Onko kaikki hyvin?
Mihin sinä ihana K katosit kokonaan
41
608
Vastaukset
- Anonyymi
Kuka on ihana K jota kaipaat? 🙂
- Anonyymi
Mies on hän. Voiko enempää tänne kertoa. Kertoisin jos voisin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mies on hän. Voiko enempää tänne kertoa. Kertoisin jos voisin.
Mistä päin?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mistä päin?
Tuolta se tuli suoraan tähdistä eteeni. Siihen tipahti ja sydämeen jäi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No ei kelpaa vastaukseksi vaikka kiva onkin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No ei kelpaa vastaukseksi vaikka kiva onkin.
Ei ole vaihtoehtoja.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei rannikkokaupunki?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei ole vaihtoehtoja.
No mitä järkeä leikkiä tota arvausleikkiä täällä sitten? Mene sanomaan irl jos et ton tarkemmin voi kertoa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No mitä järkeä leikkiä tota arvausleikkiä täällä sitten? Mene sanomaan irl jos et ton tarkemmin voi kertoa.
Mitä se sinulle kuuluu mitä minä teen. Ei yhtään mitään. Ole hiljaa vaan siellä.
- Anonyymi
Varmaan katosi kun tajusi että pelailet muillakin.
- Anonyymi
En pelaile muilla joten ei ole sellaista voinut tajuta. Jos täällä ei ole tänään kuin teitä pahoinvoivia niin poistun minäkin. Tulen myöhemmin katsomaan kuulostaako kukaan häneltä.
- Anonyymi
Kyse oli naisesta. Miksi tulet mun kirjoituksiin. Tee oma kaipausketju. K naista kaipaan jonnekkin kadonnut kun ei kuulu ei näy.
- Anonyymi
Niin varmaan.
- Anonyymi
Äsken kaipasit k miestä...
- Anonyymi
Aloitus on miehelle naiselta. Tuo on joku matkija sotkija peIIe. Todella pahoinvoiva ihminen hän.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niin varmaan.
Ei ole naiselle tämä. Joku pahoinvoiva alkoi oksennella. Aloitus on miehelle naiselta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Aloitus on miehelle naiselta. Tuo on joku matkija sotkija peIIe. Todella pahoinvoiva ihminen hän.
Ai sinäkin korvaat l kirjaimet i:llä. Aika sattuma.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kaipaan edelleen k miestä. Olen kaivannut jo vuosia häntä. Tuo oli joku sivusta. Nyt poistun.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Väärin. Oletko sä joku idiootti. Missä vikaa jos et ymmärrä lukemaasi?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei ole naiselle tämä. Joku pahoinvoiva alkoi oksennella. Aloitus on miehelle naiselta.
Mene sitten yrjölle johonkin toiseen aloitukseen. Häivy jo
- Anonyymi
On mulla kaikki muuten ihan hyvin, jos oli mulle. Ihanaa H naista on ikävä. Tv. K mies
- Anonyymi
En tiedä oletko oikea mutta voit olla. Kiva jos kaikki on hyvin. Ikävä mullakin.
- Anonyymi
Taas tämä höyryaivo sai jonkun kohtauksen. Naurut sain minä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tiedetään kaikki täällä pks suunnilla et tykkäät pönppövatsaisista bmi 30
Tai yli olevista pullukoista joita talutat naitavaks kotiis.
Puolestani voit naida ton munkin eukon kun ite en enää pysty naimaan sitä.
Oli vetävä paketti 15 vuotta sitten mut nyt sillä on 25 kiloo enemmän painoo ja pömppistä tossa edessä - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tiedetään kaikki täällä pks suunnilla et tykkäät pönppövatsaisista bmi 30
Tai yli olevista pullukoista joita talutat naitavaks kotiis.
Puolestani voit naida ton munkin eukon kun ite en enää pysty naimaan sitä.
Oli vetävä paketti 15 vuotta sitten mut nyt sillä on 25 kiloo enemmän painoo ja pömppistä tossa edessäMuista lääkitys vaikka hauska oletkin omalla sekopäisellä tavallasi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tämä kommentti ei ollut tuolle K miehelle vaan siitä on poistettu kommentti välistä. Sen kohtauksen saajan kommentit poistuu.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En tiedä oletko oikea mutta voit olla. Kiva jos kaikki on hyvin. Ikävä mullakin.
Kiitos hyvästä huolenpidosta ja vastauksesta H nainen. Muista, että en kirjoita mitään törkyviestejä. Jos semmosia luet, ne ei ole multa. Kirjoitan ja vastaan asiallisesti. Voisimme viestitellä oikeilla puhelimillakin jos me kerran tunnemme toisemme. Oletan että olet hän, jota tarkoitan. Muuten tämä olisi noloa. Puhun murteella, vaikka kirjoitan tänne kieliopilla. Hyvää yötä ja alkavaa työviikkoa sulle. Tv. K mies
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kiitos hyvästä huolenpidosta ja vastauksesta H nainen. Muista, että en kirjoita mitään törkyviestejä. Jos semmosia luet, ne ei ole multa. Kirjoitan ja vastaan asiallisesti. Voisimme viestitellä oikeilla puhelimillakin jos me kerran tunnemme toisemme. Oletan että olet hän, jota tarkoitan. Muuten tämä olisi noloa. Puhun murteella, vaikka kirjoitan tänne kieliopilla. Hyvää yötä ja alkavaa työviikkoa sulle. Tv. K mies
Hyvää yötä Eimia nähdään töisså kollega
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olen hän toivottavasti. Niin voitaisiin viestiä muuta kautta ja lopettaa täällä kokonaan. Haluaisin sitä kovasti tietysti.
Enkä ajattele törkyviestien koskaan olevan sulta. Itsekään en sellaisia sulle kirjoita. Olen jo ymmärtänyt, että lähes kaikki törkyviestit tuottaa tänne muutama, jotka laittaa niitä ihan kaikille. Hyvää yötä ja mukavaa uutta viikkoa sullekin.
- Anonyymi
Voikaa ihan hyvästi, heipsss
- Anonyymi
Käykö Timo keskinen nallukka että nait tota bmi 28 olevaa Heidiäkin.
Sen laatikko peräsin ja tasapaksu
Vyötärö pullukkamaisen eturepun kans häirii mun seisokkia. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Käykö Timo keskinen nallukka että nait tota bmi 28 olevaa Heidiäkin.
Sen laatikko peräsin ja tasapaksu
Vyötärö pullukkamaisen eturepun kans häirii mun seisokkia.Miten joku voi olla noin sekaisin? Kai sinulla joku lääkitys on päällä?
- Anonyymi
On kaikki hyvn ,kiitos kysymästä rakas.
- Anonyymi
Sirpaleita kootessa niin kuinka hevonen vaihtaa askelia ratsastaessa mietin vaan
https://youtu.be/T-zM71Xx0As?si=CWXvFDS4ASZtSJEc - Anonyymi
Tämä ketju sairastui. Tälle iski oksennustauti ja flunssa sekä ripuli.
- Anonyymi
Näin teki. Ja paperi taisi loppua yhdeltä osalliselta. Pyyhkii sitten palstalle.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Näin teki. Ja paperi taisi loppua yhdeltä osalliselta. Pyyhkii sitten palstalle.
Erittäin hyvin sanottu siellä takana.
- Anonyymi
No se pitää eimian kanssa sopia tuommoiset asiat suoraan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No se pitää eimian kanssa sopia tuommoiset asiat suoraan.
Ei. Eimia tykkää täällä flirttailla eri ukoille. Eihän se voi sopia tosielämässä kun on varattu!
Häpee uskovaisena himojaan kun on papin edessä toiselle lupautunu
- Anonyymi
Klik klak klik klak kopotikop.🥱😴
- Anonyymi
I guess I got tired of being a joke to you.
Ketjusta on poistettu 9 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomen kansa haluaa Antti Lindtmanista pääministerin
Lindtman on miltei tuplasti suositumpi kuin etunimikaimansa Kaikkonen. Näin kertoo porvarimedian teettämä kysely. http2684665Vain 21% kannattaa Lindtmania pääministeriksi
se on selvästi vähemmän kuin puolueen kannatus, mites nyt noin?1343030Miten löydän sinut
Ja saan sanottua kaiken mitä haluan sinulle kertoa? Ja kuinka kuuntelisit minua sen hetken? Kuinka voin ilmaista sen mit442847Miksei Björn Wahlroos jaa rahaa köyhille?
Esimerkiksi Nordean tiloissa? Vai tuovatko ne köyhät hiekkaa marmorilattioille ja siksi ei pysty mursunviiksi pystyyn k232800Yöllinen autolla kaahari Heinolan seudulla
Asukkaita häiriköivän nuoren herran autokaahaus keskustelu poistettu, onko jokin hyvävelijärjestelmä käytössä ?761791Vaikea tilanne
Hieman kolkuttaa omatuntoa, kun on osoittanut kiinnostusta väärää naista kohtaan. En ymmärrä miten toinen on voinut te1061654Jouluksi miettimistä: kuka tai mikä valmistaa rahan?
Nyt kun on ollut vääntöä rahasta ja eritoten sen vähyydestä, niin olisi syytä uida rahan alkulähteille, eli mistä se syn281521- 591400
- 951282
- 471169