Vaikutat melko kireältä kommenteissasi? Voinko minä auttaa? Rakastan sua joten voisin harkita.
PItäisikö sinun saada naista välillä kulta
68
827
Vastaukset
- Anonyymi
Pitäisi ja paljon.
- Anonyymi
Auttaisin mielelläni yhtä miestä tässä ongelmassa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Auttaisin mielelläni yhtä miestä tässä ongelmassa.
Olen vain korvana sinulle.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olen vain korvana sinulle.
En ole kiinnostunut korvistasi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En ole kiinnostunut korvistasi.
Minäpä olen kiinnostunut äänihuulistasi. Niistä hiljaisemmista.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minäpä olen kiinnostunut äänihuulistasi. Niistä hiljaisemmista.
Naisillahan on tosiaan kahdet huulet.
Toisilla ne kettuilee ja toisilla pyytää anteeksi. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Naisillahan on tosiaan kahdet huulet.
Toisilla ne kettuilee ja toisilla pyytää anteeksi.Hyvin sanottu!
- Sivusta vaan. - Anonyymi
😋😋😋😍😍😍😍😋😋😋
😋 Nymfomaani -> https://ye.pe/finngirl21#18034883m
🔞❤️💋❤️💋❤️🔞💋❤️💋❤️💋🔞
- Anonyymi
En tarvitse yleisesti naista vaan sen yhden joka ei hylkää. On joo epäterve pelko hylätyksi tulemisesta, siksi pelkään myös rakkautta, kun siinä voi tulla hylätyksi.
- Anonyymi
Minulla saattaa olla vähän samaa vikaa. Osaan jopa tunnistaa mistä se voisi johtua minulla.
Eikä kai kukaan halua tulla hylätyksi, jos itsellä on tunteita.
- Anonyymi
En ole varma tunnenko sut. Täällä kirjoittaa kaikenlaisia ja osa tuntuu aika psykoilta.
Kyse on luottamuksesta niin kuin sanoit
Jos sitä ei ole ei ole mitään
Ei mitään- Anonyymi
En usko että olet hän. En vaan usko.
- Anonyymi
Olen äärimmäisen uskollinen, mikäli koen kumppanin arvostavan minua. Siihen ei tarvita suuria eleitä vaan pieniä juttuja arjessa sekä luottamusta. Koen oloni epämukavaksi muutoksissa, siksi en esim. paljon matkustele. Pointti siis, että jos arki on tunnetasolla turvallista, niin en halua sen muuttuvan seuraavien 40 vuoden aikana. Olen sopeutuvainen ja vähään tyytyväinen monissa asioissa, mikä tekee minusta pitkämielisen kumppanin.
- Anonyymi
Luuletko että olen v€tun idi@@tti?
- Anonyymi
Kuulostat lähes mun exältäni.... 😍
- Anonyymi
En minä varatulle tuota kirjoittanut, jos siihen viittaat?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Luuletko että olen v€tun idi@@tti?
Tämä kommentti tuli sivusta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kuulostat lähes mun exältäni.... 😍
No suprise there
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No suprise there
Kyl se kuule vähän surprise on.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No suprise there
Sekin oli sivusta. Minä ap en lukenut sitä ajatuksella. Unettaa jo sen verran.
- Anonyymi
Tuohan se kompastuskivi on "Mikäli KOEN kumppanin arvostavan minua.
Tunne voi muuttua ihan luulon vuoksi? Se on kylmää kyytiä sen jälkeen.
Tunne muuttuu ilmeisen pysyväksi jääksi jopa kuvitellun luottamuksen pettämisen vuoksi.
Ihan kuten rakkauden tunne myös muut tunteet tulee ilman pyytämättä. Hallitset tunteet mutta tilanne parisuhde, onko se sen itseistarkoitus päivästä toiseen hallita eri tunteita pettymyksen vuoksi? Itse elämää nyt jo nähneenä en ala loppuaikaa parisuhteessa järkeilemään, haluan kumppanin kuka rakastaa tunteella ei järjellä. Alussa
Mäts In Heaven on tällöin tärkeää.
En halua pelätä että kumppani jäätyy minuun esim. jonkun ilkeä mulkkumartan juorun takia,tämän jälkeen esittää välittävänsä... Sen näkee silmistä millon tunne katoaa ja tilalla on järkeä enään. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tuohan se kompastuskivi on "Mikäli KOEN kumppanin arvostavan minua.
Tunne voi muuttua ihan luulon vuoksi? Se on kylmää kyytiä sen jälkeen.
Tunne muuttuu ilmeisen pysyväksi jääksi jopa kuvitellun luottamuksen pettämisen vuoksi.
Ihan kuten rakkauden tunne myös muut tunteet tulee ilman pyytämättä. Hallitset tunteet mutta tilanne parisuhde, onko se sen itseistarkoitus päivästä toiseen hallita eri tunteita pettymyksen vuoksi? Itse elämää nyt jo nähneenä en ala loppuaikaa parisuhteessa järkeilemään, haluan kumppanin kuka rakastaa tunteella ei järjellä. Alussa
Mäts In Heaven on tällöin tärkeää.
En halua pelätä että kumppani jäätyy minuun esim. jonkun ilkeä mulkkumartan juorun takia,tämän jälkeen esittää välittävänsä... Sen näkee silmistä millon tunne katoaa ja tilalla on järkeä enään.Ja sivusta tietysti tämä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No suprise there
Mitä ihmeen sfäärejä sä yrität hakea trollaavan miehen jutuista just sitä kautta varmaan just pääseekin kärryille oikeiden ihmisten elämästä eritoten seuraelämästä ja entisistä suhteista. Sekä tietenkin vaikutat myös tuleviin, olethan sentään niin kaikkivoipainen
- Anonyymi
Jännä tyyli ruinata seksiä 😊
- Anonyymi
Yllätys!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Yllätys!
Tiiliskiveä kumin alle? Sun parkkis?
- Anonyymi
Yllätyt seksiä, mmmmmm, marabou.
- Anonyymi
Noi muut oli sivusta. En ruinaa seksiä. Löin vaan faktat pöytään.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tiiliskiveä kumin alle? Sun parkkis?
Hän huutelee sivusta. Miten vtussa se voi yllättää minun aloituksella jonkun.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Noi muut oli sivusta. En ruinaa seksiä. Löin vaan faktat pöytään.
No eikö se sitten olisi syytä käydä toimeen 😊
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
On. Kokeillaan miten aivot lähtee.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kuka frankensteinilassa ei kuulu joukkoo-leikki on tää leikki.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Joku muu vastailee myös kuin ap. En kirjoittaisi niin. Tuumasta toimeen ehdottomasti 😊
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tää sivusta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kuka frankensteinilassa ei kuulu joukkoo-leikki on tää leikki.
Tääkin sivusta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Joku muu vastailee myös kuin ap. En kirjoittaisi niin. Tuumasta toimeen ehdottomasti 😊
Ethän sinä onneton mies muuta teekään ku haet mielihyvää daijuja vedättämällä😂
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ethän sinä onneton mies muuta teekään ku haet mielihyvää daijuja vedättämällä😂
Olen nainen. Sinä vamppi olet ainoa vedätettävä. Kirjotin sinulle aloituksen, jossa kerroin että muistutat Elina G:ta. Nostan sen sinulle jos ei ole poistettu. Taisit olla kännissä niin et sitä huomannut.
- Anonyymi
Useimmilla tuntus olevan kun eivät kehtaa sitä suoraan kysyä
- Anonyymi
Aapee: jos sä oisit se, ketä mä kaipaan kuin mieletön, niin saisit laittaa ihan vakavasti sinne harkintaan. En oo kiree, mutta aivan tajuttoman hellyyskipee.
- Anonyymi
Ootas hetki, harkitsen vakavasti.... nyt on harkittu. Sopii jos olet hän.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ootas hetki, harkitsen vakavasti.... nyt on harkittu. Sopii jos olet hän.
Niin niin. Mistähän senkin nyt sitten saa selvitettyä? Ei kai mitenkään. Aina tää tyssää tähän. Tai johonkin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niin niin. Mistähän senkin nyt sitten saa selvitettyä? Ei kai mitenkään. Aina tää tyssää tähän. Tai johonkin.
Ei näitä tähän aikaan saakaan selvitettyä. Silmät alkaa olla jo aika ristissä ja ajatus sen mukainen. Pitää jättää selvittelyt virkeämpään aikaan. Kauniita unia.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei näitä tähän aikaan saakaan selvitettyä. Silmät alkaa olla jo aika ristissä ja ajatus sen mukainen. Pitää jättää selvittelyt virkeämpään aikaan. Kauniita unia.
Kiitos. Sinulle myös kauniita ja makoisia unia. Hyvää yötä ja huomenta tässä samalla ☺️
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kiitos. Sinulle myös kauniita ja makoisia unia. Hyvää yötä ja huomenta tässä samalla ☺️
Kiitos samoin, tähän toivotukseen nukahdan..
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kiitos samoin, tähän toivotukseen nukahdan..
Mä keitän vielä kahvia ja otan aamupalaa ja meen sen jälkeen nukkumaan. Mutta rauhallista yötä ja kiireetöntä aamua, kun heräät.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei kukaan pääse kyllä todellakaan itseksesi puhuva äijä mihinkään lopputulemaan seuraamalla sinun feikkidialogeja
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mä keitän vielä kahvia ja otan aamupalaa ja meen sen jälkeen nukkumaan. Mutta rauhallista yötä ja kiireetöntä aamua, kun heräät.
Minä menin tuon jälkeen nukkumaan ja olin jo yliväsynyt. Valvoin vaan sängyssä ja ajattelin sitä miestä unen rajamailla.
- Anonyymi
Viinaa on joka sormella.
- Anonyymi
Kaatuiko näpeille kenties?
- Anonyymi
Joku luulee että tää joku pokauspalsta ja täältä saa seksiä 😂😂 Anonyymipalstalla ei järki juuri päätä pakota 😂😂 Lataa tinder eiköhä sieltä
- Anonyymi
Sinun jutut omia aloituksia kommentoiva mies tuntuu kyllä todella vähän incelin hätähuudolta en saa mistään yhyy
- Anonyymi
Jos on siinä vaiheessa jo, että rakastaa (kuten sanoit), niin mitä harkitsemista siinä silloin on?
Ettei vain olisi huomionhakuisuudesta pelkästään tässä aloituksessa kyse.- Anonyymi
Miksi sinä haet huomiota sillä, että vääntelet näitä miestrollin aloituksia joka ikisestä kulmasta minkä keksit?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miksi sinä haet huomiota sillä, että vääntelet näitä miestrollin aloituksia joka ikisestä kulmasta minkä keksit?
Ja sinä siihen vielä päälle?
- Anonyymi
Ei anonyymina voi hakea huomiota pölhökustaa. Kukaan ei erota minua aloittajaa sinusta. Sehän oli vaan ajatus. Ihme pahantuulisia krapula pskoja taas täällä pätemässä. Jättälää se alko pois jos noin kiukuttaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei anonyymina voi hakea huomiota pölhökustaa. Kukaan ei erota minua aloittajaa sinusta. Sehän oli vaan ajatus. Ihme pahantuulisia krapula pskoja taas täällä pätemässä. Jättälää se alko pois jos noin kiukuttaa.
Tottakai aloittaja hakee tuolla alun lirkuttelulla huomiota palstan miehiltä. Ihan selväähän se on.
- Anonyymi
Naisen hellää kosketusta kaipaan todella,,,
- Anonyymi
Minä kaipaan sen miehen koskettamista. Oikeasti makasin aamuyöstä sängyssä ja mietin miltä tuntuisi koskettaa sen miehen kasvoja. Vain koskettaa ja vain kasvoja tällä kertaa. Kasvoja jotka jo piirtynyt silmiin ja sydämeen. (aplta)
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minä kaipaan sen miehen koskettamista. Oikeasti makasin aamuyöstä sängyssä ja mietin miltä tuntuisi koskettaa sen miehen kasvoja. Vain koskettaa ja vain kasvoja tällä kertaa. Kasvoja jotka jo piirtynyt silmiin ja sydämeen. (aplta)
En ole niitä siis koskaan koskettanut muuta kuin silmilläni...
- Anonyymi
Viimeiset kiusaukset.
- Anonyymi
Aika manipuloivaa. Vihjaillaan seksillä ja sillä ettei toinen sitä saa. Alentuvan tuntuinen
- Anonyymi
Voin harkita jos toistat IRL
- Anonyymi
Ehkä toistankin. Jää nähtäväksi.
- Anonyymi
Kyllä se käy t.jarkko
- Anonyymi
Et sä mua rakasta kiusaat aina pahotan mieleni sinusta pikkuinen vauva ei mua voi loukata
- Anonyymi
Ei ole nyt mitään tarvetta seksille, kiitos kysymästä. Muuten olet tervetullut käymään, jos vain tietäisit, missä olen.
- Anonyymi
Pitäisi
Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1858519
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k264608- 504168
- 593702
- 513186
- 502940
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä262646- 402421
Anteeksi kun käyttäydyn
niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv382133- 292086