Tulit vastaan, moikattiin. Ei ehditty sanoa sen enempää. Mistä sinut nyt löytäisin?
Polulla kohdattiin
12
740
Vastaukset
- Anonyymi
katso muurahaispesän taakse. Siellä on mörrimöykyn pesä
- Anonyymi
Taitaa sopia jokaiseen suomalaiseen tämä, tarkenna vähän?
- Anonyymi
Kaupunki?
- Anonyymi
Eiku metsä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eiku metsä.
Sulla oli punainen takki
- Anonyymi
Ei kun erämaa..
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei kun erämaa..
Talvi vai kesä?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Talvi vai kesä?
Silloin oli syysaika. Vuosi 2017. Ehkä olet jo unohtanut...
Mutta minä vain tunsin jotain niin ainutlaatuisen kodikasta. Sellaisen onnen ja lämmön syvällä sydämessäni, joka rauhoitti onneen kauneimpaan. Kaunein onneni lähde!
- Anonyymi
tulit ja rynnit mäkeä ylös kuin hirvi. Iso mies. En ehtinyt väistämään. Lensin kuin risukepakko suopursujen sekaan. Ämpärillinen puolukoita kaatui samalla. Nyt on kylki kipeänä ja mustelmilla. Onneksi ei kylkiluita murtunut. Mikä ihmeen suorituspaine ja näyttämisen halu ja uho teillä kivitalon kokoisilla urheiluhulluilla oikein on. Dopinkkia ja roinaa täytyy olla paljon pumpattuna sisuskaluihin kun toisia ihmisiä ei arvosteta lainkaan.
- Anonyymi
Juu siinä linjan aĺla,muistan hyvin😊
- Anonyymi
Minkä värinen takki oli mulla?🥰
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minkä värinen takki oli mulla?🥰
No empäs muista,vaikka kehuin muistavani hyvin😅 Reipas nainen ja koira.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Se olet todella sinä
En voisi onnellisempi olla ❤️ Se olet oikeasti sinä joka mulle kirjoitellut ❤️ Mulla ollut ihan kamala ikävä sinua ❤️1632970Miehelle tämä
Voi olla tosi vaikea olla normaalisti kun sinua jos joutuu katsomaan. Olet niin komea.1461660Jodel ei toimi
Aina kun avaan jodelin se vaan crashaa välittömästi? Mitä voin tehä asialle?91282Miten Putin pystyy elämään hirvittävien tekojensa kanssa?
Osaako joku sanoa, että miten Putin pystyy elämään kamalien, yli ymmärryksen menevien pahojen tekojensa kanssa? Vielä i3281269- 1031195
- 561182
Naisten salibandyn Veera Kauppi on lesbo .
Ja Ylen toimittajat hehkuttaa yli-sanoin ! YLE on sateenkaari yhtiö joka toimii verorahoin . ! Minkä signaalin sali1441137Olen nyt virallisesti homo
Tulin juuri firman pikkujouluista. Tämä vanhempi nainen, joka on ahdistellut minua töissä, jatkoi ahdistelemistani pikku741094Martinan ulosanti haastatteluissa.
Eipä ole hääppösiä tämän daamin haastattelut vaikka saa puhua siitä mitä tärkeintä,hänestä itsestään! Aika turhia nämä h1811043- 48946