Tori fi täynnä huijareita 2023

Anonyymi-ap

Varokaa huijareita tori.fi sivustolla. Vaikka on ns. Tunnistatunut, niin ei tuo lisä luotettavuutta. Laitat osta ilmoituksen jostakin, niin aina on huijari ensin yrittämässä.

8

1086

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Ainakin Oulun alueella on Tori.fi ostajia pilvinpimein kyselemässä mistä tavaran voi noutaa ja kun annat osoitteen niin sen kälkeen ei kuulu mitään. Liekkö sama henkilö, joka vaihtaa profiilissa nimeään ja esiintyy myös toisten ihmisten nimillä myös. Koskaan ei saavu ostamaan mitään. Torin estot viesteissä ei näi vaikuttavan yhtään mitään. Joten älkää antako heti osoitettanne Oulun alueen ostajille.

      • Anonyymi

        Juu ja joko Oulun aluella lähettelee viestejä jatkuvasti ja on kiinostunut myynnissä olevista tavaroista. Kun vastaat vaikka minuutin siällä hänelle, niin tulee heti. Että löysin jo toisen vastaavan. Ilmeisesti yrittää eka vietillä saada myyjän koko nimen tai osoiteen misssä myytävä tavara on.


      • Anonyymi

        Sama homma Tampereella😟


      • Anonyymi

        Sama kokemus Oulun alueen häiriköistä. Muka ovat ostamassa tavaa, kyselevät osoitetta , antavat toisen ihmisen puhelinnumeroita, että otatako yhteyttä, yrittävät muka varata tavaraa viikoksi ettei sais sillä aikaa muille myytyä. Liekkö sam henkilö joka läjettelee viestejä? Yleensä esiintyy naisen nimellä, jopa sukunimikin on keksitty.


      • Anonyymi

        Joku ostaja lähettelee ainakin Oulussa että lähetätkö puhelin numern, niin otan yhteyttä. Kun lähetät tälle haaamuostajalle numerosi, niin alkaa kohta puhelin soida kaiken maailman markkinointitutkimus puheluita ym. Eli tämä ei ole todellinen ostaja vaan joko hän lähettään sinun numerosi johonkin mainosjuttuihin tai on itse joku markkinointi myyntiä haraastava. ELi ei osta sinulta yhtään mitään.


      • Anonyymi

        Oulussa olen muutaman kerran sopinut ostajan kanssa kaupat. Ostaja molemmilla kerroilla kysynyt että olisko kuljetusmahdollisuutta. Molemmilla kerroilla käviniin että kun vein tavaran, niin ostaja peru kaupat. Tulipa ajeltua autolla tavarat kyydissä turhat mutkat noin 60km. Eli ei kannata viedä tavaraa, jos ostaja ei ole paikan päällä käynyt katsomassa tavaran ja maksanut sen.


      • Anonyymi

        🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒

        🍑 ­­N­y­­m­f­o­m­­a­­a­­­n­i -> https://ye.pe/finngirl21#18041802F

        🔞❤️❤️❤️❤️❤️🔞💋💋💋💋💋🔞


    • Anonyymi

      Ylimääräinen antaminen onkin kokolailla epäilyttävää.

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Nesteen bensapumput pois, tilalle latausasemat

      Näin se maailma muuttuu, kun Suomessakin liikenneasemat lopettavat polttoaineiden myynnin ja tarjoavat enää sähköä autoi
      Maailman menoa
      179
      1468
    2. Mietin sinua nainen

      Ikävöin sinua enemmän kuin voin myntää. Ajattelin et laitan sinulle viestriä (kirjoitin jo puhelimeen viestin) Sitten
      Ikävä
      55
      1012
    3. Härsilällä jännät paikat, saako hän 30 päiväsakkoa Rasmuksen tapauksesta

      Syyttäjä vaatii peräti kolmekymmentä päiväsakkoa Härsilälle, vaikka todistajan mukaan Rasmus aloitti nuhjaamisen, jossa
      Lapua
      63
      761
    4. Kyllä suoraan

      Sanottua vi.tu.taa. Miksi en toiminut silloin. Sama kun olisi heittänyt smagardin menemään.
      Ikävä
      35
      745
    5. Nainen, viime aikoina olen itkenyt sinua yhä useammin

      Niin kuin juuri äsken. Aamulla näin myös unta sinusta. Koskin unessa hiuksia päälaellasi, ja pyytelin sitä heti anteeksi
      Ikävä
      51
      697
    6. Voisitko nainen kertoa mulle

      Tykkäätkö sä musta, vai unohdanko koko jutun? Mä en viitti tulla sinne enää, ettei mua pidetä jonain vainoajana, ku sun
      Suhteet
      111
      690
    7. Ne alkaa aina yhdeltä

      jos mies et ole sattunut huomaamaan!
      Ikävä
      81
      669
    8. Haluan sinua mies

      Saat minut kuumaksi.
      Ikävä
      36
      654
    9. Voitaisiinko harjoitella rakas

      Näiden tekoa? 👶👶👶👶👶👶
      Ikävä
      70
      628
    10. Täällä iImenee vihamielisyys kristinuskoa kohtaan

      Ei taida sielunvaellus-/jälleensyntymisväellä olla omasta asiastaan mielekästä sanottavaa, kun pitää kiivaasti hyökätä e
      Hindulaisuus
      303
      597
    Aihe