Mitä ilmeisimmin Snappertunan alueella eläneyt susilauma on tapettu metsästäjien toimesta. Itsestään ne eivt yhtäkkiä kuole ja lauma katoa. Tillle tulee uusi lauma ja silloin voi syntyä vahinkoja kotieläimille.
Sudet ovat rauhoitettuja, antakaa niiden olla. Ne myös pitävän huolen liiaksi kasvaneista peurakannoista.
susia vainotaan taas
9
774
Vastaukset
- Anonyymi
Jonkun maanomistajan jokasyksyinen Pyhä Peurajahti on ollut kuihtumaan päin niin susilaumalle on tarjoiltu myrkkyä...
- Anonyymi
😍😋😍😋😍😋😍😋😍
❤️ Nymfomaani -> https://ye.pe/finngirl21#18035429u
🔞❤️💋❤️💋❤️🔞❤️💋❤️💋❤️🔞
- Anonyymi
Aloittaja on pökkerössä ja luulee tietävänsä, eikä tiedä eikä tajua luulevansa.
- Anonyymi
Sauli Niinistö Ammuttava suurin roisto
- Anonyymi
Mitäs jos ne on menneet heikoille jäille tai vaikka ruottiin tai viroon pois pahasta suomesta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mitäs jos ne on menneet heikoille jäille tai vaikka ruottiin tai viroon pois pahasta suomesta.
Ne söi toisensa.
- Anonyymi
Iso paha pihasusi on tapettu sukupuuttoon suomesta..
- Anonyymi
Minä puhkun ja puhallan. Sitäpaitsi here is johnny.
- Anonyymi
No hätä!!! Istutetaan tilalle uusia. Olen havainnut tuollaisen 60 - 70 Cm sopivaksi istutussyvyydeksi. Näin Suomen hukka-kanta hoituu Snappertunassakin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1461970
Stubb kävi pelaamassa golfia Trumpin kanssa Floridassa
Presidentit tapasivat aamiaisella, pelasivat kierroksen golfia ja lounastivat yhdessä. Vierailu oli luonteeltaan epävir3031177Mies, miksi et vaikuta halukkaalta?
Ihmeellistä käytöstä mieheltä. Toki et ole mikään teinipoika enää.83989- 35888
Minkä kultakimpaleen
Menetän jos en saa häntä. Joku muu saisi nauttia siitä hellyydestä, huumorista ja intohimosta. Ehkä hän ymmärtää nyt mik31829- 53799
Joustoasuminen , kyykyttämistä vai ihan vaan mielenvikaisuutta?
https://yle.fi/a/74-20149669 Kun asumistukia leikataan joittenkin sääntöjen mukaan,olis pakko muuttaa halvempaan. Mutta18756- 71754
Ikävä on häntä
Josta on tullut niin tärkeä ja rakas. Olisinko onnellinen hänen kanssaan. Ne rakastavat silmät jotka mua katsoo aina jos56709Onko kaivattusi
Työelämässä vai ei? Jo on niin mitä ajattelet hänen ammatistaan? Jos ei ole niin haittaako se sinua?44701