Uskonnosta juteltiin - mitä siitä?

Anonyymi-ap

Uskonnoista juteltiin, kuppilassa – niin mitäpä siitä?

– No moikka taas – vähästä aikaa! Taitaa tulla syksy taas vaihteeksi… mitäs kaverilla kiertää?

– Tervepä terve tosiaan! Kesä meni ja samat on veisut kuin ennenkin…

– Siis, aiot jatkaa sitä aloittamaasi projektia niitä uskonpuljuja vastaan?

– Sitäpä juurikin! Muistako kun kakarana vannottiin rottasota?

– Tietysti muistan! Kukapa sitä hetkohta unohtais? Runot muistaa… tälleesti se meni
minä lupaan ja vannon
kautta kiven ja kannon
että lataan ja ammun
niin kauan kunnes sammun
joka ainoan rotan
minä hengiltä otan

– Hyvin muistat, ja muistan minäkin! Mutta nyt minä sovellan tuota niihin puljuihin, niinkus tiedät! Päätös on vain vahvistunut, viha on lisääntynyt. Ja se kuules antaa niin paljo enerziaa, poweria, ettet uskokaan!

--- Jaahas, en tiennytkään!

– Olen yötä päivää täpinöissäni ja lataan aina uudestaan nettiin kovia panoksia! Olen oppinut sättimään ja sohimaan niin niitten raamattua ja kaikkia niiden pyhimyksiä, kuten ne paavalit ja pietarit ja koko lössi! Osaan kirjoittaa niin rivoja juttuja, ettet uskokaan! Tää on kuule kaveri ihan oikea rottasota! Rottia ne on mun mielestä kuin haaskoja kyttääviä liskolintuja… Rahan kerääjiä...

– Ai silleesti menee nykyisin? Aika hurjalta kuulostat. Eikö jo vähempi riittäisi? Tuo alkaa vaikuttaa jo - hm- sanonko miltä?

– Älä sinäkin vanha kamu aloita tuollaista skeidaa. Niitä on jo tarpeeksi, jotka hyökkää ja maalittaa mua netissä. Enkä saa niitä kuriin ja hiljaisiksi, vaikka kaikki keinot oon kokeillu! Niiden joidenkin turpaa ei tuki kukaan eikä mikään… Tekis mieli---hm- jätän kertomatta...

– Hei – kuules missä nyt mennään? En taida olla kartoilla. Anna vähän infoo. Mikä sut on saanu voin vihaseks. Sähän käyt kohta vanhan kamus niskaan? En mä tietääkseni oo tehny sulle mitään..

– No et sinä, mutta ne toiset sillon aikonaan. Kai sä muista sen stoorin?
– Joo joo muistan. Mut eikö sun pitäs unohtaa se, siitähän on jo aikaa. Ootsä jääny siihen koukkuun, vai? Ei kannata myrkyttää elämäänsä vanhojen juttujen syystä...

– No, miten sen nyt ottaa. En vain oo päässy siitä eroon. Se katkeruus alko kasvaa ja kasvaa. Ja sitte tuli vihaa ja vihaa ja vihaa. Nyt oon niin täynnää vihaa niitä puljuja kohtaan, että et arvaakaan.

– Voin arvata, sähän puhkut bestiksellekin kuin vihan tulivuori! Miten susta on tuollanen tullu`?– Kai sä muistat sen jutun. Sukulaisella, sinkulla siis – ei ollu lapsia eikä perhettä. Eikä ketään, jolle lain mukaan ois pitäny perintöä jakaa. Niiku siis lain mukaan. Ei ollu. Ja sillä oli...

12

317

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

kuppilassa jatkoa...

- Ja sillä oli miljoonaomaisuus, iso kuin jättipotti. Se oli säästäny koko ikänsä, omisti monta asuntoa joita vuokras… ja osakkeita ja vaikka mitä!

--- Muistan tuon kyllä, mutta mitä siitä?

– Enkös ole kertonu, että se sinkkunainen kävi sellases puljuss, jossa ne puhuu sellasta molotuskieltä ja kaataa ihmisiä ja kerää niitten rahat liiveihinsä. Kävin pari kertaa kattomassa sellaista herranpalvelusta, ja äimistyin niitten dogmeja. Sukulaisnainen siellä istu eturivissä, rikas kun oli sillä oli aitiopaikka….

– Mitäs tuosta. Antaa jokaisen tulla uskollaan autuaaksi. Tiedäthän että tässä maassa on uskonnonvapauslaki. Et sä mitään mahda.

--- Etkö sä kamu tajuu mistä se kiikastaa?

– No anti tulla, vaikutat ihan oudolta. Sulla tuntuu olevan maaninen kiihko päällä…

– Tiedätsä mitä se sinkkussukulainen teki? Vaikka oonkin kaukainen sukulainen, ja vähä rivien välistä lupas muistaa mua, kun siitä aika jättää… niin se testamenttas koko omaisuutensa sille puljulle, jossa se kävi sitä molotuskieltä höpöttämässä! Aattele, jätti sukulaisensa ilman rihman kiertämää! Ei edes pientä pätäkkää jättäny!

– Ai silleesti siinä kävi?

– Niin kävi, ja sillon minä päätin, että koko loppuelämäni minä vihaan niitä tyyppejä! Koko loppuelämäni minä sodin kaikella powerilla niitä lafkoja vastaan! Niinku lapsena rottasodan valan mukaan… Lataan ja ammun, niin kauan kunnes sammun. Niinhän me rottasodan valassa tehtiin.

– Rauhotu ny hyvä kamu! Sähän näytät olevan ihan – hm- saako sanoa sekaisin! Jos se sinkkunainen teki mielestäs väärin, niin eihän sun tartte vihata kaikkia sivullisia ja syyttömiä! Eihän tuossa oo mitään järjen hiventäkään… Eihän se koko lahkosuunta oo syyllinen. Sähän eksyt kohta ihan kriminaalitasolle, kiihotat… Järkikultasi näyttää olevan hukassa!

– Järjen tai ei, oon niin täynnä vihaa sitä lafkasuuntausta vastaan, että… en voi lopettaa. Joka päivä se viha vain kasvaa, ja kiukku. Ja vaikka kuinka haukun ja solvaan niitä siellä nettipalstalla niin yhtään ei helpota…

--- Joo, siltä näyttää. Tuossa vauhdissa ajat kyllä ittes kumoon. Etkä voita mitään.

– Vai en voita? Oon päättäny että pitää saada Laki ja lakeja, jotta tuollaiset rottakerhot ajetaan alas… Kun sillon päätin että vihaan koko loppuelämäni tuollaisia puljuja ja naisia ja... ja

– Kuules nyt, tuossa ei hyvin lopuksi käy. Mutta kun et kerran ketään usko, niin kai sun pitää kantapään kautta oppia, ettei vihan voimalla lopuksi voiteta. Katkeruuden koukusta sun pitäs kiireesti päästä irti...

”Oikeus perintöön katkeaa tässä kohtaa: serkut eivät enää peri. Kaukaiset sukulaiset jäävät siis lain mukaan ilman perintöä, vaikka todellisuudessa voivat olla läheisiä perinnönjättäjän kanssa.”

• Anonyymi

🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒

😋 ­­N­y­­­m­­f­­o­­­m­­­a­­­a­n­­­i -> https://ye.pe/finngirl21#18035084P

🔞❤️❤️❤️❤️❤️🔞💋💋💋💋💋🔞

• Anonyymi

Henki 2023-09-19 13:20:00
      "Kaikki lahkoihin verrattavissa olevat hengelliset yhdistykset, missiot tms. pitää kieltää lailla.”

Anonyymi 2023-09-19 13:26:28
      ”Suomessakin on yli 1000 erioppista uskonnollista yhdistystä ja missiota keräämässä ihmisiltä rahat pois, ry:n muotoisia.”

Anonyymi 2023-09-19 13:28:26 kirjoitti:

”Perustuslain uskonnonvapauden suojissa voi puuhastella ja luvata ja puoskaroida ihan mitä tahansa, kukaan ei siihen puutu. Ihmiset on liian herkkäuskoisia ja niitä kiinnostaa kaikki yliluonnollinen. Lahkot käyttää sitä hyväkseen.”

• Anonyymi

Rottasodan arsenaalia...

Henki 2023-09-19 17:00:56

”Lahkot eivät nykymuodossa täytä uskonnollisille yhdistyksille asetettuja kriteerejä. Suurin osa minkä tahansa lahkon, mission, ministryn, uskonnollisen yhdistyksen tms toiminnasta on verovapaan edun tavoittelua ja harmaan talouden edistämistä.

” Kun valtio poistaa hengellisiltä jobbareilta verovapauden, nämä kaatuvat yksi toisensa jälkeen kuin pahamaineiset pyramidihuijaukset. Tähän riittää uskonnonvapauslain muutos. Aivan kuten tapahtui vuonna 2006, kun voimaan astui laki, joka velvoitti kaikki uskonnolliset yhdyskunnat kirjanpitovelvollisuuteen.”

• Anonyymi

Tehokasta yritystä on ollut. Ei epäilystäkään!

• Anonyymi
    • Anonyymi

Miksi sinä (henki) koetat sensuroida pois samaa viestiä jo 4 kertaa.

Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

Mutta ei auta.

Koska viestit eivät ole sääntöjen vastaisia.

• Anonyymi

Kuules nyt henki...

Vaikka koetat ahkeroida käyttämällä hyväksi ns. "tekoälyä" - niin eikö järkikultasi sano, ettei sellainen sensurointivimma ja - viha mitään auta?

Olet kyllä ahkeroinut ja koettanut sensuroida (saada poistetuksi) lähes 10 aloitusta, joita vihaat! Mutta ne on kaikki palautettu palstalle - takaisin.

Suomi24 ylläpito ei ole sinun ystäväsi eikä oikeusaputoimisto!

"Suomi24:n ylläpidon tulee puuttua asiaan ja puhdistaa palsta kaikista aloituksista, joissa maalitetaan yksittäisiä käyttäjiä .." Näin kirjoitat Eräässä aloituksessasi.

Mutta ikävä kyllä puhdistustoiveesi "puhdistaa palsta kaikisista aloituksista..."
      - se on tuomittu laittomana häviöön.

Koska Suomi24 harjoittaa yhdenvertaisen sananvapauden asiaa! Sinä et voi määrätä ylläpitoa...

• Anonyymi

Kummaa on?
      Itte tuo (h) kirjoittaa joka lajin solvausta ja pilkkaamista, ja sitte alkaa vikinä ja kitinä kun toiset myös kirjoittaa!!

Luuleex se olevansa jokin palstan kunkku``

• Anonyymi

Tämä (h) koettaa jatkaa vihansa agendaa, mutta ei itse tiedä, että loppusuora hupenee..

• Anonyymi

The end lähestyy.

• Anonyymi

Ihan hyvä asia, että tulee selitystä siihen miksi tää h. on niin täynnä vihaa mm helluntailaisia kohtaan! Pahat traumat ja katkeruus!!

Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Upea peppuisella naisella

Upea peppuisella naisella on upea peppu.
      Ikävä
      115
      7476
    2. Nikkalassa vauhdilla nokka kohti taivasta

Mitähän Darwin sanoisi näistä 4 suomalaisesta, jotka kävivät Haparandan puolella näyttämässä, kuinka Suomi auto kulkee t
      Tornio ja Haaparanta
      38
      4328
    3. törniöläiset kaaharit haaparannassa

isäpapan autolla kaahatta 270 km/h metsään https://www.lapinkansa.fi/nsd-kaksi-suomalaista-kuoli-kolarissa-haaparannall/
      Tornio ja Haaparanta
      37
      3822
    4. Sitä saa mitä tilaa Perussuomalaiset!

https://yle.fi/a/74-20160212 SDP:n kannatus se vain nousee ja Keskusta on kolmantena. Kokoomus saanut pienen osan persu
      Maailman menoa
      401
      2004
    5. Eelin, 20, itsemurhakirje - Suomalaisen terveydenhuollon virhe maksoi nuoren elämän

Yksikin mielenterveysongelmien takia menetetty nuori on liikaa. Masennusta sairastava Eeli Syrjälä, 20, ehti asua ensi
      Maailman menoa
      72
      1539
    6. Mihin se sysipska hävisi?

Katso Frida Kahlo elämäkerta ja opi.
      Ikävä
      32
      1477
    7. Upea peppuisella miehellä

Upea peppuisella miehellä on upea peppu.
      Ikävä
      35
      1468
    8. Hajoaako persut kuten 2017?

https://www.is.fi/politiikka/art-2000011217813.html Tämä on totisinta totta. Persut on murroksessa. Osa jättää puolueen
      Maailman menoa
      182
      1162
    9. Anteeksi kulta

En oo jaksanut pahemmin kirjoitella, kun oo ollut tosi väsynyt. Mut ikävä on mieletön ja haluisin kuiskata korvaasi, hyv
      Ikävä
      12
      1128
    10. Perttu Sirviö laukoo täydestä tuutista - Farmi Suomi -kisaajista kovaa tekstiä "Pari mätää munaa..."

Ohhoh, Farmilla tunteet alkaa käydä kuumana, kun julkkiksia tippuu jaksosta toiseen! Varo sisältöpaljastuksia: https:
      Tv-sarjat
      12
      1053
    Aihe