En nykyään käy "viihteellä" eli muissa kuin ruokaravintoloissa kuin harvakseltaan, joitain kertoja vuodessa, mutta viimeisimmät pikavisiitit nk. mummotunneliin ovat olleet aika karua katseltavaa. Jokainen tietysti tekee tyylivalintansa ja valitsee käyttäytymismallinsa itse mutta kun kilometrejä näkyy naamasta enemmän kuin ikä numeroina voisi antaa olettaa, on jotenkin hupaisaa seurata sivusta kun tätikullat ovat avanneet pellit ja meno on sen mukaista.
Viisikymppiset naiset ovat pahasti rupsahtaneita
60
528
Vastaukset
- Anonyymi
Ei kiinnosta yli kolmikymppiset naiset. Parasta ennen päivämäärä on auttamatta ohi. Itse tykkään vain nuorista näteistä kissoista vaikka itse olen melkein viiskymppinen.
- Anonyymi
tuo on peräti omituista
- Anonyymi
Tuskin nuorta saat käpy.
- Anonyymi
Hyvä
Toivottavasti osaavat käyttää pappaa hyväkseen. - Anonyymi
Onko hieman pedofiliaa?
Ellet ihan 16v tykkäsi?
Seisooko muna miten nuorista lapsista? - Anonyymi
🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑
🔞 Nymfomaani -> https://ye.pe/finngirl21#18034334E
🔞❤️💋❤️💋❤️🔞❤️💋❤️💋❤️🔞
- Anonyymi
Se on se siideri.
- Anonyymi
Jo nuoret naiset saattavat olla siiderivalaita
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Nuoret miehet kaljatynnyreitä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vain peräkamaripojat, jotka ovat tietokoneen ääressä 24/7.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ja miehet lyhytjalkaisia pallomahoja.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vain peräkamaripojat, jotka ovat tietokoneen ääressä 24/7.
Ja jotka täällä palstoilla haukkuvat kaikkia.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Yleensä myös tatskoja ja hienhajua kaupan päälle...
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Roskaa. Nuoret miehet käyvät salilla
Enpä tiedä. Minun nähdäkseni ainakin viisikymppisistä naisista merkittävä osa on pitänyt huolta itsestään hyvin. Kyllä ikä aina jollakin tavoin näkyy ja näkyy se meissä miehissäkin.
Sen sijaan, olen huolestunut nuorista naisista. Heistä ikävän moni ei näytä kiinnittävän mitään huomiota painonhallintaan ja se kyllä näkyy sitten olemuksessa. Sama valitettavasti koskee myös nuoria miehiä.- Anonyymi
Kyllä joggersit armahtavat, tilaa riittää.
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä joggersit armahtavat, tilaa riittää.
Aiva olisi kiva tietää se, mikä toisten olotilaa ja ulkonäköä arvioivien oma tilanne sillä sektorilla on.
- Anonyymi
Olen huomannut saman. Ja voi luoja se vaatetus.
- Anonyymi
TruthStillHurts kirjoitti:
Aiva olisi kiva tietää se, mikä toisten olotilaa ja ulkonäköä arvioivien oma tilanne sillä sektorilla on.
"Heistä ikävän moni ei näytä kiinnittävän mitään huomiota painonhallintaan ja se kyllä näkyy sitten olemuksessa. Sama valitettavasti koskee myös nuoria miehiä"
Oma tekstisi. No kerro kerropa nyt se sektorisi.
Huvittava tyyppi olet. Kritisoit muita siitä mitä itse teet - Anonyymi
"Heistä ikävän moni ei näytä kiinnittävän mitään huomiota painonhallintaan ja se kyllä näkyy sitten olemuksessa. Sama valitettavasti koskee myös nuoria miehiä"
Huvittava tyyppi olet. Kritisoit muita siitä mitä itse teet Anonyymi kirjoitti:
Huvittava tyyppi olet. Kritisoit muita siitä mitä itse teetMinulla on se onni, että.omaan nopean aineenvaihdunnan. Lisäksi viimeisten reilun 30 vuoden akrmtiivinen liikunta salilla käynteineen on pitänyt kehon kohtuullisessa kunnossa. Lienen viisikymppisistä siellä joukossa, joka ei ole ihan valtavan ylipainon kourissa.
Nuorten ihmisten lihominen on ilmiö, josta on puhuttu laajasti julkisuudessakin.- Anonyymi
Minulla on se onni, että.omaan nopean aineenvaihdunnan. Lisäksi viimeisten reilun 30 vuoden akrmtiivinen liikunta salilla käynteineen on pitänyt kehon kohtuullisessa kunnossa. Lienen viisikymppisistä siellä joukossa, joka ei ole ihan valtavan ylipainon kourissa.
Nuorten ihmisten lihominen on ilmiö, josta on puhuttu laajasti julkisuudessakin.Nuorten ihmisten lihominen on ilmiö, josta on puhuttu laajasti julkisuudessakin.
Mihin tuo liittyy? Anonyymi kirjoitti:
Nuorten ihmisten lihominen on ilmiö, josta on puhuttu laajasti julkisuudessakin.
Mihin tuo liittyy?Tähän keskusteluun. Koeta vähän skarpata ja lukea ketjua.
- Anonyymi
Valtavat pakkelit luovat vaikutelman 15 vuotta nuoremmasta naapusta.
- Anonyymi
Purrallakin (47v) isot silmäpussit ja iho kiiltää vaihdevuosivaivoissa. Vähän harmaalta näyttää tässäkin kuvassa:
https://get.musti.media/shops/pfi/resources/ftp/front/db/trixie-pehmolelu-beaver-db.jpg- Anonyymi
Purra on vanhentunut pienessä ajassa 10 vuotta. Ja Eikö helkkarissa joku voisi keksiä sille muuta kampausta ,kuin tuon navettapiian lookin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Purra on vanhentunut pienessä ajassa 10 vuotta. Ja Eikö helkkarissa joku voisi keksiä sille muuta kampausta ,kuin tuon navettapiian lookin.
Sanna filtteröi naamaansa niin antaumuksella että tunnistaako enää peilikuva ansa.
- Anonyymi
Joo, mutta hyviä pantavia ovat.
- Anonyymi
Itse en pane rumia naisia
- Anonyymi
Kuinka niin? Makunsa kullakin!
- Anonyymi
Minä olen seitenkymmpinen ukko eivätkä viisikymppiset naiset ole nykyään millään tavalla rupsahtaneita niin kuin he olivat viisikymmentä vuotta sitten kun minä olin parikymppinen.
- Anonyymi
Naiseen alkaa jo 35-40 vuoden kieppeillä tulla tympeää tätimaisuutta..
- Anonyymi
Eihän sun kannata mummotunneliin mennä jos olet komea pitkäraajainen siisti mies ilman rasvaista pallomahaa.
- Anonyymi
Te miehetkö sitten olette upeita haluttavia uroksia? Ainakin katukuvan perusteella kovin ovat harvassa siistit, hyvinpukeutuvat ns. herrasmiehet.
- Anonyymi
Eihän ne herrasmiehet kaduilla hiihtele, kun ne suhahtelevat mersuillansa ettei puku likaannu.
- Anonyymi
mitähän vitaeprota nämä vanhat kävyt syö
- Anonyymi
Vissiin jotain sinisiä pillereitä, liekö vitamiineja vai mitä...
- Anonyymi
Minulle sattui mummotunnelissa juttelemaan miehet, jotka luulivat 15 v nuoremmaks. Ja tämä on tapahtunut niin monta kertaa, etten usko, että kaikki miellyttääkseen näin sanoi:D Annoin luulla, en tietenkään oikaissut asiaa.
- Anonyymi
Sandoz kielen alle ja lasi vettä ynnä vajaa tunti voi alkaa jyystöt.
- Anonyymi
Ehkä ennen mut nykyään 45-52v naiset näyttää seksikkäiltä en tiedä mistä johtuu mut seksikkäimmät naiset on 40-50v he saa kuolan valumaan ja kikkeliin eloa
- Anonyymi
Nuoret 20-25 v jahtaa 50v naisia.
- Anonyymi
Semmoset 20vuotiaat tytöt monet ihan vitun läskejä ihrapalloja kun siinä iässä pitäs olla parhaassa kunnossa jotta voi saada hyvän ja rikkaan miehen.
- Anonyymi
Kova känni kyllä auttaa tuohon asiaan. Alkaa vanhakin näyttään ihan siedettävältä.
- Anonyymi
Tuleekohan aloittajalle peräkammariin Jallu🤔
- Anonyymi
Nykyään kolmekymppinen nainen on samannäköinen kuin viisikymppinen entisinä aikoina. Ylipaino ja dokaaminen sen aiheuttanut.
- Anonyymi
Luulen että luulet 75-82 vuotaita viisikymppisiksi. Ja se 40v näköinen onkin 50v. nuorekas. Ellei siten todella ole nelkyt tai viiskyt. Aiotko kehittää naisille kuolinkapselin jonka voi nielaista veden kanssa, kun ei naisista ole siis mitään hyötyä enää mielestänne? Että muumiot vaan heiluu täällä.
- Anonyymi
Valitettavan totta
- Anonyymi
itse olet sitten Roomeo :))
Olet varmaan käsiveivari,kun oletan näin.
Ei siinä,haskaile vain ja syytä naisia kun puusilmä näkee oudosti.- Anonyymi
En ole. Kun viimeksi kävin hakemassa synttäreilleni tila-autollisen virvokkeita Tallinnasta, auton syynännyt naispuolinen tullivirkailija vilkaisi minua ja kysyi että nelikymppisetkö tulossa. Ei, viisikymmentäjotain eikä edes mikään tasakymmen. Ilmeisesti hänkin on päivittäin valtavia määriä ihmisiä näkevänä tottunut aikalailla eri tasoiseen virttymiseen käytännön tosiasiana.
- Anonyymi
"jotenkin hupaisaa seurata sivusta kun tätikullat ovat avanneet pellit ja meno on sen mukaista"
Onneksi tuo ei päde viiskymppisiin miehiin... - Anonyymi
Pahasti rupisia.
- Anonyymi
Myös henkisesti rupsahtaneita mikä on yleensä pahinta.
- Anonyymi
No nyt on taas parhaat filosofit kehissä... 😂
- Anonyymi
Jos näkisit enemmän niitä sisäisesti nuorekkaita jossain hengailevan, niin tilanne olisi parempi. Ihmiset ovat henkisesti niin erilaisia, kun toisiinsa vertaa.
- Anonyymi
Saattaa olla, ettei "tätikultia" kiinnosta vähääkään sinun arviosi. Tilanne siis hyvä naisille, joilla oli oma menonsa. Sinä käytit iltasi sivusta seuraamiseen ja nyt vielä vaivaa sen verran, että keskustelua siitä on internetissä avattava. Paranna sinäkin omaa tilannettasi, unohda asia ja keskity omiin puuhiisi. Tee omat valintasi, kuten "tätikullatkin". Ette viehätä toisianne ja asia on ihan hyvä niin.
- Anonyymi
Itse en ole ikinä ollut mikään nätti naamaltani ja kun kävi jossain illanviettopaikoissa nuorempana, sai silloin kuulla totuuksia ei niin nätistä naamasta ikäisiltäni miehiltä, niin ei tarvi enää näin vanhempana mennä kuuntelemaan lisää totuuksia, kun itse tiedän etten nätti ole, parempi pysyä pois illanviettopaikoista.
- Anonyymi
Samoja kokemuksia nuoruudesta, miehet katsoi oikeudekseen laukoa ilkeitä kommentteja naisista päin naamaa, se oli ihan yleistä. Usein nämä julmat kiusaaja arvostelijat eivät olleet itsekään mitään komistuksia vaan ihan tavallisia tihrusilmiä mutta miehen oikeudella silti arvioivat, typeriä tyyppejä. Toivottavasti nyky nuoret ovat fiksumpia. Naiset ovat ainakin enempi omanarvontuntoisia kuin ennen, näin luulen.
- Anonyymi
samoin on urpon hallituksen naiset,
- Anonyymi
Rumia. En panis
- Anonyymi
Vihreistä sen näkee. Kaikki on sen näköisiä kuin olisivat bensiiniä nielleet.
Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1006414
Nikkalassa vauhdilla nokka kohti taivasta
Mitähän Darwin sanoisi näistä 4 suomalaisesta, jotka kävivät Haparandan puolella näyttämässä, kuinka Suomi auto kulkee t303833törniöläiset kaaharit haaparannassa
isäpapan autolla kaahatta 270 km/h metsään https://www.lapinkansa.fi/nsd-kaksi-suomalaista-kuoli-kolarissa-haaparannall/283210Sitä saa mitä tilaa Perussuomalaiset!
https://yle.fi/a/74-20160212 SDP:n kannatus se vain nousee ja Keskusta on kolmantena. Kokoomus saanut pienen osan persu3701736- 331398
- 271340
Eelin, 20, itsemurhakirje - Suomalaisen terveydenhuollon virhe maksoi nuoren elämän
Yksikin mielenterveysongelmien takia menetetty nuori on liikaa. Masennusta sairastava Eeli Syrjälä, 20, ehti asua ensi46979Anteeksi kulta
En oo jaksanut pahemmin kirjoitella, kun oo ollut tosi väsynyt. Mut ikävä on mieletön ja haluisin kuiskata korvaasi, hyv11966Perttu Sirviö laukoo täydestä tuutista - Farmi Suomi -kisaajista kovaa tekstiä "Pari mätää munaa..."
Ohhoh, Farmilla tunteet alkaa käydä kuumana, kun julkkiksia tippuu jaksosta toiseen! Varo sisältöpaljastuksia: https:11890- 42869