Jumaliste äsken tulla jolkotteli kolme sutta vastaan kun ajelin Uuroon päin siinä ennen Uuroa olevalla suoralla. Yksi susista ihan jumalattoman iso kokonen ja kaksi pienempää.
Olivat tulossa Kylmälleojalle päin siinä radan välisellä kaistaleella.
Susia Uurossa
5
863
Vastaukset
- Anonyymi
Jaa... Sullako on puolukkapaikat siellä kankaalla...?
- Anonyymi
Oot tainnu nähä onnellista unta. Oisit vielä ajellu niitä jamikselle irtokoiria syömään.
- Anonyymi
Olihan tuosta lehdessä juttua. Lehden mukaan sudet olleet Paiholan ja Uuron välisellä alueella. Eilen tuli tieto, että sudet oli olleet Välilampien luona.
Pitäkää nyt ne koiranne kiinni tuolla alueella. - Anonyymi
Jos joku kertoo jossakin alueella olevan karhuja tai susia niin sinne kannattaa mennä sankkojen kanssa, varma marja apaja.
- Anonyymi
Hukkia on pyörinyt Kontiolahden kirkonkylänkin alueella jo yli kahden vuoden ajan. Hukat ovat niin kesyjä että pyörivät ihan pihoissa. Onneksi olemme oppineet elämään hukkinen kanssa.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1818367
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k264538- 504108
- 543542
- 513116
- 502870
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä262566- 352218
Anteeksi kun käyttäydyn
niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv382033- 292026