Ihanko on niin..

Anonyymi-ap

että hyväntahtoiset ja -uskoiset ihmiset ovat sellaisia, jotka leimataan täällä automaattisesti tyhmäksi? Kuinka paha voi ihminen olla?

24

395

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Näköjään todella paha. Ihminen on toiselle ihmiselle joskus pahempi kuin mikään eläin.

• Anonyymi

🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒

😋 ­N­y­­m­­­f­­o­m­­­a­a­­­n­i -> https://ye.pe/finngirl21#18039423R

🔞❤️❤️❤️❤️❤️🔞💋💋💋💋💋🔞

• Anonyymi

Helppoja kohteita? Minua ei kukaan ole täällä leimannut tai kiusannut, koska annan takaisin.

• Anonyymi

Ja kiusaat muita

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ja kiusaat muita

Ehkä se on joku muu joka pitää puolensa ja josta kiusaajat uhriutuu kiusatuiksi kuin alakoulussa ja tämä makaaberi buu huu menee viä läpi jollain kaksoisstandardeilla
        Sivusta

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ja kiusaat muita

Ei ole tapana.

• Anonyymi

Näinkö on?
      Hyvä levätä kun on työstä Väsynyt.
      Puoli vuotta pitkää päivää 7 päivääviikossa ilman lomaa.

• Anonyymi

Näin täällä...kuinka muualla ?

• Anonyymi

Ja millä fiiliksellä?

• Anonyymi

Tätä kun tekee pitkään saa levähtää huoletta
      Tonneja takana rekkamies

• Anonyymi

Eihän se noin voi olla. Hyväntahtoisuus on paras ominaisuus, mitä ihmisellä voi olla. Silloin hän ei vahingoita ketään.

Hyväntahtoisuus ei tarkoita pahojen asioiden hyväksymistä.

• Anonyymi

Niin minustakin on. Eikä tietenkään tarkoita..

Ap.

• Anonyymi

Suututappa empaatikko joskus jos huvittaa testata

• Anonyymi

No en tietenkään halua suututtaa. Kyllä luen itseni hyväntahtoiseksi ihmiseksi.

Ap.

• Anonyymi

😆😆😆👌

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

No en tietenkään halua suututtaa. Kyllä luen itseni hyväntahtoiseksi ihmiseksi.

Ap.

Ei hyväntahtoiset vainoo javalehtele ja sotkeennu muitten asioihin valheellisesti, eivät tee fyysistä väkivaltaa!

• Anonyymi

On niin. Islamistit oppivat kirjoittamaan ajan saatossa ja koulun opettaessa.

• Hyväntahtoiset ovat kokeneempia ja viisaampia, jonka takia kiusatut ihmiset kiusaavat heitä sillä tavalla kun heitä itseään on kiusattu. Tämä siksi, että he oppisivat näiltä hyväntahtoisilta, kuinka sellaista kohdatessa tulee suhtautua.

He siis haluavat ja tarvitsevat vain apua.

• Itse lukeudun hyväntahtoisiin ja -uskoisiin ihmisiin. Ja se todellakin luokitellaan tyhmyydeksi ja yksinkertaisuudeksi.

Ne jotka pahantahtoisuuttaan toteuttaa.. omassa typeryydessään kuvittelevat että hyväntahtoinen ei ymmärrä tulevansa kusetetuksi. Hyväntahtoinen joskus vain antaa pahantahtoisen luulla, ettei hän tajua.
      Itse teen sitä tuottaakseni iloa ja helpotusta niin pikkusieluiselle ihmiselle.

Esimieheni .. tai siis esinaiseni on äärettömän pahantahtoinen nainen. Typerä ja itsekäs narsistisuuteen taipuvainen ääliö. Ja minä olen esittänyt hänelle typerystä niin kauan, että hän jo kuvittelee olevansa kaiken yläpuolella. Ainakin minun yläpuolellani. Se on tehnyt hänestä varomattoman. Ja varomattomuuttaan hän mokailee ihan törkeästi. Hän itse aiheuttaa itsellensä hankaluuksia mokillaan. Ja seuraamukset.. niin..

Minua ei haittaa hänen törkeä käytöksensä. Inhoan häntä ja silti ruokin hänen egoaan. Eli oikeastaan minuakin voisi siinä mielessä pitää pahantahtoisena... tavallaan.

Silti luokittelen itseni hyväntahtoiseksi. Teen monia konkreettisia asioita päivittäin tuodakseni pikkuisen iloa tähän maailmaan. Ja jos joku käyttää hyväntahtoisuuttani hyväkseen, sallin sen. Tiettyyn rajaan asti. Siksi, koska se tuottaa hyvää mieltä ja iloa tuolle hyväksikäyttäjälle. Mikä tuottaa positiivisuutta ja siten iloa myös omaan elämääni.

Myönteinen asenne ja toiminta tuottaa myönteisyyttä. Jos hintana on se, mitä joku ajattelee minusta, niin hinta on mitätön. Minua ei kiinnosta jos joku minulle merkityksetön ihminen pitää minua typeränä. Ei vaikuta elämääni suuntaan tai toiseen. Asiaa on hieman vaikea tuoda selkosanaisesti julki.

Eli kaikki hyväntahtoiset eivät ole hölmöjä. Jotkut heistä ovat jopa superälykkäitä. Toki kaikissa ihmisryhmissä on hajontaa älykkyyden suhteen.

• Jos sallit niin epäilen tuota "hyväntahtoisuuttasi" suurestikin... siitä kaikesta muusta olen kyllä samaa mieltä.
        Paitsi tuosta loppukommentistasi olen täysin eri mieltä.

Älykäs, saati superälykäs ihminen ei vaan voi olla hyväntahtoinen. Superälykäs ihminen näkee heti muitten ihmisten roolikuvien lävitse, eikä häneltä enää riitä hyväntahtoisuutta sellaiselle ihmiselle minkä läpi hän on nähnyt.

Tuo miten kuvailet käyttäytyväsi esimiestäsi kohtaan ei kerro hyväntahtoisuudestasi, vaan jostakin ihan muusta.

• darknessin kirjoitti:

Jos sallit niin epäilen tuota "hyväntahtoisuuttasi" suurestikin... siitä kaikesta muusta olen kyllä samaa mieltä.
        Paitsi tuosta loppukommentistasi olen täysin eri mieltä.

Älykäs, saati superälykäs ihminen ei vaan voi olla hyväntahtoinen. Superälykäs ihminen näkee heti muitten ihmisten roolikuvien lävitse, eikä häneltä enää riitä hyväntahtoisuutta sellaiselle ihmiselle minkä läpi hän on nähnyt.

Tuo miten kuvailet käyttäytyväsi esimiestäsi kohtaan ei kerro hyväntahtoisuudestasi, vaan jostakin ihan muusta.

Täytyy nyt heti tehdä pieni korjaus edelliseen... riippuu tietysti ihan siitä millä tavalla määrittelet älykkyyden tai superälykkyyden, joku matemaattisesti suuntautunut super-älykkö voi olla kaikessa muussa elämässään täysin pihalla, eikä tajua esim. sosiaalisista kuvioista yhtään mitään, tai ihmisistä ylipäätään tai maailman menosta mitään. Silti älykkyystestissä hän saattaa sijoittua muiden yläpuolelle helpostikin, ja voi olla ammatiltaan professori ja yliopiston opettaja.

• Anonyymi

Tähänhän tämä kylmä julma rahanahdeinen narkujen maailma tähtää. Siinähän yrittää🤷‍♀️💩

• Anonyymi

Tavallaan hyväuskoisuus on vähän tyhmää, mutta itsekin siihen täällä usein sorrun. Miestä jokainen on myös tyhmä.

• Anonyymi

Ei miestä vaan MEISTÄ jokainen...jne...

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kuka pistetty kylmäksi

Ketähän joutunu puukkohipan uhriksi? Tietääkö kukkaan?
      Kajaani
      25
      2523
    2. Mietin että

Onko tarinallamme vielä luvussa tilaa kohtaamiselle vai jääkö se tähän.
      Ikävä
      95
      1566
    3. Kaipaatko sinä

Yhtään meidän katseita
      Ikävä
      121
      1344
    4. Oletko samaa mieltä

Että on parempi olla erillään?
      Ikävä
      75
      1140
    5. Mira Luoti ja Julkkisselviytyjät 2017 - Ketä kuumottaa juuri nyt?

HS: Tässä ohjelmassa Mira Luoti kertoi kokeneensa seksuaalista väkivaltaa "PMMP-yhtyeen Mira Luoti kertoo Ylen uudessa
      Kotimaiset julkkisjuorut
      36
      1101
    6. Törkeä eläinsuojelurikos Sonkajärvellä

Pohjois-Savossa Sonkajärvellä noin 40 kissaa ja reilut 10 koiraa on jouduttu lopettamaan kaltoinkohtelun vuoksi, kertoo
      Sonkajärvi
      24
      922
    7. Kirjallinen varoitus

On annettu eräälle henkilölle. hyssytellään kuitenkin asiasta
      Äänekoski
      52
      912
    8. Julkisuuden henkilön päiväin päätös

Sitä vaan, että kyllä nyt kaikki tietävät kuka oli Eemeli Peltola (kansanedustaja, joka päätti päivänsä eduskuntatalossa
      Sinkut
      261
      893
    9. MESTARI SIVALTAA JÄLLEEN

https://www.is.fi/politiikka/art-2000011436243.html Suomen ainoa Mestari lausuu tosiasiat Sannasta , Tuomiojasta ja hil
      Kajaani
      213
      874
    10. Mun tuli yhtäkkiä

Ikävä sua❤️...
      Ikävä
      34
      815
    Aihe