-"Antero "Mooses" Laukkanen nousee pyörätuolista...

Anonyymi-ap

...Ennen Joulua,näin On Jumalamme Luvannut".
Sanoi Suomen Profeetta Henri Puumala.

247

2091

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Kohta Arkadian mäellä hyppivät,kuin nuoret vasikat.

      • Anonyymi

        Mooses kuoli siinailla tekivät patsaan siellä tuskin Mooses parantaa mutta Intiassa budhan munkit gurut parantaa kyllä menkää sinne.


      • Anonyymi

        KULTAINEN VASIKKA VÄÄRÄ JEESUS BARJESUS ja varastaa huijaa henki on manalasta


    • Anonyymi

      Suomen herätys alkoi syyskuussa 2023.

      • Anonyymi

        Diaspora päättyi jo 1948


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Diaspora päättyi jo 1948

        VITTUAKO TÄÄLLÄ MYYMÄSSÄ JEESUSTA RAHASTA KUN VOI MYYDÄ SITÄ SODOMASSA EIKUN PALESTIINASSA


    • Anonyymi

      Pyhä Henki Liikkuu Helsinkimme ja koko maammekin yllä.
      Juuri nyt.

      • Anonyymi

        Pyhä Henki on Persoona, ei mikään tuulten kuljeteltava pilvi.

        Jeesus lupasi lähettää kasteeseen Totuuden Hengen , mikä on Jeesuken oma Henki Kristuksen omaksi kastetuissa eli Kristityissä.

        Helluntailaisuus puhuu vain villitsevistä hurmoshengistä, mitä siellä vaikuttaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Pyhä Henki on Persoona, ei mikään tuulten kuljeteltava pilvi.

        Jeesus lupasi lähettää kasteeseen Totuuden Hengen , mikä on Jeesuken oma Henki Kristuksen omaksi kastetuissa eli Kristityissä.

        Helluntailaisuus puhuu vain villitsevistä hurmoshengistä, mitä siellä vaikuttaa.

        Aloittaja ei ole mikään profeetta vaan trolli. Jumalan, kristittyjen ja Pyhän Hengen pilkkaaja.

        Jos hän todella on Hgin Saalem-srk:n jäsen ja ilmeisesti joku sen työntekijöistä / huijarisaarnaajista, kuten on antanut ymmärtää, tämä todistaa vain Saalem-srk:n henkivalloista.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Aloittaja ei ole mikään profeetta vaan trolli. Jumalan, kristittyjen ja Pyhän Hengen pilkkaaja.

        Jos hän todella on Hgin Saalem-srk:n jäsen ja ilmeisesti joku sen työntekijöistä / huijarisaarnaajista, kuten on antanut ymmärtää, tämä todistaa vain Saalem-srk:n henkivalloista.

        Saakemilaiset kovia varastamaan


      • Anonyymi

        Mooses asuu Espoossa


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mooses asuu Espoossa

        Eikä Mooses tiedä että diaspora päättyi jo vuonna 1948 ????


      • Anonyymi

        Budhan henki se on joka pilkkaa


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Pyhä Henki on Persoona, ei mikään tuulten kuljeteltava pilvi.

        Jeesus lupasi lähettää kasteeseen Totuuden Hengen , mikä on Jeesuken oma Henki Kristuksen omaksi kastetuissa eli Kristityissä.

        Helluntailaisuus puhuu vain villitsevistä hurmoshengistä, mitä siellä vaikuttaa.

        Onko se se palava pensa?
        Ei kun pensas.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Pyhä Henki on Persoona, ei mikään tuulten kuljeteltava pilvi.

        Jeesus lupasi lähettää kasteeseen Totuuden Hengen , mikä on Jeesuken oma Henki Kristuksen omaksi kastetuissa eli Kristityissä.

        Helluntailaisuus puhuu vain villitsevistä hurmoshengistä, mitä siellä vaikuttaa.

        Älä valehtele. Silloin ainakin, kun helluntaiherätys oli yhtenäinen, siellä opetettiin Jumalan Sanaa. Nyt se jatkuu ainakin Perinteisissä . Silti helluntaikirkossakin, joissa olen käynyt, opetetaan ja julistetaan Jumalan Sanaa


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Aloittaja ei ole mikään profeetta vaan trolli. Jumalan, kristittyjen ja Pyhän Hengen pilkkaaja.

        Jos hän todella on Hgin Saalem-srk:n jäsen ja ilmeisesti joku sen työntekijöistä / huijarisaarnaajista, kuten on antanut ymmärtää, tämä todistaa vain Saalem-srk:n henkivalloista.

        Vastaapa nyt, että nousiko aloituksessa mainittu henkilö pyörätuolista ennen joulua.


    • Anonyymi

      Väkevää On,Kiitos Jumalallemme,Aamen.

      • Keskaria on myös, kiitos Lentävän Spagettihirviön, ramen!


      • Anonyymi
        he-ma kirjoitti:

        Keskaria on myös, kiitos Lentävän Spagettihirviön, ramen!

        Oletko hullu!???! Olet!!!!


    • Anonyymi

      Jumalamme Vahvistakoon Antero veljeämme.

      • Anonyymi

        Eikö sana kuulu vai eikö se tehoa DIASPORA PÄÄTTYI JO mitä täällä muiden mailla enää teette vierailla mailla


      • Anonyymi

        Ylen verorahat valuu venäläisille Novosti ja venäläisiin TV sarjoihin


      • Anonyymi

        NYT KUN OLLAAN NIIN MOOSESTA ÄLÄ VARASTA KUIN KOHDASSA NIIN LUVATUSSA MAASSA ETTÄ Voidaan tunnustaa ne omat synnit sitten mitä on tullut tehtyä vääryyttä mm.kristittyjä kohtaan ja köyhiä. Ilkeys ja pahuus liittyy vanhaan MOOSEKSEEN myös on siis oltu ILKEITÄ ja PAHOJA muita kohtaan sekä Suomen valtion itsenäisyyttä murennettu ! Amen.


    • Anonyymi

      Herramme Enkeli On maamme yllä,täydessä sotavarustuksessa.

      • Anonyymi

        Mis se luvattu maa nyt olikaan kartalla


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mis se luvattu maa nyt olikaan kartalla

        Jehovien eksytykset samaa sarjaa


    • Anonyymi

      Jumalamme Tekee Selvää seitsemännen päivän adventisteista.
      Repii kappaleiksi.

      • Anonyymi

        Onko joku varastellut lasivitriini kirjahyllyjä stereotasoja kukkapurkkeja KLEPTOMANIASSA.


    • Anonyymi

      Nähtäväksi jää.

    • Anonyymi

      Jos muutamankin askeleen ottaa...?!

    • Anonyymi

      "Ihmisen on kuolemalla kuoltava ja sitten tulee tuomio."

      • Anonyymi

        Mooses kuoli mitä nyt tehdään David kuoli Goljat kuoli apua kaikki on jo kuolleet


    • Anonyymi

      Ei nouse Laukkanen pörätuolista vaan monttuun laitetaan.

      • Anonyymi

        Jeesus ajoi nää rahanvaihtajat myyjät ulos temppelistä nyt siellä on moskeijat


    • Anonyymi

      Perisynnin yksi kirous hengellisen kuoleman lisäksi: Maasta sitä olet tullut ja maaksi sinun pitää jälleen tuleman.

      • Anonyymi

        Kristityt ei ole kuolleita hengellisesti on ja väärentäminen on rikollista


    • Anonyymi

      Kristityt pitäytykööt totudessa. Turhia toiveita ja illuusioita ei pidä levitellä.

      • Anonyymi

        Raamatun kertomukset ihmeistä kuuluu siihen tilanteeseen, niihin ihmisiin ja kontekstiin.

        Ei Raamattu ole mikään loitsukirja, jota kopioimalla samat asiat tapahtuu tässä ja nyt.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Raamatun kertomukset ihmeistä kuuluu siihen tilanteeseen, niihin ihmisiin ja kontekstiin.

        Ei Raamattu ole mikään loitsukirja, jota kopioimalla samat asiat tapahtuu tässä ja nyt.

        Jeesus itse ei edes lupaa enää mitään ihmeitä eikä tunnustekoja tapahtuvaksi.

        Jeesusta meidän on yksin uskominen. Ei ketään muuta.

        Matt. 16:4

        Tämä paha ja avionrikkoja sukupolvi tavoittelee merkkiä, mutta sille ei anneta muuta merkkiä kuin Joonaan merkki." Ja hän jätti heidät ja meni pois.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jeesus itse ei edes lupaa enää mitään ihmeitä eikä tunnustekoja tapahtuvaksi.

        Jeesusta meidän on yksin uskominen. Ei ketään muuta.

        Matt. 16:4

        Tämä paha ja avionrikkoja sukupolvi tavoittelee merkkiä, mutta sille ei anneta muuta merkkiä kuin Joonaan merkki." Ja hän jätti heidät ja meni pois.

        Markuksen loppukin ihmeistä lupaamiset on täysin valheellista puhetta, minkä tuntematon henkilö on kirjoittanut ja mikä on sinne jälkikäteen kirkolliskokouksessa lisätty.

        Asiasta on varoitus Mark.16:9 kohdalla

        Jeesus ilmestyy lähimmilleen
        9 Kun Jeesus oli varhain sapatin jälkeisenä päivänä noussut kuolleista, hän ilmestyi ensiksi Magdalan Marialle, josta hän oli ajanut ulos seitsemän pahaa henkeä. [Markuksen evankeliumi päättyi alkuaan jakeeseen 16:8.Joku varhaiskristillinen kirjoittaja on täydentänyt evankelistan esitystä muualta tunnetulla, luotettavaksi katsotulla perimätiedolla.]

        Jokainen järkevä ihminen käsittää, että ei Jeesus kuolemansa jälkee kehottanut ketään juomaan myrkkyä ja pistättämään itseään myrkkykäärmeillä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Markuksen loppukin ihmeistä lupaamiset on täysin valheellista puhetta, minkä tuntematon henkilö on kirjoittanut ja mikä on sinne jälkikäteen kirkolliskokouksessa lisätty.

        Asiasta on varoitus Mark.16:9 kohdalla

        Jeesus ilmestyy lähimmilleen
        9 Kun Jeesus oli varhain sapatin jälkeisenä päivänä noussut kuolleista, hän ilmestyi ensiksi Magdalan Marialle, josta hän oli ajanut ulos seitsemän pahaa henkeä. [Markuksen evankeliumi päättyi alkuaan jakeeseen 16:8.Joku varhaiskristillinen kirjoittaja on täydentänyt evankelistan esitystä muualta tunnetulla, luotettavaksi katsotulla perimätiedolla.]

        Jokainen järkevä ihminen käsittää, että ei Jeesus kuolemansa jälkee kehottanut ketään juomaan myrkkyä ja pistättämään itseään myrkkykäärmeillä.

        "Jokainen järkevä ihminen käsittää, että ei Jeesus kuolemansa jälkee kehottanut ketään juomaan myrkkyä ja pistättämään itseään myrkkykäärmeillä."

        Juuri niin!

        Tuo jaehan on kuin kehoitus itsemurhaan!
        Sitä edellistäkään jaetta on mahdoton toteuttaa, koska ei kukaan noin vain hetkessä opettelematta osaa jotain ymmärrettävää uutta kieltä, jolla voisi jonkun toisen kanssa käydä ymmärrettävää keskustelua ja ajatusten vaihtoa.
        Sairaiden parantaminenkaan ei kätten näiden päälle panemisella onnistu.
        Noiden jakeiden mukaan ei kukaan seuraa Jeesusta.
        Sitähän ne tarkoittavat.
        Kuka ne Raamattuun on jälkeenpäin lisännyt, ja miksi, on arvoitus.

        Markuksen evankeliumi:
        16:17 Ja nämä merkit seuraavat niitä, jotka uskovat: minun nimessäni he ajavat ulos riivaajia, puhuvat uusilla kielillä,
        16:18 nostavat käsin käärmeitä, ja jos he juovat jotakin kuolettavaa, ei se heitä vahingoita; he panevat kätensä sairasten päälle, ja ne tulevat terveiksi."


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "Jokainen järkevä ihminen käsittää, että ei Jeesus kuolemansa jälkee kehottanut ketään juomaan myrkkyä ja pistättämään itseään myrkkykäärmeillä."

        Juuri niin!

        Tuo jaehan on kuin kehoitus itsemurhaan!
        Sitä edellistäkään jaetta on mahdoton toteuttaa, koska ei kukaan noin vain hetkessä opettelematta osaa jotain ymmärrettävää uutta kieltä, jolla voisi jonkun toisen kanssa käydä ymmärrettävää keskustelua ja ajatusten vaihtoa.
        Sairaiden parantaminenkaan ei kätten näiden päälle panemisella onnistu.
        Noiden jakeiden mukaan ei kukaan seuraa Jeesusta.
        Sitähän ne tarkoittavat.
        Kuka ne Raamattuun on jälkeenpäin lisännyt, ja miksi, on arvoitus.

        Markuksen evankeliumi:
        16:17 Ja nämä merkit seuraavat niitä, jotka uskovat: minun nimessäni he ajavat ulos riivaajia, puhuvat uusilla kielillä,
        16:18 nostavat käsin käärmeitä, ja jos he juovat jotakin kuolettavaa, ei se heitä vahingoita; he panevat kätensä sairasten päälle, ja ne tulevat terveiksi."

        Ja nämä merkit seuraavat niitä, jotka uskovat: minun nimessäni he tekevät itsemurhan, juomalla jotain kuolettavaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jeesus itse ei edes lupaa enää mitään ihmeitä eikä tunnustekoja tapahtuvaksi.

        Jeesusta meidän on yksin uskominen. Ei ketään muuta.

        Matt. 16:4

        Tämä paha ja avionrikkoja sukupolvi tavoittelee merkkiä, mutta sille ei anneta muuta merkkiä kuin Joonaan merkki." Ja hän jätti heidät ja meni pois.

        Joonan merkki on ristiin naulittu


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Raamatun kertomukset ihmeistä kuuluu siihen tilanteeseen, niihin ihmisiin ja kontekstiin.

        Ei Raamattu ole mikään loitsukirja, jota kopioimalla samat asiat tapahtuu tässä ja nyt.

        Valittajat ei pääse koskaan luvattuun maahan mooseskin kuoli monet kuoli joga orjuuttaa eihän nää ole kuin valittanut


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja nämä merkit seuraavat niitä, jotka uskovat: minun nimessäni he tekevät itsemurhan, juomalla jotain kuolettavaa.

        Diaspora päättyi ja te ette älyä muuttaa


      • Anonyymi

        Mikähän tuomio noita huumekuskeja odottaa ja huonekalu varkaita matkalaukku varkaita lypsänyt puolueiden ja kuntien tukirahatkin vienyt Viroon mafiaa kun on nämä.


    • Anonyymi

      Pystyneekö Antero vielä olemaan pyörätuolissa?

    • Anonyymi

      Olen nähnyt miten ALS -sairaus etenee. Siksikin tuntuu pahalta tuohon sairautuneen sairastuneen kustannuksella pelleily. Rukouksen "voimasta" ei kukaan parane yhtään mistään. Eikä valheet muutu todeksi vaikka niitä huutaisi kurkku suorana.

      • Anonyymi

        Eksyttäjät ei kaihda valehtelemista kun harhaoppeja levittää ja ihmisiä lahkoihinsa eksyttää tulemaan maksaviksi jäseniksi.


    • Anonyymi

      Antero Mooses ei taatusti nouse tuolistaan.
      Miksi aloittaja pilkkaa sairasta miestä?

      En minäkään häntä ihaile, tunsin hamassa nuoruudessaan, mutta ei minulle hänen uskonnolliset touhunsa kuulu. On joku kalvinisti, ilmeisesti. Itse olen luthernisti.

      Se "veronmaksajana" kuului, että ramppasi useita kertoja, ilm. eduskunnan piikkiin, Trumpin täysin turhilla "rukousaamiaisilla" = ottamassa käskyjä Pentagonilta / Cia:lta / illuilta.

      Toivotan hälle parempia vointeja. Itse olen koko ikäni potenut monenlaisia, eri sairauksia, ollut mm. n. 15 eri leikkauksessa, mutta "elämä on". Ymmärrän, että jos joku terveenä elämänsä viettänyt saa yhtäkkiä noinkin vakavan sairauden, se voi hänestä tuntua tosi pahalta. Kipuja ja liikkuminen mahd. tosi vaivalloista. Kuin kuolemaa ennakoiden! Ja kuolemaammehan kaikki tällainen ennakoikin: jokainen päivämme. Kuolintapamme vain ovat omanlaisensa.

      Tuohon tapahtumaan kannattaisi kunkin varautua ajoissa, miettiä, mistä siinä on kysymys ja toimia jo ennalta niin, ettei elämän loppusuora olisi kovin vaikea. Myös iankaikkisuusasiat kannattaa selvittää. Olen nähnyt lukuisia kuolemia ja voin sanoa, että nk. jumalattoman kuolema on joskus vaikeaa katsottavaa, kun ihminen ei ole elämässään ennalta näitä asioita miettinyt. Kuoleman lähestyessä voi alkaa niin potilaan kuin omaistenkin huuto ja mekastus, lääkärit ja hoitajat ovat murhaajia, kun eivät loputtomiin pidä elossa. Uhataan raastuvalla, jos mummu kuolee.

      Itse tajuan olevani jo elämän loppusuoralla ja olen pohtinut omaa historiikkiani: joka vuosikymmenellä ollut jokin uusi ja erilainen "teema". Menestystarinaksi tätä elämääni en kutsuisi, mutta selviytymistarinaksi, kylläkin.

    • Anonyymi

      Halleluujaa!!

    • Anonyymi

      Ihmettelen sairaan palkkaamista. Sairaus onnettomuus voi tulla sullekin mitäs sitten

      • Anonyymi

        Kauhee valittaja ruikuttaja se on narisee kuin vanha varis.


      • Anonyymi

        Kyllä muut uskonnot on luterilaiset ortodoksit katoliset saanut hoitaa myös kehitysvammaiset täällä saatana nää pilvessä hillujat ketään auta lypsää tavaraa myyntiin.


    • Anonyymi

      Voihan tässä aloittajalla olla takana myös vilpitön odotus ihmeparantumisen toteutumisesta. Tälläisen turhan toivon levittäminen on silti typerää.

      • Anonyymi

        Ylivainiokin laittoi liikkeelle 1304 tapausta tapahtuneista ihmepranemisista hänen kokouksissaan.
        Lääkäri tutki väitöskirjassa kaikki tapaukset. Yhtään ei löytynyt.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ylivainiokin laittoi liikkeelle 1304 tapausta tapahtuneista ihmepranemisista hänen kokouksissaan.
        Lääkäri tutki väitöskirjassa kaikki tapaukset. Yhtään ei löytynyt.

        Toiset väitti parantuneensa ihmeellisesti sellaisistakin vakavista sairauksista, mitä heissä potilastietojen mukaan ei koskaan edes ollut.
        Melkoinen ihme, kun potilastiedotkin oli hävinny?


      • Anonyymi

        Hän on täysin selvin sanoin tehnyt Jumalasta ennustaja-ukon.

        Jumala ei tuollaisia asioita ennalta ilmoittele jollekin asiassa täysin ulkopuoliselle, psykopaatti-huijariprofeetalle. Psykopaatti = ihminen vailla omaatuntoa.

        Jos / kun Jumala parantaa, kyseessä on pyhä tapahtuma, ei helluntaikerhon amerikkalainen valoshow!

        Tuo prohveetta on alentanut Pyhän Hengen joksikin ala-arvoiseksi helppoheikiksi, taikuriksi, joka muka ennalta huutelee, katsokaa, katsokaa tätä profeettaa, hän kertoo teille totuuden, ennen kuin se tapahtuukaan! Hän on herra! Seuratkaa häntä!

        Tuo "Puumala", kuka lieneekin, on huudellut täällä monenlaisia ennustuksia, pilkannut aitoa, Pyhän Hengen vaikuttamaa hengellistä heräämistä, tehden asiasta jonkin raflaavan näyttämöesityksen: 40 000 ihmistä tulee pian "uskoon"! Rahakirstut kilisee, kahisee!

        Pelkkä taikuri. Toimii mahd. Hgin Saalem-srk:n (raha-) tiliin. On itse puheissaan maininnut tuon srk:n.

        Minä en Puumalan uhkailuja pelkää. Jumala ei tapa (= "lyö maahan") minua / ketään, etenkään totuuden puhumisesta. Puumalan omia aikeita en aio itse ennustella. Sen näkee.

        Nk. jouluaika alkaa adventista, joulukuun alulta, itse joulu 22.12.

        Toivotan itse Laukkaselle rauhallista syksyä ja tukevaa talvea. 🥀

        Meillä kullakin on omat vaivamme ja sairautemme. Ne kuuluvat elämään, eikä niitä pidä antihengellistää. Ei ole synti olla sairas. Epämukaviahan ne tietenkin ovat. Itselläni on elämäni aikana ollut niitä vähintäänkin, pitkälle yli tusina.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hän on täysin selvin sanoin tehnyt Jumalasta ennustaja-ukon.

        Jumala ei tuollaisia asioita ennalta ilmoittele jollekin asiassa täysin ulkopuoliselle, psykopaatti-huijariprofeetalle. Psykopaatti = ihminen vailla omaatuntoa.

        Jos / kun Jumala parantaa, kyseessä on pyhä tapahtuma, ei helluntaikerhon amerikkalainen valoshow!

        Tuo prohveetta on alentanut Pyhän Hengen joksikin ala-arvoiseksi helppoheikiksi, taikuriksi, joka muka ennalta huutelee, katsokaa, katsokaa tätä profeettaa, hän kertoo teille totuuden, ennen kuin se tapahtuukaan! Hän on herra! Seuratkaa häntä!

        Tuo "Puumala", kuka lieneekin, on huudellut täällä monenlaisia ennustuksia, pilkannut aitoa, Pyhän Hengen vaikuttamaa hengellistä heräämistä, tehden asiasta jonkin raflaavan näyttämöesityksen: 40 000 ihmistä tulee pian "uskoon"! Rahakirstut kilisee, kahisee!

        Pelkkä taikuri. Toimii mahd. Hgin Saalem-srk:n (raha-) tiliin. On itse puheissaan maininnut tuon srk:n.

        Minä en Puumalan uhkailuja pelkää. Jumala ei tapa (= "lyö maahan") minua / ketään, etenkään totuuden puhumisesta. Puumalan omia aikeita en aio itse ennustella. Sen näkee.

        Nk. jouluaika alkaa adventista, joulukuun alulta, itse joulu 22.12.

        Toivotan itse Laukkaselle rauhallista syksyä ja tukevaa talvea. 🥀

        Meillä kullakin on omat vaivamme ja sairautemme. Ne kuuluvat elämään, eikä niitä pidä antihengellistää. Ei ole synti olla sairas. Epämukaviahan ne tietenkin ovat. Itselläni on elämäni aikana ollut niitä vähintäänkin, pitkälle yli tusina.

        = Rauhallista syksyä ja tulevaa talvea.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ylivainiokin laittoi liikkeelle 1304 tapausta tapahtuneista ihmepranemisista hänen kokouksissaan.
        Lääkäri tutki väitöskirjassa kaikki tapaukset. Yhtään ei löytynyt.

        Vainio hillsong saatana oli ja on ylistyksen johtaja ihailee itseään. Kaikki sen ylistyslaulut ylistää sitä MINÄ ylistän minua minä tässä tulen minä kohota käteni minä annan itseni minä täs hei halusin olla timantti lilja ruusu Jumala ihan itse.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vainio hillsong saatana oli ja on ylistyksen johtaja ihailee itseään. Kaikki sen ylistyslaulut ylistää sitä MINÄ ylistän minua minä tässä tulen minä kohota käteni minä annan itseni minä täs hei halusin olla timantti lilja ruusu Jumala ihan itse.

        Totta. Kas kun sinäkin olet huomannut asian.

        Itse, kun kauan sitten hylkäsin helluntailaisuuden ja minusta tuli kristitty, kuitenkin vielä käyden heidän tilaisuuksissaan, kiinnitin huomioni heidän "Hengellisen laulukirjansa" lukuisiin, epäraamatullisiin sanoituksiin.

        Pinnallisesti kuunnellen ne "kuulostavat" niin kovin hengellisiltä, mutta kun tarkkaan analysoi, MITÄ he lauluissaan todellisuudessa julistavat, ymmärtää kristitty, että EIHÄN SE NOIN OLE!

        On tunnettava Raamatun sana sekä myös kristinoppi, tiedettävä mitä kristilliset kirkot opettavat, mitä oppia itse tunnustaa ja mitä taas ovat helluntailaisuudessa aivan villinä rehottavat lukuisat, kadottavat harhaopit. Ihminen joka niitä tunnustaa, ei voi pelastua.

        Kristinuskon alun kirkolliskokousten laatimat, tarkentamat kolme uskontunnustusta: apostolinen, nikealainen ja athanasioksen uskontunnustus areiolaisuutta vastaan. Nämä teologisesti tarkentavat mitä kristityksi tunnustautuva uskoo:

        https://tunnustuskirjat.fi/ekumeeni.html 📖✨

        Joka ei näitä tunnusta, voi olla jotain muuta, mutta ei ainakaan kristinuskoinen, eli kristitty.

        Esim. helluntailaisten "vitsikäs" uskontunnustuslaulu, jokin "Pohojalaaine usokoontunnustus", joka äkkinäisen korvissa voi kuulostaa samalta kuin kristittyjen apostolinen uskontunnustus, ei kuitenkaan ole sama. Helluntailaisten on pakko pilkata jopa apostolista uskontunnustusta. Ja vitsikkyyden muodossa, vitsiin kätkien muuttaa joitain oleellisia kohtia. Mikseivät he kirjoita aivan omaa uskontunnustustaan "Kun MINÄ tulin uskoon"? Miksi aina pitää toimia kristittyjä vastaan? (Kysymys on retorinen, sillä vastaushan on selvä: ovat antikristittyjä, Saatanan vapaamuuraripalvelijoita = luciferisteja.) Jättäisivät kristityt rauhaan.

        Meissä on eri henki.

        Tuon vitsilaulun henki on areiolainen, Jumalan Yhden Pyhän Kolminaisuuden kieltäminen ja opettaminen, että olisi kolme erillistä jumalaa, jotka ikään kuin pitäisivät yhtä = olisivat yksimielisiä. ("Isää, Poekaa ja Pyyhää Henenki, nuo kolomee yhytää oovat!")

        Pitävätköhän helluntailaisten kolme jumalaa, ehkä hekin jonkinlaisia "talvipäiviä", johon nuo kolome kokoontuvat yheessä pohotimaan, onko jollekin tullut jotai erityystä mieleen ja haluaisiko tuo valaasta myös kahata muuta? Ja sitten kai äänestävät?

        Raamattu ja kristinusko ei noin opeta. On vain Yksi Jumala, joka ilmentää Itseään kolminaisuutena.


    • Anonyymi

      Jumalamme Lukee tämän kaiken.

      Sitten kun Antero nousee pyörätuolista,koko tämä maamme tajuaa,että Kristus On Herramme.

      Voi teitä jotka tänään olette vahvoja,sillä huomenna te jo vaikeroitte.

      Kovastipa tuntuu olevan teille "hankala asia" tuo Anteron paraneminen.

      Kansanedustajiksi on paljon hakijoita.

      Kun Jumala Parantaa,Hän aina myöskin Hävittää siinä samalla pilkkaajiansakin.

      • Anonyymi

        Jumala on antanut ne parantamis tehtävät sairaaloille, hoitajilleja lääkäreille nykyisi.

        Lääkkeet on suuri Jumala siunaus.

        Tuhatvuotisessa valtakunnasssakin käytetään vielä lääkkeitä, ei e sairaudet ole sieltäkään hävinny.

        Hes. 47:12

        "Pitkin virran molempia rantoja kasvaa kaikenlaisia hedelmäpuita. Niistä eivät lehdet lakastu eivätkä hedelmät lopu: joka kuukausi ne antavat uuden sadon, sillä niitä ruokkii virta, joka saa alkunsa pyhästä paikasta. Niiden hedelmiä käytetään ruoaksi ja niiden lehtiä lääkkeeksi. [Ilm. 22:2]


      • Anonyymi

        Kristuksella ei ole höpinöidesi kanssa mitään tekemistä.
        Monet muutkin "varmat" väitteesi on lopulta todettu perättömiksi.

        Kadutko itse koskaan, että vedät Jumalan Nimeä lokaan?


      • Anonyymi

        Kristuksella ei ole höpinöidesi kanssa mitään tekemistä.
        Monet muutkin "varmat" väitteesi on lopulta todettu perättömiksi.

        Kadutko itse koskaan, että vedät Jumalan Nimeä lokaan?


      • Anonyymi

        Kristuksella ei ole höpinöidesi kanssa mitään tekemistä.
        Monet muutkin "varmat" väitteesi on lopulta todettu perättömiksi.

        Kadutko itse koskaan, että vedät Jumalan Nimeä lokaan?


      • Anonyymi

        >>Kun Jumala Parantaa,Hän aina myöskin Hävittää siinä samalla pilkkaajiansakin.<<

        Jo tämä suoranainen tappouhkaus todistaa, ettei aloittaja ole Jumalan profeetta. Kuulostaa enemmänkin huijari-ennustajalta ja -taikurilta, joka "jumalan nimissä" korottaa itse itseään. Tienaatko tuolla hyvin?

        Se, ettei usko aloittajaan, ei tarkoita, ettei uskoisi Jumalaan.

        Olen itse saanut vaikka kuinka monia rukousvastauksia, myös esim. sairaiden parantumisia, ihmisten ja eläinten, mutten minä minään Suurena Parantajana esiinny. Näin on monien muidenkin aidosti uskovien kohdalla.

        Rukous on rukous ja Jumala vastaa kuhunkin rukoukseen oman tahtonsa mukaan. Häntä ei käskytetä. Ja Hän tekee ihmeen, jos tekee.

        Tuollainen riehuminen Antero Mooseksen vakavan sairauden ympärillä on
        a) sivistymätöntä,
        b) hengellisesti epäraitista,
        c) haiskahtaa bisnekseltä.

        Jumalan Pyhä Henki on
        a) hiljainen, hienotunteinen,
        b) pyhä,
        c) Hänen työtään seuraa siunaus, hiljainen kunnioitus Jumalaa kohtaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jumala on antanut ne parantamis tehtävät sairaaloille, hoitajilleja lääkäreille nykyisi.

        Lääkkeet on suuri Jumala siunaus.

        Tuhatvuotisessa valtakunnasssakin käytetään vielä lääkkeitä, ei e sairaudet ole sieltäkään hävinny.

        Hes. 47:12

        "Pitkin virran molempia rantoja kasvaa kaikenlaisia hedelmäpuita. Niistä eivät lehdet lakastu eivätkä hedelmät lopu: joka kuukausi ne antavat uuden sadon, sillä niitä ruokkii virta, joka saa alkunsa pyhästä paikasta. Niiden hedelmiä käytetään ruoaksi ja niiden lehtiä lääkkeeksi. [Ilm. 22:2]

        Raiskaaja jengiä varastettuja koiria toisten omaisuutta MIKÄ JEESUS VARASTELEE ??


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        >>Kun Jumala Parantaa,Hän aina myöskin Hävittää siinä samalla pilkkaajiansakin.<<

        Jo tämä suoranainen tappouhkaus todistaa, ettei aloittaja ole Jumalan profeetta. Kuulostaa enemmänkin huijari-ennustajalta ja -taikurilta, joka "jumalan nimissä" korottaa itse itseään. Tienaatko tuolla hyvin?

        Se, ettei usko aloittajaan, ei tarkoita, ettei uskoisi Jumalaan.

        Olen itse saanut vaikka kuinka monia rukousvastauksia, myös esim. sairaiden parantumisia, ihmisten ja eläinten, mutten minä minään Suurena Parantajana esiinny. Näin on monien muidenkin aidosti uskovien kohdalla.

        Rukous on rukous ja Jumala vastaa kuhunkin rukoukseen oman tahtonsa mukaan. Häntä ei käskytetä. Ja Hän tekee ihmeen, jos tekee.

        Tuollainen riehuminen Antero Mooseksen vakavan sairauden ympärillä on
        a) sivistymätöntä,
        b) hengellisesti epäraitista,
        c) haiskahtaa bisnekseltä.

        Jumalan Pyhä Henki on
        a) hiljainen, hienotunteinen,
        b) pyhä,
        c) Hänen työtään seuraa siunaus, hiljainen kunnioitus Jumalaa kohtaan.

        KAI NYT TAJUAA TOSTA NIMESTÄ ETTÄ OLLAAN SYNAGOGALLA MOOSES MITÄÄN JEESUSTA EI SIELLÄ OLE OLLUTKAAN RISTIIN NAULITUSSA VIIMEISEEN 2000 VUOTEEN !!


      • Anonyymi

        BALSAMOIDAANKO MOOSES EGYPTIN SIINAILLE ?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        KAI NYT TAJUAA TOSTA NIMESTÄ ETTÄ OLLAAN SYNAGOGALLA MOOSES MITÄÄN JEESUSTA EI SIELLÄ OLE OLLUTKAAN RISTIIN NAULITUSSA VIIMEISEEN 2000 VUOTEEN !!

        Antero L. sai tuon lisänimen "mooses", (mahd. Hurstin veljeksiltä) kun hän, nuorena uskoontulleena, saarnasi ja paasasi kaduilla kovaan ääneen, heilutellen isoa Raamattuaan ilmassa. 🙂

        Näen hänet vieläkin silmissäni keskellä Hgin Rautatientoria, iso Raamattu ylhäällä käsissään, kovaäänisesti "julistamassa evankeliumia". Hän taisi noihin aikoihin olla n. (13-)16-vuotias? Muistaakseni oli hänellä huumetaustaa.


    • Anonyymi

      Kyllä moni on noussut tautivuoteeltaan,tämän Todistaa Raamattummekin.

      • Anonyymi

        Ei se Raamattu ole mikään loitsukirja. Että kaikki siellä mainitut erikoistapaukset toistuvat kunhan vain sitä Jeesuksen nimeä hoetaan ja mantrataan.


      • Anonyymi

        Raamatussa lukee kaikenlaista. Yhtään todellista parantumista ei ole rukousessioissa saatu aikaiseksi. Yritetty on enemmän kuin paljon, ja yhtä paljon puhuttu kakkaa. Välittävätkö nämä hihhuloijat faktoista pätkän vertaa?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Raamatussa lukee kaikenlaista. Yhtään todellista parantumista ei ole rukousessioissa saatu aikaiseksi. Yritetty on enemmän kuin paljon, ja yhtä paljon puhuttu kakkaa. Välittävätkö nämä hihhuloijat faktoista pätkän vertaa?

        Juutalainen sikalan pitäjä ja villisikojem palaa helvetissä mitä syöttänyt koululaisille vuosi sadat


      • Anonyymi

        Lenin on myös balsamoitu voidaan siirtää Egyptiin


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Juutalainen sikalan pitäjä ja villisikojem palaa helvetissä mitä syöttänyt koululaisille vuosi sadat

        Syöttäkää Moosekselle sikoja sekin on syöttänyt sikoja kristityille itse syönyt lampaita niitä uhrattu ja Mooses punaista NE ON UHRAA ELUKKAA URAA URAA UHRAA ELUKKAA UHRAATTE NYT ANTEROLLE UHRI VUOHEN


      • Anonyymi

        Kyllä, totta. Minä olen herännyt muutamankin kerran kuolleista (ei ole pakko uskoa). Olen nähnyt kun hukkunut kaverimme heräsi laiturilla henkiin (ei ole pakko uskoa).

        Se, että Jeesus voi auttaa ja parantaa, on eri asia, kuin Puumalan hihhulointi, leikkiminen toisen, sairaan ihmisen tragedialla. Jos Jumala haluaisi Laukkasen parantuvan, miksei paranna häntä heti? Miksi tällainen jännitys ja "töttörööö!" 📯 torvien toitotus? Kyllä Laukkanen voi parantua, tätä en epäile, mutta Puumalan epäraittiisiin taikuripuuhiin en usko. Ei se kuitenkaan olisi Puumala itse, joka Anteron parantaisi. Turhia toiveita on julma antaa.

        Itse toivotan Laukkaselle parempia vointeja 🌹 pyörätuolissaan (tai mikä nyt on hänellä tilanne?).


    • Anonyymi

      Ellen G White ei noussut.
      Kuoli paranoiaansa.

      • Anonyymi

        Ellen Mooses kielsi Jeesuksen


      • Anonyymi

        Ellen pelle uhrasi elukoita


    • Anonyymi

      Eikä ihmisen tehtävä ole todistaa Jumalan olemassaoloa. Keksimällä valeparanemisia.

      Kyllä Jumala pitää siitä itse huolen omista asioistaan.

      • Anonyymi

        Näin on. Ihminen, joka valehtelee "Jumalan hyväksi", pitää itse itseään korkeampana kuin Itse Jumalaa.


    • Anonyymi

      Tämä Parantuminen On Pyhä.

      Jumalamme Teki Siitä Julkista.

      • Anonyymi

        Aadam ja Kristus
        12 Yhden ainoan ihmisen teko toi maailmaan synnin ja synnin mukana kuoleman. Näin on kuolema saavuttanut kaikki ihmiset, koska kaikki ovat tehneet syntiä. [1. Moos. 2:17, 3:6,19; Ps. 51:7]
        Yhden ihmisen tottelemattomuuden teko teki kaikista ihmisistä syntisiä.

        Perisynti aiheutti kaikkien ihmisten kuoleman.

        1. Moos. 3:19

        Otsa hiessä sinun on hankittava leipäsi, kunnes tulet maaksi jälleen, sillä siitä sinut on otettu. Maan tomua sinä olet, maan tomuun sinä palaat.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Aadam ja Kristus
        12 Yhden ainoan ihmisen teko toi maailmaan synnin ja synnin mukana kuoleman. Näin on kuolema saavuttanut kaikki ihmiset, koska kaikki ovat tehneet syntiä. [1. Moos. 2:17, 3:6,19; Ps. 51:7]
        Yhden ihmisen tottelemattomuuden teko teki kaikista ihmisistä syntisiä.

        Perisynti aiheutti kaikkien ihmisten kuoleman.

        1. Moos. 3:19

        Otsa hiessä sinun on hankittava leipäsi, kunnes tulet maaksi jälleen, sillä siitä sinut on otettu. Maan tomua sinä olet, maan tomuun sinä palaat.

        Hellareiden kannattaisi tunnustaa Raamatun totuudet.

        "Syntinen olin jo syntyessäni, synnin alaiseksi olen siinnyt äitini kohtuun." (Ps.51:7)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hellareiden kannattaisi tunnustaa Raamatun totuudet.

        "Syntinen olin jo syntyessäni, synnin alaiseksi olen siinnyt äitini kohtuun." (Ps.51:7)

        Sananl.20:9 "Kuka voi sanoa: "Olen puhdistanut sydämeni, kaikesta synnistä olen vapaa"?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sananl.20:9 "Kuka voi sanoa: "Olen puhdistanut sydämeni, kaikesta synnistä olen vapaa"?

        Sitä ollaan taas vanhassa liitossa testamentissa mooseksessa helpompi on lukea Jeesusta sentään KAIKKI ON SYNTIÄ TEHNEET .


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Aadam ja Kristus
        12 Yhden ainoan ihmisen teko toi maailmaan synnin ja synnin mukana kuoleman. Näin on kuolema saavuttanut kaikki ihmiset, koska kaikki ovat tehneet syntiä. [1. Moos. 2:17, 3:6,19; Ps. 51:7]
        Yhden ihmisen tottelemattomuuden teko teki kaikista ihmisistä syntisiä.

        Perisynti aiheutti kaikkien ihmisten kuoleman.

        1. Moos. 3:19

        Otsa hiessä sinun on hankittava leipäsi, kunnes tulet maaksi jälleen, sillä siitä sinut on otettu. Maan tomua sinä olet, maan tomuun sinä palaat.

        MOOSES EI VAAN LÖYDÄ JEESUSTA mut hyvä et nämä Adam homojen kiroukset tuli esiin tässä evojen synnytystuskat verrataan otsasi hiessä juttuun.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Aadam ja Kristus
        12 Yhden ainoan ihmisen teko toi maailmaan synnin ja synnin mukana kuoleman. Näin on kuolema saavuttanut kaikki ihmiset, koska kaikki ovat tehneet syntiä. [1. Moos. 2:17, 3:6,19; Ps. 51:7]
        Yhden ihmisen tottelemattomuuden teko teki kaikista ihmisistä syntisiä.

        Perisynti aiheutti kaikkien ihmisten kuoleman.

        1. Moos. 3:19

        Otsa hiessä sinun on hankittava leipäsi, kunnes tulet maaksi jälleen, sillä siitä sinut on otettu. Maan tomua sinä olet, maan tomuun sinä palaat.

        Judet kun diasporassa muiden maissa asuu nyt on 1948 maa siellä mihin muuttaa lopettaa varastelu !


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hellareiden kannattaisi tunnustaa Raamatun totuudet.

        "Syntinen olin jo syntyessäni, synnin alaiseksi olen siinnyt äitini kohtuun." (Ps.51:7)

        Jeesus syntyi synnittömånä syntisten keskelle KOITTAKAAS oppia hänestä palauttaa varastettua pyytää anteeksi väkivaltaa lyöntejä vääryyksiä. Ne varastetut mitä fidalla on myyty mitä viety Viroon arabiaan Venäjälle ......


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sananl.20:9 "Kuka voi sanoa: "Olen puhdistanut sydämeni, kaikesta synnistä olen vapaa"?

        Samariassa lypsetty sossun rahat ja juoppojen rahat sama kuin kantaa rahat baarin omistajalle pelkkää syyttelyä valitusta jatkuvaa varastelua ahneutta tavaraan


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Aadam ja Kristus
        12 Yhden ainoan ihmisen teko toi maailmaan synnin ja synnin mukana kuoleman. Näin on kuolema saavuttanut kaikki ihmiset, koska kaikki ovat tehneet syntiä. [1. Moos. 2:17, 3:6,19; Ps. 51:7]
        Yhden ihmisen tottelemattomuuden teko teki kaikista ihmisistä syntisiä.

        Perisynti aiheutti kaikkien ihmisten kuoleman.

        1. Moos. 3:19

        Otsa hiessä sinun on hankittava leipäsi, kunnes tulet maaksi jälleen, sillä siitä sinut on otettu. Maan tomua sinä olet, maan tomuun sinä palaat.

        OTSA HIESSÄ MIEHILLÄ TYÖSSÄ NIIN ADAM !!! SIINÄ olikin vertaus hyvistä uhreista ja pahoista hyvistä teoista ja pahoista. ON SE KUULKAA NIIN HELPPOA LAVASTAA MUUT SYYLLISEKSI OMIIN SYNTEIHINSÄ SYYTELLÄ MUITA MUIDEN SYNTEJÄ MUTTA AI ETTÄ KUN KIRVELEE NE OMAT SYNNIT SIINÄ kun kuolee kärvistelee kuin rikas mies ja Lasarus ikään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hellareiden kannattaisi tunnustaa Raamatun totuudet.

        "Syntinen olin jo syntyessäni, synnin alaiseksi olen siinnyt äitini kohtuun." (Ps.51:7)

        Meiltä varastettu vihreä ruoka ohjekansio viherkasveja juomalaseja kävi hellarit kylässä


      • Anonyymi

        Muista omat sanasi, mikäli joulukuun 24. päivään mennessä ei tapahdu tuota huijaamaanne ihmettä.

        Olet silloin syyllistynyt Pyhän Jumalan pilkkaan, antanut tukesi huijariprofeetalle. Etkä voi pelastua.


    • Anonyymi
      • Anonyymi

        No taivaassa et kyllä juutalaismuslimeja budhia näe niillä on Nirvana


      • Anonyymi

        No, kauniisti ja hillitystihän tuo itse tuossa puhuu. Ja ihan asiaa. Ei huuda, eikä uhkaile, niin kuin Puumala. En tunne Laukkasta näiltä vuosikymmeniltä, joten en tiedä onko eksyttäjä, vai ei.

        Puumala lupasi 40 000 uskoontulevaa, Laukkanen peräti miljoonan. Ainakin toinen noista on siis väärässä (elleivät ole molemmat).

        Miksei tuo miljoonan suomalaisen uskoontulo tietenkin ole mahdollista. Jos olette huomanneet, niin tänä päivänä tapahtuu paljon asioita, joita ei olisi uskonut "mahdolliseksi". Elämä on ihmeellistä, "mahdottomia asioita" tapahtuu.

        Tuohon Laukkasen näkyyn tulee asennoitua maltillisesti, ei tehdä siitä opinkappaletta, saada siipiä käsiin ja jalkoihinsa, ryhtyä ilmassa tanssimaan sheriä (sellainen juutalaisten laumatanssi). Katsotaan mitä tapahtuu. Jos todelliset enkelit ovat hänelle noin kertoneet, no, silloinhan niin epäilemättä tulee tapahtumaan.

        On kyllä vastuullista kertoa tuollaisia juttuja, jos ne sitten huomataankin vain ihmisen itsensä sielullisiksi näyiksi. Itse en ole koskaan nähnyt näkyjä, tuossa mielessä. En ole vieraillut Taivaassa (ellen silloin pari kertaa kuollessani? Muistan kerran vain pimeää.)

        Joitain muita, selittämättömiä kokemuksia kylläkin on ja paljon, mutta ne eivät nyt liity tähän. Ihmisen psyyke voi olla melkoisen yllättävää tekoa.

        "Teletapit". Minulle tuli sinivalkoisesta piposta heti mieleen muinaissuomalaiset pipot, Väinämöisen lakki. Tuo pipomalli on ollut tuttu ilm. slaaveillekin, lähellä suomalaisheimoja.

        Tuntuu siltä, että monet uskovaiset piipahtelevat silloin, tällöin Taivaassa. Uusin matkailuvillitys. Iisrael ei oo enää mittää? Jos minut nostettaisiin Taivaaseen, voisi tuottaa enkeleille vaivaa palauttaa minut sieltä alas maan pinnalle. Löisin kantapäät lattiaan, kiljuisin ja pistäisin hanttiin.

        Unissani olen kyllä paljonkin ollut omien, jo edesmenneiden rakkaitteni, koirieni seurassa.

        Missä? Muistoissa? Toiveissa? Taivaassa? Tästä olen kiitollinen Jumalalle.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No, kauniisti ja hillitystihän tuo itse tuossa puhuu. Ja ihan asiaa. Ei huuda, eikä uhkaile, niin kuin Puumala. En tunne Laukkasta näiltä vuosikymmeniltä, joten en tiedä onko eksyttäjä, vai ei.

        Puumala lupasi 40 000 uskoontulevaa, Laukkanen peräti miljoonan. Ainakin toinen noista on siis väärässä (elleivät ole molemmat).

        Miksei tuo miljoonan suomalaisen uskoontulo tietenkin ole mahdollista. Jos olette huomanneet, niin tänä päivänä tapahtuu paljon asioita, joita ei olisi uskonut "mahdolliseksi". Elämä on ihmeellistä, "mahdottomia asioita" tapahtuu.

        Tuohon Laukkasen näkyyn tulee asennoitua maltillisesti, ei tehdä siitä opinkappaletta, saada siipiä käsiin ja jalkoihinsa, ryhtyä ilmassa tanssimaan sheriä (sellainen juutalaisten laumatanssi). Katsotaan mitä tapahtuu. Jos todelliset enkelit ovat hänelle noin kertoneet, no, silloinhan niin epäilemättä tulee tapahtumaan.

        On kyllä vastuullista kertoa tuollaisia juttuja, jos ne sitten huomataankin vain ihmisen itsensä sielullisiksi näyiksi. Itse en ole koskaan nähnyt näkyjä, tuossa mielessä. En ole vieraillut Taivaassa (ellen silloin pari kertaa kuollessani? Muistan kerran vain pimeää.)

        Joitain muita, selittämättömiä kokemuksia kylläkin on ja paljon, mutta ne eivät nyt liity tähän. Ihmisen psyyke voi olla melkoisen yllättävää tekoa.

        "Teletapit". Minulle tuli sinivalkoisesta piposta heti mieleen muinaissuomalaiset pipot, Väinämöisen lakki. Tuo pipomalli on ollut tuttu ilm. slaaveillekin, lähellä suomalaisheimoja.

        Tuntuu siltä, että monet uskovaiset piipahtelevat silloin, tällöin Taivaassa. Uusin matkailuvillitys. Iisrael ei oo enää mittää? Jos minut nostettaisiin Taivaaseen, voisi tuottaa enkeleille vaivaa palauttaa minut sieltä alas maan pinnalle. Löisin kantapäät lattiaan, kiljuisin ja pistäisin hanttiin.

        Unissani olen kyllä paljonkin ollut omien, jo edesmenneiden rakkaitteni, koirieni seurassa.

        Missä? Muistoissa? Toiveissa? Taivaassa? Tästä olen kiitollinen Jumalalle.

        Tässä jonkinlaisen eläkeläiskerhon hiukan räväkämpi sher:
        https://youtu.be/GncVzMPQB0M?si=jNb5qPF9cnSdue1Y

        Itse olen tanssinut tätä isossa ringissä erään lapsukaisen (Moshe nimeltään) ympärileikkajaisissa, niin että seinät kaikui ja lattia jytisi.


    • Anonyymi

      Aloitus saattaa olla jo oikea profe jos Antero vielä kykenee olemaan pyörätuolissa jossa usko muuttuu näkemiseksi, hänen sielu nousee ylös ja jos on Kristuksessa, hän kokee itsensä täysin terveeksi ja onkin sitten jo kolmannessa taivaassa.

      • Anonyymi

        Lestat vainoaa päivä miehillä lähiöissä hellarit ristin voitoilla ortodoksit sana lehdillä silti kukaan ei voi kääntyä ilman että JEESUS JUMALAN POIKA VETÄÄ. MUTTA ÄLÄ VARASTA MOOSES KÄSKY ON JÄÄNYT LUKEMATTA


    • Anonyymi

      Suomen Profeetta kertoi seuraavaa:

      -"Kaksi vuorokautta ennen kalevalan päivää 2023,Jumalani Kehoitti minua kuuntelemaan Niilo Yli-Vainion kokousäänitteitä You Tubesta.

      Pyhä Henki Puhui minulle Selvillä Sanoillansa,jotka kuuntelin omilla korvillani.

      Sitten kalevalan päivänä kuulin Pyhästä Hengestä Sanat,-"Antero "Mooses" Laukkanen on parantunut ALS-sairaudestaan.
      Tuo julkisuuteen välittömästi se,minkä Pyhältä Hengeltä kuulit".

      Minä ainoastaan tottelin Pyhää Henkeä.
      Jos Antero "Mooses" Laukkanen parani,sehän on hänen ja Jumalamme välinen asia.

      Raamattu Sanoo,"Ei kukaan,joka sodassa palvelee,sekaannu Elatuksen puuhiin".

      Minä en ole ikinä ketään parantanut,enkä tule koskaan parantamaankaan.
      En ole lääkäri,olen ainoastaan Profeetta.
      Aamen".

      • Anonyymi

        No Kalevalaa ei olekaan mutta Karjalan Suomen maa on ja kun tämä diaspora päättyi suorat lennot Pietarista SUORAT 200€ alkaa varastettu palautua takaisin TUHOONVIHITTYÄ OMAISUUTTA MOOSES SE VARASTETTU SULLE SINÄHÄN OLET KOVASTI KIINNI VARASTAMISESSA


      • Anonyymi

        Tehköön käsillään töitä älä enää varastele


      • Anonyymi

        Ei ole tietoa, että olisi parantunut.

        Jos olisi parantunut, kait tuo toisi asiaa julki?
        Onhan hän muutoinkin esiintymishaluinen persoona. Miksi salata tällainen?

        Sinulle ei puhunut Jumalan ääni. Kuuntelet jotain muuta henkeä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No Kalevalaa ei olekaan mutta Karjalan Suomen maa on ja kun tämä diaspora päättyi suorat lennot Pietarista SUORAT 200€ alkaa varastettu palautua takaisin TUHOONVIHITTYÄ OMAISUUTTA MOOSES SE VARASTETTU SULLE SINÄHÄN OLET KOVASTI KIINNI VARASTAMISESSA

        Kalevalan, kuten Kainuun kuningaskuntakin olivat olemassa vielä 800 vuotta sitten, mutta ruotsalainen miehittäjä ryösti ja hävitti ne.

        Ruotsalainen koulujärjestelmämme on aina salannut tämän historian totuuden, ruotsalaisten valtavan rikoksen Suomenkansaa vastaan.

        Noista, vanhoista kuningaskunnistamme kertovat eri kansojen historiat, mm. Islannin vanhat saagat, sekä Vatikaanin vanhat pöytäkirjat.


    • Anonyymi

      Harvinaisen selvä asia.

    • Anonyymi

      Jes. 45:19 "En ole puhunut salassa, jossakin maan hämärässä kolkassa."

      • Anonyymi

        Jeesus ennustus ristillä JESAJAN KIRJA LUKU 53


    • Anonyymi

      Jer. 14:14

      Herra sanoi minulle: "Silkkaa valhetta julistavat profeetat minun nimissäni! Minä en ole heitä lähettänyt, en ole antanut heille tehtävää enkä puhunut heille. Valhenäkyjä, tyhjiä ennustuksia ja petollisia kuvitelmiaan he teille julistavat.

      • Anonyymi

        Jeremia ne hotelli juutalaisia mooseksia synneistä varastamisesta ja koiravaras palaa helvetissä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jeremia ne hotelli juutalaisia mooseksia synneistä varastamisesta ja koiravaras palaa helvetissä

        Varastettu koira juomalasit ON SIELLÄ SITTEN MIS RIKAS MIES ON SUN KAA VIROLAINEN HUIJAA AINA


    • Anonyymi

      Sak. 10:2

      Mutta kotijumalat puhuvat valheita, ennustajat näkevät valhenäkyjä, kertovat joutavia uniaan, lohduttavat tyhjillä lupauksilla. Sen tähden kansa harhailee kuin lammaslauma uupuneena ja kurjana. Paimenta ei ole. [Jes. 8:19, 53:6; Valit. 2:14]

      • Anonyymi

        Moosekset murhasi sakariaan ja kivitti stefanuksen ruoski Paavalin


    • Anonyymi

      Tuohan koskee joka ainoaa profeettaa,ketään ei ole lähetetty.
      Johannes puhuu ilmestyksessään pelkkää ilmestystietoa.
      Ei ollenkaan Vanhan Testamentin Pyhiä Kirjoituksia.

      • Anonyymi

        SYNAGOGA VAIKENE DIASPORA PÄÄTTYI VUONNA 1948 ALA MUUTTAA jätä varastetut tänne.


    • Anonyymi

      Jeesuksen lähettämät uuden liiton profeetat ovat LAINOPETTAJIA.

      Ei mitään lahkoissa hurmospäissään kaatuilevia ja sekavia puhuvia hihhuleita.

      Matt. 23:34

      "Kuulkaa siis: Minä lähetän teidän luoksenne profeettoja, viisaita miehiä ja LAINOPETTAJIA. Toiset heistä te tapatte ja ristiinnaulitsette, toisia ruoskitte synagogissanne ja ajatte takaa kaupungista toiseen."

      • Anonyymi

        MATTEUS 23 JUUTALAISET TAPPOI PROFEETAT RUOSKITTI SYNAGOGISSA HEIDÄT MOOSES LAUKKANEN VALITTAJA. ET TEHNYT ALIJAA SITTEN ET TOTELLUT ET


      • Anonyymi

        Nytkin judet tappaa kristittyjä Ukrainassa eikä muuta Israeliin vaikka kuuluisi muuttaa


    • Anonyymi

      Suomen Profeetta ei kelvannut.
      Otetaan Markku Koivisto ja Patrick Tiainen uudelleen.
      Kastellaan vähän vanhaa kantoa,joskopa tuo heräisikin henkiin.

      • Anonyymi

        Parhamin ja Olsenin henki on voimissaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Parhamin ja Olsenin henki on voimissaan.

        Nokian pappi kokeili sitä ekumeniaa, niin heti vieras henki karkasi mieheen kiinni.
        Taisi menettää papin virkansakin niissä karkeloissa.


      • Anonyymi

        OTETAAN MUITAKIN HELLUNTAI HOMOJA Adam Lambert Tynkkynen eronneet ja ne jotka varasteli koiria huonekaluja kodeista vaatteita verhoja kenkiä jopa lakanoita vöitä lamppuja ne jotka juuri leikkaa köyhiltä ovatkin se RIKAS MIES LASARUS kohdan tyypit.


      • Anonyymi

        Juu avioerot ja homot kuuluu hellareihin


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nokian pappi kokeili sitä ekumeniaa, niin heti vieras henki karkasi mieheen kiinni.
        Taisi menettää papin virkansakin niissä karkeloissa.

        Avioero syntiä uudestaan naiminen syntiä varastaminen syntiä huijaaminen homoilu toisten rahojen tavaroiden elukoiden himoitseminen syntiä EI BALSAMOITUJA VOI HERÄTTÄÄ ELOON EDES LUOJA ja nää lypsää rahat kristityiltä !!


    • Anonyymi

      Ei ihminen voi omilla uskontunnustuksillaan ja omilla parannuksen teoillaan ei voi omia syntejään pois pestä, kuten hellarit väittää.

      Sananl.20:9 "Kuka voi sanoa: "Olen puhdistanut sydämeni, kaikesta synnistä olen vapaa"?

      • Anonyymi

        Helluntailaisuus ei tunne ollenkaan synnit pois pesevätä kristittyjen kastetta.

        Eikä he tunne eikä tunnusta synnit anteeksisaamista Herran Pyhässä Ehtoollisessa, jossa oikea viini on Jeesuksen sovintoveri.


      • Anonyymi

        Kuule jos luet sen kohdan mukaisesti Jim ja miten Salomon kuoli et enää mainitse sen nimeä etkä käy uimassa Kleopatra beachilla


    • Anonyymi

      Uudestisyntymisen peso on Kristittyjen yksi kaste, missä Jumala armosta pesee synnit pois Jeesuksen sovintoveren tähden.

      Tit. 3:5 pelasti hän meidät, ei vanhurskaudessa tekemiemme tekojen ansiosta, vaan laupeutensa mukaan uudestisyntymisen peson ja Pyhän Hengen uudistuksen kautta.

      2. Moos. 40:7 Ja paneman pesoastian seurakunnan majan ja alttarin välille, ja paneman siihen vettä.

      • Anonyymi

        Mooses parka sun syntisi näkyy kuuluu kaikille


      • Anonyymi

        OIKEESTIKO VEDÄT MOOSESTA TÄHÄN


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mooses parka sun syntisi näkyy kuuluu kaikille

        Uhraat laukkaselle muutaman pässin se herää kuolleista


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        OIKEESTIKO VEDÄT MOOSESTA TÄHÄN

        Eikö Mooses ja tanssi kuin David joka kuoli


    • Anonyymi

      Pyhän Hengen kaate,kuten Paavali opetti Efesossa.

      • Anonyymi

        Paavali ei ollut paikalla eikä kuullut Pietarin puhetta helluntaina, kun 3000 syntistä uudestisyntyi kasteen vedestä ja Hengestä Jumalan sanan voimasta uuteen elämään.

        Paavali ei käsittänyt, että ei Pyhä Henki tule synnin sekaan mitään omia kasteitaan tekemään.

        Kristillisessä kasteessa on sekä Pyhä Henki että vesi ja veren sovitus yhdessä ja samassa kasteessa. Ef.4:5 Yksi kaste syntien anteeksisaamiseksi ja sitten Pyhä Henki voidaan vuodattaa puhtaaseen sydämeen lahjaksi. (Apt.2:38)



        1. Joh. 5:8

        Ja kolme ovat, jotka todistavat maan päällä: Henki ja vesi ja veri, ja ne kolme yhdessä ovat.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Paavali ei ollut paikalla eikä kuullut Pietarin puhetta helluntaina, kun 3000 syntistä uudestisyntyi kasteen vedestä ja Hengestä Jumalan sanan voimasta uuteen elämään.

        Paavali ei käsittänyt, että ei Pyhä Henki tule synnin sekaan mitään omia kasteitaan tekemään.

        Kristillisessä kasteessa on sekä Pyhä Henki että vesi ja veren sovitus yhdessä ja samassa kasteessa. Ef.4:5 Yksi kaste syntien anteeksisaamiseksi ja sitten Pyhä Henki voidaan vuodattaa puhtaaseen sydämeen lahjaksi. (Apt.2:38)



        1. Joh. 5:8

        Ja kolme ovat, jotka todistavat maan päällä: Henki ja vesi ja veri, ja ne kolme yhdessä ovat.

        paha henki ja Pyhä Henki ei ole ihmisessä yhtä aikaa.

        1. Sam. 16:14

        Mutta Herran henki poistui Saulista, ja Herran lähettämä paha henki vaivasi häntä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Paavali ei ollut paikalla eikä kuullut Pietarin puhetta helluntaina, kun 3000 syntistä uudestisyntyi kasteen vedestä ja Hengestä Jumalan sanan voimasta uuteen elämään.

        Paavali ei käsittänyt, että ei Pyhä Henki tule synnin sekaan mitään omia kasteitaan tekemään.

        Kristillisessä kasteessa on sekä Pyhä Henki että vesi ja veren sovitus yhdessä ja samassa kasteessa. Ef.4:5 Yksi kaste syntien anteeksisaamiseksi ja sitten Pyhä Henki voidaan vuodattaa puhtaaseen sydämeen lahjaksi. (Apt.2:38)



        1. Joh. 5:8

        Ja kolme ovat, jotka todistavat maan päällä: Henki ja vesi ja veri, ja ne kolme yhdessä ovat.

        Puhdas sydäminen varastaa köyhiltä niinkö vie asunnoista tavaraa myy kuskaa huumeita pitää varastettuja farkkuja takkeja ajelee muiden autoilla rahoilla varastaa kaupoista estää saamasta lääkkeitä valmistaa piraattia huijaa hinnoissa myy sanaa rahasta petkuttaa älä kuule luule


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        paha henki ja Pyhä Henki ei ole ihmisessä yhtä aikaa.

        1. Sam. 16:14

        Mutta Herran henki poistui Saulista, ja Herran lähettämä paha henki vaivasi häntä.

        Mooses otti tähän SAMUELIN ja juutalaisen arabikuninkaan Saulin esimerkiksi miten henki poistui juutalaisista.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        paha henki ja Pyhä Henki ei ole ihmisessä yhtä aikaa.

        1. Sam. 16:14

        Mutta Herran henki poistui Saulista, ja Herran lähettämä paha henki vaivasi häntä.

        Mooses jengissä olikin paljon demoneita mitä Jeesus ajoi heistä ulos oli myös syntisiä naisia miehiä tosiaan


      • Anonyymi

        Moosekselle syntyy kehitysvammaisia epämuodostuneita lapsia mitähän myrkkyä ne juo syö onko uhrielukas joku vika sitten


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        paha henki ja Pyhä Henki ei ole ihmisessä yhtä aikaa.

        1. Sam. 16:14

        Mutta Herran henki poistui Saulista, ja Herran lähettämä paha henki vaivasi häntä.

        Juutalaisesta poistui henki siirtyi Intiaan BuDHAAN


    • Anonyymi

      Ellei ihminen saa Pyhää Henkeä,hän ei voi täydellisesti uudistua.
      Vauva/aikuiskasteessa ei saada Pyhää Henkeä.

      Vaikka ihminen ei olisikaan vielä täyttynyt Pyhällä Hengellä,niin rukous kuitenkin auttaakin häntä ja jos paljon rukoilee,niin se myöskin auttaakin paljon.

      • Anonyymi

        Lapsi on paras ottamaan vastaan Pyhän Hengen lahjan kasteessa.
        Lapsen sydän on avoin. Eikä siellä ole valmiina mitään lahkouskoa, kuten hellareilla on vieras henki tukkeena.

        Mutta jolla ei ole Pyhän Hengen lahjaa, sehän ei ole Jeesuksen oma ollenkaan.

        Kastamaton pakanalapsi on maailmassa. Ambomaalla.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Lapsi on paras ottamaan vastaan Pyhän Hengen lahjan kasteessa.
        Lapsen sydän on avoin. Eikä siellä ole valmiina mitään lahkouskoa, kuten hellareilla on vieras henki tukkeena.

        Mutta jolla ei ole Pyhän Hengen lahjaa, sehän ei ole Jeesuksen oma ollenkaan.

        Kastamaton pakanalapsi on maailmassa. Ambomaalla.

        Jeesus: Jokainen istutus, mikä ei ole minun taivaallisen Isäni istuttama, on juurinensa revittävä pois.

        Parhamin ja Olsenin istutukset on heitettävä ulos helluntailaisesta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Lapsi on paras ottamaan vastaan Pyhän Hengen lahjan kasteessa.
        Lapsen sydän on avoin. Eikä siellä ole valmiina mitään lahkouskoa, kuten hellareilla on vieras henki tukkeena.

        Mutta jolla ei ole Pyhän Hengen lahjaa, sehän ei ole Jeesuksen oma ollenkaan.

        Kastamaton pakanalapsi on maailmassa. Ambomaalla.

        YouTube RAVE dance ( huumejuutalaisten pilvenpoltto tanssi)


    • Anonyymi

      Kun piru heitetään ULOS KENESTÄ TAHANSA,niin tilallensa Tulee Pyhä Henki.
      Tästä on merkkinä kielilläpuhumisen ja profetoimisen armolahja.

      • Anonyymi

        Parhamissa ja Olsenissa vaikutti voimakkaasti Asusinkadun henki.


      • Anonyymi

        Ensin pitää Kristittyjen yhdessä kasteessa pestä synti pois ja perisynnin kadotustuomio poistaa Kristillisessä kasteessa, mitä helluntailaisuus ei tunnusta ollenkaan.

        Ap. t. 22:16

        Ja nyt, mitä viivyttelet? Nouse, huuda avuksi hänen nimeänsä ja anna kastaa itsesi ja pestä pois syntisi.'


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ensin pitää Kristittyjen yhdessä kasteessa pestä synti pois ja perisynnin kadotustuomio poistaa Kristillisessä kasteessa, mitä helluntailaisuus ei tunnusta ollenkaan.

        Ap. t. 22:16

        Ja nyt, mitä viivyttelet? Nouse, huuda avuksi hänen nimeänsä ja anna kastaa itsesi ja pestä pois syntisi.'

        Helluntailaisten useat kasteet ja mehuehtoollinen ei liity mitenkään ihmisen syntiongelmaan.


      • Anonyymi

        Muslimitkin puhuu kielillä ja budhat noidat faaraot


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Helluntailaisten useat kasteet ja mehuehtoollinen ei liity mitenkään ihmisen syntiongelmaan.

        Vapaakirkossa on kastettu uudestaan helluntailaisia myös eronneita ja uudelleen naineita sekä homoja jotka eheytyy uudestaan homoiksi eroaa naisista yhtyy miehiin. Kannattaa antaa lapselle nimi Adam ja sen kiroukset heti tai ISMAIL tai Deborah siinä sitä on lapsella tekeminen !! Pornovideoilla on alasti ympäri leikattuja voi zoomata lähikuvaa googlessa.


      • Anonyymi

        Vaikka puhuisi millä enkelien kielillä mut varastaa toisten koiria kirjoja stereoita on perkeleesti silti


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ensin pitää Kristittyjen yhdessä kasteessa pestä synti pois ja perisynnin kadotustuomio poistaa Kristillisessä kasteessa, mitä helluntailaisuus ei tunnusta ollenkaan.

        Ap. t. 22:16

        Ja nyt, mitä viivyttelet? Nouse, huuda avuksi hänen nimeänsä ja anna kastaa itsesi ja pestä pois syntisi.'

        Varastetut vaatteet tulee mukaan helvettiin sitten myös huonekalut tulee astiat kodinkoneet setelit seuraa perässä


    • Anonyymi

      Te eksytte,koska teillä EI OLE PYHÄÄ HENKEÄ!!!!

      • Anonyymi

        Mikäs henki se sinussa toimii? Kerrotaanko!


    • Anonyymi

      Näin on.

    • Anonyymi

      Helluntailaisissa on eksytyksen henki, hurmoshenki, jonka tarkoitus on eksyttää kristityt pois varmalta perustukselta Jeesuksen uskosta käskyjen tottelemisesta,
      pois villitsevien hurmoshenkin valtaan kaadettavaksi ja käänettäväksi lahkolaiseksi.

      • Anonyymi

        Matt.24:24 Sillä vääriä messiaita ja vääriä profeettoja ilmaantuu, ja he tekevät suuria tunnustekoja ja ihmeitä, niin että he johtavat, jos mahdollista, valitutkin harhaan. [5. Moos. 13:2-4; 2. Tess. 2:9,10; Ilm. 13:13,14]


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Matt.24:24 Sillä vääriä messiaita ja vääriä profeettoja ilmaantuu, ja he tekevät suuria tunnustekoja ja ihmeitä, niin että he johtavat, jos mahdollista, valitutkin harhaan. [5. Moos. 13:2-4; 2. Tess. 2:9,10; Ilm. 13:13,14]

        Enkelien kielillä ne osaa puhua kauniisti ja houkuttelevasti tulemaan lähemmäksi.

        2. Kor. 11:14

        Eikä ihme; sillä itse saatana tekeytyy valkeuden enkeliksi.


      • Anonyymi

        Onkohan han tiainen Tynkkynen Koivisto myös Googlen homopornossa siellä on julkkikset alasti


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Enkelien kielillä ne osaa puhua kauniisti ja houkuttelevasti tulemaan lähemmäksi.

        2. Kor. 11:14

        Eikä ihme; sillä itse saatana tekeytyy valkeuden enkeliksi.

        Saatana sanoo osta mulle auto anna kännykkäsi mulle mä vien sun farkkutakin toppatakin koska mä oon saatana teen saatanan tekoja.


    • Anonyymi

      Paavali käyttää samaa glossolalia -sanaa enkelien kielistä, joilla Delfoin oraakkeli puhui Korintossa ja heitä eksytti hurmostilaan ja sekavien hurmoskielten maailmaan.
      Monet meni hurmoksiin Korintossa saatanan hengen voimasta.

      • Anonyymi

        Paavalikin meni hurmoksiin Korintossa väärän hengen voimasta.

        1. Kor. 14:19

        Jotta voisin opettaa muitakin, haluan seurakunnassa silti puhua mieluummin viisi ymmärrettävää sanaa kuin tuhansia hurmoskielen sanoja.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Paavalikin meni hurmoksiin Korintossa väärän hengen voimasta.

        1. Kor. 14:19

        Jotta voisin opettaa muitakin, haluan seurakunnassa silti puhua mieluummin viisi ymmärrettävää sanaa kuin tuhansia hurmoskielen sanoja.

        Hurmoskielisiin rukouksiin ei tule mitään vastauksia, vaikka sitä tekisi joka päivä tunti kaupalla.

        1. Kor. 14:9

        Samoin tekin: jos ette kielellänne saa esiin selvää puhetta, kuinka voidaan sellainen puhe ymmärtää? Tehän puhutte silloin tuuleen.

        1. Kun. 18:29

        Kun puolipäivä oli kulunut, joutuivat he hurmoksiin, aina siihen hetkeen asti, jolloin ruokauhri uhrataan. Mutta ei ääntä, ei vastausta, ei vaarinottoa!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hurmoskielisiin rukouksiin ei tule mitään vastauksia, vaikka sitä tekisi joka päivä tunti kaupalla.

        1. Kor. 14:9

        Samoin tekin: jos ette kielellänne saa esiin selvää puhetta, kuinka voidaan sellainen puhe ymmärtää? Tehän puhutte silloin tuuleen.

        1. Kun. 18:29

        Kun puolipäivä oli kulunut, joutuivat he hurmoksiin, aina siihen hetkeen asti, jolloin ruokauhri uhrataan. Mutta ei ääntä, ei vastausta, ei vaarinottoa!

        Kaikkia riivatun uusia uskontoja niitä on pitänyt sieltä Jenkeistä tänne tuodakin 100 vuotta sitten.

        Kristinusko on 2000 v. vanhaa. Siinä meidän on pysyttävä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kaikkia riivatun uusia uskontoja niitä on pitänyt sieltä Jenkeistä tänne tuodakin 100 vuotta sitten.

        Kristinusko on 2000 v. vanhaa. Siinä meidän on pysyttävä.

        Nokia missiossa näitä harhahenkiä arabiasta Aasiasta niin ei saa katsoa peiliin siellä näkyy demoni oppieja ei saa koskea mihinkään hindujen oppeja


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nokia missiossa näitä harhahenkiä arabiasta Aasiasta niin ei saa katsoa peiliin siellä näkyy demoni oppieja ei saa koskea mihinkään hindujen oppeja

        Myyntikojut Jeesus myynnissä pelastusta rahalla ostakaa !! Heti virtaa henki kun annat rahaa ! Anna autosi saat pelastuksen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Paavalikin meni hurmoksiin Korintossa väärän hengen voimasta.

        1. Kor. 14:19

        Jotta voisin opettaa muitakin, haluan seurakunnassa silti puhua mieluummin viisi ymmärrettävää sanaa kuin tuhansia hurmoskielen sanoja.

        LAITTOMUUKSIEN tekijät KENESTÄ JEESUS SANOI NÄIN MOOSES KENESTÄ ei ainakaan kristityistä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hurmoskielisiin rukouksiin ei tule mitään vastauksia, vaikka sitä tekisi joka päivä tunti kaupalla.

        1. Kor. 14:9

        Samoin tekin: jos ette kielellänne saa esiin selvää puhetta, kuinka voidaan sellainen puhe ymmärtää? Tehän puhutte silloin tuuleen.

        1. Kun. 18:29

        Kun puolipäivä oli kulunut, joutuivat he hurmoksiin, aina siihen hetkeen asti, jolloin ruokauhri uhrataan. Mutta ei ääntä, ei vastausta, ei vaarinottoa!

        Jogamatot esiin Mooses tulee


    • Anonyymi

      Jehovalaisuus, Helluntailaisuus, Mormonismi, Adventismi on Jenkeissä perustettuja Kristinuskon kilpailijoita sieluista. Heresioita.

    • Anonyymi

      Helluntailaisuus2000 v vanhaa.
      Martti Luther aloitti vasta "vähän myöhemmin".

      • Anonyymi

        Valehtelet. Helluntailaisuus luotiin USA:n LA:ssa äärioikeistolaisuuden (etelävaltioiden vapaamuurarit ja Ku klux klan) ja näiden okkultismin pohjalle v. 1906.


      • Anonyymi

        Korruptio-yp poisti vastauksen tähän valheväittämään.

        Helluntailaisuus luotiin keinotekoisesti v. 1906, USA:n etelävaltioiden äärioikeiston, Ku klux klanin toimesta.


    • Anonyymi

      Käärme sanoi "evankeliumi ensin" ja perusti helluntailaisten opit jo paratiisissa kieltämällä koko perisynnin.

    • Anonyymi

      Helluntaina,kun Pyhä Henki Tuli Herramme opetuslasten ylle,sai alkunsa Helluntailaisuus.

      • Anonyymi

        Jeesuksen kuolema ja siihen osalliseksi kastaminen aloitti uuden liiton kun 3000 syntistä sai helluntaina synnit anteeksi ja lahjaksi Pyhä uskon Hengen lahjan sisälleen.


      • Anonyymi

        Ei saanut. Teillä on tuo kestovalhe. "Helluntailaisuus" on pekkä nimi Ku klux klanin luomalle uususkonnolle, joka korostaa helluntain mystisiä tapahtumia, ohi pääsiäisen, joka on kristityille se tärkein juhlapäivä. Jumalan Pojan sovitustyö.

        Kristinusko on pääsiäisuskoa. Pääsiäissunnuntai on kristittyjen suurin juhlapäivä.

        Teille taas helluntai, jonka itsessään pyhän olemuksen olette alentaneet okkultismin ja noituuden tasolle. Olette tienanneet miljardeja tuolla uskonnollisella huijauksellanne.

        Kristityille helluntai on pyhä päivä, Pyhän Hengen, ei kuten teille: noitien, päivä.


    • Anonyymi

      Fariseukset oli helluntailaisten kaltaisia kiihkouskovaisia, jotka olivat omasta mielestään ainoita oikeita uskovaisia. He halveksivat ja pilkkasivat muita.

      • Anonyymi

        Johannes ei kastanut lahkolaisia ollenkaan, koska käytössä oli vain syntisten kaste.

        Lahkolaiset eivät tarvitse syntisten kastetta, vaan näyttävän uskovien upotuskasteen hieno kaapu päällä. Sillä kaikki tekonsa he tekevät sitä varten, että ihmiset katselisiva heitä.

        Johannes nimitti lahkolaisia kyykäärmeen sikiöiksi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Johannes ei kastanut lahkolaisia ollenkaan, koska käytössä oli vain syntisten kaste.

        Lahkolaiset eivät tarvitse syntisten kastetta, vaan näyttävän uskovien upotuskasteen hieno kaapu päällä. Sillä kaikki tekonsa he tekevät sitä varten, että ihmiset katselisiva heitä.

        Johannes nimitti lahkolaisia kyykäärmeen sikiöiksi.

        Kristinusko tuli Venäjältä Suomen alueille jo n. 500 jKr, 700 vuotta aiemmin kuin mitä ruotsalaisten valhehistoria on väittänyt.


    • Anonyymi

      helluntailaiset pitävät itseään kristittyinä, vaika siihen ei ole aihetta

      kristinusko tuli Suomeen yli tuhat vuotta aikaisemmin kuin jenkkilahkot 1900-luvun alkupuolella. ensimmäinen helluntaiseurakunta perustettiin Helsinkiin v. 1920, jumalaton mies oli asialla

    • Anonyymi

      Pyhä Henki Toimi täällä jo silloin,kun olimme Suuriruhtinaskunta.

    • Anonyymi

      Kyllä.

    • Anonyymi

      Kun "Tukholman profetian" herätys laajenee,silloin alkaa näkymään sekin,että maassamme on ollut Profeetta.

      • Anonyymi

        Missä se PROFEETTA NYT lusmuilee?

        Mihin pakoon on mennyt!


    • Anonyymi

      Minkä takia Jumala ei antanut Israelin kansalle mustan ruudin valmistusohjetta?!
      Tällähän oli raamatun mukaan kaikki tieto hallussaan.
      Olisi säästytty helvetin monelta kähinältä. Israelilaiset olisivat voineet sanella ehdot kaikille maan päällä.

    • Anonyymi

      Jes.30:26 Ja kuun valo on oleva kuin auringon valo, ja auringon valo on oleva seitsenkertainen, oleva niinkuin seitsemän päivän valo, sinä päivänä, jona Herra sitoo kansansa vammat ja parantaa siihen isketyt haavat.

    • Anonyymi

      Hoos.6:1 Buiblia (1776) Kuulkaat ja palatkaamme Herran tykö; sillä hän on meitä repinyt, hän myös meidät parantaisi; hän on meitä lyömyt, hän myös meitä sitoo. 5Moos.32:39. 1Sam.2:6. Job.5:18. Jes.26:16

    • Anonyymi

      Nyt on lokakuu,Anterolla on kaksi kuukautta aikaa nousta pyörätuolista,toki profetoiminen on vajavaista.

    • Anonyymi

      Vain uskonhörhö voi syyllistyä tälläiseen pilkkaan. Hän saattaa jopa aidosti uskoa ihmeen tapahtuvan, ja hölmöyttään levittää harhojansa yleisesti nähtäville.

    • Anonyymi

      Vuosi 2024.

      Ensimmäinen TÄYDELLINEN HERÄTYKSEN VUOSI.

      Syyskuussa 2023 alkoi Tukholman profetian herätys.

      • Anonyymi

        Valheherätys eli eksytys koetti alkaa syyskuussa 2013, mutta se kuihtui jo kasaan joulukuuhun 2023 mennessääää
        In memorim


    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Puumala on pelle. Toivottavasti hitainkin hörhö tämän nyt ymmärtää. Joulun aikaan kannattaa pysähtyä ja miettiä mitä hän tulikaan "profetoineeksi" ja mikä oli lopputulos.

      • Anonyymi

        Varmaan monet ymmärtääkin?

        Toivottavvasti myös se Päivi-Sini Ristimäki alkaa ymmärtää vastuunsa, kun "profetoi" Puumalalle 1989: Sinä olet se Tukholman profetiassa luvattu suomen profeetta!

        Tuo Päivi-Sinin profetia ( valheprofetia sekin) on ollut kohtalokas tekijä Puumalan sekoiluihin....


    • Anonyymi

      HYVÄÄ AATON AATTOA.

    • Anonyymi

      valhetta ennustuo suomen rohveetta!!

    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Nyt tuli stoppi.

    • Anonyymi

      Tukholman profetian herätys jatkuu....

      • Anonyymi

        Tukholman valheet murenevat päivä päivältä.

        Ja väärät profeetat kuorsaavat kroonista valheunta.

        Unissaaan he hokevat: herätys -herätys - herätys...

        Ja tuolle paholainen nauraa, Saaliikseen ja orjikseen saamilleen käskyläisille, säälittäville raukoille.

        Mutta Kaikkivaltias Jumala valvoo tätä valhenäytöstä.

        Ja lausuu viimeiset repliikit!


      • Anonyymi

        Ei jatku eikä ole mitään alkanutkaan, mutta omaan piikkiinne höpisevät!

        Raippoja on luvissa


    • Anonyymi

      Puumala on nyt vastuussa sanoistaan. valheprofetioistaan.
      Väitti Laukkasen parantuneen helmikuussa 2023, ja ennusti että nousee pyörätuolista ennen joulua.

      Kaikki valhetta. Ja vielä Jumalan nimissä.

      Tilinteko Jumalan edessä tulee olemaan tulinen paikka.

      Tämä JUmalan Sanan mukaan.

      5. Moos 18:20

    • Anonyymi

      Puumala oli ja on valheprofeetta.
      Väitti Laukkasen parantuneen helmikuussa 2023.
      Ja väitti että Laukkanen nousee pyörätuolista ennen joulua.

      Nyt?

      Puumala on tilannnut ankaran vastuun Jumalan edessä.
      5. Moos 18.20 mukaan.

      Ja ankaran vastuun ihmisten ja Laukkasen edessä. Valheistaan.

      Puumalan teot ovat juridisesti raskauttavaa lajia.

      Raamatun Sanan kriteereillä kuoleman syntiä.
      Valheen puhujat eivät peri taivasta.

      Se on Jumalan ilmoitus.

      Ei ihmisten sana.

    • Anonyymi

      Näin se menee.

    • Anonyymi

      Onko n oussut. Joulu on käsillä...

    • Anonyymi

      Ei ole noussut. Oli väärän valheprofeeetan valhe-ennustus. Paholaisen varastosta.

    • Anonyymi

      Näin se nyt näkyy!

    • Anonyymi

      Tää suomen rohveetta on moninainen ennustaja.

      Toisessa ennustaa, että
      - Laukkaselta lähtee pyörätuoli altansa...

      Ja toisessa ennustuksessa että
      - Laukkanen nousee pyörätuolista!

    • Anonyymi

      Profetiat on joskus mystiikkaa?
      varsinkin kun eivät käy toteen millään lailla!

    • Anonyymi

      Oletteko te kaikki noin hulluja?!

      Profeetta Henri Puumalasta on kirjoitettu tänne,mutta sen on tehnyt joku muu.
      Onko hän edes koskaan tuollaisia profetoinut?
      Häntä vain syytetään koko ajan kaikesta.
      Koko Suomi yhden ihmisen kimpussa.
      Missä seurakunnassa profeetta Henri Puumala on mukamas tällaisia puhunut?
      Menkää nyt hyvät ihmiset jo itseennekin.

      • Anonyymi

        Henri Puumala tai joku hänenn nimissään on kirjoittanut.

        "Koko Suomi yhden ihmisen kimpussa"?

        Onko nyt matemaattinen ongelma?

        Suomessa on yli 5, 5 miljoonaa asukasta.

        Onko tällä palstalla 5, 5 miljoonaa yhden rohveetan kimpussa?

        No ei.

        Menkää nyt järkiinne hyvät höpöttäjät!


      • Anonyymi

        Ota itse selvää, tämä ei ole mikään selvityspaikka


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Henri Puumala tai joku hänenn nimissään on kirjoittanut.

        "Koko Suomi yhden ihmisen kimpussa"?

        Onko nyt matemaattinen ongelma?

        Suomessa on yli 5, 5 miljoonaa asukasta.

        Onko tällä palstalla 5, 5 miljoonaa yhden rohveetan kimpussa?

        No ei.

        Menkää nyt järkiinne hyvät höpöttäjät!

        "Antero "Mooses" Laukkanen nousee pyörätuolista...

        Anonyymi-ap
        2023-10-03 20:31:44
        ...Ennen Joulua,näin On Jumalamme Luvannut".
        Sanoi Suomen Profeetta Henri Puumala.


    • Anonyymi

      Tämä on työttömien,katkerien ja asunnottomien,rahattomien,kerjäläisten tapa pitää hulluuttansa esillä.
      Suotakoon se heille.

    • Anonyymi

      Profeetoiksi ITSENSÄ mainostavilla on VASTUU

      mitä tännekin julkisesti ovat kirjoittaneet!

      Jälkipyykki on 100 % varma asia!

      https://keskustelu.suomi24.fi/t/18188328/vaarien-profetioiden-vastuu--jumalan-sanan-ilmoituksia---(-29-12-2023)

    • Anonyymi

      Jos "profeetaksi itseään mainostava" ei ole tänne itse edes kirjoittanut,niin kuinka voit syyttää häntä?
      Onko sinulla jotakin todisteita?
      Vai oletko muuten vain katkera ihminen?

      • Anonyymi

        2 "Antero "Mooses" Laukkanen nousee pyörätuolista… ”Anonyymi-ap 2023-10-03 20:31:44 ...Ennen Joulua,näin On Jumalamme Luvannut".
        Sanoi Suomen Profeetta Henri Puumala.


    • Anonyymi

      Eipäs ole todistetta että nousi!

      • Anonyymi

        Noussut joka ilta,kun mennyt yöpuulle.


    • Anonyymi

      Suomen Profeetta sanoi ENNEN JOULUA.
      Ei kertonut vuosilukua.
      Ainakin lakimiehet ymmärtävät.

    • Anonyymi

      Älä viitsi soopaa valehdella, Kukaan ei usko!

      Eikä tässä mitään lakimiehiä tarvita. Paitsi jos Laukkanen niin tahtoisi, voisi hän käyttää syyteoikeuttaan, RL 24:-8-9 § puitteissa.

      Mutta kaikki tämän palstan lukutaitoiset käyttäjät ovat voineet lukea, että Suomen Profeetaksi itseään mainostava on ennustanut Laukkasen nousevan pyötätuolista ennen joulua 2023.

      Tässä autenttinen teksti, todiste:

      Profeetta ennusti ihmeparantumisen.

      "Suomen Profeetta ilmoitti,että Antero "Mooses" Laukkanen parani als-sairaudestaan kalevalan päivänä,helmikuussa 2023 ja kuntoutuu niin nopeaan,että jo joulukuussa samana vuonna nousee ylös pyörätuolista."


      Siis? Ennen joulua 2023.


      Nyt riittää siis rohveetan saastaiset ja kirotut valheet!

      • Anonyymi

        Henri Puumala on loistava taktikko.
        Toisessa kädessään psykoosi ja pedofiliapaperit,jotka aiheettomasti SUOMEN VALTIOLTA SAI!!!
        Tekeeköhän Laukkanen rikosilmoituksen?
        Jos tekee,niin tekeekö ennen presidentinvaaleja.

        Suomen Profeetta on uhannut myöskin Suojeluskunnilla demokraatteja (Joita myös kristillisdemokraatit edustavat).
        Jännittäväksi menee!!!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Henri Puumala on loistava taktikko.
        Toisessa kädessään psykoosi ja pedofiliapaperit,jotka aiheettomasti SUOMEN VALTIOLTA SAI!!!
        Tekeeköhän Laukkanen rikosilmoituksen?
        Jos tekee,niin tekeekö ennen presidentinvaaleja.

        Suomen Profeetta on uhannut myöskin Suojeluskunnilla demokraatteja (Joita myös kristillisdemokraatit edustavat).
        Jännittäväksi menee!!!

        Antaa sekopääprofeetan huseerata mitä lystää. Ei johda mihinkään.


    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Nähty on tän rohveetan julkinen valehtelu!

    • Anonyymi

      Näin on nähty!

    • Anonyymi

      Valheprofeetta on!

    • Anonyymi

      Vääriä profeettoja on ollut muissakin lahkoissa. Esim. mormonien "profeetta" ennusti vielä 1950-luvulla, että ihminen ei tule koskaan pääsemään kuuhun. Hän ei tiennyt, että ei ihmisen lähettäminen kuuhun mitään rakettitiedettä ole. Tai siis, sitähän se oli.

    • Anonyymi

      Voiko ihminen olla oikeassa ja Jumala väärässä?

      • Anonyymi

        Jumala ei ole Laukkasen paranemista ilmoittanut. Tuo harhanäky on noussut ennustajan omista patologisista harhoistaan.


    • Anonyymi

      Nähty on tää eksytys!

    • Anonyymi

      Julkisella palstalla kirjoitetut tekstit eivät noin vain katoa?

      Ne ovat lahjomatonta todistetta valheista.

    • Anonyymi

      Henri Puumala on rohveetta.
      Se on ihan varma asia.

      Profetoitu Krp:n salaisessa tilaisuudessa,maaliskuussa 2006.
      H:hin päärautatieasemalla.

      • Anonyymi

        Älkää viitiskö naurattaa!

        Rohveetta - joo - mutta paholaisen riveissä!

        Valheprofetioiden Isä on Valheeen ruhtinas!!


    • Anonyymi
    • Anonyymi

      No, ne joilla normaali lukutaito ja käsitys pelaa, näkevät päivä päivältä yhä karmemmaksi eksyvää valheprofeetan sekoilua...

    • Anonyymi

      Onko Laukkanen kertonut että nousi pyörätuolista

    • Anonyymi

      Nosto!!

    • Anonyymi

      Valheprofeetta oli ja on tuo puunala!

    • Anonyymi

      Antero laukkanen on oikeasti niin tyhmä että se uskoo mielikuvitusolentoihin.

    • Anonyymi

      Onkos noussut pyörätuolista jo?

      • Anonyymi

        Tuskinpa on. Jos olisi, se olisi kerrottu.

        Hän ei itse tällaista valheprofetiaa ole itsestään antanut, vaan on valheprofeetan uhri.

        Valheprofetian on esittänyt Jumalan Pyhää Henkeä sekä myös sairasta miestä pilkannut ketjun aloittaja, Saatanan lähetti.

        Kaikkea hyvää Moosekselle! 🌹


    • Anonyymi
      UUSI

      Ei pidä paikkaansa.

    Ketjusta on poistettu 13 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Ikkunoitten takana tirkistelijä

      Kyllä! Itseänsä vielä alapäästä esittelee..Hiljattain tuli ilmi että syksyllä ahistellu ikkunoitten takana taskulampun
      Suomussalmi
      28
      3932
    2. En ollut varma

      Tunnistiko/hoksasiko kuka olen niin siksi en viitsinyt sanoa mitään 😔🫣😂 yleensä kyllä tervehdin tuttuja, paitsi sillo
      Ikävä
      16
      3428
    3. Mitä sanoisit kaivatullesi juuri nyt?

      Mitä sanoisit hänelle?
      Ikävä
      231
      2741
    4. Ymmärrät sanomattakin

      Että ollaan kielletyllä alueella. Silti nainen sinun vaikutus on suurempi kuin kenekään toisen koskaan. En voi tälle as
      Ikävä
      90
      1986
    5. Mä haluun et et....

      Sä näyttäydyt mulle... Nyt on sen hetken aika:)
      Ikävä
      82
      1920
    6. Kuvaile nainen itseäsi

      Niin katsotaan, oletko kaivattuni. Kiitos. 💛
      Ikävä
      94
      1830
    7. Sä olet nainen niin

      Loistava ihminen että en muista ketään kuka pääsisi samalle tasolle kanssasi. Piristystä päivääsi. T:J
      Ikävä
      39
      1216
    8. Kirjota tähän että oot kunnossa

      Vaikkei meistä mitään tullutkaan.
      Ikävä
      96
      1193
    9. Mitä saavutat dissaamalla naista?

      Ihan mielenkiinnosta vain kysyn.
      Ikävä
      13
      1182
    10. Työn takiako et uskalla

      Sekö se syy on että kaikki junnaa paikallaan?
      Ikävä
      94
      1178
    Aihe