Ettekö hyvät/äidit/isät saisi lapsianne rauhoittumaan?

Anonyymi-ap

Kun on kuunneltu jo tuntitolkulla hutikalla moottorien huudatusta,voisko sanoa jälkikasvulle,et vois ottaa huomioon muutkin ihmiset?alkaa jo vähän ärsyttään,,,

41

1108

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Muuta Pyhtäänkorpeen.

      • Anonyymi

        Eli sinusta on ok häiriköidä taajamassa muita?kyl mä ymmärrän normaalit elämisen äänet,mut lapsi joka leikkii,mut ei osaa lopettaa leikkiä on ehkä sairas?Ehkäpä nää häiriköt(lapset sekä vanhemmat)vois itse harkita muuttoa korpeen missä oma elämäntyyli,joka ei ota huomioon muita kanssaeläjiä,sopis paremmin.


    • Anonyymi

      "Ettekö itse ole koskaan olleet nuoria?"

    • Anonyymi

      Meillä"nuorinina"opetetiin ottamaan huomioon myös muutkin ihmiset,ja oli tällänen mysteeri juttukin kuin kotiintuloajat?????kyl muuten nautittiin nuoruudesta.Ei normaalisesti(eikä normaalit)hilluttu yli puolenyön häiriköimässä.Kun on itte saannu tollasen"vapaan kasvatuksen"on varmaan vaikeeta/mahdotonta sanoo jälkikasvulle enää mitään järkevää,,,

    • Anonyymi

      Yleensäkään ottaen tämän päivän vanhemmat on kaikissa asioissa täysiä nollia vanhempina. Nekin reppananössöt on itse vapaan kasvatuksen mätiä hedelmiä.

      • Anonyymi

        Samaa mieltä.Nyt tuli viisautta,komppaan.


    • Anonyymi

      Eikö vanhemmat,koulu,kunnan nuorisotoimi,ehkä myös virkavalta voisi yhdessä puuttua tähän?Ettei keskustelu taas menisi näihin asiattomuuksiin?Tämä mopoterrorismi on todellinen ongelma,mutta kuten kaikki tiedämme,niin vanhempia,ketä tämää koskee,niin heitä ei voisi vähempää kiinnostaa.Näitä häirikkö mopoilijoita ei kuitenkaan ole kuin osa nuorisosta,joten luulisi,että heidät pystyisi tunnistamaan,ja heidän kanssa (ja vanhempien kanssa) voisi asiaan asiaan puuttua ja saada aikaiseksi jokin järkevä ratkaisu,esim mopojen virityksistä ja kotiintulo ajoista.

      • Anonyymi

        Niin, mutta ei meillä Pyhtäällä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin, mutta ei meillä Pyhtäällä.

        Mutta MIKSI ei Pyhtäällä??Mikä täällä on niin erilaista,kun se muuallakin onnistuu?


      • Anonyymi

        Tai jos otetaan autoista putket irti ihan joukolla,ja mennään näitten "kotikasvatteujen kermaperseitten"talojen eteen noin3-4 aamulla huuattelemaan ihan vaan omak iloksi?katotaan minkälaista palautetta sit tulee....


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tai jos otetaan autoista putket irti ihan joukolla,ja mennään näitten "kotikasvatteujen kermaperseitten"talojen eteen noin3-4 aamulla huuattelemaan ihan vaan omak iloksi?katotaan minkälaista palautetta sit tulee....

        Näkisi vaan, sinusta sellaisen tekijäksi ole.
        Kunhan uhoat netissä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Näkisi vaan, sinusta sellaisen tekijäksi ole.
        Kunhan uhoat netissä.

        Eli ilmeisesti olet jonkun"melkein hyvinkoulutetun häirikön vanhempi"ja nyt alko pelottaa et jos ne oikeesti tekeekin ton,,, no alussa lukikin et jos.........jos alkaisit opettelemaan vanhemmuutta??ennenvanhaan saunan takana oli tilaa,,onneks maailma on muuttunut täällä cityssä..Maalla asiat saattaa olla viel toisin????


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eli ilmeisesti olet jonkun"melkein hyvinkoulutetun häirikön vanhempi"ja nyt alko pelottaa et jos ne oikeesti tekeekin ton,,, no alussa lukikin et jos.........jos alkaisit opettelemaan vanhemmuutta??ennenvanhaan saunan takana oli tilaa,,onneks maailma on muuttunut täällä cityssä..Maalla asiat saattaa olla viel toisin????

        "maailma on muuttunut täällä cityssä..."

        Nyt ollaan Pyhtäällä. Ei kirjoituksesi oikein vakuuttanut että sinusta olisi minkään toteuttajaksi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "maailma on muuttunut täällä cityssä..."

        Nyt ollaan Pyhtäällä. Ei kirjoituksesi oikein vakuuttanut että sinusta olisi minkään toteuttajaksi.

        Eli olet ilmeisesti muuttannut tänne pyhtäälle,koska et osaa oikein kasvattaa lapsiasi kaupungissa?,,,etkä ilmeisesti osaa itsekkään asua missään,kun pitäis muistaa et on näitä naapureita!!!!No nyt ollaan pyhtäällä,,,,saatat joku aamu yllättyä ettei aurinko kierräkkän sua,,no mieti itte.Ja jos luulit et landelle muutto avaa sulle tai lapsillesi oikeuden terrorisoida muita,,,ei toteuteta mitään,mut jotkut asiat vaan toteutuu.


      • Anonyymi

        Mites meinasit puuttua,jos ei kerran kiinnosta?järkevä ratkaisu.Ihmisten kanssa joita ei kiinnosta ottaa huomioon muita ???he vain ei ole järkeviä ,piste........no ehkä jos maistaa omaa lääkettä...ei nää muuta ymmärrä,ikävä kyllä.tottakai mäkin haluaisin et asiat menis järjen äänellä,mut näitten punaniskojen kaa on jo opittu et ne kuvittelee omistavansa kaiken ympäriltään,,,ja voivat tehdä ihan mitä vaan.


      • Anonyymi

        Justahan itte totesisit ettei näit häiriköitä(vanhempia)vois vähempää kiinnostaa,,,ketä koskee,eli miks enää yrittää keskustella???onhan tätä samaa yritetty jo vuosikausia israelissa ja gasassa,,,,ja hyvin sielläkin on mennyt,,,,eiks vaan,,,,jos toinenpuoli on vaan sairas,,,,mieleltään,, onnea yritykselle!kerro sit miten kävi.kiinnostaa kuulla.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "maailma on muuttunut täällä cityssä..."

        Nyt ollaan Pyhtäällä. Ei kirjoituksesi oikein vakuuttanut että sinusta olisi minkään toteuttajaksi.

        Heitäppä voltti vaihteeks,et helpottaa,,,ja sit mieti kaks kertaa kantsiiko muuttaa kaus pois? Vaik venäjälle?siel voit toteuttaa itteäs ihan vapaasti.Tääl ei tollasia juurikaan kaivata.(eli riidanhaastajia/lasten hakkajia/muuten vaan vaimon alistajia tai kuhan olen vaan kusipää).?????vastaa vapaasti tunnistatko itsesi jostain näistä vaihtoehdoista,vai onko kuspäisyyden syynä joku muu syy?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Heitäppä voltti vaihteeks,et helpottaa,,,ja sit mieti kaks kertaa kantsiiko muuttaa kaus pois? Vaik venäjälle?siel voit toteuttaa itteäs ihan vapaasti.Tääl ei tollasia juurikaan kaivata.(eli riidanhaastajia/lasten hakkajia/muuten vaan vaimon alistajia tai kuhan olen vaan kusipää).?????vastaa vapaasti tunnistatko itsesi jostain näistä vaihtoehdoista,vai onko kuspäisyyden syynä joku muu syy?

        "Otetaan autoista putket irti ihan joukolla,ja mennään näitten "kotikasvatteujen kermaperseitten" talojen eteen noin3-4 aamulla huuattelemaan"

        No toteutitko mielenilmauksesi?
        Arvasin oikein että et.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "Otetaan autoista putket irti ihan joukolla,ja mennään näitten "kotikasvatteujen kermaperseitten" talojen eteen noin3-4 aamulla huuattelemaan"

        No toteutitko mielenilmauksesi?
        Arvasin oikein että et.

        Et vissiin ollut kotona,bemulla lyhennetyllä putkella,hyvät oli äänet.Enhän mä koko putkee pois ottannut,ois ahtopaineet kärsineet.Tai sit sulta on kuulo mennyt se selittäis miks ei mopotkaan enää sua häiritse.Voihan kuitenkin olla et menin väärille huudeille,kun et ole kertonut tarkaa osoitettasi,eli jos nyt laitat oikean osoitteen tänne,saatan vaikka jos viittin tulla joku toinen päivä tai yö näyttään miltä oikea auto kuullostaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Et vissiin ollut kotona,bemulla lyhennetyllä putkella,hyvät oli äänet.Enhän mä koko putkee pois ottannut,ois ahtopaineet kärsineet.Tai sit sulta on kuulo mennyt se selittäis miks ei mopotkaan enää sua häiritse.Voihan kuitenkin olla et menin väärille huudeille,kun et ole kertonut tarkaa osoitettasi,eli jos nyt laitat oikean osoitteen tänne,saatan vaikka jos viittin tulla joku toinen päivä tai yö näyttään miltä oikea auto kuullostaa.

        Jaa sinä oletkin niitä "bemmi-ihmisiä", sitten ymmärränkin yskän.
        Ryhdy vaan aikuiseksi, aluksi saattaa tuntua vaikealta mutta kyllä siihen oppii.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jaa sinä oletkin niitä "bemmi-ihmisiä", sitten ymmärränkin yskän.
        Ryhdy vaan aikuiseksi, aluksi saattaa tuntua vaikealta mutta kyllä siihen oppii.

        Kohta bemu starttaa taas!taitaa harmittaa sil "kartanovolvolla"ajelu,,,,kusenpolttama maalipinta ja vast 500 tonnii kylvetty,mut kyl siihen tottuu.....


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kohta bemu starttaa taas!taitaa harmittaa sil "kartanovolvolla"ajelu,,,,kusenpolttama maalipinta ja vast 500 tonnii kylvetty,mut kyl siihen tottuu.....

        Taidat sinä ollakin se kylän häirikkö, vaikka mopopoikia syytät.
        Hakeudu vaikka johonkin koulutukseen, ainakin ulosannin laatu saattaisi parantua.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mutta MIKSI ei Pyhtäällä??Mikä täällä on niin erilaista,kun se muuallakin onnistuu?

        Kun vanhemmat itse ovat valmiiksi idiootteja.Asutaan landella ja meidän lapsuset voi elää kuin elopellossa,eikä muista tarvii välittää,näin se oppi siirtyy seuraavalle polvelle.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kun vanhemmat itse ovat valmiiksi idiootteja.Asutaan landella ja meidän lapsuset voi elää kuin elopellossa,eikä muista tarvii välittää,näin se oppi siirtyy seuraavalle polvelle.

        Itse kun itselleen vastaa ei tule erimielisyyksiä.


    • Anonyymi

      Somen vaikutusta ei voi vähätellä.Kuvataan kaikki hölmöilyt,ja levitetään somessa,ja ollaan niin kovaa kundia,ja valitettavasti tytötkin osaa olla tosi ilkeitä toisilleen.Mutta voi voi jos sitten kaadutaan kaupan pihalla...ettei vaan olisi kaupan vika,jos on hiekat jättänyt lakaisematta.Ja me kaikki,vanhemmat,koulu,nuorisotoimi,virkavalta laitamme päämme pensaaseen,ettemme vaan itse joutuisi noiden isänmaan toivojen kiusaamikisi.Vanhemmat eivät osaa/halua puuttua lastensa hölmöilyihin tarpeeksi napakasti,kun halutaan olla mukavia ja lastensa kavereita,mutta eihän se näin voi olla!

      • Anonyymi

        Nykypäivänä pitää saada olla vapaa"myös kasvatuksen mukaan"mut jos jotain käy,tai joku ei tykkää,silloin huudetaan et muitten vika!tähän tää maailma on mennyt,,,voi luoja!Mitenhän tulevat sukupolvet aikoo ratkaista tän homman?seuraavaksi ehkä 30 vuotta vanhat lapset vaatii vanhempia pyyhkimään perseensäkin kun ei itte osaa,ja vapaassa kasvatuksessa opetettiin ettei tarttekkaan,kyllä sun oikeus on olla just sellanen kun haluut......


    • Anonyymi

      Meni tämäkin ketju yksinpuheluksi.

      • Anonyymi

        Tai sit kerrot oman näkemyksesi,tän foorumin on tarkotus vaihtaa mielipiteitä ja näkemyksiä vaikka ne välillä vaikeilta tuntuukin,,,,yleisesti ja toisilleen...jos ei vois kommentoida toisille,ja tuoda omaa näkemystä esille,sit tää varmaan oisikin kivaa luettavaa.Ehkä joku aina sillointällöin ottaa kopin,ja ajattelee et entä jos,,,?ja jos toiset vaihtaa näkemyksiään,ei se todellakaan estä sinua esittämästä omia näkemyksiä,,,,eli alappa kirjoittaa mielipidettäsi,ja vastaa vapaasti jos siltä tuntuu.Ei kato olla venäjällä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tai sit kerrot oman näkemyksesi,tän foorumin on tarkotus vaihtaa mielipiteitä ja näkemyksiä vaikka ne välillä vaikeilta tuntuukin,,,,yleisesti ja toisilleen...jos ei vois kommentoida toisille,ja tuoda omaa näkemystä esille,sit tää varmaan oisikin kivaa luettavaa.Ehkä joku aina sillointällöin ottaa kopin,ja ajattelee et entä jos,,,?ja jos toiset vaihtaa näkemyksiään,ei se todellakaan estä sinua esittämästä omia näkemyksiä,,,,eli alappa kirjoittaa mielipidettäsi,ja vastaa vapaasti jos siltä tuntuu.Ei kato olla venäjällä.

        Joillakin se kirjoitustaito ei oikein pelaa, hankala lukea noin sekavasti kirjoitettua tekstiä.

        Mutta joo, hutikalla on perinteisesti pennut huonosti käyttäytyviä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Joillakin se kirjoitustaito ei oikein pelaa, hankala lukea noin sekavasti kirjoitettua tekstiä.

        Mutta joo, hutikalla on perinteisesti pennut huonosti käyttäytyviä.

        Taitaa jollain olla myös pieni lukihäiriö,jos tota ei osannu lukea.....kyl toi mulle aukes,kannattaa ehkä mennä lukutaitokurssille,luetun ymmärtäminen tuntuu olevan joillekin pyhtääläisille vähän hankalaa,,,onkohan syynä että on otettu liian usein se lähisukulainen vaimoksi/mieheksi?????kuka tietää?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Taitaa jollain olla myös pieni lukihäiriö,jos tota ei osannu lukea.....kyl toi mulle aukes,kannattaa ehkä mennä lukutaitokurssille,luetun ymmärtäminen tuntuu olevan joillekin pyhtääläisille vähän hankalaa,,,onkohan syynä että on otettu liian usein se lähisukulainen vaimoksi/mieheksi?????kuka tietää?

        Kyllä se sulle aukes, olithan itse kirjoittanut sen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä se sulle aukes, olithan itse kirjoittanut sen.

        Sori,en oikein ymmärtänyt.voisitko tarkentaa miten tähän päädyit?vai etkö osssaa tätäkään lukea oikein?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sori,en oikein ymmärtänyt.voisitko tarkentaa miten tähän päädyit?vai etkö osssaa tätäkään lukea oikein?

        Niin, olisihan se kummallista jos et itse saisi omasta tekstistäsi tolkkua, ymmärsitkö nyt?

        Kirjoitusasustasi pystyy päättelemään, että sulla on useampi sekavasti artikuloitu teksti tässä viestiketjussa.

        Mutta edelleen, hutikalla on ollut jo kymmeniä vuosia huonosti käyttäytyviä kakaroita, eikä vanhempia juurikaan kiinnosta se.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Joillakin se kirjoitustaito ei oikein pelaa, hankala lukea noin sekavasti kirjoitettua tekstiä.

        Mutta joo, hutikalla on perinteisesti pennut huonosti käyttäytyviä.

        Hmm,pitkä juttu,,,,,ei ymmärrä noin pitkiä lauseita.lyhyemmät jutut kiitos kun ei oikeen osaa lukea,kun lukutaito on mitä on.


    • Anonyymi

      Kello iltapäivä 17.00 nyt alkoi pärinä,ei viel haittaa missään tapauksessa,mut katotaan jatkuuko taas yli puolenyön,,,,niinkuin yleensä.

    • Anonyymi

      Koulu ja kunta on pyytänyt poliisia olemaan läsnä ja ratsaamaan näitä. Siitä sitten tarvittaessa sossuille ilmoitus. ja te, jotka tiedätte keitä nämä typerimmät on, tehkää netissä lastensuojeluilmoitus. JOS ON perustetta. Kyllä se alkaa kiinnostamaan vanhempia kun keekoilun sijaan pääsee keskustelemaan mitä EI ole tehnyt.

      Vastuu on vanhemmilla ja toisekseen itse tekijöillä. Eikä unohdeta, että kaikki ei ole näitä ääliöitä.

      • Anonyymi

        Just joo!!poliisihan on täällä kokoajan!HAH!salli mun nauraa.Näillä resusseilla nehän pyörii kokoajan jaloissa,,,,,,millois viimeks itte näit?puheet ja todellisuus on kaks eri asiaa.


    • Anonyymi

      Ettekö hyvät lapset saisi jo vanhempianne rauhoittumaan, pelkäävät jo yli lentäviä helikoptereitakin!

    • Anonyymi

      Jos palataan alkuperäiseen keskusteluun,pariin viikkoon ei ole kovinkaan kuulunut mopojen pärinää,ainakaan häirisevästi,eli jotain taisi tapahtua,ja hyvä niin.

      • Anonyymi

        Heh, tarkoitatko että se olisi jotenkin sinun ansiotasi?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Heh, tarkoitatko että se olisi jotenkin sinun ansiotasi?

        Joo! Heti akoi palamaan leikkipaikoilla.


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 97
      1824
    2. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      15
      1815
    3. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      53
      1804
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      19
      1657
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      18
      1563
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      10
      1340
    7. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      26
      1300
    8. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      11
      1276
    9. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      14
      1271
    10. Kristityt "pyhät"

      Painukaa helvettiin, mä tulen sinne kans. Luetaan sitten raamattua niin Saatanallisesti. Ehkä Piru osaa opetta?!.
      Kristinusko
      6
      1242
    Aihe