Tälläinen ei kyllä käy. Minulla ei ole kuin 150000 e vuosipalkka . Jokainen kyllä ymmärtää sen että pääministeri on palkkansa ansainut.
Palkanalennus
4
517
Vastaukset
- Anonyymi
Tottakai jos halutaan että Suomi on hyvinvointi yhteiskunta , niin jokainen ymmärtää että eihän tuolla palkalla tule toimeen jos tuosta palkka vaikka satasella vähenee.
- Anonyymi
🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒
🍑 Nymfomaani -> https://ye.pe/finngirl21#18036609k
🔞❤️💋❤️💋❤️🔞❤️💋❤️💋❤️🔞
- Anonyymi
Orpohan ei tainnut kommentoida palkanalennuksesta, vaan meni taas sen taakse, että asiasta keskustellaan hallituksessa.
Kun ministereiden palkkaa ei hallitus tiputa, vetoaa Orpo hallituksen päätökseen sanomatta omaa mielipidettään asiasta. Se on Orpon tapa kantaa vastuuta.
Kätevästi hän kiersi vastuunkantamattomuutensa niin, ettei keskustele keskeneräistä asiaa lehtien kautta, mutta ei tule sanomaan tässä asiassa omaa mielipidettään, koska ei kannata itse leikkaamista itseltään. - Anonyymi
Bilettäjästä vaihtui toiseen pahaan. Orpo on nimensä veroinen pahvi. Halutaan ehkäistä jengejä ja samalla viedään köyhiltä viimeisetkin pennit. Silmät pyöreenä hymistelee tyhmänä. Ai saatana meitä taas viedään kuin litran mittaa.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomen kansa haluaa Antti Lindtmanista pääministerin
Lindtman on miltei tuplasti suositumpi kuin etunimikaimansa Kaikkonen. Näin kertoo porvarimedian teettämä kysely. http2304136Vain 21% kannattaa Lindtmania pääministeriksi
se on selvästi vähemmän kuin puolueen kannatus, mites nyt noin?1122611Miten löydän sinut
Ja saan sanottua kaiken mitä haluan sinulle kertoa? Ja kuinka kuuntelisit minua sen hetken? Kuinka voin ilmaista sen mit382335Yöllinen autolla kaahari Heinolan seudulla
Asukkaita häiriköivän nuoren herran autokaahaus keskustelu poistettu, onko jokin hyvävelijärjestelmä käytössä ?811416Vaikea tilanne
Hieman kolkuttaa omatuntoa, kun on osoittanut kiinnostusta väärää naista kohtaan. En ymmärrä miten toinen on voinut te1121372- 481159
- 761059
- 59933
- 45916
Emme koskaan keskustelleet kasvotusten syistä välirikollemme
Enkä voisi kertoa perimmäistä rehellistä syytä. Kerroin sinulle pintapuolisen ”paketin” ja otin tavallaan omalle vastuu58911