On suuri valhe, että nuo kaksi olisivat ihmisen aikaansaannosta.
Ilmastonmuutos ja luontokato
6
593
Vastaukset
- Anonyymi
Suomella on hyvä tilanne. Tuossa artikkeli.
Biodiversiteetti-indeksi: Suomen luonnon monimuotoisuus EU:n huippua
Biodiversiteetti-indeksi (BII) eri EU-maissa
Kypros 100 %
Suomi 95,98 %
Saksa 95,98 %
Ruotsi 94,93 %
Kreikka 91,16 %
*
*
Unkari 59,99 %
Luxemburg 53,15 %
Tanska 44,89 %
Irlanti 40,59 %
Lähde: Natural History Museum, London
https://www.metsalehti.fi/uutiset/biodiversiteetti-indeksi-suomen-luonnon-monimuotoisuus-eun-huippua/#aefcc92d
Kannattaa lukea. - Anonyymi
Luontokato....... Mikä se on?
Olisiko parempi puhua ihmiskato, näin ainakin vihervasemmisto ajavat asioita siihen.
WHO varoittaa uudesta epidemiasta
https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011384944.html - Anonyymi
Kyllä ne ovat ihmisten aikaansaannoksia.
- Anonyymi
Onko joku jo oppinut kiksauttamaan hyttystäkin?
- Anonyymi
Luonnonvoimien rinnalla ihmisen vaikutus ilmastoon on kuin kärpäsen pieru.
- Anonyymi
Ilmastonmuutos hömppä on uususkonto ja piste!
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Lataus pakkaskelissä
En olisi koskaan ostanut sähköautoa jos olisin tajunnut että ne eivät lataa pakkasissa suurteholatauksella vaan istut tu1214580Kun väestö ikääntyy ja veronmaksajat vähenee, mitä sitten vasemmistolaiset?
Maahanmuutto ei vaan ole ratkaisu väestön ikääntymiseen. Maahanmuutto lykkää ja hidastaa väestön ikääntymistä ja työv692642Miksei Trump ole kiinnostunut Suomen valloittamisesta?
Täällähän on enemmän turvetta kuin Norjalla öljyä. Eikö Ttump ole turvenuija?801675Kyllä mä suren
Sitä että mikään ei ole kuten ennen. Ei niitä hetkiä ja katseita. Toisaalta keho lepää eikä enää tarvitse sitä tuskaa ko91156- 66872
- 45865
- 21863
Olet mies aika ailahteleva luonteeltasi
Olen nähnyt kuinka olet iloinen, sosiaalinen ja osallistuva. Autat ja kannustat muita. Ja sitten olen nähnyt kuinka istu120833Yhteen hiileen velanottoveljet V P K
Tytäryhtiöissä palaa julkista rahaa ja vastuuttomuuden takia -ei pakollisten -kuntalain edellyttämien asioiden takia! N67817Olisin valmis tutustumaan uudelleen
En menneisyyden kautta vaan haluaisin tutustua ihmiseen, jollaiseksi olet kasvanut.50789