Hannover-tammani etsii hoitajaa Helsingin suunnalta!
Hoitaessa ei tarvitse kovin paljoa osata, sillä voin opettaa! Hevoseni nimi on Pähkinä, viralliselta nimeltään Hannover Girl.
Kirjoitelkaa tähän, jos joku haluaisi hoitaa niin kerron meiliossani.
Kiitos kaikille hoitajille.
HOITAJIA HELSINGISTÄ?
15
908
Vastaukset
- fancy
Hei! kiinnostaisi kyllä hevosen hoito ja asun Helsingissä. Hevosia olen harrastellut n.19v. ehkä joitain asioita vähän unohtunut kun ollut 1,5-2v.
taukoa mutta eiköhän nuo muistu mieleen:)
mailini: [email protected] - hevonen etsii...
Fancy: Lähetin sulle mailia...
- fancy
olisihan se pitänyt arvata::)
- hevonen etsii...
Anteeksi, en vain lukenut tätä aikaisemmin! Lähetin uudestaan postia, toivottavasti nyt tuli perille!
niin, ja oma osoitteeni: [email protected]
Laita sinne postia jos viestini ei tullut.
Jos sinua ei enää kiinnostaa niin muutkin voivat toki kirjoittaa tuonne =)- fancy
Vai joko paikka meni? laitoin mailia eilen illalla.
Sinun posti ei ole tullut perille.
Osoitteeni : [email protected] (kirjoititko oikein?)
- hevonen etsii...
Paikka meni jo. En kirjoittanut mailia, sillä huomasin että se ei lähetä viestejä eteenpäin kunnolla eli en välttämättä saisi tietää, oletko saanut viestin perille.
Löysin kuitenkin jo hevoselle luotettavan ja hyvän hoitajan tästä läheltä.
Toivottavasti sinäkin saat hoitsun.
Älä kanna kaunaa. =(- hoitaja
kysynyt esim.heti puh.numeroa tai jotain..
paskapuhetta koko homma. Tosiaan sain paikan josta vielä maksetaankin:)
- hevonen etsii....
Hoitaja: Varmasti joku olisikin laittanut puh. numeronsa tänne palstalle xD
- xxxxx
mailiosoitteensa*/ mutta kaikenlaiseen sitä törmääkin.
- hevonen etsii...
Mutta me molemmathan, siis minä ja hoitajaksi pyrkivä, laitoimmekin mailiossamme tänne!
Joten MISTÄ IHMEESTÄ te valitatte??? - huomasin
Silloin kun rehdisti toimitaan niin olisi hyvä laittaa meiliossa jo ilmoitettaessa
- Hoiti heppaa vailla
MOi mä haluisin hoito hevosen mä osaan perus asiat ja mä rakastan tosi paljon hevosia ja nyt haluisin hoito hevosen... ja mä haluisin hoitaa sun hevostas vai ootko jo loytänyt hoitajan jos et ole tai haluat toisen hoitajan niin vastaa minulle
-Mia
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kaksi vuotta
Sitten mä ihastuin suhun päätä pahkaa, kun meillä klikkasi heti ekasta päivästä lähtien. Et varmasti tunne samoin ja tek184231Raamatun kiroukset ja uhkaukset osoittavat sen ihmisperäisyyden
"Se sanotaan galatalaiskirjeessä, että jos joku levittää väärää evankeliumia: "...jos joku julistaa teille evankeliumia5032360Onko kenellekään muulle käynyt niin
Että menetti tilaisuutensa? Kaivattu oli kuin tarjottimella, osoitti kiinnostusta vahvasti, silmät ja olemus täynnä rakk1421881- 771495
- 1591463
Alahan tulla paikkaamaan tekojas
Ja lopeta se piilossa oleminen. Olet vastuussa mun haavoista. Vien asian eteenpäin jos ei ala kuulumaan.91274Olisitko maailmani?
Ajattelen sinua ja pelkään välillä, että olenko antanut sinulle liikaa kannettavaksi. Olenko vaatinut sinulta aivan liik34788- 106747
- 27711
Lähdetkö nainen joku päivä mun kanssa Anttilaan?
Katsomaan sisustustarvikkeita ja sit mentäisiin matkatoimistoon katsomaan matkoja?25691