Vaikea käsittää mitä Anskulle on oikein tapahtunut.
Ansku meni äijänsä kanssa kihloihin
33
886
Vastaukset
- Anonyymi
Onnea Anskulle ja Ellulle.
- Anonyymi
Hyi........🤮
- Anonyymi
Tätä pariskuntaa on hyvin hyvin vaikea ymmärtää. Elluko se vaatii että pitää olla yhteinen hammasharja, kotona ollaan aina alasti ym
- Anonyymi
Kiva pari, positiivisia ja huipputyyppejä. Onnea heille!
- Anonyymi
Anskulla takanaan epäonnistunut avioliitto miehen kanssa!
- Anonyymi
Ja nyt kihloissa ruman miehen kanssa.
- Anonyymi
Jospa Eerikäinen teki Anskusta lesbon kun seukkasivat.
- Anonyymi
Eerikäisen jälkeen Ansu on ollut avioliitossa. Eikä Eerikäinen liity mitenkään tähän aloituksiin ja pariskuntaan, joten lopeta ne harhojesi kirjoittelu!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eerikäisen jälkeen Ansu on ollut avioliitossa. Eikä Eerikäinen liity mitenkään tähän aloituksiin ja pariskuntaan, joten lopeta ne harhojesi kirjoittelu!
Kyllä Eerikäinen ajoi Anskun lesbouteen. Katos kun Ansku etti eerikäisen munia eikä löytäny.
- Anonyymi
Eerikäistä ei voi ainakaan syyttää, kun sinusta tuli aivokääpiö.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eerikäistä ei voi ainakaan syyttää, kun sinusta tuli aivokääpiö.
Ansku oli siis jo lesbo kun touhusi Estro Geenikäisen kanssa. Heillä oli yhteinen vaatevarasto ja etenkin hameet.
- Anonyymi
🙈!
- Anonyymi
Toi juttu päättyy katastrofiin. Tuosta äijä-osapuolesta on tullut jonkinlainen virallinen lesbo kaikkiin visailuihin jne. Moni urheilija joutuu elättämään itsensä pellenä kun muita suunnitelmia ei ole. Eikä koulutusta. Tulemme vielä näkemään katkeria erotilityksiä.
- Anonyymi
Onneksi menkat ovat kuulemma samassa rytmissä. Yöks.
- Anonyymi
Hieno homma, onkohan säädetty samaan rytmiin jollain pillereillä... On kyllä tosi rakkautta tuollainen...
- Anonyymi
Onko Ellu mustasukkaisuuksissaan kieltänyt Anskulta TTK:n?
- Anonyymi
Tuo Ellu on vastenmielisin olento, jota olen nähnyt! Oikea päällepäsmäri joka paikassa, varmaan hankala tyyppi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tuo Ellu on vastenmielisin olento, jota olen nähnyt! Oikea päällepäsmäri joka paikassa, varmaan hankala tyyppi.
Eläkää täysillä ja antakaa toisten elää, lopettakaa jo toisten elämään puuttuminen 💪.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
15:25 Totta, Ellu on ällöttävä jätkä, suuna päänä joka paikassa ja Ansku kilttinä vierellä..
- Anonyymi
Kaunis Ansku joutuu sietämään äijän karmeita pieruja ja röyhtäilyjä.
- Anonyymi
Tästä parista ei tarvitse arvailla kumpi on se maskuliininen puolisko.
Olemus ja käytös Ellulla on kuin murrosikäisellä pojalla , Ansku piipittää iines ankan äänellä ja on kyllä aika soma.
Saa nähdä kuinka kauan nää pystyy seikkailemaan ilman tuottavaa työntekoa ei niitä tosi-tv hommia riitä iänkaiken. - Anonyymi
Ei voi muuta kuin tuntea syvää säälinsekaista myötähäpeää naissukupuolen alennustilan johdosta.
- Anonyymi
Samaa mieltä..
- Anonyymi
Jonkun pitäisi puhua Anskulle järkeä...
- Anonyymi
Kyllä on taas homofoobikkojen kokoontumisajot. Mikä siiinä on niin kamalaa ja miten vaikuttaa kenenkään teistä elämää. Maailmaan mahtuu erilaisuutta ja hyvä niin. Ei ole keneltäkään pois, että ihmiset ovat onnellisia keskenään.
- Anonyymi
Homoja vastaan ei ole mitään, mutta miksi tuon Ellun pitää olla noin kuvottava kaikinpuolin?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Homoja vastaan ei ole mitään, mutta miksi tuon Ellun pitää olla noin kuvottava kaikinpuolin?
11:28 Veit sanat suustani!
- Anonyymi
Ansku ainaskin on saanut pitää kikkeliä kädessäänkin.
- Anonyymi
Eerikäinen on koittanut useaa reikää, Ansku banskulle riitti.😍
- Anonyymi
Kyllä minä haluan kuulla lisää tästä pariskunnasta. Seuraavan kerran ehkä kymmenen vuoden päästä.
- Anonyymi
Elmeri on komea sulho
- Anonyymi
Petolliset ohjelma näyttää, miten röyhkeä, ilkeä ja itserakas tuo Ellu on. Vastenmielinen öykkäri!
Ketjusta on poistettu 8 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1808336
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k264528- 504098
- 543482
- 513116
- 502860
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä262556- 312159
Anteeksi kun käyttäydyn
niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv382013- 292006