Tulit vastaan, moikattiin. Ei ehditty sanoa sen enempää. Mistä sinut nyt löytäisin?
Polulla kohdattiin
13
944
Vastaukset
- Anonyymi
katso muurahaispesän taakse. Siellä on mörrimöykyn pesä
- Anonyymi
Taitaa sopia jokaiseen suomalaiseen tämä, tarkenna vähän?
- Anonyymi
Kaupunki?
- Anonyymi
Eiku metsä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eiku metsä.
Sulla oli punainen takki
- Anonyymi
Ei kun erämaa..
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei kun erämaa..
Talvi vai kesä?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Talvi vai kesä?
Silloin oli syysaika. Vuosi 2017. Ehkä olet jo unohtanut...
Mutta minä vain tunsin jotain niin ainutlaatuisen kodikasta. Sellaisen onnen ja lämmön syvällä sydämessäni, joka rauhoitti onneen kauneimpaan. Kaunein onneni lähde!
- Anonyymi
tulit ja rynnit mäkeä ylös kuin hirvi. Iso mies. En ehtinyt väistämään. Lensin kuin risukepakko suopursujen sekaan. Ämpärillinen puolukoita kaatui samalla. Nyt on kylki kipeänä ja mustelmilla. Onneksi ei kylkiluita murtunut. Mikä ihmeen suorituspaine ja näyttämisen halu ja uho teillä kivitalon kokoisilla urheiluhulluilla oikein on. Dopinkkia ja roinaa täytyy olla paljon pumpattuna sisuskaluihin kun toisia ihmisiä ei arvosteta lainkaan.
- Anonyymi
Juu siinä linjan aĺla,muistan hyvin😊
- Anonyymi
Minkä värinen takki oli mulla?🥰
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minkä värinen takki oli mulla?🥰
No empäs muista,vaikka kehuin muistavani hyvin😅 Reipas nainen ja koira.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies, mitä minun pitäisi tehdä
Niin, mitä naisen siis pitäisi tehdä, että lähestyisit ja tekisit aloitteen? Mikä on riittävä kiinnostuksen osoitus juur1792059- 1751771
Toivottavasti et mussukka elättele toiveita meikäläisen suhteen
Tiedän mitä olet touhunnut joten aivan turha haaveilla mistään enää 👍1701632Sofia Virralla ja Minja Koskelalla ei mitään käsitystä terveyskeskusmaksuista!
Vasemmistopimut Sofia ja Minja täysin ulkona sote asioista, ei minkäänlaista käsitystä edes mittaluokasta, missä terveys1041415Summit-tippuja Nicola sai Carolalta yllättävän viestin - Some älähtää rajusti: "Älä viitsi..."
The Summit Suomi -kisa käy kuumana kylmässä Norjan vuoristossa. Nicola tiputettiin kisasta juuri ennen finaalia. Likaise241413- 1001067
Juusolle sataa vihaisia viestejä hoitajilta ja loput nauravat hänelle
Ei löydy montaakaan, joka kehuisi Juuson toimintaa ministerinä: "Selvä enemmistö Juuson päivitykseen reagoineista on su1591056Persuehdokas uhkasi tappaa "jätkän" ja ravintolayrittäjän
Kuuntele tästä kuinka meuhkaa. https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/4eb3034d-48c5-4f31-b53c-42be3dc9607c731037Rokotevastaiset aiheuttaneet lasten kuolemat USA:ssa, eivätkä pyydä anteeksi
Jo kaksi lasta kuollut tuhkarokkoon Texasissa, koska rokotevastaiset ovat toimillaan tuhonneet suojaavan rokotekattavuud228866Kompostointitarkastaja tuli tarkastukselle!
En ole ikinä kompostoinnut ja eilen kävi kompostointitarkastaja kylässä. Tosi hianoa byrokratiaa taas: "Laki edellyttää,56830