Mietitkö ikinä mua ? Mä mietin sua usein ja kyllä rakastin ja välitin aidosti tai ehkä en koskaan kokonaan lakannut rakastamasta sua
Näytät niin hyvältä nainen kunpa oltaisiin tekemisissä
❤️🔥
Kaipaatko ikinä meidän yhteisiä hetkiä
15
396
Vastaukset
- Anonyymi
Millaisia hetkiä meillä oli?
- Anonyymi
Hänellä ja mulla hyviä hetkiä ja kauniita muistoja kaikki oli paremmmin hänen kanssa ❤️🔥
- Anonyymi
Naiset on niin kylmiä ihmisiä
- Anonyymi
Kerroitko että rakastit?
- Anonyymi
Tottakai kerroin kun seurusteltiin aikoinaan t. Aloittaja
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tottakai kerroin kun seurusteltiin aikoinaan t. Aloittaja
Sanat ja teot ei ikinä "kulta" kulkeneet sulla käsikädessä.Me kärsittiiiiin yhdessä. 💀
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sanat ja teot ei ikinä "kulta" kulkeneet sulla käsikädessä.Me kärsittiiiiin yhdessä. 💀
Ei hän täällä käy lukemassa. Sinä oot joku muu. T. Aloittaja
- Anonyymi
Minusta parhaita hetkiä oli ne kun vaan maattiin. Olin sun kainalossa ja oltiin vaan.
- Anonyymi
Hänen lähellä oli hyvä olla haluisin hänen viereen taas
t. Aloittaja - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hänen lähellä oli hyvä olla haluisin hänen viereen taas
t. AloittajaHänen, miehen, lähellä oli hyvä olla tehtiin mitä tahansa niin hyvä tunne oli ja olen kaivannut usein niitä hetkiä sekä sitä tunnetta.
- Anonyymi
Mihin päin viestisi mies lähetät? Kauanko siitä on aikaa, kun olitte yhdessä?
- Anonyymi
Ei montaa vuotta aikaa ja ei vuotta ehditty yhdessä olla N-M.
- Anonyymi
Vuosia aikaa oltiin hiukan vajaa vuosi yhdessä. En tahdo laittaa tunnisteita trolleille / sotkijoille ainoa mitä voin mainita että häben toka nimi alkaa K- kirjaimella ja kolmas nimi alkaa D-kirjaimella ja meillä on 2 vuotta ikäeroa
T. Aloittaja - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei montaa vuotta aikaa ja ei vuotta ehditty yhdessä olla N-M.
Mikä tienne erotti?
- Anonyymi
Mietin ja mietin.
Kiva että sanot sen menneessä aikamuodossa, vaikka tokihan minä ymmärrän.
En lakannut minäkään. Meillä vaan aina ollut näitä yhteysongelmia, ihan alusta asti. Se jos mikä vaikeuttaa todella.
Tai sitten tämä ei ollut minulle ollenkaan.. 🥴
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1006414
Nikkalassa vauhdilla nokka kohti taivasta
Mitähän Darwin sanoisi näistä 4 suomalaisesta, jotka kävivät Haparandan puolella näyttämässä, kuinka Suomi auto kulkee t303833törniöläiset kaaharit haaparannassa
isäpapan autolla kaahatta 270 km/h metsään https://www.lapinkansa.fi/nsd-kaksi-suomalaista-kuoli-kolarissa-haaparannall/283210Sitä saa mitä tilaa Perussuomalaiset!
https://yle.fi/a/74-20160212 SDP:n kannatus se vain nousee ja Keskusta on kolmantena. Kokoomus saanut pienen osan persu3701736- 331398
- 271340
Eelin, 20, itsemurhakirje - Suomalaisen terveydenhuollon virhe maksoi nuoren elämän
Yksikin mielenterveysongelmien takia menetetty nuori on liikaa. Masennusta sairastava Eeli Syrjälä, 20, ehti asua ensi46979Anteeksi kulta
En oo jaksanut pahemmin kirjoitella, kun oo ollut tosi väsynyt. Mut ikävä on mieletön ja haluisin kuiskata korvaasi, hyv11966Perttu Sirviö laukoo täydestä tuutista - Farmi Suomi -kisaajista kovaa tekstiä "Pari mätää munaa..."
Ohhoh, Farmilla tunteet alkaa käydä kuumana, kun julkkiksia tippuu jaksosta toiseen! Varo sisältöpaljastuksia: https:11890- 42869