Ette ehkä tiedä, mutta läheskään kaikki eivät siellä palloile, joten jää moni tapahtuma pimentoon. Toki ilmainen ja helppo alusta ilmoitella, mutta siltikin, tavoittavuus on huono.
Yrittäjät! Huono homma kun ilmoitatte tapahtumista pääosin (melkein yksinomaan) Facebookissa.
4
317
Vastaukset
- Anonyymi
Keskinen ja kaupunki ilmoittelee hyvin, muilla puutteita ilmoittelussa. Osalla on jotain Facebookissa, osalla jotain muuta instassa ja varsinaiset kotisivut aivan retuperällä. Sekin jo auttais jotain kun nää kaikki yhdenmukaistettais ja kaikissa olis samat tiedot.
- Anonyymi
Saman olen huomannut. Face on tosi sekava.
- Anonyymi
Niin ja usein ei-facebookkilainen ei pääse katsomaan firmojen sivuja kun etsii tietoja. Joskus pääsee, joskus ei. Usein tulee ilmoitus että täytyy kirjautua ensin. On kuitenkin nykyaikaa että ihmiset etsivät netistä tietoja tapahtumista, aukioloista, hinnoista jne. Tärkeitä juttuja pitää ajan tasalla. Usein se varsinaisen kotisivun päivitys on unohdettu aivan kokonaan kun kaikki täytyy tunkea faceen. Väittäisin että 1/3 Alavuden asukkaista ei käytä facea, en tiedä, karkeasti ajatellen.
- Anonyymi
Ilmoitelkaa Ykkösissä, laaja levikki!
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
20e Riskitön veto 20e talletuksella VB:lle
Pssst! Vinkki viis rotvallinreunalla eläjille. VB tarjoaa 20 euron riskittömän vedon ensitallettajille vedonlyöntiin.72508- 1181756
Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill381475Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.
Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.1221408Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin
Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin1671299- 1461250
Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...
Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi1521241- 521188
- 591127
Olet tärkeä
mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.481014