Suomi24 Keskustelussa on viikonlopun aikana ollut poikkeuksellisen paljon bottien automaattiseti luomia kommentteja. Pahoittelemme tästä aiheutunutta harmia. Olemme kiristäneet Keskustelujen suojausasetuksia ja kommentointi on toistaiseksi estetty ulkomailta.

Saunamuistoja

Anonyymi-ap

Onko muilla kiihottavia kokemuksia saunasta sukulaisten kanssa❓Mä muistelen tässä anopin,tytärpuolen,vävypojan kanssa saunomisia🥰

47

3238

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ei kyllä sukulaispainotteisia mutta muuten kyllä kaikenlaisia kivoja saunajuttuja

      • Anonyymi

        Kertoisitko lisää?


      • Anonyymi

        😋😋😋😍😍😍😍😋😋😋

        🔞 ­­­N­­­y­m­f­o­­­m­a­a­­n­i -> https://ye.pe/finngirl21#180377360

        🔞❤️💋❤️💋❤️🔞❤️💋❤️💋❤️🔞


    • Anonyymi

      Kun olin 10 olimme maalla mökillä äitini kanssa. Hän oli kutsunut kolme ystäväänsä illan viettoon ja tietenkin sauna pantiin lämpiämään. Kun oli saunomisen aika menivät naiset pukuhuoneeseen ja alkoivat riisua. Itse en tiennyt mitä tehdä, olin toki äidin kanssa saunonut mutta nyt heitä oli kolme muuta joita en ollut nähnyt alasti.
      - No alahan tulla sinäkin! Älä ujostele, kyllä me kaikki ollaan pippeleitä nähty!
      Ahtauduin saunaan ja tuijottelin tissejä ja pimppejä joita naiset eivät juurikaan peitelleet. Nauru ja rivot jutut täyttivät saunan. Muun muassa tämä:
      - Hei tytöt, ootteko kuulleet sitä kun Pyssy-Matti harjoitteli haulikollaan mettässä savotan lähellä ja oli kaunis kesäpäivä niin savottamiehet makasivat kalliolla ja paistattelivat pallejaan.
      Menivät sitten joukolla ja huusivat Pyssy-Matille että aijokko sää perkele ampuva meitin pallit tohjoksi.
      Antoivat sitten sakinihivutusta ja työnsvät haulikon Matin persreikään.

      Voi sitä naurun remakkaa!

    • Anonyymi

      Kyllä parhaat saunamuistot on tytärpuolen kanssa saunoessa,niin kiihottavaa,posliinia,pientä sievää pyllyä ja tissiä,aaaaah

      • Anonyymi

        Tuo kyllä kiihottais


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tuo kyllä kiihottais

        Tytärpuoleni luonnon lapsi,estoton nuori nainen,niin kiihottavaa katsella vaan kaunista alastonta vartataloa..


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tytärpuoleni luonnon lapsi,estoton nuori nainen,niin kiihottavaa katsella vaan kaunista alastonta vartataloa..

        Taatusti on. Olisi ihana katsella häntä myös.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Taatusti on. Olisi ihana katsella häntä myös.

        olis kiihottavaa jakaa hänet,pienet sievät rinnat,nännit pystyssä,niin kiihottava posliini pimppa paljaana,tytär puoli kiusaa mielellään,jalat auki,pimppa niin rivon näköinen.....


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        olis kiihottavaa jakaa hänet,pienet sievät rinnat,nännit pystyssä,niin kiihottava posliini pimppa paljaana,tytär puoli kiusaa mielellään,jalat auki,pimppa niin rivon näköinen.....

        Tulen mielelläni jakamaan tuon rivon ja seksikkään ihanuuden kanssasi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        olis kiihottavaa jakaa hänet,pienet sievät rinnat,nännit pystyssä,niin kiihottava posliini pimppa paljaana,tytär puoli kiusaa mielellään,jalat auki,pimppa niin rivon näköinen.....

        Annettais tytölle elämänsä kyydit.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Annettais tytölle elämänsä kyydit.

        Sitä juuri,tytär puoleni kun ottaa kuppia,tulee ihan levoton,saunan lauteilla hikisenä,jalat auki,näyttelee pimppaa,posliini pimppa auki,kerran simahti saunan lauteille,pääsin kantamaan pimun pukuhuoneeseen,laskin laverille,katselin tyttöä...pienet tisut,pikkupylly kun oli pystyssä kun laskin makaamaan,pyllyreikä niin pieni ja rivo,käänsin selälleen,tais olla vähän kiihottunut kun pimpan huulet auki,oikein katsoin,suuri klitta ihan pystyssä...kyrpä oli aika suorana..katselin pitkään ja runkkasin kyrpääni...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sitä juuri,tytär puoleni kun ottaa kuppia,tulee ihan levoton,saunan lauteilla hikisenä,jalat auki,näyttelee pimppaa,posliini pimppa auki,kerran simahti saunan lauteille,pääsin kantamaan pimun pukuhuoneeseen,laskin laverille,katselin tyttöä...pienet tisut,pikkupylly kun oli pystyssä kun laskin makaamaan,pyllyreikä niin pieni ja rivo,käänsin selälleen,tais olla vähän kiihottunut kun pimpan huulet auki,oikein katsoin,suuri klitta ihan pystyssä...kyrpä oli aika suorana..katselin pitkään ja runkkasin kyrpääni...

        Kyrpä kovettuu täälläkin jo pelkästä ajatuksesta, että katseltaisiin yhdessä ja runkattaisiin.
        Kauankohan tyttö malttaisi mielensä ennenkuin haluaisi imeä niitä ja vaatisi sisälleen🤔


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyrpä kovettuu täälläkin jo pelkästä ajatuksesta, että katseltaisiin yhdessä ja runkattaisiin.
        Kauankohan tyttö malttaisi mielensä ennenkuin haluaisi imeä niitä ja vaatisi sisälleen🤔

        Ei kauan kestäisi,olis kiihottavaa katsella ja runkata kyrpiä,tytärpuolen kertomukset poikaystävistään on sellaisia,että huh huh...katsella posliinipimppaa,ihan auki,huulet kutsuvina,kosteutta pimpassa oli selvästi,ja se klitta,tarkkaan katselin...niin rivon suuri,ja pieni pyllyreikä loisti alla,niin kiihottava katsella pyllyä,teki mieli vähän sormella koittaa sievää pyllyreikää,niin pieni🥰


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei kauan kestäisi,olis kiihottavaa katsella ja runkata kyrpiä,tytärpuolen kertomukset poikaystävistään on sellaisia,että huh huh...katsella posliinipimppaa,ihan auki,huulet kutsuvina,kosteutta pimpassa oli selvästi,ja se klitta,tarkkaan katselin...niin rivon suuri,ja pieni pyllyreikä loisti alla,niin kiihottava katsella pyllyä,teki mieli vähän sormella koittaa sievää pyllyreikää,niin pieni🥰

        Runkkaisin jo pelkille kuvillekin hänestä.
        Onko kertonut miten häntä on naitu?
        Toista kalua pikkupimppaan ja toista kireään pyllyreikään, kunnes emme kestä ja pumppaamme lastimme syvälle tytärpuoleesi, jonka jälkeen hän saa imeä molempien kullit puhtaaksi odottamaan seuraavaa kierrosta.
        Ihanan rietasta🥰


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Runkkaisin jo pelkille kuvillekin hänestä.
        Onko kertonut miten häntä on naitu?
        Toista kalua pikkupimppaan ja toista kireään pyllyreikään, kunnes emme kestä ja pumppaamme lastimme syvälle tytärpuoleesi, jonka jälkeen hän saa imeä molempien kullit puhtaaksi odottamaan seuraavaa kierrosta.
        Ihanan rietasta🥰

        On kertonut,jollain panokaverilla on ihan järjettömän iso kyrpä,pimu kertoi yksityis kohtaisesti kuinka suuri on,oli kiihottavaa kuunnella,annoin vettä myllyyn ja kyselin tarkkaan,terska on niin suuri että ei meinaa mahtua pikku pimppaan,kertoi että joutuu liukkaria käyttämään,vaikka itse sanoi että hän tulee tosi märäksi,kysyin ai joo vain,pimu vetäisi pyyhkeen pois ja sanoi,kato vaikka,,kosta pimppa kiilteli esillä🥰Olis kiihottavaa ja rivoa kimppaan panna,katsella kun kyrpä uppoaa pikku pyllyyn...ja kyrvät vierekkäin tytön suuta vasten ja nauttia rivosta näystä,katsoa kun pylly tiputtaa spermaa ja pikkupimppa terälehdet auki ja spermaisena🥰


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        On kertonut,jollain panokaverilla on ihan järjettömän iso kyrpä,pimu kertoi yksityis kohtaisesti kuinka suuri on,oli kiihottavaa kuunnella,annoin vettä myllyyn ja kyselin tarkkaan,terska on niin suuri että ei meinaa mahtua pikku pimppaan,kertoi että joutuu liukkaria käyttämään,vaikka itse sanoi että hän tulee tosi märäksi,kysyin ai joo vain,pimu vetäisi pyyhkeen pois ja sanoi,kato vaikka,,kosta pimppa kiilteli esillä🥰Olis kiihottavaa ja rivoa kimppaan panna,katsella kun kyrpä uppoaa pikku pyllyyn...ja kyrvät vierekkäin tytön suuta vasten ja nauttia rivosta näystä,katsoa kun pylly tiputtaa spermaa ja pikkupimppa terälehdet auki ja spermaisena🥰

        🥰🥰


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        On kertonut,jollain panokaverilla on ihan järjettömän iso kyrpä,pimu kertoi yksityis kohtaisesti kuinka suuri on,oli kiihottavaa kuunnella,annoin vettä myllyyn ja kyselin tarkkaan,terska on niin suuri että ei meinaa mahtua pikku pimppaan,kertoi että joutuu liukkaria käyttämään,vaikka itse sanoi että hän tulee tosi märäksi,kysyin ai joo vain,pimu vetäisi pyyhkeen pois ja sanoi,kato vaikka,,kosta pimppa kiilteli esillä🥰Olis kiihottavaa ja rivoa kimppaan panna,katsella kun kyrpä uppoaa pikku pyllyyn...ja kyrvät vierekkäin tytön suuta vasten ja nauttia rivosta näystä,katsoa kun pylly tiputtaa spermaa ja pikkupimppa terälehdet auki ja spermaisena🥰

        Meidän pitäis päästä toteuttamaan joskus😉🥰


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Meidän pitäis päästä toteuttamaan joskus😉🥰

        Mietin tässä mitä kaikkea tuhmaa ja rivoa levottoman pimun kanssa tehtäis,posliinipimppa ja pikku pylly pystyssä😍Kyrvät kovana,molemmat,täytyy sanoa että kyrpä heräilee nytkin...kuinka kiihottavan näköinen pimppa oli ja se pieni sievä pylly auki,kuinka sais katsella kun kova kyrpäsi uppoaisi märkään pimppaan,klitta kovana..pienet rinnat nännit pystyssä🥰🥰🥰


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mietin tässä mitä kaikkea tuhmaa ja rivoa levottoman pimun kanssa tehtäis,posliinipimppa ja pikku pylly pystyssä😍Kyrvät kovana,molemmat,täytyy sanoa että kyrpä heräilee nytkin...kuinka kiihottavan näköinen pimppa oli ja se pieni sievä pylly auki,kuinka sais katsella kun kova kyrpäsi uppoaisi märkään pimppaan,klitta kovana..pienet rinnat nännit pystyssä🥰🥰🥰

        Kaikkea kivaa mihin vaan saadaan pimu suostumaan.
        Vaikka hänellä tuskin on paljoakaan estoja varsinkin hieman nauttineena.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kaikkea kivaa mihin vaan saadaan pimu suostumaan.
        Vaikka hänellä tuskin on paljoakaan estoja varsinkin hieman nauttineena.

        Ei oo mitään estoja,siitä oon ihan varma🥰Sen verran kertonut hänen touhuistaan😍


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei oo mitään estoja,siitä oon ihan varma🥰Sen verran kertonut hänen touhuistaan😍

        Pimu maistissa kertonut kuinka kovalla pimppa oli kun kun kaveri pani häntä...oli kiihottavaa kuunnella tarinaa🥰🥰


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Pimu maistissa kertonut kuinka kovalla pimppa oli kun kun kaveri pani häntä...oli kiihottavaa kuunnella tarinaa🥰🥰

        Pikkupimppa ja pylly tulis käytettyä meidänkin toimesta usein ja kunnolla🥵
        Tuollaiset riettaat ja estottomat pimut ovat todella kiihottavia.🥰


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Pikkupimppa ja pylly tulis käytettyä meidänkin toimesta usein ja kunnolla🥵
        Tuollaiset riettaat ja estottomat pimut ovat todella kiihottavia.🥰

        Niin ne on,mä tykkään🥰Kiva kuunnella pimun rivoja juttuja...ja miettiä mitä kaikkea haluais pimun kanssa touhuta😍😍😍


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin ne on,mä tykkään🥰Kiva kuunnella pimun rivoja juttuja...ja miettiä mitä kaikkea haluais pimun kanssa touhuta😍😍😍

        Onko pimusta kuvia kun häntä on pantu?
        Ja onko näyttänyt sulle jos on?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onko pimusta kuvia kun häntä on pantu?
        Ja onko näyttänyt sulle jos on?

        Paljastan sulle. Kun pimu kertoi suuri kyrpäisestä panokaverista,sanoin hänelle että onko tosiaan niin suuri,pimuhan nykytyyliin sanoi,kato kuvaa...ja näytti kuvan kyrvästä,huh heijaa,oikeessa oli,oli kuvaa lepoasennossa ja sitten kun seisoo,hirvittävä kyrpä😱,nieleskelin siinä ja sanoin,nyt ymmärrän,oli siinä yksi kuva kun kyrpä uppoaa pilluun,sitä ei varmaan pitänyt näyttää mulle....mutta sanoin pimulle kyllä sun pimppa on kovilla😍😍


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Paljastan sulle. Kun pimu kertoi suuri kyrpäisestä panokaverista,sanoin hänelle että onko tosiaan niin suuri,pimuhan nykytyyliin sanoi,kato kuvaa...ja näytti kuvan kyrvästä,huh heijaa,oikeessa oli,oli kuvaa lepoasennossa ja sitten kun seisoo,hirvittävä kyrpä😱,nieleskelin siinä ja sanoin,nyt ymmärrän,oli siinä yksi kuva kun kyrpä uppoaa pilluun,sitä ei varmaan pitänyt näyttää mulle....mutta sanoin pimulle kyllä sun pimppa on kovilla😍😍

        Me voitais kokeilla miten pimulle mahtuu kaksi kyrpää pikkupimppaan.😏🥰


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Me voitais kokeilla miten pimulle mahtuu kaksi kyrpää pikkupimppaan.😏🥰

        Hyvin mahtuisi kaksi kyrpää pimppaan,jos sinne on uponnut se järkyttävän kokoinen kyrpäkin...pimu niin pienikokoinen,ihmettelin sitä kuinka mahtuu se järkyttävä kyrpä pikku pimppaan🥰


      • Anonyymi

        tytär puolesta 17v tullut teininä mahtava suihin ottaja otti syvään ja nieli ei päälle päin uskois


      • Anonyymi

        väärä sivu POISTU


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hyvin mahtuisi kaksi kyrpää pimppaan,jos sinne on uponnut se järkyttävän kokoinen kyrpäkin...pimu niin pienikokoinen,ihmettelin sitä kuinka mahtuu se järkyttävä kyrpä pikku pimppaan🥰

        🥰 taas kovana ja vähän malttamaton olo.
        Päästäispä pian antamaan pimulle kahdestaan kullia.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        tytär puolesta 17v tullut teininä mahtava suihin ottaja otti syvään ja nieli ei päälle päin uskois

        Tuollaista herkkua kelpaisì itsekin kokeilla


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        🥰 taas kovana ja vähän malttamaton olo.
        Päästäispä pian antamaan pimulle kahdestaan kullia.

        Pimu kikatti ja otti sidukkaa,mä kysyin mikä naurattaa,pimu sanoi arvaatko kuinka paljon spermaa lentää isosta kyrvästä,olin tietämätön,pimu sanoi kun hän oli eka kerran runkannut pojan kyrpää,spermaa oli lentänyt ihan järkyttävästi,pimulla naama,tukka,tissit oli olleet ihan spermassa😍Kuulemma suuri terska oli oikein pumpannut spermaa🥰


    • Anonyymi

      Äidin kanssa saunottiin pitkään yhdessä. Siinä sai kyllä katsella tissiä, peppua ja pillua. Äiti ei paikkojaan paljon peitellyt.

    • Anonyymi

      Huonoin saunamuisto tulee kun olin tuon spede jutuista kirjoittajan kanssa saunassa ja näin sen kamalan näköisen pikkuisen lerppa pilin, yök! pakko oli mennä oksentamaan.

    • Kaiken ihanempi muisto on, kun olimme toisen parin kanssa saunassa. Parin rouva ei pystynyt enää pidättelemään, kun pesi erittäin huolellisesti vittunsa aikaa käyttäen ja sai varpailleen nousten orgasmin.

      En voinut olla sanomatta: "Olipa kaunista katsella, kun pesitit vittusi." (Täsmälleen näillä sanoin.) Rouva suli onnesta. Kasvoille nousi iloinen ilme, ja poskille raikas puna.

      Pukuhuoneessa hän kuivasi itsensä kokonaan, mutta vittunsa kiihotusklotusta ainakin viiteen kertaan, joka kerran minuun päin kääntyen. Olin itsekin aivan läpionnellinen, sillä en arvannut, että ystävälliset sanani saivat niin valtavan vaikutuksen. 🌹👀

      • Mikään ei tee niin onnelliseksi, kuin että tietää tuottaneensa toiselle hyvää mieltä. Rouva tiesi hekumansa näyttämällä tuottaneensa minulle suunnatonta iloa, ja minä tiesin tuottaneeni hänelle suunnatonta iloa kertomalla selvästi, että herttailu oli tullut perille.

        Kuinka voikaan olla niin ihanaa vaipua yhteiseen herttailun ja ilon maailmaan! Rouva oli saanut tuntea olevansa IHAILTU. Eikä se ollut feikkiä, sillä hänen vittunsa ja sievä orkkunsa olivat aivan ihanat. Ja toisaalta minäkin sain tietää, että minä olin aiheuttanut hänen pakottavan tarpeensa näyttää ihanoitteellisen nautinnon hetkensä. 🌹👀


    • Anonyymi

      s-erkkujan kans saunassa olin vasta menossa näin kuinka serkku tyttö otti veljen mahtavaa kullia peppuun omani kohosi samantien pystyyn tänne vaan kuului kutsu miltä tuo tuntuu hyvältä kun ei oo kortsuja niin näin voi harrastaa kuului vastaus kokeile itte serkku poika innostui laittoi heti kullin pepulleni sinne liukui kysyttiin miltä se tuntuu ensin kipeeltä sitten aivan mahtavalta myöhemmin sain itsekin serkku-tytöltä peppua

      • Anonyymi

        Älä vaan käytä pisteitä tms. Kuluisivat turhaan.


    • Anonyymi

      Olimme vaimoni kanssa leskeksi jääneellä anopilla kylässä, lämmitettiin sauna ja vaimoni ja anoppi menivät ensi, riisuivat makuuhuoneessa ja minä odotin omaa vuoroani olkkarissa telkkaria katsoen, oli ihana nähdä kun menivät nakuina ohitseni ja näin anoppini ihanat isot rinnat ja tuuhean karvoituksen, kullini alkoi seistä välittömästi, olen usein fantasoinut että saisin pitää leskianoppiani hyvänä, menin salaa katsomaan anopin pikkareita makkariin, tunnistin heti kummat vaateet on anopin, otin pikkarit käteeni ja tuoksutin niiden ihanaa hajua, vähän joku hajuvesi ja kiiman tuoksu niistä tuli kun pidin niitä nenääni vasten, kulli seisoi ja oli pakko alkaa jo runkata enkä huomannut siinä kiimoissani että anoppi oli tullut hakemaan unohtamaansa hoitoainetta, anoppi katsoi kuinka kullini seisoi ja yritin peitellä sitä ja sanoi että anteeksi otan vain tämän hoitoaineen ja meni takaisin saunaan, minä häpeissäni ja sydän jyskyttäen pelokkaana mietin kertooko tyttärelleen mitä näki, sitten tulikin jo minun vuoroni mennä saunaan eikä anoppi ollut moksiskaan tapahtumasta mutta hymyili kyllä illan ja tämän jälkeen on ollut pientä flirttiä ja kosketuksia usein.

    • Tutustuimme seurakunnan opintopiirissä ja muutenkin seurakunnallisissa tiiviissä harrastuksessa. Meitä syntyi kaksi paria, jotka jo alkuunsa vierailimme ja aina kävimme yhdessä saunassa.

      Juttelimme paljon, ja suunnittelimme tiukasti, että aloitamme tulevalle polvelle niin selkeän seksiopetuksen, että he eivät joudu kärsimään tiedon puutteesta ja joudu ujostelemaan, kuten me, vaan kaiken tulee tapahtua hiljalleen, useasti ja luontevasti.

      Saimme kumpikin samoihin aikoihin pojan. Vaimoni kanssa noudatimme omaltamme osaltamme suunnitelmaa. Vielä poikani vaimokin tuli yhdessä saunaan lunkisti ja luonnollisesti.

      Tapasimme kerhopariakin jatkuvasti ja saunoimme, mutta heidän poikansa nykyisyydestä ei paljon puhuttu. Rouva kuitenkin oli huomannut, että olimme omalta osaltamme toteuttaneet, mitä nuorina oikeaksi näimme.

      Kun erään saunakerran lopuksi satuimme jäämään kahden toisen rouvan kanssa, hän avasi ujostellen ja häpeillen sanaisen arkkunsa, mitä ei olisi varmaan voinut tehdä laajemmalle väelle. Hän kakisteli, että hän oli aina odottanut, että puhuu sitten, kun poika ymmärtää, mutta ei ollut koskaan varma, että taatusti ymmärtää. Lopulta ei ollut enää kehdannut puhua ollenkaan, ei kertaakaan.

      Lohduttelin häntä, ettei vahinko ole suuri, koska tietoa on nykyisin saatavissa runsaasti, mitä meidän nuoruudessamme ei ollut, kun ei ollut edes saatavissa kuvaa vastakkaisen sukupuolen sukupuolielimistä, saati kelvollista selostusta niiden toiminnasta.

      En hennonut kuitenkaan sanoa, että keskusteluyhteys heidän ja poikansa kanssa oli jo varhaisesta nuoruudesta mennyt lopullisesti poikki.

      Seksiasiat opetellaan, kuten kaikki muukin, JATKUVALLA juttelulla. Ei autonajoakaan opita kertainfolla, vaan jatkuvalla harjoittelulla. Erityisesti äiti voi ymmärtäessään neuvoa poikansa ihmissuhteen saloihin, koska hänellä on havaintovälineet, ihana vittu, tieto sen toiminnasta ja naisen psyyke. Mutta LUOVA SUHTAUTUMINEN syntyy vain siten, että vittua katsellaan yhdessä ja usein - ja jutellaan paljon.

      Тише едешь — дальше будешь. Hiljaa hyvää tulee. 🌹👀

      • seurakunnallisissa tiiviissä harrastuksessa > seurakunnallisissa tiiviissä harrastuksissa. Désolé! 🌹👀


    • Anonyymi

      Yksi muisto jäänyt mieleeni vuosien takaa, kun olin 14 vuotias ja äitini ja serkkuni kanssa olimme mummolassa. Serkkutyttö oli minua vuoden nuorempi. Äitini ehdotti, että menemme rantasaunalle uimaan. Saunalla hän sanoi, että maalla ei tarvitse käyttää uikkareita. Olin ihan ihmeissäni, kun emme olleet enää lapsen asteella, vaan molemmat jo kropaltaan kehittyneitä.
      Alasti mentiin uimaan ja se näky ei ole vieläkään pyyhkiytynyt pois mielestä.
      Serkkulla oli nätit terhakat tissit, oikein hyvät nännit ja tumma karvakolmio.
      Uinti kerta meni hyvin, kun ajattelin kaikkea muuta. Sain pidettyä seisokin pois.
      Mutta kun menimme uimaan kahdestaan ja jälleen nakuina, niin eihän se veitikka pysynyt mitenkään aisoissa, vaan siinä kuivatessa munani oli täydessä seisokissa. Serkkuani tämä huvitti ja sanoi, että hyvä pyyhekoukku sinulla ja asetti pyyhkeen munaani riippumaan.
      Mitään hurjempaa ei tapahtunut. Mutta vieläkin on lämpimänä tuo kesä mielessä.
      M53

    • Anonyymi

      vävy poijan jäätiin kaljan jälkeen jälkilämmöille ihailin sen kaluu runkkailtiin toisiamme ei ollut mittaa mutta vävyn kalu reilusti yli löyly kauhan puisen osan kysyin kuinka tuo mahtuu tyttären peppuun ei anna kokeilla no minä annoin ei oo ikinä kukaan tullut niin syvälle

      • Anonyymi

        Eikö tuntunut kiihottavalta kun sai mahti kyrpää pyllyyn,oon kateellinen


    Ketjusta on poistettu 128 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      81
      2047
    2. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      18
      1763
    3. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      16
      1634
    4. 50+ naiset kyl

      Lemottaa sillille mut myös niitte kaka lemottaa pahlle ku kävin naiste veskis nuuhiin
      Ikävä
      21
      1440
    5. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      64
      1374
    6. hieman diabetes...

      Kävin eilen kaverin kanssa keskusapteekissa kun on muutama kuukausi sitten tullut suomesta ja oli diabetes insuliinit lo
      Pattaya
      19
      1311
    7. Välitän sinusta mies

      Kaikki mitä yritin kertoa tänään ei mennyt ihan putkeen..Joka jäi jälkeenpäin ajateltuna suoraan sanottuna harmittaa aiv
      Työpaikkaromanssit
      6
      1282
    8. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      75
      1282
    9. En voi sille mitään

      Tulen niin pahalle tuulelle tästä paikasta nykyisin. Nähnyt ja lukenut jo kaiken ja teidän juttu on samaa illasta toisee
      Ikävä
      12
      1264
    10. Miten joku voi käyttää koko elämänsä

      siihen että nostelee täällä vanhoja ketjuja ja troIIaa niihin jotain linkkiä mitä kukaan ei avaa? Ihmisellä ei ole mitää
      Tunteet
      10
      1231
    Aihe