Eiköhän jo pitäisi mennä porukalla häätämään ruskit Ukrainasta

Anonyymi-ap

… länsimaiden syytä, kun eivät antaneet riittävästi aseapua sodan alkuvaiheessa!
Nyt on tosi hankala saada takaisin miehitettyjä alueita pelkästään Ukrainalaisten toimesta.
Ketä ei tätä ymmärrä, menkööt katsomaan päivitettyjä karttoja.
Ja länsimaitten päättäjät, hävetkää helvatin tunarit, jos osaatte ja ainakin se yksi puutarhatonttu torille jalkapuuhun loppuvuodeksi!

15

247

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Karjalan separatisteja pitäisi alkaa tukea…

    • Anonyymi

      No mene sinä ensin. Ukraina ottaa mielellään sotilaita hupeneviin riveihinsä.

      Mikä estää?

    • Anonyymi

      Mitä varten? Venäjä ei pysty etenemään enää mihinkään ja eiköhän ne ukrainalaiset saa lopun hoideltua ajan oloon.

    • Anonyymi

      Ei länsi anna tukea kun hoksasivat että tarvikkeet myydä mustassa pörssissä ja rahat laitetaan omaa ja vaimon taskuun.
      Zelenskyn muija osti viime usan reissulla koruja 1,1 miljoonalla..
      Repikää siitä russo-foobikot

      • Anonyymi

        Ja russofobiaa on siis tuhota Venäjän armeijan tankki takipihalleen, tuliko selväksi?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja russofobiaa on siis tuhota Venäjän armeijan tankki takipihalleen, tuliko selväksi?

        Montako tuhosit viikonlopun aikana omalta takapihaltasi.
        Lopeta ryyppääminen niin tankkeja ei enää ilmesty.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Montako tuhosit viikonlopun aikana omalta takapihaltasi.
        Lopeta ryyppääminen niin tankkeja ei enää ilmesty.

        Onto tuo suora uhkaus Kremlistä?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onto tuo suora uhkaus Kremlistä?

        Putinin kanssa sovittiin, että se ei enää lähetä tankkeja sinun takapihalle.
        jos siellä vielä niitä näkyy niin ne on Ukrainan savuavia tankkeja.
        Jos siellä näkyy pikku-ukkoja niin ne on melko varmasti paikallisia, ne asustaa alkon pullon pohjalla, joten viimeisen ryypyn jälkeen laita korkki kiinni niin eivät pääse ulos riehumaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Putinin kanssa sovittiin, että se ei enää lähetä tankkeja sinun takapihalle.
        jos siellä vielä niitä näkyy niin ne on Ukrainan savuavia tankkeja.
        Jos siellä näkyy pikku-ukkoja niin ne on melko varmasti paikallisia, ne asustaa alkon pullon pohjalla, joten viimeisen ryypyn jälkeen laita korkki kiinni niin eivät pääse ulos riehumaan.

        Hyvä homma, voitko samalla suostutella Putinin perääntymään Ukrainasta nyt kun sait tilaisuuden ratsastaa hänen polvellaan?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onto tuo suora uhkaus Kremlistä?

        Juoppoputki päällä taas...?


    • Anonyymi

      Sodan tarkoitus oli hävittää sotahullut ukrainasta , eli tykinruuaksi ?

      • Anonyymi

        valkoinen vastaan pistävä voima ?


    • Anonyymi

      Olet jauhanut alusta lähtien tuota samaa uhoa. Olet yllyttänyt yltiöpäisiä nuorukaisia Ukrainaan sotimaan mutta itse pitäydyt vain täällä uhoamassa? Mene, mene hyvä poika ja näytä niille "ruskeille" ja ukrainalaisille miten soditaan.

      • Anonyymi

        Ukrainassa on jo suomalaisia kuollut, ja jokaisella on kädet veressä, joka heitä on kehoittanut lähtemään sinne.
        Esimakua tulevasta? Monella Naton kannattajalla on pahoja ajatuksia Suomea kohtaan, jotka ovat lähtöisin kaavamaisista hokemista.


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kuka maksaa Elokapinan töhrinnän?

      Vieläkö tukevat Elokapinan toimintaa mm. Aki Kaurismäki, Sofi Oksanen, Paleface, Koneen Säätiö ym. ? Kenen kukkarosta ot
      Maailman menoa
      585
      3889
    2. Muuttaisiko viesti mitään

      Haluaisin laittaa viestin, mutta muuttaisiko se mitään. Oletko yhä yhtä ehdoton vai valmis kyseenalaistamaan asenteesi j
      Ikävä
      48
      3328
    3. Jos sinulla kiinnostaisi

      Nyt, miten antaisit minun ymmärtää sen?
      Ikävä
      38
      2801
    4. Valpuri Nykänen elokapina

      Aikas kiihkomielinen nainen kun mtv:n uutiset haastatteli. Tuollaisiako ne kaikki on.
      Maailman menoa
      66
      2769
    5. Oon vähän ihastunut suhun nainen

      Vaikka toisin jokin aika sitten väitin mutta saat mut haluamaan olemaan parempi ihminen :)
      Ikävä
      19
      2154
    6. Jospa me nähtäisiin

      Sinne suuntaan menossa🤣
      Ikävä
      32
      2101
    7. Se että tavattiin

      Hyvin arkisissa olosuhteissa oli hyvä asia. Olimme molemmat lähestulkoon aina sitä mitä oikeasti olemme. Tietysti pieni
      Ikävä
      12
      1977
    8. Elämä jatkuu

      Onneksi ilman sinua
      Ikävä
      29
      1865
    9. Oot pala mun sielua

      Jos toivot, että lähden mä lähden. Jos toivot, että jään mä jään. Koen, että olet mun sielunkumppani, mutta lämmöllä my
      Ikävä
      17
      1810
    10. Hei T........

      Ajattelin kertoa että edelleen välillä käyt mielessä.... En ole unohtanut sinua, enkä varmasti ikinä... Vaikka on kulunu
      Suhteet
      47
      1759
    Aihe