Valtavaa herätyksen Henkeä Stadin kaduilla.
Ihmeitä ja Merkkejä Jumalaltamme.
"Perjantai Kristukselle" ilta Helsingissä.
19
424
Vastaukset
Vieläkö ne pyörii?Onko one way mission vielä järjestäjänä?
Ps.luin Googlesta että on pyörinyt jo v.1983.mikään ei ole muuttunut 20vuodessa, kun minä siellä viimeksi olin.
Ehkä jäseniä tullut lisää?
- Anonyymi
Jep jep. Näytätte toteen yhdenkin ihmeen, niin saatte välittömästi mediatilaa kaikilta maailman medioilta. Herätyksestä tulisi vihdoinkin totta nopeasti ja tehokkaasti.
Jos ihmeet jäävät näkemättä, tekin olette samanlaisia tyhjänpuhujia kuin lukemattomat muutkin samaa asiaa lupailleet. - Anonyymi
Varmaan uudempiakin jäseniä.
- Anonyymi
Kyllä Helsingin kaduilla Kulkee Pyhä Henki,yötä päivää.
Herätyksen Tuuli Liikkuu Kaikkiallaan. - Anonyymi
Aloittaja pilkkaa Jeesusta.
Mitään "valtavaa herätyksenhenkeä" ei leiju Stadin kaduilla.
Miksi pitää valehdella? Häpäistä Jumalan Nimi? - Anonyymi
Luterilaisilla on kohta Metallikirkko.
He saavat heiluttaa käsillään pirunmerkkiä. - Anonyymi
Helsingn kaduilla VALTAVAT ENKELIJOUKOT!!!
Aivan kuten Profeetta Elian Apunaan.
Herramme Avatkoon silmiämme. - Anonyymi
Kyllä täällä jotakin tapahtuu.
Tietäisi vaan,että mitä!? IHANAAAA<3<3<3<3<3<3 herätyksen PALO alkaa roihuta myös Suomessa<3<3<3<3 siistiä!!!! Suomessa on niin paljon eikkareita jotka eivät suostu uskomaan kuin "omalla tavallaan" niin täällä herätyksen PALO on aivan FANTASTINEN ihme<3<3<3<3<3<3
- Anonyymi
Hallelujaa Aamen.
- Anonyymi
Nyt on pahuuden henkivallat väistymässä Pohjolamme yltä.
- Anonyymi
Perjantai???????
Tuo haiskahtaa islamille!!!!!!!!!!!
Ovatko muslimit tuon takana???????????- Anonyymi
Ovatko muslimit soluttautuneet kristittyjen joukkoon johtamaan näitä harhaan???????????
- Anonyymi
Juuri nyt Pyhä Henki Liikkuu Helsingissämme.
Hallelujaa,Aamen.- Anonyymi
Näitä hengellisesti metsään menneitä hallelujan hokijoita, jotka eivät ymmärrä Jumalan Pyhyydestä yhtään mitään! Sielullisia, kaikkinaisten opintuulten viskeltäviä naisparkoja ja lökäpöksymiehiä!
- Anonyymi
adventismi kaatuu,samoin Ellen G White.
- Anonyymi
Nyt on perjantai,jälleen Pyhän Hengen Päivä.
Hallelujaa.Aamen.
YLIHUOMENNA SUNNUNTAINA ON SAPATTI. - Anonyymi
Taas oli väkevää.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 911107
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa110891- 125886
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten278675- 76648
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait73603Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64572Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54546Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist38510- 72483