Kone on 240 GL B200K 1986 Solexin CISAC bensakaasarilla. Tahtoo nykiä kylmänä etenkin kiihdyttäessä. Vika katoaa kun kone normaalin lämpöisenä. Ryypyn päälläolo liikkeelle lähdön jälkeen pahentaa tilannetta. Imeeko jostakin kylmänä ilmaa ja liian ilman tuloa loppuu kun kone lämmennyt - eli paikat laajentuneet? Imusarjan vuoto? Vuoto muualla? Tulpat ja ilmansuodatin vaihdettu. Tulppien väri oli vaalean harmaa. E85 bensaa.
Volvo 240 GL 1986 nykiminen kylmänä
Anonyymi-ap
2
247
Vastaukset
- Anonyymi
Ei kun väärä polttoaine.
- Anonyymi
Helpoin tapa kokeilla ensin 98 E5 bensalla, jos nykiminen loppuu, niin autossa ei ole vikaa.
Kaasari ja E85 on aika haastava yhdistelmä, kun polttoaineen takia tehtävät muutokset on kaikki mekaanisia ja ongelmia tulee varsinkin eri piirien äärilaidoilla.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miten voit manipuloida katsojalukuja?
Palstatrolli ja väsynyttä sontaa palstalle suoltava Varmakkakkiainen on viime aikoina vedonnot siihen, että hänen ketjuj212257- 701146
- 1101016
- 47994
Nainen sä olet
arvokas muista se. Yritän pitää pienen kontaktin yllä vaikka turhaahan tämä on. Toivottavasti joulu meni hyvin ja otat r72989Jos olisin
Ollut ns. pelimies olisin myös käyttänyt tilaisuutta hyväksi. Välillä vain tuntuu että olisit itse nimenomaan halunnut p56937KRP alkaa tutkia Ulvilan murhaa
Jokohan nyt löydetään riittävä näyttö Annelin tuomitsemiseen miehensä murhasta tai taposta.12911Luotathan?
Muistan kun olit vihainen minulle. Niin järkyttävän söpönä ja silti niin vastustamattoman ihanana en ole ikinä ketään na31900Minun on niin vaikeaa uskoa, että
todella kaipaisit minua. Pelkään vieläkin, että minua kusetetaan.55888Voi kun pian voisi varmuudella sanoa
mitä tämä on. Suuri, suuri rakkaustarina vai pelkästään pitkä ja kipeä oppitunti. :(50846