Petterin ja kokmuksen motto o: AHNEUS ON HYVE

Anonyymi-ap

Petteri O sanoo:opin sen nalle Wahlroos ilta.

52

478

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Hei, me leikkaamme köyhiltä.

      • Anonyymi

        Toteutamme nallen oppeja.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Toteutamme nallen oppeja.

        Muuttakaa muualle.


      • Anonyymi

        Otamme Alexin kanssa kuppia. EVVK köyhat.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Otamme Alexin kanssa kuppia. EVVK köyhat.

        Alex muuttikin Italiaan.


      • Anonyymi

        Siitä kertyykin paljon.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Toteutamme nallen oppeja.

        Ihana Petteri.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Otamme Alexin kanssa kuppia. EVVK köyhat.

        VMP


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Toteutamme nallen oppeja.

        Petteri Lama jatkaa reseptinsä mukhaan.


      • Anonyymi

        Kissmy app


      • Anonyymi

        Siinä on tosi motto.


    • Anonyymi

      NAURATTAA Orpon nulikkamainen tärkeily. Hän lähti Ranskaan
      tapaamaan presidentti Macronia mukanaan "vakava viesti".

      Orpollako olisi joku "vakava" uusi viesti Euroopan suurimpien maitten
      pressoille, jota ne eivät jo tietäisi tai olisi ottaneet huomioon ???

    • Anonyymi

      Pääministeri Petteri Orpo (kok.) toivoo EU:n laajenevan merkittävästi ennen 2030-lukua. Orpon mukaan EU:n laajeneminen on toteutettava mahdollisimman nopealla aikataululla. Tämä Johtamistaidoton perkele haluaa työntää kaikki rahat EU:n kassaan! Turbo-pieter pitää panna aisoihin ja kieltää tekemästä asioita, joita ei ymmärrä. Kysyköön neuvonantajiltaan, nehän on kallispalkkaisia asiantuntijoita

      • Anonyymi

        Mitä taidottomalta lyhyenlännältä sössöttäjältä voi toivoa?, luovuta ja erota koko hallitus, se olisi edes MIEHEN työ, nyt vaan akkamaisesti jatkaa p@sk@m@ntr@@, jolla vaaleissa pärjäsi, hukkapätkäepäonnistunutexkapiainen, sitä saatte mitä tilaatte. . . .


    • Sen verran ahne ihmisen pitääkin olla, jotta saa omilla ansioillaan niin leivän kuin kalsaritkin!

      • Anonyymi

        Miten Orpo hyötyy kun nyt on leikkaamassa eläkkeitä. Tosin ei taida Orpo saada olla itse mitään mieltä. EK joukkoineen päättää. Ennen vaaleja kuultiin hänen yksi oma ja ainoa tavoite, suoviljelyyn kohdistuva. Studiossa ja kotikatsomoissa naurettiin mahat kippurassa.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Miten Orpo hyötyy kun nyt on leikkaamassa eläkkeitä. Tosin ei taida Orpo saada olla itse mitään mieltä. EK joukkoineen päättää. Ennen vaaleja kuultiin hänen yksi oma ja ainoa tavoite, suoviljelyyn kohdistuva. Studiossa ja kotikatsomoissa naurettiin mahat kippurassa.

        Mihin eläkkeisiin mahdat viitata?


      • Anonyymi
        Extyökkäri kirjoitti:

        Mihin eläkkeisiin mahdat viitata?

        Lue nyt muumio uutisia.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Lue nyt muumio uutisia.

        Siis et tiedä mutta silti väität! Olet oikea ay muumio!


      • Anonyymi

      • Anonyymi kirjoitti:

        Opastan sinua muumiota.

        https://www.hs.fi/politiikka/art-2000009897382.html

        Sinä Lyyli väitit Oron olevan leikkaamassa eläkkeitä mutta ei tuo sinun linkkisikään moista maininnut, kyse siinä oli mietinnästä indeksien suhteen joka on vallan eri asia!

        Olisi kuitenkin tuokin asia viisaampaa hoitaa palkkojen suhteen, tavalla jotka eivät nostaisi hintoja, silloinhan ei indeksikorotuksia tarvittaisi!!


      • Anonyymi

        Omilla ansioilla joo, mutta kokoomus toimii täysin ansiottomasti. Puolue ansaitsee hävitä kartalta ja nopeasti. Ainoa mahdollisuus enää pelastaa suomi


      • Anonyymi kirjoitti:

        Omilla ansioilla joo, mutta kokoomus toimii täysin ansiottomasti. Puolue ansaitsee hävitä kartalta ja nopeasti. Ainoa mahdollisuus enää pelastaa suomi

        Mitä on tuo väittämäsi Kokoomuksen ansioton toiminta? Kerro ihmeessä kun ei minulle tule mieleen!

        Miksi Kokoomuksen pitäisi hävitä kartalta, vaikka se nytkin on alkanut kunnostaa Suomea vasurien vietyä meidän turmion tielle velkaannuttamalla meidät syvälle velkasuohon, josta nouseminen vaatii jokaiselta uhrauksia!


    • Anonyymi

      Petteri onkin nallefani.

    • Anonyymi

      Torsti tietää ihan kaiken.

    • Anonyymi

      Kako kansallinen leikkaaja

    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Oikeisto ei halua maksaa veroja. Ne haluavat kaiken hyödyn yhteiskunnalta,
      mutta eivät halua osallistua kustannuksiin.
      Sitten vielä ilkkuvat, että "vasemmisto haluaa veroja".
      Vasemmisto ymmärtää,
      että jonkunhan on maksettava esim. valtion lakisääteiset palvelut,
      joista oikeistokin hyötyy, mutta oikeisto haluaa elää siivellä,
      se ei haluaisi maksaa veroja.

      • Anonyymi

        Oikein. Verot ovat "laillista" varastamista. Sinulta otetaan puolet tuloista ja pitäisi muka olla tyytyväinen.

        Kerrot varmaan, että mihin lakisääteisiin palveluihin viittaat? Minä ainakin haluan itse päättää, miten rahat käytän. Valtio keskittyköön ydintehtäviin ja mahdollisimman pienenä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oikein. Verot ovat "laillista" varastamista. Sinulta otetaan puolet tuloista ja pitäisi muka olla tyytyväinen.

        Kerrot varmaan, että mihin lakisääteisiin palveluihin viittaat? Minä ainakin haluan itse päättää, miten rahat käytän. Valtio keskittyköön ydintehtäviin ja mahdollisimman pienenä.

        Lakisääteiset tehtävät liittyvät mm. seuraaviin palveluihin:

        -terveyshuolto
        -koulutus ja varhaiskasvatus.
        -kulttuuri-, nuoriso-, kirjasto- ja liikuntapalvelut.
        -kaupunkisuunnittelu, maankäyttö
        -vesi- ja jätehuolto.
        -ympäristöpalvelut.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oikein. Verot ovat "laillista" varastamista. Sinulta otetaan puolet tuloista ja pitäisi muka olla tyytyväinen.

        Kerrot varmaan, että mihin lakisääteisiin palveluihin viittaat? Minä ainakin haluan itse päättää, miten rahat käytän. Valtio keskittyköön ydintehtäviin ja mahdollisimman pienenä.

        Mitä palveluja kunnat ja valtio järjestävät lakisääteisesti?

        Kunnat järjestävät kansalaisten peruspalvelut, joista tärkeimmät liittyvät sosiaali- ja terveydenhuoltoon, opetus- ja sivistystoimeen sekä ympäristöön ja tekniseen infrastruktuuriin. Kuntien menestystekijöitä ovat hyvin hoidettu seudullinen yhteistyö ja menestyksekäs elinkeinopolitiikka.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oikein. Verot ovat "laillista" varastamista. Sinulta otetaan puolet tuloista ja pitäisi muka olla tyytyväinen.

        Kerrot varmaan, että mihin lakisääteisiin palveluihin viittaat? Minä ainakin haluan itse päättää, miten rahat käytän. Valtio keskittyköön ydintehtäviin ja mahdollisimman pienenä.

        Mitä ovat kunnan lakisääteiset sosiaalipalvelut?

        Sosiaalihuoltolaissa säädetään kunnan velvollisuudesta huolehtia yleisten sosiaalipalvelujen järjestämisestä. Näitä ovat sosiaalityö, kasvatus- ja perheneuvonta, kotipalvelut, asumispalvelut, laitoshuolto, perhehoito ja omaishoidon tuki.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oikein. Verot ovat "laillista" varastamista. Sinulta otetaan puolet tuloista ja pitäisi muka olla tyytyväinen.

        Kerrot varmaan, että mihin lakisääteisiin palveluihin viittaat? Minä ainakin haluan itse päättää, miten rahat käytän. Valtio keskittyköön ydintehtäviin ja mahdollisimman pienenä.

        Julkiset palvelut ovat lakisääteisiä
        https://fi.wikipedia.org/wiki/Julkinen_palvelu_Suomessa


      • Anonyymi

        Eliitti ym säätyläiset saa huonoillakin julkisilla palveluilla hyvät palvelut. Heillä on varaa maksaa kiireellisyyslisää tai valtion virkamiehet saavat passit ym ns firman piikkiin, koska tarvitsevat koko ajan henkilöasiakirjoja työnsä takia. Yksityisellä taas firmat maksavat johtajien passit ym. Ei eliitin tarvitse odottaa 2 kk passijonossa sekä vielä käydä mahdollisesti sormenjälkiä antamassa rupusakin seassa. Tähän on menty kokoomus-suomessa, kun palvelut on ajettu lähes alas


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Lakisääteiset tehtävät liittyvät mm. seuraaviin palveluihin:

        -terveyshuolto
        -koulutus ja varhaiskasvatus.
        -kulttuuri-, nuoriso-, kirjasto- ja liikuntapalvelut.
        -kaupunkisuunnittelu, maankäyttö
        -vesi- ja jätehuolto.
        -ympäristöpalvelut.

        Lisäksi asiakirjojen hankkiminen kuuluu lakisääteisiin palveluihin


      • Anonyymi

        Kokoomusta ei kiinnosta lakisääteiset palvelut, koska eivät näköjään niitä tarvitse. Kokoomus on luonut itselleen omat julkiset palvelut ja käyttävät ohituskaistaa niihin. Ei kokoomus halua rupusakin kanssa asioida. Kokoomus on nykyisin oma valtionsa valtion sisällä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Lakisääteiset tehtävät liittyvät mm. seuraaviin palveluihin:

        -terveyshuolto
        -koulutus ja varhaiskasvatus.
        -kulttuuri-, nuoriso-, kirjasto- ja liikuntapalvelut.
        -kaupunkisuunnittelu, maankäyttö
        -vesi- ja jätehuolto.
        -ympäristöpalvelut.

        Em lisäksi kokoomus ei tarvitse edes verotoimistoa koska eivät veroja halua maksaa. Matkustusasiakirjatkin hankkivat joltain rikollisjärjestöltä, ja poliisiakaan kokoomus ei tarvitse, koska haluavat olla vapaamatkustajia talousrikoksissa


    • Anonyymi

      Haluatko pitää enemmän ansaitsemistasi rahoista? Pelkään, että se on hyvin itsekästä. Se pitää ottaa sinulta veroina pois. Haluatko omistaa yrityksesi tai yrityksen osakkeita? Ei käy, et valtion pitää omistaa yritykset! Haluatko valita, minne lähetät lapsesi kouluun? Se on hyvin ihmisiä jakavaa ja mahdollistaa paremmat koulut. Sinun pitää laittaa lapsesi sinne, minne valtio kertoo sinulle. Haluatko päästä yksityiseen terveydenhuoltoon ja maksaa siitä? Ei onnistu, sillä sinulle on rakennettu kallis julkisin varoin tehty terveyskeskus, joka palvelee sinua 6kk päästä.

      Sosialismi on sellaista. Sinulla ei ole päätäntävaltaa omista asioistasi. Miksi joku sellaista haluaisi? Ei kai vain päästäkseen sinun rahoihin ja helpon elämisen makuun?

      • Anonyymi

        Kallis julkinen terveydenhuolto on tuhottu pääasiassa kokoomuksen toimesta. Ei mitään tekoa sosialismin kanssa, paitsi kokoomuksen sinisen sosialismin. Kokoomus on hoitanut em asian niin, että rahaa palaa aina vaan enemmän, mutta palvelut surkastuu. Saavutus tämäkin kokoomukselta


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kallis julkinen terveydenhuolto on tuhottu pääasiassa kokoomuksen toimesta. Ei mitään tekoa sosialismin kanssa, paitsi kokoomuksen sinisen sosialismin. Kokoomus on hoitanut em asian niin, että rahaa palaa aina vaan enemmän, mutta palvelut surkastuu. Saavutus tämäkin kokoomukselta

        Totta


    • Anonyymi

      Nalle maksaa rikkaana Suomeen veroa 0%. Mistähän se johtuu, kun ei hyvä terveydenhuolto ja koulutus kiinnosta?

      Ehkäpä se pitäisi miettiä vasemmalla laidalla, että kannattaako tappaa lypsävä lehmä? Hetken iloittelu, jatkuvan tulon sijasta on ollut typerä ajattelutapa, jolla ollaan saatu vain lisää köyhiä.

    • Anonyymi

      Ahneus on hyve, mutta ahneudelle on myös paskainen loppu.

    • Anonyymi

      Petteri pyrkii 1930-luvulle.

    • Anonyymi

      Saimme sen hallitusohjelmaan.

    • Anonyymi

      Perrer filosoofiinoi

    • Anonyymi

      Ropot us paljastui.

    • Anonyymi

      Hei me esitämme komediaa.

    • Anonyymi

      Aika filosofeja.

    • Anonyymi

      Ollaan ytimessä, Petteri toteaa.

    • Anonyymi

      Nalle sanoi, että Suomi ei nouse köyhiä kyykyttämällä. Tappoiko Petteri idolinsa.

    • Anonyymi

      "Wall Street," Michael Douglas as Gordon Gekko gave an insightful speech where he said, "Greed, for lack of a better word, is good."

    • Anonyymi

      Nalle on samaassa venosessa.

    Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikko Leppilampea epäillään seksuaalisesta ahdistelusta

      Tämä on ilon päivä 😁
      Kotimaiset julkkisjuorut
      107
      2062
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      56
      1936
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      15
      1885
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      19
      1667
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      20
      1598
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      12
      1398
    7. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      26
      1330
    8. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      11
      1326
    9. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      15
      1311
    10. Kristityt "pyhät"

      Painukaa helvettiin, mä tulen sinne kans. Luetaan sitten raamattua niin Saatanallisesti. Ehkä Piru osaa opetta?!.
      Kristinusko
      6
      1252
    Aihe