Löytyykö täältä kuinka paljon sissyjä?

Olis mukava tutustua muihin , jotka tykkää olla sissyjä .Itselle tästä on tullut jo elämän tapa viiden vuoden aikana .

24

3453

Vastaukset 24

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Mitä se on?

• Anonyymi

Spede niuvanniemestä tietenkin buaahaa

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Spede niuvanniemestä tietenkin buaahaa

Spedeilijä! Rakastan sinua. Tiedän että olet komea ja viisas. Älykkyytesi loistaa täällä majakkana, esimerkkinä ja esikuvana muille. Osoitus viisaudestasi on se kun luuhaat täällä päivästä päivään, viikosta viikkoon, kuukaudesta kuukauteen sabotoimassa ja kiusaamassa muita. Se on hieno ja jalo elämäntehtävä, ja tuomiopäivänä sinä olet saavasi ansiosi mukaan. Kulta, oma pikku kultani. Sankarini

• Anonyymi

🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒

❤️ ­­N­­­y­m­­­f­­­o­­m­­­a­a­­­n­­­i -> https://ye.pe/finngirl21#18035470V

🔞❤️❤️❤️❤️❤️🔞💋💋💋💋💋🔞

• kyllä täällä on muitakin tyttöilijöitä , pidän ilta puvuista saappaista ja nahkaan pukeutumisesta , hivellen silikooni tissejäni

• Anonyymi

Ihanat housut. Mulla kans tosi tiukkoja wetlook. Pvc ym naisten leggareita. Bootsit nahkatakki ja huivit. Silloin tällöin Käyn noissa Pirkanmaan levareilla.

• Anonyymi kirjoitti:

Ihanat housut. Mulla kans tosi tiukkoja wetlook. Pvc ym naisten leggareita. Bootsit nahkatakki ja huivit. Silloin tällöin Käyn noissa Pirkanmaan levareilla.

kiitos , onko kiihkeitä tai irstaita tapaamisia noilla levareilla , itse liikuskelen lahden lähettyvillä tapaamis paikoilla

• Anonyymi

Täällä myös. Nautin tiukkoihin pvc asuihin pukeutumisesta, ja myös ihanaa hivellä isoja silikooni tissejäni. Tunnen itseni oikeaksi nartuksi

• Ihana kuva sinulla kumisaappaissa, hameessa ja sukkahousuissa. Itseäkin kiinnostaa kumisaappaat sukkisten ja hameen kera

• Anonyymi

Painu sirkukseen pelle 🤡

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Painu sirkukseen pelle 🤡

Ei ole kuulemma tarvetta,sait viimmesen auki olleen paikan. 😅🤣 😅🤣 😅🤣

• Kiitos carita kommentistasi :)

• Anonyymi
        Sissyslut520 kirjoitti:

Kiitos carita kommentistasi :)

Tavoittaisko sinua kik puolelta?

• Anonyymi kirjoitti:

Tavoittaisko sinua kik puolelta?

Valitettavasti se ei onnistu

• Heippa! Olisi ihanaa olla jonkun sissy, orja,piika,taloudenhoitaja tai prinsessa ihanissa asuissa. Tykkään hameista,mekoista essuista ja huiveihin olen ihan hurahtanut. Voit jutella kanssani kik -sovelluksessa. Kik-nimeni on huivijamekko.

• Anonyymi

Masterini haluaa minun olevan sissy prinsessa. Hän ottaa sen vakavasti ja hankii mekot jotka ei varmaan halpojakaan ole.

• Kuulostaa ihanalta!

• Mun kik on huivijamekko. Kertoo aika paljon mistä tykkään.

• Anonyymi

Mulla vaimolta salaa lainattu body asu isot topatut rinnat ja styupit.
      upeaa runkata peilin edessä ja ruiskia spermat..

• Anonyymi

Tässä aloittelemassa uraa

• Anonyymi

Lahti..??

• Anonyymi

Löytyy lahdestakin😉

• Anonyymi

nätit saappaat sulla onko muitakin kumisaappaita käytössä sinulla

• kyllä tyttöily on ihanaa , on kaikenlaisia asuja , enempi tykkään naisten nahka pvc ja lateksi asuista , olisipa vielä top daddy masteri jota saisin palvella asuissa , toki hän voisi yllättä ostamalla mitä perverssimpiä asuja mitä en itse olisi osannut edes ajatella 😋

Ketjusta on poistettu 143 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mikä tekee kaivatustasi

Haluttavan?
      Ikävä
      59
      1251
    2. Uskallanko laittaa sulle viestiä?

Se viesti on tossa valmiina ja lähettämistä vaille valmis. Kun ei kauhee sti tunneta niin eipä sillä olisi niin väliä. S
      Ikävä
      70
      1233
    3. Tässä ovat Elämäni biisi vieraat lauantai 19.9. - Yksi vieras on kohuttu TTK-juontajaehdokas

Elämäni biisi vieraslista on harvinaisen mielenkiintoinen lauantaina. Mukana myös kohuttu TTK-juontajaehdokas, josta ei
      Tv-sarjat
      7
      951
    4. Mies joka on oikeasti kiinnostunut

Ja näkee sut pitkäaikaisena kumppanina, siirtää vaikka vuoria selvittääkseen asiat eikä ota pienintäkään riskiä menettää
      Ikävä
      125
      916
    5. Onko nyt kaikki asiat käyty läpi?

Mun mielestä on👍
      Ikävä
      109
      909
    6. 48
      786
    7. Vieläkin saat

Sydämen tykyttämään. Vaikka emme näe
      Ikävä
      38
      783
    8. Kunnanhallitus

Miten käy täällä vuosia tuomioita jakaneelle valittajalle, hovioikeus hylännyt kaikki syytteet.
      Puolanka
      41
      737
    9. Rauha, sopiiko

Ei häiritä enää toisiamme. Annetaan molemmille rauha unohtaa, pyydän tätä todella. Kiitos. Miehelle.
      Ikävä
      77
      702
    10. En tahallaan sua välttele...

Olis niin kiva nähdä jossain muualla kuin kaupassa!
      Ikävä
      51
      686
    11. Ei siitä pääse yli, eikä ympäri!

Pakko se on myöntää ja tunnustaa. Olisin halunnut p*nna sinua sydämeni kyllyydestä. Itseäni vanhemmalle naiselle
      Ikävä
      66
      681
    12. 64
      669
    13. Miesten (epä)viehättävyydestä kysymys

Mieltä askarruttava asia, liki dilemma. Palstallahan jotkut miesoletetut usein toteavat, että kaikki naiset tavoittelev
      Sinkut
      139
      647
    14. Nyt kaatuu Kuisla

Reima Kuisla hakee saneeraukseen – Joitakin velkoja on jo ulosotossa https://www.ilkkapohjalainen.fi/reima-kuisla-hakee
      Seinäjoki
      29
      624
    15. Minkä kappaleen

haluaisit soivan, kun astellaan alttarille?
      Ikävä
      53
      579
    16. Pystyisitkö liikkumaan

Tai tapailemaan kaivattuasi julkisesti?
      Ikävä
      58
      559
    17. Olit hyödytön.

Mulle hyödytön..
      Ikävä
      95
      541
    18. Kumpi tästä nyt

Teki niin vaikeaa?
      Ikävä
      60
      504
    19. Sastamalassa epäillään tappoa, kaksi otettu kiinni

Kuulemma Aarnontiellä tapahtunut Tietääkö joku enemmän?
      Sastamala
      21
      502
    20. Vieläkö tykkäät

Minusta niin paljon että olisit valmis?
      Ikävä
      35
      467
    Aihe