Tälläinen ei kyllä käy. Minulla ei ole kuin 150000 e vuosipalkka . Jokainen kyllä ymmärtää sen että pääministeri on palkkansa ansainut.
Palkanalennus
4
492
Vastaukset
- Anonyymi
Tottakai jos halutaan että Suomi on hyvinvointi yhteiskunta , niin jokainen ymmärtää että eihän tuolla palkalla tule toimeen jos tuosta palkka vaikka satasella vähenee.
- Anonyymi
🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒
🍑 Nymfomaani -> https://ye.pe/finngirl21#18036609k
🔞❤️💋❤️💋❤️🔞❤️💋❤️💋❤️🔞
- Anonyymi
Orpohan ei tainnut kommentoida palkanalennuksesta, vaan meni taas sen taakse, että asiasta keskustellaan hallituksessa.
Kun ministereiden palkkaa ei hallitus tiputa, vetoaa Orpo hallituksen päätökseen sanomatta omaa mielipidettään asiasta. Se on Orpon tapa kantaa vastuuta.
Kätevästi hän kiersi vastuunkantamattomuutensa niin, ettei keskustele keskeneräistä asiaa lehtien kautta, mutta ei tule sanomaan tässä asiassa omaa mielipidettään, koska ei kannata itse leikkaamista itseltään. - Anonyymi
Bilettäjästä vaihtui toiseen pahaan. Orpo on nimensä veroinen pahvi. Halutaan ehkäistä jengejä ja samalla viedään köyhiltä viimeisetkin pennit. Silmät pyöreenä hymistelee tyhmänä. Ai saatana meitä taas viedään kuin litran mittaa.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 192459
Ulosotossa olevan tulisi saada itse päättää
Maksetaanko hänen ulosotossa olevia velkoja takaisin yksi kerrallaan vai ripotellen pikku summia sinne tänne, kuten ulos1792334Sanna Marin veti posket lommolla röökiä Ruisrockissa
Tai ainakin röökin näköistä, liekö itse käärittyä 🫢1331167- 1051107
Antin piti riuhtoa Sofia irti pojankIopista
Oli festivaaleilla Iiimautunut johonkin jätkään, niin Antin piti käydä irroittamassa täti ja pelastamassa poikanen. Pah2271076Nainen rakkaus sinua kohtaan ei kuole koskaan
Ihastunut olen moniin vuosien varrella mutta vain sinä jäit sydämeen enkä vaan osaa unohtaa. Olit silloin parasta elämäs37910Olet ollut aika törkeä minua kohtaan
Sillä tavalla ovelasti, ettei mitään "todisteita" ole mistään. Eli niin kuin, että mitään et ole tehnyt, mutta toisaalta46897Saisipa sitä palata ajassa taaksepäin
maailmaan jossa oli vielä edes joku järki tallella ja ajatus takana. Sain myös suunnatonta iloa erään henkilön näkemises32824- 132800
- 43734