Helluntaiherätys sotkeentui sodomiaan ja glossoliaan jo syntymästään saakka.
Nyt saamme niittää siitä satoa.
Missä on hulluntaiprofeettojen / vast. profetiat Suomen kohtalosta ja pedonmerkistä ?
Raamatun profetia Helluntaikirkosta on toteutumassa:
"Mutta profetoiminen, se katoaa, ja kielillä puhuminen lakkaa, ja tieto katoaa."
- profetoiminen, se katoaa, ja kielillä puhuminen lakkaa -
9
281
Vastaukset
- Anonyymi
Kyse on ollut eräänlaisesta populismista. Näyttävillä tempuilla saa yleisön hurmoksiin ja esiintyjä kokee koukuttavan kutkuttavan tunteen selkäpiissään. Elämyksiä tuotetaan ja niitä koetaan. Siitä tässä on kysymys eikä mistään Pyhän Hengen kosketuksesta.
- Anonyymi
Elämyksiä tarjoamalla voidaan tehdä RAHAA.
😇🤗🤪👍🤑
- Anonyymi
Kaikenlaisia henkien kosketuksia ja jumalan henkien kutsumista paikalle tulee välttää.
- Anonyymi
Luterilaisten sateenkaariseurakunnassa on TÄNÄIVÄNÄ sateenkaarimessut ja homojen vihkimiset.
Millä logiigalla luterilaiset herjaa helluntailaisia näistä asioista???? Aloitukseen kysymys ,että milloin ??
- Anonyymi
Avaruusmatkailuun tulee varata rahat. Avaruusmatkailu ei ole ilmaista. Kyllä, tämä on varoitus. Lakkaa niitä näitä puhuminen.
- Anonyymi
Olenkin ihmetellyt minne tieto on kadonnut, kun tulee nniin tietämättömiä vastauksia.
Tietysti profetoimiset ja kielilläpuhumiset lakkaa kerran kun ylösnousemus koittaa.
Sen jälkeen ainoastaan rakkaus säilyy ja täyttää ihmisten sydämet. - Anonyymi
Omia profeettoja on kivempi kuulla. Siksi muut tapetaan.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Häiriköinti
Sinä joka rälläsit viime yönä aamuun klo. 00 :04 koulun pihassa ja pitkin kyliä. Rekkari ylhäällä. Terv. Kerrostalon as983762Askanmäessä Huippu esitys
Kävimme Ystävien kanssa Askanmäen kesäteatterissa. Kaikki tykättiin esityksestä aivan valtavasti. En varmaan koko vuonna353242- 603209
- 683029
Kerro jotakin hauskaa. :)
Kirjoita jotakin mukavaa vaikka kaivatustasi. :) Ei törkytekstejä kiitos. :)682884Mä sanon tän suoraan.
Se on sun käytös mikä ajaa pois. Et välitä muitten tunteista kun omistasi.672809On olemassa tiettyjä sääntöjä!
Ja jos aiot pärjätä mun kanssa niin teet vain niinkuin mä sanon. Mieheltä Naiselle632524Pohdinttavaksi
No siis, saiko yrityksen toimitusjohtaja potkut vaiko älysi ihan itse jättää nimellisen tittelin ettei maine enää enempä802321- 452162
- 692158