Kuuntelen aina saunan vilvoittelutauolla Green fuel nordicin rekkojen pörinää ja tehtaalta kuuluvaa puiden kolinaa. Sitten on kiva mennä taputtamaan itseään selkään kun on viisaampi kuin tavallinen kadun tallaaja.
Saunan vilvoittelutauolla on kiva kuunnella.
18
441
Vastaukset
- Anonyymi
Aina on kiva kuulua viisaisiin miehiin ja kuunnella niin viisaita sanoja joita ei ole ennen kuultu. Sitten peukutetaan yhdessä!
- Anonyymi
😍😍😍😋😋😋😋😍😍😍
💋 Nymfomaani -> https://ye.pe/finngirl21#18043469b
🔞💋❤️💋❤️💋🔞💋❤️💋❤️💋🔞
- Anonyymi
https://youtu.be/tmlncu36Vic?feature=shared Ostaisitko tältä mieheltä käytetyn auton? Lieksan päättäjät ostaa kepulaiselta torikauppiaalta mitä vaan jos se mainitsee edes sanan bio. Johonkin toiseen paskalaitokseen taas menee miljoonia?
- Anonyymi
Psykologiaa opiskelleena, en ostaisi!
- Anonyymi
Niimpä , se rahan liike aiheuttaa ääntä ja se on hyvä . Noin vältämme tyhjien vatsojen kurinan . Mainitsemasi pörinä voi peittää alleen sinullakin nälän aiheuttaman kurinan , tiedän mä .
- Anonyymi
Näin on. Kepun hyväveliverkostolla ei vatsa kurise.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Näin on. Kepun hyväveliverkostolla ei vatsa kurise.
Eikä kokoomuksen.
- Anonyymi
Kevätniemi on enempi vienyt, kuin tuonut rahaa Lieksalle.
- Anonyymi
Rasvamahoista päätellen, ei ole vatsa tyhjyyttään kurissut.
- Anonyymi
Ai, ai, kun miun suu alkaa ihan napsamaan kun kehun kaikille miten hyvin Lieksalla menee ja muut kunnat on meille kateellisia.
T: Joensuusta - Anonyymi
Taas pitää "oikoa populistista keskustelua, nämä eivät ole avoimien salien asia puhua".
- Anonyymi
Ja ovat vielä niin tyhmiä että lounas ja pullakahvit riittää voiteluksi.
- Anonyymi
Kun valtuutetulle liian vaikea kysymys eteen, hän turvautuu kysyjien vähättelyyn ja syyttelyyn.
- Anonyymi
Minulla tulee saunan uunista bio tuhkaa. Joku kepulainen varmaan saa sitäkin myytyä kaupungin puupäille 1000€ kilo.
- Anonyymi
Oletteko panneet merkille miten kepu ja kokoomusjohtoinen Pielisen Bio meni hiljaiseloon kun yhteiskunnan ilmainen raha on tiukassa. Omaa rahaahan nämä "maakunnan kehittäjät" eivät siihen laita. En usko, että komponenttipula on rakentamisen keskeytyksen syy. Tai voinette kertoa mistä komponentista on pula, josko voisimme auttaa. 😂
- Anonyymi
Mulla tulee huusin alle 100 kg kakkaa vuodessa. Paljonkohan siitä saisi?
- Anonyymi
Kokoomusedustaja pitänyt puheen uusissa?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kokoomusedustaja pitänyt puheen uusissa?
Valtuuston pönttöpuheet on huussipuheita.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1848495
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k264598- 504158
- 573669
- 513156
- 502920
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä262626- 382404
Anteeksi kun käyttäydyn
niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv382083- 292066