Tampere täynnä itsekkäitä autoilijoita

Anonyymi-ap

Tampereella hyvin harva välittää nopeusrajoituksista. Lujaa täytyy ajaa se on pääasia muista liikennesäänöistä ei juurikaan välitetä.
Joo ja oma mittarivihe on huomoitu.

56

491

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Siis mittarivirhe.

• Anonyymi

Joo näin se on. Moottoritiellä kaikki säännöt on unohdettu.

• Anonyymi

Ihmiset eivät välitä. Harva välittää enää mistään.

• Anonyymi

Sellainen henkilö ei ole sopiva ajoneuvon kuljettajaksi, joka sääntöjä unohtelee.

• Anonyymi

Ajan Teslallani juuri niin lujaa kun haluan. Se jättää teidän paska-autot kuin tikun paskaan.

Terveisin
      Teslakuski 3,4s 0-100km/h

• Anonyymi

Todella itsekkään Tesla äijän kommentti. En arvosta pätkääkään sun Tesla romua.
        Jos ei välitä mistään mitään niin se heijastuu myös liikenteessä. Minun mielestäni kaikilla pitäsisi olla samat säännöt.

• Anonyymi

Ei auto ihmistä paremmaksi tee. Ei todellakaan. Se tekee vain itsekkäämmäksi.
        Helppo on peltikuoren sisältä huudella. Mutta ei ole miestä enää auton ulkopuolle vaan sieltä löytyy pelokas pieni hiiri. Piip piip.

• Anonyymi

No joo. Onhan toi 3,4 sekuntia ihan hyvä luku. Mun 69 vuoden vettä ottaa ton satasen 4,1 sekuntiin. Jokainen tykkää mistä tykkää. Mulle on tärkeetä koneen teho joka on 986 hv ja se ääni kun lyön V 8 käymään. Täysin vapaasti hengittävä kaasari kone. Mun ei tarvi ajella sähkötolppien välillä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

No joo. Onhan toi 3,4 sekuntia ihan hyvä luku. Mun 69 vuoden vettä ottaa ton satasen 4,1 sekuntiin. Jokainen tykkää mistä tykkää. Mulle on tärkeetä koneen teho joka on 986 hv ja se ääni kun lyön V 8 käymään. Täysin vapaasti hengittävä kaasari kone. Mun ei tarvi ajella sähkötolppien välillä.

Mulle taas riittää että auto on luotettava. Se on tärkein asia.

• Anonyymi

Hehheh.... kerro ny pösilö, mihin v****n yleensä kiihtyvyyttä tarvitaan, oli peli mikä tahansa alla? Kiihdytyskisat on erikseen.
        Kato, jos, siis JOS sulla on tesla (mitä suuresti epäilen), niin muista, että se akusto on pohjassa. Toki sulla tietty on 6-numeroinen summakin tilillä, niin väliäkö sillä. Hohhoijaa!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ja ai sitä murinaa, kun puhutaan autoista.
        Noilla teslaäijillä on niin pieni, et täytyyhän sitä jollain isotella.

• Anonyymi

Anna vielä autosi rekkari, niin tunnustus on valmis

• Anonyymi

Taitaa olla vain Plaston autoja hiekkalaatikolla.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ja ai sitä murinaa, kun puhutaan autoista.
        Noilla teslaäijillä on niin pieni, et täytyyhän sitä jollain isotella.

Joustava Liikenne tarkoittaa rivakkaa menoa, eikä mitään matelua nopeusrajoituksilla.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Joustava Liikenne tarkoittaa rivakkaa menoa, eikä mitään matelua nopeusrajoituksilla.

Väärin meni tuo asia. Sujuva liikenne on sitä, että jokainen ajaa mahdollisimman samaa ja tasaista vauhtia. Nopeuserot ja nopeusjojoilu on liikenteen sujuvuuden kannalta myrkkyä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Todella itsekkään Tesla äijän kommentti. En arvosta pätkääkään sun Tesla romua.
        Jos ei välitä mistään mitään niin se heijastuu myös liikenteessä. Minun mielestäni kaikilla pitäsisi olla samat säännöt.

Nähdään kylilä. Teslani jättää sun datsia duksterin koska vain, miten päin vain.

• Anonyymi

Jos ajaa aina samaa pätkää niin kaipaa haasteita ja ajaa lujempaa .

• Anonyymi

Asennevammaista toimintaa on tahallaan rikkoa rajoituksia ja liikennesääntöjä.

• Anonyymi

Juurikin näin, joka päivä hieman nopeammin.

• Anonyymi

Ylinopeus ei ole mikään vakava rikos, vaikka siitä isot sakot tuleekin. Jos ajat yöllä tyhjällä tiellä ylinopeutta eikä poliisi huomaa, niin siitä ei ole mitään haittaa kenellekään.

• Anonyymi

Ei ole sinun asia määritellä se. Sinun velvollisuus on noudattaa liikennesääntöjä ja rajoituksia. Jos aiheuttamasi vaaratilanne jää täysin huomaamatta toisten tienkäyttäjien jouston seurauksena, voi tämä ruokkia uskoa siihen, että oma riskikäyttäytyminen olisi vaaratonta, vaikka todellisuudessa se oli kaikkea muuta.

• Anonyymi

Menkää hyvä lapset joskus ihmisten ilmoilla,
      suureen maailmaan ajeleen,
      lakkaatte vinkumasta turhasta.

• Anonyymi

Pazkat me suuresta maailmasta, ajetaan vaan Suomen lakien mukaan.

• Anonyymi

Yksia asia erityisesti ottaa pannuun: etuileminen eli kiilaaminen, joka tapahtuu siten, että moottoritiellä kaahataan vasenta kaistaa ihan viimeiseen sakka, sitten laitetaan vilkku päälle ja tuikataan siihen toisten autojen väliin ja rampista pois.

• Anonyymi

Mitä tasaisemmin ja samaa nopeutta edettäisiin, niin sitä sujuvampaa liikenne olisi. Nopeuserot ja nopeusjojoilu on liikenteen sujuvuuden kannalta myrkkyä.

• Anonyymi

Autoilijat on yleensä läskejä. Se taas saattaa aiheuttaa pahimmillaan hengitysvaikeuksia, ja se voi pitkällä aikavälillä johtaa aivojen hapen puutteeseen, ja se taas tuhoaa aivosoluja. Eli lopulta autoilijat on aivokuolleita läskejä.

• Anonyymi

Pyöräilijät ja kävelijät ovat
        p-a
        ja se aihetuttaa katetutta ja rumia kirjoituksia varakkaampaa autoiluväkeä kohti,
        ja se tuhoaa itsetuntoa.

• Anonyymi

kylmiä ja itsekkäitä 🤣

• Anonyymi

Ajatko mielummin omalla lämpimällä autolla kivasti räntäsateessa,
      vai käveletkö tukka märkänä raahaten kauppakasseja ym. ?
      Poljetko pyörällä reidet hapoilla vastatuuleen kylmässä räntäsateessa ?
      No sähköpyörä ja skuutti, sataa ja tuulee niihinkin ja v-tuttaa niissäkin lumessa ja sohjossa ajaa ja kiroilla.

Tästä tämä suuri kateus , jos ei ylety omaan autoon, keksii reppana kaikkea mitä ei ymmärrä peilistä katsoa, miksi on rahaton ajamaan kivasti ja helposti.

• Anonyymi

Liikennesääntöjä pitää noudattaa, vaikka käytössä oleva ajoneuvo on mikä tahansa.

PS. Kateus katosi jo 70-luvulla.

• Anonyymi

Minua viihdyttää hyvin paljon tuollaiset kiukkupuuskat, joita katkerat ihmiset saavat siitä, etteivät osaa ajaa polkupyörällä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Liikennesääntöjä pitää noudattaa, vaikka käytössä oleva ajoneuvo on mikä tahansa.

Ei pidä, niitä saa rikkoa jos on varaa maksaa. Säännöt on tehty rikottaviksi.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Miksi pitäisi noudattaa? Ei mua kukaan pakota niitä noudattamaan. Kestän kyllä pienen sakkomaksun silloin tällöin.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

"PS. Kateus katosi jo 70-luvulla."

Katso peiliin:

Vertaa:
        Palkaa,
        eläkettä,
        autoa,
        taloa,
        mökkiä,
        hyvä kroppa,
        älykkyys,
        ammatti,
        listaa voisi jatkaa vaikka kuinka pitkään,
        ja sinä vaan jänkytät ja lässytät p-kaa.

• Anonyymi

"PS. Kateus katosi jo 70-luvulla."

EI KADONNUT

• Anonyymi

Puhu vain itsestäsi.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Puhu vain itsestäsi.

Minulla on ollut uusi MB,
        Sinulla ei, siksi et tietä mistä puhutaan, koita kestää.
        (Ja tähän taas neropatin vastauksia., jotain kadetta...)

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Minulla on ollut uusi MB,
        Sinulla ei, siksi et tietä mistä puhutaan, koita kestää.
        (Ja tähän taas neropatin vastauksia., jotain kadetta...)

Kyllä uusi mersu herättää aina kateutta treella, sitä ei kukaan kiellä koskaan, ja voi toki kieltää, ei ole hänellä silloin kokemusta , miten se naarmutetaan ja tähti varastetaan usein.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kyllä uusi mersu herättää aina kateutta treella, sitä ei kukaan kiellä koskaan, ja voi toki kieltää, ei ole hänellä silloin kokemusta , miten se naarmutetaan ja tähti varastetaan usein.

Olet materialisti.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kyllä toi menee jo hiekkalaatikko tasolle. Mun isillä on hienompi auto kun sun isillä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Olet materialisti.

Pysy nyt hyvä lapsi asiassa,
        puhe oli kateudesta,
        ja tuossahan on ylivoimaisesti yksi parhaista esimerkeistä trelaisille.

Toinen esimerkki on palkka,
        revi siitä jos jänkytät hyvä täti ,
        ettei kateutta ole, on sitä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei sinun kannata olla kenenkään autosta kateellinen. Jonkun toisen auto ei ole sinulta pois.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Heheheheee... herätää kateutta. Hahahahaa.... ei todellakaan herätä.

• Anonyymi

Niin, jos vaikka autosta puhutaan, on se jännä juttu kun menet uudella autolla esim Prisman parkkipaikalle, useasti on klommo tai naarmu kyljessä , tai peräkoukulla rutattu nokka tai perä, mutta kun vanha p-ka on ollut kapeissakin ruuduissa , ei koskaan mitään jälkiä,

Ja jos ei käsitä kateutta Tampereella, ei käsitä mistään mitään, mutta jos ei ole koskaan menestynyt rahallisesti,
      ( ei nyt puhuta merkityksestä, ei siitä. eikä onnesta, vaan rahasta.)
      ei käsitä kateudesta todellakaan mitään , kun on sokea omille ongelmilleen.

• Anonyymi

Noi kalliit autot on usein firman autoja enimmäkseen. Työsuhdeautoja.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Noi kalliit autot on usein firman autoja enimmäkseen. Työsuhdeautoja.

Ei hyvä täti kaikki ole, osa on omilla rahoilla ostettu.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei hyvä täti kaikki ole, osa on omilla rahoilla ostettu.

Pankin tai rahoitusyhtiön omistuksessa monet autot ovat. Kallista lainaa maksaa kuski romustaan.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Pankin tai rahoitusyhtiön omistuksessa monet autot ovat. Kallista lainaa maksaa kuski romustaan.

Mitäs se taas meille molemmille kuuluu?

• Anonyymi

En arvosta yhtään ketään joka ajaa alle 100 000€ autolla ja siinä on alle 1000hp.

Terveisin Teslakuski

• Anonyymi

Itse arvostan niitä, joilla on kyky noudattaa liikennesääntöjä ja rajoituksia, riippumatta heidän ajoneuvon hintaluokasta tai tehoista.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Itse arvostan niitä, joilla on kyky noudattaa liikennesääntöjä ja rajoituksia, riippumatta heidän ajoneuvon hintaluokasta tai tehoista.

Saat arvostaa ihan mitä haluat, ketään ei kiinnosta.

• Anonyymi

Ajelen paljon lähinnä työni vuoksi Tampereella ja maantielläkin. En ole ikinä saanut ylinopeussakkoja vaikka kilsoja on kertynyt yli 3 miltsiä 39 vuoden aikana.

Eilen taas seikkailin maantiellä. Se köröttely vituttaa eniten vasemmalla kaistalla alinopeutta ajavien lisäksi.
      En muista koskaan pystyneeni ajamaan esim Tampereelta Kangasalle edes lain sallimaa nopeutta. Eilenkin vedettiin 70 kmh 80 rajoituksella. Sitten jengi vielä jarruttelee kameroiden kohdalla. Voi saatana.

Kameroihin voi ajaa ainakin 9 km ylinopeutta ilman palautetta. Sama rantatunnelissa, keskinopeus varmaan 53 kmh tunnelin päissä. Siinä voi ajaa ainakin 69 ilman kirjettä.

• Anonyymi

Jaa että alinopeutta?

• Anonyymi

Sakotusraja ei ole mikään tavoite, vaan nopeusrajoituksen mukainen todellinen nopeus on se, jota korkeintaan ajetaan. Tiedän autoni mittarivirheen. Ajan nopeusrajoituksen + mittarivirheen mukaista nopeutta.

• Anonyymi

Vahdataan kumman näköistä päälle jos ei aja ylinopeutta.

• Anonyymi

"Tampere täynnä itsekkäitä autoilijoita"

Suurin osa on kohteliaita ja noudattaa liikennesääntöjä,
      näet vain sen mitä haluat nähdä,
      kun on noin synkkää ja negatiivista ja kaiken yleistämistä,
      sitten se elo on vain tuollaista ,
      synkkää ja ikävää.

Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. En löydä sinua

En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k
      Ikävä
      22
      2321
    2. Eelin, 20, itsemurhakirje - Suomalaisen terveydenhuollon virhe maksoi nuoren elämän

Yksikin mielenterveysongelmien takia menetetty nuori on liikaa. Masennusta sairastava Eeli Syrjälä, 20, ehti asua ensi
      Maailman menoa
      105
      2241
    3. Mihin kaivattusi

Ja sinun juttusi kaatui?
      Ikävä
      52
      2197
    4. Mihin se sysipska hävisi?

Katso Frida Kahlo elämäkerta ja opi.
      Ikävä
      32
      1527
    5. Hajoaako persut kuten 2017?

https://www.is.fi/politiikka/art-2000011217813.html Tämä on totisinta totta. Persut on murroksessa. Osa jättää puolueen
      Maailman menoa
      238
      1512
    6. Opettelen sun jokaisen virheen

ja rakastan sua.
      Ikävä
      30
      1426
    7. Kamala uutinen: Henkilö kuoli Tokmannin pihaan Kankaanpäässä- Jäi trukin alle

IL 9.5.2025 Ihminen kuoli Kankaanpään Tokmannin edustalla perjantaina aamupäivästä. Poliisin mukaan henkilö oli jäänyt
      Kankaanpää
      36
      1392
    8. Mitä uskot sinun

Ja kaivattusi välillä tulevan tapahtumaan lähiaikoina
      Ikävä
      95
      1161
    9. Ne oli ne hymyt

Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä
      Ikävä
      20
      1126
    10. Mitä haluat oikeasti

Mun ymmärtävän? Sitäkö ettet rakasta ja ole valmis mihinkään?
      Ikävä
      26
      1106
    Aihe