Olen niin suruissani siitä mitä kävi

Anonyymi-ap

Tapahtunut painaa minua tosi raskaasti ihan joka päivä. Joka aamu ja ilta, myös päivälläkin suren niitä onnettomia käänteitä ym. Illalla on vaikea saada nukutuksi ja joskus herään yöllä murehtimaan, ja ikäväkin on mukana lisäämässä taakkaa. Niin, ja menneet surut. Kaikki kaatuvat joskus yhtäaikaa päälle.

Tässä tarinassa on jotain hyvin, hyvin sydäntäsärkevää, jotain, mitä ei voi käsittää. Olet niin täydellinen minulle, sopiva joka suhteessa. Lähes joka ainoa yksityiskohta sinussa puhuttelee minua. Olemuksesi kutsuu luokseen, vaikka ei saisi, vaikka se on mahdotonta ja järjetöntä.

Mutta miksi me sitten ikinä kohtasimme? Minun kiusakseniko? Siltä se usein tuntuu. Elämä valuu viemäristä alas joka päivä.

M -> N

40

1074

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Mitä on tapahtunut?

• Anonyymi

Toisaalle hätäisesti sitoutunut mies hullaantuu toiseen muttei voi jättää sitoumuksiaan, eikä se toinenkaan halua häntä muuta kuin friend zonelle. Se tavallinen tarina, nähty satoja kertoja.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Toisaalle hätäisesti sitoutunut mies hullaantuu toiseen muttei voi jättää sitoumuksiaan, eikä se toinenkaan halua häntä muuta kuin friend zonelle. Se tavallinen tarina, nähty satoja kertoja.

Niin, miksi on hätäisesti toisaalle sitoutunut?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

No mutta, vaikka haluaisikin enemmän kuin olla pelkkä kaveri, niin silti jää nuo sitoumukset?

• Anonyymi

Niin valuu minunkin. Ihan hemmetin tyhjää tämä elämä näin.

• Anonyymi

Täällä se elämä valuu hukkaan.

• Anonyymi

Miksi ette puhu oikeiden henkilöiden kanssa IRL? Puhelimet ym. on keksitty.

• Anonyymi

Ei se mies saa näpyteltyä mun numeroa sitten millään.
        Kait olen hänestä niin vastenmielinen ja huono ihminen ettei hän viitsi alentua moiseen.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei se mies saa näpyteltyä mun numeroa sitten millään.
        Kait olen hänestä niin vastenmielinen ja huono ihminen ettei hän viitsi alentua moiseen.

Keneltä mieheltä toivot puhelua?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Keneltä mieheltä toivot puhelua?

Ei se keneltäkään toivo mitään puhelua taas meni vaan aloittajalla, joka on mies hieman vuorosanat feikkidialogeissaan sekaisin. Oot varmaan sama trolli, mutta demonstroidaan ny noviiseille tai sellaisille jotka elää miehen katkerien naisnarratiivien kautta😂

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei se keneltäkään toivo mitään puhelua taas meni vaan aloittajalla, joka on mies hieman vuorosanat feikkidialogeissaan sekaisin. Oot varmaan sama trolli, mutta demonstroidaan ny noviiseille tai sellaisille jotka elää miehen katkerien naisnarratiivien kautta😂

Ja sori ny- mutta saako vähän sääliä jos elämään tuo sävyjä tai muuta se, että lueskelee ja fiilistelee jotain naisena esiintyvän äijän juttuja kuvitellen näin tietävänsä jonkun individuaalin ajatuksista sekä systeemeistä ym

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ja sori ny- mutta saako vähän sääliä jos elämään tuo sävyjä tai muuta se, että lueskelee ja fiilistelee jotain naisena esiintyvän äijän juttuja kuvitellen näin tietävänsä jonkun individuaalin ajatuksista sekä systeemeistä ym

Oho, taisin sääliä jo

• Anonyymi

🤍🤍🤍

• Anonyymi

Toinen osapuoli varmaan haluaisi tietää asiasta...

• Anonyymi

Miksi päästit täydellisen menemään vai etkö vaan osannut lähestyä?

• Anonyymi

Täytyy taas todeta, et mikään ei ole mahdotonta jos kaksi ihmistä pitää oikeasti toisistaan.

• Anonyymi

Joo o semmosta se on elämä jotkut ihmiset eivät osaa ajatella aivoilla ja vain se oma etu on kaikkein tärkein siihen ei toinen puoliso mahdu

• Anonyymi

Montako puolisoa pitäisi olla? Kaksi tuon sinun laskelman mukaan?

• Anonyymi

Oisit ny vaan mies lisännyt tekstiisi ihan reippaasti sen asiasi ytimen - naiset on ihan pilalla ja itsekkäitä👍

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Oisit ny vaan mies lisännyt tekstiisi ihan reippaasti sen asiasi ytimen - naiset on ihan pilalla ja itsekkäitä👍

Eikä tavallinen mukava kiltti ja pikkuisen netissä jupiseva mies kelpaa

• Anonyymi

Elämä liian lyhyt tuollaiseen. Jos asioita ei voi selvittää. Täytyy jossain vaiheessa antaa itselleen rauha. Mennyttä ei voi muuttaa. Itse ajattelen jotkut ihmiset käyvät elämässämme vai antamassa jonkun ns. opetuksen ihmissuhteista.

• Anonyymi

Siis välinpitämötön, omaan napaasi tuojottelija. Periaatteella, kunhan minä olen onnellinen, muilla ei väliä, siis olet.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Siis välinpitämötön, omaan napaasi tuojottelija. Periaatteella, kunhan minä olen onnellinen, muilla ei väliä, siis olet.

Minä olen kyllä onneton kiitos kysymästä. Ja päätökset enemmän muita ajatellut kuin itseäni.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Joo, se on itsesi kanssa keskustelua käyvä mies sillä tavalla, että jos ei nappaa niin ”kompromissia” on aika vaikea löytää

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Joo, se on itsesi kanssa keskustelua käyvä mies sillä tavalla, että jos ei nappaa niin ”kompromissia” on aika vaikea löytää

Miksei naiset enää yhtään jousta mihin tämä maailma on menossa!11!?

• Anonyymi

Trollausta

• Anonyymi

Koira ei liene ollut naulan päällä viel tarpeexi

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Koira ei liene ollut naulan päällä viel tarpeexi

Mitä hiivattia just luin…? Sivusta

• Anonyymi

Minä olen eilisestä ihan todella surullinen. Miks meni taas näin...ei meitä sit kai tuu koskaan. Ei koskaan enää mittää..itkettää

• Anonyymi

Mitä eilen tapahtui, että itkettää?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mitä eilen tapahtui, että itkettää?

Hermostuin ja se jätti mut

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ehkä mua on niin helppo vedättää. Rakastan sitä kai liikaa

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kerrasta? Ei kai? Eikö mitään voi sopia?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ehkä mua on niin helppo vedättää. Rakastan sitä kai liikaa

Ehkä sä mies kuvittelet liikoja tosiaan esim näistä feikkidialogien kiinnostavuudesta ym trollailusta

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ehkä sä mies kuvittelet liikoja tosiaan esim näistä feikkidialogien kiinnostavuudesta ym trollailusta

Ei ole sulle

• Anonyymi

Käänteet tulisi olla paremmat kuin mahtaa ja taitaa kyllä.

• Anonyymi

AP oletko mies vai nainen? Kerro kaivattusi ihanin ominaisuus. 🤭

• Anonyymi

Se mitä tunnen,on samankaltaista,et antanut mitään vastiketta meidän suhteeseen vaan ohittat mun tunteet joka tapauksessa

• Anonyymi

Väärin. Minä kunnioitan sinua yli kaiken. Mutta vähättelet mua yrität saada kompastumaan että voit jättää. Se on narsismia pahimmillaan. Oikeestaan. Annetaan olla. Haluan että jätät mut rauhaan. NYT

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Suomen kansa haluaa Antti Lindtmanista pääministerin

Lindtman on miltei tuplasti suositumpi kuin etunimikaimansa Kaikkonen. Näin kertoo porvarimedian teettämä kysely. http
      Maailman menoa
      282
      4751
    2. Vain 21% kannattaa Lindtmania pääministeriksi

se on selvästi vähemmän kuin puolueen kannatus, mites nyt noin?
      Maailman menoa
      135
      3056
    3. Miksei Björn Wahlroos jaa rahaa köyhille?

Esimerkiksi Nordean tiloissa? Vai tuovatko ne köyhät hiekkaa marmorilattioille ja siksi ei pysty mursunviiksi pystyyn k
      Maailman menoa
      50
      2959
    4. Jouluksi miettimistä: kuka tai mikä valmistaa rahan?

Nyt kun on ollut vääntöä rahasta ja eritoten sen vähyydestä, niin olisi syytä uida rahan alkulähteille, eli mistä se syn
      Maailman menoa
      28
      1541
    5. Julkinen sektori on elänyt aivan liian leveästi yli varojensa!

Viimeisen 15 vuoden aikana julkisen puolen palkat ovat nousseet n. 40%, kun taas yksitysellä sektorilla vain n. 20%. En
      Maailman menoa
      227
      1242
    6. Missä kunnassa kaivattusi asuu

Kuinka tarkkaa uskalla sanoa?
      Ikävä
      47
      1189
    7. Yksikään persu ei ole saanut Nobelin palkintoa

Kertoo paljon persujen älyn puutteesta. Demareista mm. Ahtisaari on kyseisen palkinnon saanut.
      Maailman menoa
      7
      986
    8. Emme koskaan keskustelleet kasvotusten syistä välirikollemme

Enkä voisi kertoa perimmäistä rehellistä syytä. Kerroin sinulle pintapuolisen ”paketin” ja otin tavallaan omalle vastuu
      Ikävä
      58
      981
    9. Paskalaista valokuitulakiin

Nyt maksajiksi joutuvat kaupunkilaiset eivätkä mökkiensä ulkohuusseissa kakistelevat mummot. Nimittäin EU määrää jokais
      Maailman menoa
      52
      969
    10. Miten antaa merkki hyvin eri ikäiselle miehelle, että kertoisi toiveensa ja ajatuksensa?

Olen pitkään pitänyt miehestä, joka myös varmasti minusta. Hän ei tosin kerro ihastumisesta, eli voi hyvin olla, että tu
      Ikävä
      78
      961
    Aihe