Hmmm....vai joko lopetettu?
      Mitäs sielä sitten olisi?
      Hautaus/arkkuliike,kukkakauppa,grilli,lankakauppa ja r-kiska,pari ruokaputiikkia.
      Nämä samat tais löytyä kyllä ala ja ylihärmästäkin.Niissä myös tehtaita huvipuisto ym ym.
      Mutta mikäs se sitten tekee Kauhavasta kaupungin?
      Tuota.....
      Tuota....
      Hmmmm.........??
      Pitäiskö lopettaa?

      • Anonyymi

        Ihmiset sen kaupungin tekee, vaikka olisi mitä elämyspuistoja sun muuta mutta jos ei ole asukkaita niin eihän se toimi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ihmiset sen kaupungin tekee, vaikka olisi mitä elämyspuistoja sun muuta mutta jos ei ole asukkaita niin eihän se toimi.

        Ihmiset niin
        Vaan poismuutto aika suurta miksiköhän


    • Anonyymi

      Kiitos Kauhavan, nauruhan se pidentää ikää.

    • Anonyymi

      Aloittajan kateus on hivelevää.

    • Anonyymi

      Aloittaja on trolli!!! Kylvää eripuraa. Älkää lähtekö mukaan!!!

    • Anonyymi

      Alottaja on trolli. Yrittää aiheuttaa eripuraa!!!!

    Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mietitikö nainen koskaan

      Miksi me ollaan päädytty tähän pisteeseen. Lähestmistapaa ei ole. Tarvitaanko me oikeasti enää tätä.
      Ikävä
      123
      1875
    2. Marin on ehkä maailman kaunein "Nelikymppinen"

      Marinin julkaisu on saanut yli 68 500 tykkäystä. Postauksen kommenttikentässä ylistetään paljon Marinin kauneutta, jota
      Maailman menoa
      193
      1488
    3. Olisi hauska tietää

      Koska huomasit pitäväsi minusta? Itse taisin ihastua sinuun heti silloin kun tavattiin ensimmäistä kertaa. Miehelle, jon
      Ikävä
      64
      1198
    4. Vernu Vasunta

      On mahotonta miten marjanpoimijoita on kohdeltu! Eikö paremmalla kohtelulla olisi saanut paremman tuloksen?
      Suomussalmi
      45
      1172
    5. En kelpaa sinulle

      Varattuna - olen sinulle ongelma. Eroaminen vuoksesi voi olla turhaa, sillä me ei puhuta, kun olen varattu ja kumpikin v
      Ikävä
      87
      1057
    6. Apua. Onks mä jotenki erikoinen ?

      Oon ihastunu paljon vanhempaan mieheen.
      Ikävä
      102
      995
    7. Minun on vaan päästettävä irti

      Toiveesta. Satutan vain itseäni😥😔. Toivon sinulle pelkkää hyvää, eläthän elämäsi parasta aikaa, mutta en halua enää k
      Ikävä
      37
      900
    8. Taidat vanhempi nainen

      Haluta sen tien itsellesi. juokse vaan karkuun ! Pahentaa vaan asiaa.Pitäs toimia ihan toisin päin
      Ikävä
      65
      846
    9. Kertoisit jo

      Rakastatko minua vai olenko käsittänyt väärin onko tämä vaan ystävyyttä tai kaveruutta? En haluaisi enää nolata itseäni
      Ikävä
      45
      817
    10. En koskaan saanut asiattomia kuvia!

      Silloin kun olin vielä nuori, kukaan mies ei koskaan lähettänyt minulle asiattomia kuvia itsestään. Jos tiedätte mitä ta
      Sinkut
      156
      771
    Aihe