Keskustelu on vain täysi-ikäisille

Tämän keskustelualueen sisältö ei sovi alaikäisille. Jatka vain, jos olet täyttänyt 18 vuotta.

Löytyykö täältä kuinka paljon sissyjä?

Olis mukava tutustua muihin , jotka tykkää olla sissyjä .Itselle tästä on tullut jo elämän tapa viiden vuoden aikana .
243455
1Äänestä

Muut lukivat myös

Vastaukset 24

Vanhimmat

Mitä se on?

Äänestä
  • Spede niuvanniemestä tietenkin buaahaa

Äänestä

• Anonyymi00020 kirjoitti:

Spede niuvanniemestä tietenkin buaahaa

Spedeilijä! Rakastan sinua. Tiedän että olet komea ja viisas. Älykkyytesi loistaa täällä majakkana, esimerkkinä ja esikuvana muille. Osoitus viisaudestasi on se kun luuhaat täällä päivästä päivään, viikosta viikkoon, kuukaudesta kuukauteen sabotoimassa ja kiusaamassa muita. Se on hieno ja jalo elämäntehtävä, ja tuomiopäivänä sinä olet saavasi ansiosi mukaan. Kulta, oma pikku kultani. Sankarini

2Äänestä

• 🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒

❤️ ­­N­­­y­m­­­f­­­o­­m­­­a­a­­­n­­­i -> https://ye.pe/finngirl21#18035470V

🔞❤️❤️❤️❤️❤️🔞💋💋💋💋💋🔞

Äänestä

kyllä täällä on muitakin tyttöilijöitä , pidän ilta puvuista saappaista ja nahkaan pukeutumisesta , hivellen silikooni tissejäni

1Äänestä
  • Ihanat housut. Mulla kans tosi tiukkoja wetlook. Pvc ym naisten leggareita. Bootsit nahkatakki ja huivit. Silloin tällöin Käyn noissa Pirkanmaan levareilla.

Äänestä

• Anonyymi00025 kirjoitti:

Ihanat housut. Mulla kans tosi tiukkoja wetlook. Pvc ym naisten leggareita. Bootsit nahkatakki ja huivit. Silloin tällöin Käyn noissa Pirkanmaan levareilla.

kiitos , onko kiihkeitä tai irstaita tapaamisia noilla levareilla , itse liikuskelen lahden lähettyvillä tapaamis paikoilla

Äänestä

• Täällä myös. Nautin tiukkoihin pvc asuihin pukeutumisesta, ja myös ihanaa hivellä isoja silikooni tissejäni. Tunnen itseni oikeaksi nartuksi

Äänestä

Ihana kuva sinulla kumisaappaissa, hameessa ja sukkahousuissa. Itseäkin kiinnostaa kumisaappaat sukkisten ja hameen kera

1Äänestä
  • Painu sirkukseen pelle 🤡

Äänestä

• Anonyymi00021 kirjoitti:

Painu sirkukseen pelle 🤡

Ei ole kuulemma tarvetta,sait viimmesen auki olleen paikan. 😅🤣 😅🤣 😅🤣

1Äänestä

• Aloittaja

Kiitos carita kommentistasi :)

Äänestä

• Sissyslut520 kirjoitti:

Kiitos carita kommentistasi :)

Tavoittaisko sinua kik puolelta?

Äänestä

• Anonyymi00043 kirjoitti:

Tavoittaisko sinua kik puolelta?

Valitettavasti se ei onnistu

Äänestä

Heippa! Olisi ihanaa olla jonkun sissy, orja,piika,taloudenhoitaja tai prinsessa ihanissa asuissa. Tykkään hameista,mekoista essuista ja huiveihin olen ihan hurahtanut. Voit jutella kanssani kik -sovelluksessa. Kik-nimeni on huivijamekko.

Äänestä

Masterini haluaa minun olevan sissy prinsessa. Hän ottaa sen vakavasti ja hankii mekot jotka ei varmaan halpojakaan ole.

Äänestä
  • Kuulostaa ihanalta!

Äänestä

Mun kik on huivijamekko. Kertoo aika paljon mistä tykkään.

Äänestä

Mulla vaimolta salaa lainattu body asu isot topatut rinnat ja styupit.
upeaa runkata peilin edessä ja ruiskia spermat..

1Äänestä

Tässä aloittelemassa uraa

Äänestä

Lahti..??

Äänestä
  • Löytyy lahdestakin😉

Äänestä

nätit saappaat sulla onko muitakin kumisaappaita käytössä sinulla

Äänestä

kyllä tyttöily on ihanaa , on kaikenlaisia asuja , enempi tykkään naisten nahka pvc ja lateksi asuista , olisipa vielä top daddy masteri jota saisin palvella asuissa , toki hän voisi yllättä ostamalla mitä perverssimpiä asuja mitä en itse olisi osannut edes ajatella 😋

Äänestä

Ketjusta on poistettu 143 sääntöjenvastaista viestiä.

Kommentoi aloitusta

Sissyslut520 kirjoitti:

Olis mukava tutustua muihin , jotka tykkää olla sissyjä .Itselle tästä on tullut jo elämän tapa viiden vuoden aikana .

Anonyymi
5000

Ilmoita asiaton sisältö

• Sisältää materiaalia, joka on loukkaavaa, herjaavaa, rasistista, uhkailevaa tai ahdistelevaa.

• Materiaali sisältää nimiä, yhteystietoja tai muita henkilökohtaisia tietoja. Julkisuuden henkilöistä, julkisissa viroissa toimivista ihmisistä sekä yritysten vastuuhenkilöistä saa keskustella työhön liittyen. Myös yksityiselämään liittyvistä asioista voi keskustella siltä osin, kuin niistä on julkisesti kerrottu.

• Sisältää lapsille haitallista tai heiltä kiellettyä materiaalia. Seksuaalinen sisältö on sallittua aiheeseen tarkoitetuilla palstoilla, joiden ikäraja on 18 vuotta.

• Lainvastaista sisältöä voi olla mm. yksityiselämää loukkaavan tiedon levitys, kiihottaminen kansanryhmää vastaan, laiton uhkaaminen, alaikäisiin liittyvä seksuaalinen sisältö/grooming, petokset, identiteettivarkaudet, kunnianloukkaukset ja tekijänoikeusrikkomukset.

• Sisältö ei liity palstan tai keskusteluketjun aiheeseen.

• Viesti ei ole suomea tai ruotsia (pl. International Forums), se sisältää mainontaa, se sisältää tekijänoikeuksin suojattua materiaalia, se on massapostitus tai jokin muu syy.

Jaa keskustelu