Olen niin suruissani siitä mitä kävi

Anonyymi-ap

Tapahtunut painaa minua tosi raskaasti ihan joka päivä. Joka aamu ja ilta, myös päivälläkin suren niitä onnettomia käänteitä ym. Illalla on vaikea saada nukutuksi ja joskus herään yöllä murehtimaan, ja ikäväkin on mukana lisäämässä taakkaa. Niin, ja menneet surut. Kaikki kaatuvat joskus yhtäaikaa päälle.

Tässä tarinassa on jotain hyvin, hyvin sydäntäsärkevää, jotain, mitä ei voi käsittää. Olet niin täydellinen minulle, sopiva joka suhteessa. Lähes joka ainoa yksityiskohta sinussa puhuttelee minua. Olemuksesi kutsuu luokseen, vaikka ei saisi, vaikka se on mahdotonta ja järjetöntä.

Mutta miksi me sitten ikinä kohtasimme? Minun kiusakseniko? Siltä se usein tuntuu. Elämä valuu viemäristä alas joka päivä.

M -> N

39

932

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Mitä on tapahtunut?

• Anonyymi

Toisaalle hätäisesti sitoutunut mies hullaantuu toiseen muttei voi jättää sitoumuksiaan, eikä se toinenkaan halua häntä muuta kuin friend zonelle. Se tavallinen tarina, nähty satoja kertoja.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Toisaalle hätäisesti sitoutunut mies hullaantuu toiseen muttei voi jättää sitoumuksiaan, eikä se toinenkaan halua häntä muuta kuin friend zonelle. Se tavallinen tarina, nähty satoja kertoja.

Niin, miksi on hätäisesti toisaalle sitoutunut?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

No mutta, vaikka haluaisikin enemmän kuin olla pelkkä kaveri, niin silti jää nuo sitoumukset?

• Anonyymi

Niin valuu minunkin. Ihan hemmetin tyhjää tämä elämä näin.

• Anonyymi

Täällä se elämä valuu hukkaan.

• Anonyymi

Miksi ette puhu oikeiden henkilöiden kanssa IRL? Puhelimet ym. on keksitty.

• Anonyymi

Ei se mies saa näpyteltyä mun numeroa sitten millään.
        Kait olen hänestä niin vastenmielinen ja huono ihminen ettei hän viitsi alentua moiseen.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei se mies saa näpyteltyä mun numeroa sitten millään.
        Kait olen hänestä niin vastenmielinen ja huono ihminen ettei hän viitsi alentua moiseen.

Keneltä mieheltä toivot puhelua?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Keneltä mieheltä toivot puhelua?

Ei se keneltäkään toivo mitään puhelua taas meni vaan aloittajalla, joka on mies hieman vuorosanat feikkidialogeissaan sekaisin. Oot varmaan sama trolli, mutta demonstroidaan ny noviiseille tai sellaisille jotka elää miehen katkerien naisnarratiivien kautta😂

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei se keneltäkään toivo mitään puhelua taas meni vaan aloittajalla, joka on mies hieman vuorosanat feikkidialogeissaan sekaisin. Oot varmaan sama trolli, mutta demonstroidaan ny noviiseille tai sellaisille jotka elää miehen katkerien naisnarratiivien kautta😂

Ja sori ny- mutta saako vähän sääliä jos elämään tuo sävyjä tai muuta se, että lueskelee ja fiilistelee jotain naisena esiintyvän äijän juttuja kuvitellen näin tietävänsä jonkun individuaalin ajatuksista sekä systeemeistä ym

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ja sori ny- mutta saako vähän sääliä jos elämään tuo sävyjä tai muuta se, että lueskelee ja fiilistelee jotain naisena esiintyvän äijän juttuja kuvitellen näin tietävänsä jonkun individuaalin ajatuksista sekä systeemeistä ym

Oho, taisin sääliä jo

• Anonyymi

🤍🤍🤍

• Anonyymi

Toinen osapuoli varmaan haluaisi tietää asiasta...

• Anonyymi

Miksi päästit täydellisen menemään vai etkö vaan osannut lähestyä?

• Anonyymi

Täytyy taas todeta, et mikään ei ole mahdotonta jos kaksi ihmistä pitää oikeasti toisistaan.

• Anonyymi

Joo o semmosta se on elämä jotkut ihmiset eivät osaa ajatella aivoilla ja vain se oma etu on kaikkein tärkein siihen ei toinen puoliso mahdu

• Anonyymi

Montako puolisoa pitäisi olla? Kaksi tuon sinun laskelman mukaan?

• Anonyymi

Oisit ny vaan mies lisännyt tekstiisi ihan reippaasti sen asiasi ytimen - naiset on ihan pilalla ja itsekkäitä👍

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Oisit ny vaan mies lisännyt tekstiisi ihan reippaasti sen asiasi ytimen - naiset on ihan pilalla ja itsekkäitä👍

Eikä tavallinen mukava kiltti ja pikkuisen netissä jupiseva mies kelpaa

• Anonyymi

Elämä liian lyhyt tuollaiseen. Jos asioita ei voi selvittää. Täytyy jossain vaiheessa antaa itselleen rauha. Mennyttä ei voi muuttaa. Itse ajattelen jotkut ihmiset käyvät elämässämme vai antamassa jonkun ns. opetuksen ihmissuhteista.

• Anonyymi

Siis välinpitämötön, omaan napaasi tuojottelija. Periaatteella, kunhan minä olen onnellinen, muilla ei väliä, siis olet.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Siis välinpitämötön, omaan napaasi tuojottelija. Periaatteella, kunhan minä olen onnellinen, muilla ei väliä, siis olet.

Minä olen kyllä onneton kiitos kysymästä. Ja päätökset enemmän muita ajatellut kuin itseäni.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Joo, se on itsesi kanssa keskustelua käyvä mies sillä tavalla, että jos ei nappaa niin ”kompromissia” on aika vaikea löytää

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Joo, se on itsesi kanssa keskustelua käyvä mies sillä tavalla, että jos ei nappaa niin ”kompromissia” on aika vaikea löytää

Miksei naiset enää yhtään jousta mihin tämä maailma on menossa!11!?

• Anonyymi

Trollausta

• Anonyymi

Koira ei liene ollut naulan päällä viel tarpeexi

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Koira ei liene ollut naulan päällä viel tarpeexi

Mitä hiivattia just luin…? Sivusta

• Anonyymi

Minä olen eilisestä ihan todella surullinen. Miks meni taas näin...ei meitä sit kai tuu koskaan. Ei koskaan enää mittää..itkettää

• Anonyymi

Mitä eilen tapahtui, että itkettää?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mitä eilen tapahtui, että itkettää?

Hermostuin ja se jätti mut

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ehkä mua on niin helppo vedättää. Rakastan sitä kai liikaa

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kerrasta? Ei kai? Eikö mitään voi sopia?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ehkä mua on niin helppo vedättää. Rakastan sitä kai liikaa

Ehkä sä mies kuvittelet liikoja tosiaan esim näistä feikkidialogien kiinnostavuudesta ym trollailusta

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ehkä sä mies kuvittelet liikoja tosiaan esim näistä feikkidialogien kiinnostavuudesta ym trollailusta

Ei ole sulle

• Anonyymi

Käänteet tulisi olla paremmat kuin mahtaa ja taitaa kyllä.

• Anonyymi

AP oletko mies vai nainen? Kerro kaivattusi ihanin ominaisuus. 🤭

• Anonyymi

Se mitä tunnen,on samankaltaista,et antanut mitään vastiketta meidän suhteeseen vaan ohittat mun tunteet joka tapauksessa

• Anonyymi

Väärin. Minä kunnioitan sinua yli kaiken. Mutta vähättelet mua yrität saada kompastumaan että voit jättää. Se on narsismia pahimmillaan. Oikeestaan. Annetaan olla. Haluan että jätät mut rauhaan. NYT

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Onko Pajari gerontofiili?

Poliitikko Harry ”Hjallis” Harkimo, 70, kertoi itsenäisyyspäivänä seurustelevansa Jasmine Pajarin, 35, kanssa. Fuengiro
      Maailman menoa
      141
      10262
    2. Netta pelkäsi Maisan nappaavan kauramiljanäärin

Samanlaisia naisia tuntuvat muutenkin olevan. Tietää kertoa: https://www.seiska.fi/rikos/kauramiljonaari-jp-kukkosen-ne
      Kotimaiset julkkisjuorut
      88
      2473
    3. Voi kun uskaltasin

Sulta suoraa kysyä onko kaikki hyvin? 🫤 Poistit kaikki kuvatkin ja muuta... Tietäsipä et pahan olon susta pois halata
      Ikävä
      90
      1255
    4. Nainen, mitä tahdot ja odotat tulevaisuudelta

Itse olen jo kaiken sanottavan sanonut ja haudannut ne unelmat. Ei ole oikeastaan juurikaan mitään enää mitä tavoittelis
      Ikävä
      112
      1135
    5. Netta Kukkonen perustelee varkauksiaan sillä että

hän on nuorenpana syyllistynyt rikoksii, viimeisimmät rikokset ovat vuodelta 2022. Onko hän vuodessa vanhentunut 20 vuot
      Maailman menoa
      7
      1079
    6. Sanna Marinin kaunis keltainen asu sai tuulipuvut haukkomaan henkeä ihastuksesta!

Syrjäseuduilla huokailtiin Sannan upeaa pukuvalintaa, kaunis keltainen asu sopi hienosti Sannalle ja erottui hyvin jouko
      Suomen Keskusta
      282
      812
    7. Tietäisinpä mitä sinä haluat

Annat vihjeitä, että haluaisit kenties lähentyä, mutta jos otan askeleen lähemmäs, saan osakseni vain torjuntaa. En tied
      Ikävä
      37
      808
    8. Jokim vigelius tanssi miehensä kanssa linnan juhlis

Joo, alkaa tuntumaan siltä että lähes kaikki persumiehet on "niitä miehiä".
      Perussuomalaiset
      109
      800
    9. Oliko linnaan lähetetty Kakkos-Hassinen yksi Venäjän hybridivaikuttajista?

Jälkikäteen on TV-kameroiden ja Linnan turvakameroiden tallenteilta selvinnyt että nimellä 'Mikko Hassinen' esiintynyt m
      Maailman menoa
      38
      787
    10. Eikös viha ja rakkaus

Kulje käsikädessä? Ihan vain mietin asiaa kun olit tärkein ystävä minulle ja samaan aikaan en tykkää yhtään mitä sanoit
      Ikävä
      89
      778
    Aihe