Olenko therian vaiko en

Anonyymi-ap

Mietin että olenko therian. Uskon itse että olen. Olen nähnyt unia/näkyjä jossa olin musta susi (therian tyyppini). Aina kun näen mustansuden tunnen kun olisin se itse. Olen myös saanut haamu raajoja. Ja olen myös välillä shiftannut. Minulla on naamio ja häntä mutta se ei vaikuta asiaan. Ja itken aina välillä että olen outo vaikka se on kai normaalia. Olenko therian!?🖤🐺

17

1288

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Voi olla itsekkin olen hieman epävarma että olenko therian😭

• Anonyymi

En tiedä että olenko therian mutta näen melkein aina painajaisia jossa on sumea kuva mutta silti nään että olen orava ja jään autonalle😖Olenko therian?!

• Anonyymi

HELP EN TIIÄ OONKO?voit olla.

• Anonyymi

Jos ei osaa erotella milikuvituksiaan todellisuudesta, on syytä hankkiutua terapiaan.

Tämä ihan ystävällisesti.

Tuo therian on vain satuilua.

• Anonyymi

Anna ihmisten uskoa mihin haluavat ei ole mitään satuilua

• Anonyymi

Kuulostaa therianit eivät ole satua koska ne ovat ihmisiä selitäppäs kaikki therian oireet ja muut 😇

• Anonyymi

En tiedä itse olenko vai en tuo kuulostaa aika samalta kuin minun jutut tai ne ( mulla vaan kissa) jotkut ei tajua therianeja niiden mielestä ne vaan hyppii ja on noloja se ei ole niin olen ystäväsi eikä sinun tarvitse hankkia mitään terapia tunteja.

• Anonyymi

Tiedän että olen therian koska tohon therian juttuun tuli niin tyhmiä viestejä

• Anonyymi

Itse olen therian (kettu) ja therianit eivät ole satuilua tai ehkä ovat mutta me uskomme siihen ja me saadaan olla theria neita jos me halutaan

Ei millään pahalla kellekkään jos jotain loukkasi😇

• Anonyymi

Mun mielestä theiranit on olemassa ja ite oon kissa

• Anonyymi

Luulen että olet Therian jos totta puhun kysyin itseltäni samat kysymykset onneksi Therian ystäväni auttoi hän auttoi minua muunmuuassa niin että näenkö tassun käteni kohdalla tai tuntuuko minusta että minulla olisi esim häntä tai eläimen korvat/ turkki olen sitä mieltä että olet Therian ja tiedät ettei maski ja häntä sekä kaiken maailman teko tassut tee sinusta theriania ne ovat vain tavallaan asusteita.

• Anonyymi

Voisitteko halvatun luupäät hakea apua harhoihinne? Te ette ole mitään elukoita.

• Anonyymi

No siis... itse sanoisin että olet, koska luulisin että jos siis olet shiftannut niin varmaan oot ja muunkin kertomassa perusteella... (ja sori kun tulin näin myöhään 2024 ei varmaan kukaan näe tätä 😅)

• Anonyymi

Meikällä persesilimä mustana mennä viikolla. Mussutin kertalaakilla pussillisen lakritsaa.

• Anonyymi

Itse näen usein unia, että olen jossain ulkomailla aivan eksyksissä ja joka kerta on lompakko ja passi hukassa.
      Olenkohan minäkin Therian???

• Anonyymi

Uskon että sä oot therian!Mäkin oon epävarma siitä että oonko therian..

• Anonyymi

tiktok kiinni

Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.

Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.
      Terveys
      333
      8133
    2. 1 Eurolla 35 euroa, 1.5x minimikerroin, 0x kierrätys ja minimitalletus vain 5e!

Noniin nyt pamahti sitten VB:ltä älyttömän kova tarjous ensitallettajille. Euron panoksella 35 euroa jos kokkishown voit
      Pitkäveto
      1
      2501
    3. Viiimeinen viesti

Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill
      Suhteet
      67
      2255
    4. Mikä olisi sinun ja kaivattusi

Tarinan kertovan elokuvan nimi?
      Ikävä
      177
      1906
    5. epäonnen perjantain rikos yritys

onpa epäselvä kuva, tuolla laadullako keskustaa tarkkaillaan lego hahmotkin selvempiä
      Kajaani
      16
      1482
    6. Yllätyspaukku! Vappu Pimiä rikkoi vaikean rajapyykin yllättävässä bisneksessä: "Nyt hymyilyttää...!"

Wau, onnea, Vappu Pimiä, upea suoritus! PS. Pimiä tänään televisiossa, ohjelmatietojen mukaan hän on Puoli seiskassa vie
      Suomalaiset julkkikset
      9
      1321
    7. Onko kaivattusi täysin vietävissä ja

vedätettävissä?
      Ikävä
      112
      1317
    8. Suomessa ei ole järkeä tarjota terveyspalveluita joka kolkassa

- Suomen väestötiheys 1.1.2022 oli 18,3 asukasta maaneliökilometriä kohden. - Uudenmaan maakunnassa asuu keskimäärin 18
      Maailman menoa
      174
      1264
    9. RÖTÖSHERRAT KIIKKIIN PUOLANGALLA.

Puolankalaisilla tehtävä ryhmäkanne itsensä yleintäneistä rötöstelijöista, sekä maksattaa kunnan maksama tyhmän koplan j
      Puolanka
      60
      1250
    10. Kirjoitin sinulle koska

tunnen sinua kohtaan niin paljon. Sydäntäni särkee, kun kätken ihastumisen, kaipauksen, sinua kohtaan tuntemani lämmön j
      Ikävä
      42
      1157
    Aihe