Ensitreffit alttarilla: Tässä he ovat - Kolme naista ja kolme miestä - Tiedossa kolmet häät!

Jes, tätä sarjaa on odotettu syksyn iloksi! Nyt on mukana kolme naista ja kolme miestä, vanhin mies 37 ja nainen 30 vuotta...

Lue lisää:
https://www.suomi24.fi/viihde/ensitreffit-alttarilla-tassa-he-ovat-kolme-naista-ja-kolme-miesta-tiedossa-kolmet-haat?s24

27

3731

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Aika pulleaposkisia miehiä. Ketkä on valittu pareiksi, mitä veikkaatte?

      • Anonyymi

        Miehet taitavat olla veljeksiä, niin saman näköisiä ovat.
        Miten kaikki voivat ollakin niin sosiaalisia, ahkeria, harrastavia, mukavia yms.yms.


    • Anonyymi

      Montako kertaa se pitää sanoa: aihe ei kiinnosta.

      • Anonyymi

        Aihe ei kiinnosta, mutta kiinnosti kommentoida!
        Katsot kumminkin, ihan pikkasen vaan..


    • Anonyymi

      :-DD

    • Anonyymi

      Kyllä nyt aika tylsän näköisiä miehiä mukana.. Morsiamet ok...

      • Anonyymi

        Kyllä pitkässä juoksussa ulkonäköä tärkeämpää on se mitä "sisältä" löytyy. Tässä onkin parasta juuri se, ettei voi ulkonäkökeskeisesti kumppaniaan valita, vaan tutustumalla toisen luonteeseen voi löytää elämäänsä kultakimpaleen. Nykyisten nettisovellusten aikaan on ulkonäkö tullut lähes ainoaksi kriteeriksi parin valinnassa, mutta sillä ei elämässä pitkälle pötkitä.


    • Anonyymi

      Ei hyvältä vaikuta.Taas pareja mitkä ei mätsää

    • Anonyymi

      Toi Julia on varmaan venäläinen. On kyllä aika surkeat parit. No ainakin sopivia toisilleen. Kuka kenetkin nai.

    • Anonyymi

      Ihan mielenkiintoinen juttu vaikken itse sinne menisi mm iän vuoksi. Tavallinen ihminen on out niistä joille tuo on tehty.

    • Anonyymi

      Onpa taas virheitä kirjoituksessa,, paska lukea, ku ei pysy rivillä -------------------

      • Anonyymi

        Eihä täss ny skoles olla. Alla kan nu skriva, som ni vill


    • Anonyymi

      Pertti puustinen osuustieltä,pääsenkö kuvaiksiiiin.Harrastan vähinmeisi Pertti Kurikan nimipäivää,syön kaurapuuroja j PULLAA.

    • Anonyymi

      Ohjelma on oksennus avioliittoinstituution päälle

      • Anonyymi

        Juuri tällainen kirkolle sopiikin...

        Sen kun vaan jatkatte maksamista, niin kirkkoa jaksaa järjestää lisää sirkusta ja huvitusta...

        Mieteittekö koskaan, miksi maksatte vuosittain satoja euroja, tai jopa ylu 1000 euroa, tuolle laitokselle?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Juuri tällainen kirkolle sopiikin...

        Sen kun vaan jatkatte maksamista, niin kirkkoa jaksaa järjestää lisää sirkusta ja huvitusta...

        Mieteittekö koskaan, miksi maksatte vuosittain satoja euroja, tai jopa ylu 1000 euroa, tuolle laitokselle?

        Kävin tuon pohdinnan 35 vuotta sitten jolloin erosin kirkosta. EI ole kaduttanut päivääkään.


    • Anonyymi

      Nimenomaan.

    • Anonyymi

      Tuo sopii seikkailuhenkisille, eli hakijoille jotka haluavat kokea uutta ja erilaista erikoisella tavalla. Parisuhde sokkona, vois olla nimi.
      Jos ei o,e tiukkapipovaan yrittää ottaa rennosti ja jopa huumorilla kun vieressä on tuntematon puoliso niin voi onnistua hyvinkin.
      Katsojienkin on hyvä hiljentää tiukkaa vannetta päässään ja antaa mennä vaan.
      Kun emme ole itse ohjelmassa niin kaikki tuki heille, jotka ovat uskaltatutuneet ja menneet rohkeasti " näyteikkuunaan" tietäen että heitä haukutaan täysillä ja arvostellaan surutta , varsinkin ulkonäkö on aina keskiössä pinnallisten katsojien silmissä ensimmäisenä. Kaikki muu on sivuseikkaa.

      • Anonyymi

        Sitä olen ihmetellyt miten ulkonäkökeskesisiä ihmisiä on paljon.
        Eli ovat hyvin pinnallisia ihmisiä, eivätkä näe ihmisestä helposti muuta just niitä joilla on oikeasti merkitystä. Ulkonäkö on sivuseikka .


    • Anonyymi

      Julian tatuoinnit kauheita. Kaunis morsiam

      • Anonyymi

        Ulkomaanmatkalla Julia saa lisää tatuointeja.


    • Anonyymi

      Samaa ihmettelen,miten "ASIANTUNTIJAT" ovat päätyneet pohdinnoissaan valitsemaan kolme niin samannäköistä miestä sulhasiksi,???yksikään ei ehkä just sellainen johon iskisin silmäni,missään.Miten ne on ajatellu homman toimivan kun välimatkaa kämpillä useita satoja kilometrejä??? Vai hakeeko ihmiset nykyisin etäsuhteita?sorry,mutta yksikään hlö ei herättänyt kiinnostusta,tasapaksuja.

      • Anonyymi

        Niin ensi kerran kun valitaan rumia miehiä, niin vastaus on kuten edellä. Naisten miesmaku ja seksuaalinen markkina-arvo on niin helppo päätellä.


    • Anonyymi

      Ihanat parit 😍 ihan fiiliksissä tästä kaudesta👏 Tosin kaikesta huolimatta veikkaisin, että Oulusta oleva 26v mies ja sen 30v vaimo ei tule pysymään yhdessä

      • Anonyymi

        Tatuointiko mahdollisti ohjelmaan mukaan pääsemisen.
        Pian ensimmäinen ero.


    • Anonyymi

      Miten tuollainen juoppo tekouskovainen kana-aivo voi toimia pappina.

    • Anonyymi

      Ihania pareja, mut mun silmään pistää miksi morsiammilla niin vaatimattomat hääpuvut? Ois voinnu vähän enempi satsata pukuihin.

    Ketjusta on poistettu 13 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Täytyy tunnustaa

      että olet kauneinta mitä olen nähnyt. Käteni tärisevät vieläkin. Olen tosiaan ihastunut. Tästäkin vaikenen.
      Ikävä
      126
      1625
    2. jos saat yhden

      Toiveen esittää niin mikä olisi
      Ikävä
      100
      1193
    3. Huomenta päivää

      Somen ihmeelliseen maailmaan. 🤗☕🌞💞
      Ikävä
      201
      1068
    4. Jorma Uotinen jakoi hämmentävän kuvan tiukoissa trikoissa - Jopa Vappu Pimiä häkeltyy: "No wau"

      Jorma! Ei huono! Aikamoisen häkellyttävä kuva totta tosiaan! Lue lisää ja katso kuva: https://www.suomi24.fi/viihde/jo
      Suomalaiset julkkikset
      7
      995
    5. Vanhempi mies

      Minä rakastan sua. Ja tiedän, että sullakin on tunteita mua kohtaan. Tätä elämää ei pitäisi tuhlata enää päivääkään. J
      Ikävä
      54
      871
    6. Anna anteeksi

      Olen rikkonut sinua vastaan tavalla, josta minäkin kärsin. Syitä tutkiskellessani löydän vain itseni. Minä kuulin jokais
      Ikävä
      78
      803
    7. Aika haavat parantaa

      Hyvää huomenta ja mukavaa päivää. ☕🌾😊❤️🪷
      Ikävä
      171
      784
    8. HUS näyttää, kuinka paljon turhaa tai vähemmän tarpeellista tehdään verorahoilla

      HUS on laskeskellut, että sieltä voidaan vähentää melkein tuhat ihmistä ilman, että se toiminta häiriintyy, johon verora
      Hallitus
      49
      772
    9. Nyt jos haluat vielä jotain nainen

      Niin laita tähän nimikirjain. Muuten klousaan keissin. Liikaa aikaa kulunut.
      Ikävä
      96
      763
    10. Tänään kun näin sinut

      olit kuin taideteos. Arat ja väsyneet silmäni kaipaavat lepoa sinussa, mutta en voinut katsoa sinua niin paljon kuin hal
      Ikävä
      51
      751
    Aihe