Hellaripalstalla sanottiin,että syyskuussa 2033 olisi alkanut herätys,jonkun Henri Puumala nimisen miehen kautta ja hän olisi Tukholman profetiassa mainittu profeetta.
Onko tämmöisessä miehessä profetian henkeä,kuten Ellen G Whitessamme on ollut,vai onko meidän odotettava jotakin toista?
Voisiko joku naispastoreistamme kertoa Totuuden?
Anonyymi-ap
5
306
Vastaukset 5
- Anonyymi
Kyllä hänestä on puhuttu,että kuulisi Pyhän Hengen Äänen,mutta ei ehkä yhtä laajasaa mittakaavassa,kuin Ellen G White,hänhän on julistanut Profetian Hengen meille Adventisteillemme.
- Anonyymi
Väärä profeetta,ehdottomasti!
Älkää vain uskoko,profeetta eksyttäjä.
Hihhuloi ja kapinoi,ei vietä Sapattia,vaan rikkoo Sapatin.
Juuri nämä tungettelevat taloihin.
Olkaa varuillanne. - Anonyymi
Kuuluu kategoriaaan: "Ellette tuo täysiä kymmenyksiä pastreidemme taskun täytteeksi, niin Ellen White profetoi teille jotain kauheaa."
- Anonyymi
Meidän on odotettava jotain toista.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomi meni ihan itse sössimään peruskoulunsa
Nyt syytellään maahanmuuttoa, vaikka ihan itse lopetettiin vaatimaan oppilailta koulunkäynnin tarkoitus eli opiskelu ja210974Tuli paha mieli miten kaikki meni meillä
Harmittaa myönnän sen, kun molemmilla oli selvästi toiveita ennen kuin sukset meni ristiin. Olen jäässä. 😔49834- 73731
Miksi vanhusraiskaajaa ei ole palautettu?
Ukkola kysyy Rantaselta, vaikka perussuomalaiset ovat olleet hallituksessa kolme ja puolivuotta. Rantasen vastaus on "192708- 64623
- 64556
- 45530
- 37503
Anni Ihamäki ja Ilkka-rakas vetivät tiukan rajan TTK:ssa: "Kyllä spekuloitiin"
Anni Ihamäki on naimissa Ilkka Ihamäen kanssa. Aviopuoliso tunnetaan myös nimellä Hovimuusikko Ilkka. Heillä on kaksi yh2493- 77493