Seinäjoella on naurettava turvakoti. Menin oven taakse ja ilmoitin että minua on aviomies pahoinpidelty henkisesti . Sinnehän oli rynnännyt myös narsisti aviomies joka oli jo ennemminkin vieraillut siellä itkemässä kun oli käynyt vaasassa huonoissa naisissa. Minua syyttelee alkoholistiksi. Kyllä hänelle maistuu jos tarjoan ostamiani juomia ja silloihan tulee helvetti esille hänessä entistä kovemmin. Tukkaa lähtee akan päästä ja akillesjännekkin on katkennut isänpäiväkakulla. Puheluja viihdepuhelimeen on soiteltu monen tonnin edestä ja vielä silloin kun lapset oli pieniä. Hänhän on niin pikkuinen Markku joka osaa kaikki kääntää puolelleen siis narsisti.
turvakoti josta ei saa apua
Anonyymi-ap
4
457
Vastaukset
- Anonyymi
Elikkä käänytettiin ovelta pois kun siellä oli narsisti aviomies.
- Anonyymi
😍😍😍😋😋😋😋😍😍😍
🍒 Nymfomaani -> https://ye.pe/finngirl21#180352851
🔞❤️💋❤️💋❤️🔞❤️💋❤️💋❤️🔞
- Anonyymi
Niin niin ja sinä et muka osaa sanoa takaisin Seinäjokisena.
Anna mun nauraa.
Noita Seinäjokisia akkoja, kun kuuntelee, ovat pahemmasta päästä rääväsuisia, ei mitään rajaa suurisuisuudessa.
LOL. - Anonyymi
Sellaset mielenterveysongelmat tällä kertaa. Olet aikuinen ihminen etkä lapsi joten voisit edes yrittää toimia kuten aikuinen.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 292394
Vielä kerran.
Muista että olet ihan itse aloittanut tämän. En ei silti sinua syyllistä tai muutenkaan koskaan tule mainitsemaan tästä3702002M nainen tiedätkö mitä
Rovaniemellä sataa nyt lunta, just nyt kun lähden pohjoiseen. Älä ota mitään paineita tästä mun ihastumisesta sinuun, ti181494Pelkään suunnattomasti
Että olet toiseen ihastunut. Se on lähes sietämätön ajatus koska koen että meidän tilanne on auki, selvittämättä. Eikä k52892Parempi suorituskyky Urheiluharrastajien suosimasta lisäravinteesta hyötyisivät todennäköisesti kaik
Parempi suorituskyky Urheiluharrastajien suosimasta lisäravinteesta hyötyisivät todennäköisesti kaikki muutkin. Se on ed10871Mies, etko ole miettinyt
että voit menettää yhteytemme ja minut lopullisesti, jos et tee mitään?52783- 54711
- 18710
- 25689
- 135623