Yhtyvätkö nämä kaksi sotaa? Mielestäni kyllä.
Meidän on kristittynä otettava kantaa tilanteeseen, joka sivuaa Raamatun sanomaa lopunajasta. Sakarja 12. luku kertoo Israelista, joka on joutuva kaikkien kansojen hampaisiin. "Kaikki maan kansakunnat kokoontuvat sitä vastaan." Jae 3. Tätä ei ole voinut tapahtua ennen YK.n perustamista. Mutta seurataan, miten tilanne kehittyy; jääkö joku valtio olemaan Israelin puolta.
Kristittyinä toivomme tämän olevan sen vaiheen, jossa Israel kääntyy kansakuntana Messiaansa Jeesuksen puoleen: "Mutta Daavidin suvun päälle ja Jerusalemin asukkaiden päälle minä vuodatan armon ja rukouksen hengen, ja he katsovat minuun, jonka ovat lävistäneet (ristintyö). He valittavat Häntä niin kuin valitetaan ainokaista, murehtivat Häntä katkerasti niin kuin murehditaan esikoista." Jae 10. En siis tiedä, onko tämä sota jo se vaihe. Mutta toivon, että on se vaihe, jolloin "koko Israel on pelastuva!" Room. 11:26.
Suomi ym. sivistysmaat ovat tuominneet palestiinalaisten aloittaman sodan, jota johtaa terroristijärjestö Hamas. Hyvähän sodan tuomitseminen on. Mutta se on pelkkiä sanallisia lausuntoja. Nyt pitäisi näyttää sanat todeksi ja auttaa Israelia poistamaan KAIKKI ns. palestiinalaiset Israelille kuuluvilta alueilta, mm. Länsi-Rannalta ja Gazasta. Ne ovat Israelin maata, jonka Jumala on alunperin antanut juutalaisille. 1 Moos. 15:18-21.
Vieraiden jumalien palvojat eivät kuulu Israeliin. Jumala varjelkoon ihmiskuntaa siltä jumalalta, jota palestiinalaiset nyt kiittävät hyökkäyksestään Israeliin.
- Vain Israelin Jumala on meidän Jumalamme! -
"Minä olen sinun isiesi Jumala, Abrahamin, Iisakin ja Jaakobin Jumala!" Apt. 7:32. Hän on "meidän Herramme Jeesuksen Kristuksen Isä ja Jumala". Efes. 1:3.
Jeesus Kristus on Herra!
Nyt on menossa jo toinen vakava sota
99
793
Vastaukset
- Anonyymi
Vaikuttaa maailmansodan alulta.
- Anonyymi
😋😋😋😍😍😍😍😋😋😋
💋 Nymfomaani -> https://ye.pe/finngirl21#180442214
🔞💋❤️💋❤️💋🔞💋❤️💋❤️💋🔞
Sen siitä saa kun satuja pitää totuutena.
- Anonyymi
sotia on aina enemmän kun yhdysvalloissa on vallassa heikko demokraattipresidentti
- Anonyymi
Rauha tulee Lähi-Itään vasta kun Israel on saanut luvatun maan kaikki alueet haltuunsa ja sitten alkaa tuhatvuotinen rauhanvaltakunta.
- Anonyymi
3. Moos. 20:22
"Pitäkää kaikki minun käskyni ja lakini ja noudattakaa niitä, ettei se maa, johon minä teidät vien, oksentaisi teitä ulos. " - Anonyymi
Eli rauha tulee tämän hurskaan mielestä sitten kun herrakansaksi itse itsensä ylentänyt Israel saa rosvottua palestiinalaisten maan, kodit ja muun omaisuuden? Ei tule tälle rosvolle rauhaa.
- Anonyymi
Ainakin pelastuneet Adventistit ovat 1000 vuotta taivaassa.
Suotakoon rauha niille, ketkä tuhoutuneen maanpäällä tuhatvuotiskautta viettävät.
Kaikille paikkoja riittää, kaikille tilaa on.
1234567--- Anonyymi kirjoitti:
Eli rauha tulee tämän hurskaan mielestä sitten kun herrakansaksi itse itsensä ylentänyt Israel saa rosvottua palestiinalaisten maan, kodit ja muun omaisuuden? Ei tule tälle rosvolle rauhaa.
Miksi palestiinalaiset eivät muuta sinne, missä heidän veljensä asuvat, muihin islam uskoisten maihin. Siellä heidän olisi parempi asua, vai eikö nämä muut islam uskoiset maat halua asuttaa näitä vihan vallassa olevia terroristeja.
Juutalaisille annettiin pieni maa ja muslimit saivat valtavat alueet itselleen. Mutta he eivät ole tyytyväisiä niihin valtaviin alueisiin, vaan he haluavat itselleen juutalaisten pienen pienen maan. Mikään ei riitä heille, he hamuavat vain enemmän ja enemmän itselleen. Koska he haluavat koko maailman itselleen, ainakin siinä suhteessa, että koko maailman ihmiset kääntyisivät islamin uskoon. Silloin heidän tyytyväisyytensä olisi valtava, vai olisiko ?- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Filistealaiset ovat Jumalalta saadulla ikuisella juutalaisomistuksessa olevalla perintömaalla Gazassa?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
3. Moos. 20:22
"Pitäkää kaikki minun käskyni ja lakini ja noudattakaa niitä, ettei se maa, johon minä teidät vien, oksentaisi teitä ulos. "Eli niin kävisitten roomalaisvallan aikana. Siinä meni esikoisoikeus. Nyt on vain oma lupa .
- Anonyymi
Tasan 50 vuotta sitten Jom Kippurin sodassa Israel myös yllätettiin samalla lailla, kuin nyt. Jumalalle mikään ei tule yllätyksenä. Israelille tämä tuli. Mutta kuka seisoo viimeisenä multien päällä?
- Anonyymi
Israel on Jumalan valittu kansa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mitähän Israelin kansa vastaisi tuohon esitettyyn kysymykseen?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mitähän Israelin kansa vastaisi tuohon esitettyyn kysymykseen?
Jumalan tahto siinä toteutuu, eikä kansan, Jumalan valta on ehdoton valta, ei mitään demokratiapelleilyä.
Jes. 14:27
Sillä Herra Sebaot on päättänyt, -kuka sen tyhjäksi tekee? Hänen kätensä on ojennettu, -kuka sen torjuu? - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Korjataanpa virhe.
Israel on Epäjumalan valittu kansa. - Anonyymi
"Jumalalle mikään ei tule yllätyksenä."
Kummasti se kaikkitietäväksi mainostettu "Jumala" vaan oli yllättynyt siitä kun Aatami ja Eeva pistelivät sittenkin omppuja poskeensa, eikä hän tiennyt hölkäsen pöläystä luomansa Luciferin kapina-aikeistakaan tätä luodessaan. Näistä "Jumalan" yllätetyksi tuloista saisi laadittua melkoisen opuksen jos tahtoisi. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kummasti se kaikkitietäväksi mainostettu "Jumala" vaan oli yllättynyt siitä kun Aatami ja Eeva pistelivät sittenkin omppuja poskeensa, eikä hän tiennyt hölkäsen pöläystä luomansa Luciferin kapina-aikeistakaan tätä luodessaan. Näistä "Jumalan" yllätetyksi tuloista saisi laadittua melkoisen opuksen jos tahtoisi.Miten niin omppuja? Ei ainakaan Raamatun mukaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kummasti se kaikkitietäväksi mainostettu "Jumala" vaan oli yllättynyt siitä kun Aatami ja Eeva pistelivät sittenkin omppuja poskeensa, eikä hän tiennyt hölkäsen pöläystä luomansa Luciferin kapina-aikeistakaan tätä luodessaan. Näistä "Jumalan" yllätetyksi tuloista saisi laadittua melkoisen opuksen jos tahtoisi.Kyllä Jumala ne kaikki on tiennyt ja kuinka selvitä pikkuongelmista voittaen.
Kommenttisi on rajoitetusti äo:ta omaavan aivoista? - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hylkäsivät Kristuksen. Antikristus eli maailman valtias otti heidät avosylin vastaan.
- Anonyymi
Tuohan saattaa nyt eskaloitua Googin sodaksi. Se on sitten viimeinen sota ennen Jeesuksen tulemista.
- Anonyymi
Mielikuvitusolennot, kuten se "Jeesukseksi" mainittu, eivät voi tulla mistään tai mennä minnekään ilman tarinan kirjoittajan mielikuvituksellista päätöstä siitä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mielikuvitusolennot, kuten se "Jeesukseksi" mainittu, eivät voi tulla mistään tai mennä minnekään ilman tarinan kirjoittajan mielikuvituksellista päätöstä siitä.
olet valehtelija.
helvettiin joutuvat valehtelijat, joten lopeta valehtelu.
moni on kuollut valehtelija.he joutuvat helvettiin ilmoituksen mukaan. sulla on tilaisuus lopettaa valehtelus.
- Anonyymi
Psalmin 83 sotakin on käymättä lihaa ja verta vastaan ja sen aika on lähipäivinämme.Että mitenhäns liittyis tämänpäiväisyyksiins Israjelissa 7.10.2023jKr.
Ano Turtijainen raskaan työn raataja:
https://www.youtube.com/watch?v=gayUjz2JHaQ
Selef Urge- Anonyymi
Ano Turtiainen on Vladimir Putinin fasistihallinnon nöyrä juoksupoika.
- Anonyymi
Tänään on myös Vladimir Putinin syntymäpäivä.
- Anonyymi
Olisi isänsä jättänyt 9kk aiemmin kinuamatta, niin olisi maailma parempi.
- Anonyymi
Ano on täydessä pimeydessä.
- Anonyymi
Israel on meidän kristittyjen alkukoti. Siellä Jeesus sovitti syntimme.
- Anonyymi
Tämä on raamatullinen aihe, ei pelkästään politiikkaa.
- Anonyymi
Israelin nykytilanteeseen on yksi ainoa rauhan mahdollisuus. Se on se, että ns. palestiinalaisväestö siirretään heidän omaan valtioonsa, Jordaniaan, Se on perustettu nimenomaan heitä varten (v. 1946). Israelin jakaminen ns. kahden valtion mallin mukaan ei ole Jumalan suunnitelma.
Länsi-Ranta ja Gaza ovat Israelin alueita, vaikka arabit nyt ovatkin siellä miehittäjinä. Tämä pitää kaikkien ihmisten tietää.
Miksi uskossa olevien tulee nyt antaa äänensä kuuluville tällaisessa asiassa, "politiikassa"? - Se on velvollisuutemme, koska
1. sielunvihollinen hyökkäsi Israeliin Hamasin ym. palestiinalaisterroristien kanssa estääkseen Kirjoitusten toteutumista.
2. Hyökkäyksen tarkoitus on siis estää sitä Jumalan suunnitelmaa, että juutalaiset pitää tässä historian vaiheessa koota isiensä maalle, Israeliin. Tämä terroristien hyökkäys estää (pelottelee) juutalaisia palaamasta kotiin.
3. Terrori-iskujen tarkoitus on myös estää evankeliumin etenemistä, ettei pakanoiden täysi luku pääsisi sisälle pelastukseen.
Mutta evankeliumi menee eteen päin, monin tavoin. Israelin kansa tulee siihen tilanteeseen, että he huutavat avukseen omaa Messiastaan, Jeesusta, joka sovitti myös meidän pakanoiden synnit Israelissa, Golgatan ristillä. "Sillä minä sanon teille: tästä lähtien te ette näe minua ennen kuin sanotte: ’Siunattu olkoon Hän, joka tulee Herran nimessä." Matt. 23:39.
PS. Aito kristinusko on syntynyt Israelissa, ei Roomassa, Saksassa, USA.ssa tai esim. Suomessa. On aika palata takaisin Jerusalemista alkaneeseen uskoon, oppiin ja Elämään. Israel on hengellisesti meidän ajallinen kotimaamme. "Jokainen, joka huutaa avuksi Herran nimeä, pelastuu. Sillä Siionin vuorella ja Jerusalemissa ( = sieltä alkaneessa uskossa) on pelastuneiden joukko, niin kuin Herra on sanonut." Jooel 3:5.
W.L. - Anonyymi
Kaikki ovat samaa mieltä. Hyvä näin. Toivottavasti Jumala on mukana mielipiteissämme.
- Anonyymi
Palestiinalaiset pois Israelista, siis Gazasta ja Länsirannalta.
- Anonyymi
Se on hyvä mielipiteemme.
- Anonyymi
"Meidän on kristittynä otettava kantaa tilanteeseen, joka sivuaa Raamatun sanomaa lopunajasta. "
Miksi?!
“Te saatte kuulla sodan ääniä ja sanomia sodista, mutta älkää pelästykö. Näin täytyy tapahtua, mutta se ei vielä ole loppu.” (Matt 24:6, FinRK)- Anonyymi
Jotkut tapahtuvat ja jotkut ei.
- Anonyymi
Niin tapahtuu kuin Raamattu sanoo. Mutta rukouksien kanssa on asioita muutettavissa. Niin on tapahtunut ennenkin:
" Mutta näin sanoo Herra, sotajoukkojen Jumala: Minä nostatan teitä vastaan, te Israelin heimo, kansan, joka ahdistaa teitä sieltä lähtien, mistä käännytään Hamatiin, aina Pajupurolle saakka.
Tämän näytti minulle Herra, Herra: Katso, hän loi heinäsirkkoja, kun odelmaheinä alkoi nousta kuninkaan heinänkorjuun jälkeen. Kun sirkat olivat syöneet kaikki maan kasvit, minä sanoin: ”Herra, Herra, anna anteeksi. Kuinka Jaakob voi kestää, sillä hän on vähäinen?” Niin Herra katui. ”Näin ei tule tapahtumaan”, Herra sanoi.
Tämän näytti minulle Herra, Herra: Katso, Herra, Herra, kutsui tulen panemaan toimeen tuomiota. Se kulutti suuren syvyyden, ja se kulutti peltomaan. Niin minä sanoin: ”Herra, Herra, lakkaa jo. Kuinka Jaakob voi kestää, sillä hän on vähäinen.” Niin Herra katui. ”Ei tämäkään tapahdu”, sanoi Herra, Herra. " Aamos 6:14-76.
Jumala perui tuomiosanansa yksittäisissä asioissa. Hän on armahtavainen, kun ihmiset pyytävät anteeksi syntejään. - Anonyymi
Hizbollah on valmiina hyökkäämään?
- Anonyymi
Terroristijärjestöt pitää hävittää totaalisesti. Miksi niin ei tehdä? Israelilla ja USA.lla olisi kyllä mahdollisuus hävittää Hiz bollah ja Ha mas. Mikä tarkoitus on säilyttää niitä?
- Anonyymi
Islam maat tulee ja tappaa jos muslimiterroristit tappaa? Viha on kova muslimeilla kun muslimiterroristeja kuolee? Mutta ilo ylimmäinen kun juutalaisia kuolee?
- Anonyymi
Muutoin sota aivan ok, kunhan juutalaiset vain muistavat pyhittää sapatin ja tappavat ihmisiä vain kuutena päivänä viikossa. Olisi suuri synti tappaa ihmisiä sapattina.
- Anonyymi
Jokaisena viikon päivänä on puolustettava omia rajojaan.
1234567---
- Anonyymi
Hamasin palestiinalaiset tappoivat omana sapattinaan perjantaina suuren määrän juutalaisia.
- Anonyymi
Eivät kunnioita myöskään juutalaisten tai kristittyjen sapattia.
- Anonyymi
Nyt vinkuvat kun saavat itse olla iskunottovuorossa. Ei mitään järjenjättiläisiä kun kommenttejaan kuulee uutisissa...
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eivät kunnioita myöskään juutalaisten tai kristittyjen sapattia.
Niin kristittyjen sapattihan on Jumalan antama sapatti lauantai, viikon seitsemäspäivä.
1234567---
- Anonyymi
Miksi valheuutisia levitetään Ylen uutisissakin? Näytetään palestiinalaisia kärsivänä viattomana osapuolena. Selvittivät toimittajille, miten julma Israel pommittaa Gazaa. Rehellisen toimittajan olisi pitänyt kysyä, MIKSI he pommittavat Israelia?
- Anonyymi
Älkää uskoko valheita. Uutiset ovat antisemitistisiä ja antikristillisiä.
- Anonyymi
Onko tämä taas sitä "kristillistä rakkautta"? Kansanmurha ok?
- Anonyymi
Ei sota lopu.
- Anonyymi
Sotiminenkin loppuu Jeesuksen toiseen tulemiseen. Jumalattomat saavat surmansa Jeesuksen toisessa tulemisessa, vuorten rotkotkaan ei anna heille suojaa. Jeesus vie omansa 1000 vuodeksi taivaaseen. Taivaassa ei ole syntiä, eikä kuolemaa oleva.
1000 vuoden jälkeen herätetään pelastumattomat. Heillä on valloitukset mielessään. He nousevat yli maan avaruuden ja piirittävät pyhien leirin. Tuomio heille. Tuli lankkeaa alas taivaasta ja kuluttaa heidät. Tämä on toinen kuolema heille.
1234567--- - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sotiminenkin loppuu Jeesuksen toiseen tulemiseen. Jumalattomat saavat surmansa Jeesuksen toisessa tulemisessa, vuorten rotkotkaan ei anna heille suojaa. Jeesus vie omansa 1000 vuodeksi taivaaseen. Taivaassa ei ole syntiä, eikä kuolemaa oleva.
1000 vuoden jälkeen herätetään pelastumattomat. Heillä on valloitukset mielessään. He nousevat yli maan avaruuden ja piirittävät pyhien leirin. Tuomio heille. Tuli lankkeaa alas taivaasta ja kuluttaa heidät. Tämä on toinen kuolema heille.
1234567---Hieno selvitys raamatullisesta tilanteesta. Olemme 1000 vuotta Taivaassa Jeesuksen kanssa. Sieltä käsin me hallitsemme maailmassa olevia kansoja.
Mutta miksi 1000-vuotiskausi on olemassa? - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hieno selvitys raamatullisesta tilanteesta. Olemme 1000 vuotta Taivaassa Jeesuksen kanssa. Sieltä käsin me hallitsemme maailmassa olevia kansoja.
Mutta miksi 1000-vuotiskausi on olemassa?Nämä kaikki kaikkien kansojen jumalattomat ovat kuolleina, sen 1000 vuotta. Hehän saavat surmansa Jeesuksen toisessa tulemisessa Hänen ilmestyksestään.
Kannattaa lukea kirja "Suuri Taistelu".
1234567--- - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Nämä kaikki kaikkien kansojen jumalattomat ovat kuolleina, sen 1000 vuotta. Hehän saavat surmansa Jeesuksen toisessa tulemisessa Hänen ilmestyksestään.
Kannattaa lukea kirja "Suuri Taistelu".
1234567---Mulla on se kirja.Luin johdannon. Ehkäpä aloitan sen lukemisen vaikka mua on asiasta varoitettu.Sain uskovalta naapurilta lainaksi, mutta hän on muuttanut tai kuollut niin jäi mulle.
Ajoin justiin pakun perässä jossa luki www.hurstinapu.fi
Mitähän se tarkoittaa? Taidan vilkaista sivua kun näin kävi.
Selef Urge - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mulla on se kirja.Luin johdannon. Ehkäpä aloitan sen lukemisen vaikka mua on asiasta varoitettu.Sain uskovalta naapurilta lainaksi, mutta hän on muuttanut tai kuollut niin jäi mulle.
Ajoin justiin pakun perässä jossa luki www.hurstinapu.fi
Mitähän se tarkoittaa? Taidan vilkaista sivua kun näin kävi.
Selef UrgeOletko koskaan aikaisemmin lukenut ?
1234567--- - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Oletko koskaan aikaisemmin lukenut ?
1234567---Adventisti valehtelee ja kertoo satuja. Jeesus tulee takaisin maan päälle ja hallitsee maan päällä tuhat vuotta. Jeesus puhui paluustaan, ei käväisystä yläilmoissa.
Katso, Herra tulee tuhannen tuhansine pyhinensä
tuomitsemaan kaikkia ja rankaisemaan kaikkia jumalattomia kaikista heidän jumalattomista teoistansa, joita he jumalattomuudessaan ovat tehneet, ja kaikesta julkeasta, mitä nuo jumalattomat syntiset ovat häntä vastaan puhuneet - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Adventisti valehtelee ja kertoo satuja. Jeesus tulee takaisin maan päälle ja hallitsee maan päällä tuhat vuotta. Jeesus puhui paluustaan, ei käväisystä yläilmoissa.
Katso, Herra tulee tuhannen tuhansine pyhinensä
tuomitsemaan kaikkia ja rankaisemaan kaikkia jumalattomia kaikista heidän jumalattomista teoistansa, joita he jumalattomuudessaan ovat tehneet, ja kaikesta julkeasta, mitä nuo jumalattomat syntiset ovat häntä vastaan puhuneetAinakin pelastuneet Adventistit ovat 1000 vuotta taivaassa.
Suotakoon rauha niille, ketkä 1000 vuotiskautta maanpäällä viettävät. Kaikille tilaa riittää, kaikille paikkoja on.
1234567--- - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Oletko koskaan aikaisemmin lukenut ?
1234567---En ole Suuri Taistelu kirjaa lukenut koskaan. Piti aikanaan lukeakin, mutta olin aika vähän aikaa ollut uuvestisyntynyt ja piti omaksua laaja oppimäärä varmasti luotettamastani lähteestä Raamatusta ymmärrystä, jonka jälkeen tutkisin lähteistä, joissa voi olla totuus ja valhe yhdessä.
Raamattuun perehtymisessä on ollut se hyöty ettei tarvitse kauan pähkäillä kun huomaa kokonaisen epäjumalan palvonnan valheeksi. Ihmisen käytöskin kertoo paljonedustamastaan epäjumalanpalvonnastaan puheiden ohella.
Aggressivisuus lisääntyy kun totuus paljastuu, mutta valehtelu jatkuu, sillä yksinkertaisten ihmisten määrä on vakio ja valheen valinneiden, joille ei totuus kelpaakaan vaan valintana on aina valhe ja murhienkin puolustelu.
Selef Urge - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En ole Suuri Taistelu kirjaa lukenut koskaan. Piti aikanaan lukeakin, mutta olin aika vähän aikaa ollut uuvestisyntynyt ja piti omaksua laaja oppimäärä varmasti luotettamastani lähteestä Raamatusta ymmärrystä, jonka jälkeen tutkisin lähteistä, joissa voi olla totuus ja valhe yhdessä.
Raamattuun perehtymisessä on ollut se hyöty ettei tarvitse kauan pähkäillä kun huomaa kokonaisen epäjumalan palvonnan valheeksi. Ihmisen käytöskin kertoo paljonedustamastaan epäjumalanpalvonnastaan puheiden ohella.
Aggressivisuus lisääntyy kun totuus paljastuu, mutta valehtelu jatkuu, sillä yksinkertaisten ihmisten määrä on vakio ja valheen valinneiden, joille ei totuus kelpaakaan vaan valintana on aina valhe ja murhienkin puolustelu.
Selef UrgeHyvä että nyt alat lukemaan. Itse pidin siitä kirjasta kun aikoinaan luin sen läpi uskoni alkuvaiheilla. Pidin sitä yksi parhaimmista kirjoista mitä olen lukenut.
1234567---
- Anonyymi
Ainakaan ne juutalaiset eivät pääse taivaaseen, jotka ovat pommittaneet sapattina toisten ihmisten koteja ja aiheuttavat suurta kurjuutta suurimmaksi osaksi viattomille ihmisille.
- Anonyymi
Sapattinakin voi omaa maata puolustaa.
1234567---
- Anonyymi
Hamas on rikollis järjestö. Miksi se on saanut noin suuren vallan ? Toivottavasti hamaksenm jäsenet saadaan poistettua?
- Anonyymi
Suomi on rahoittanut sitä miljoonilla euroilla ehkä sadoilla miljoonilla liberaaliteologien yllyttämänä.Islamin maat rahoittaneet myös hamasia, joka on islamistinen terroristijärjestö.
- Anonyymi
Hamas on puolue. Toki nykyään myös terroristijärjestö. Vaikka Hamasin teot oikeuttavat Israelin puolustamaan itseään, niin sodan lait sitovat Israelia. Sairaaloiden ja kirkkojen pommittaminen sekä siviilien nälässä ja janossa pitäminen on sotarikos. Siinä ei auta selittää, mutku Hamas. Se voi ensinnäkin eskaloida tilannetta niin, että muut valtiot liittyvät sotaan, ja lopuksi siitä päätyy tuomiolle.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Suomi on rahoittanut sitä miljoonilla euroilla ehkä sadoilla miljoonilla liberaaliteologien yllyttämänä.Islamin maat rahoittaneet myös hamasia, joka on islamistinen terroristijärjestö.
SUOMI ON RAHOITTANUT YK:n koulua.
- Anonyymi
Hamas on poliittinen puolue. Ainoa joka auttoi palestiinalaisia ahdingossa. Siten se sai vallan.
- Anonyymi
Suomen lahjoitukset palestiinalaisille kaikkine kouluavustuksineen ym. ylittävät miljardin rajan.
- Anonyymi
Ja kaikki palestiinalaisille annetut rahat vie islamistiterroristit, ei sitä tarvitsevat saa.
- Anonyymi
Suomi on silloin rikollinen valtio, joka tulee tuomita murhaan antisemitistisestä murhaamiseen yllytyksestä, sillä ne oppikirjat ovat osaltaan vaikuttaneet vihaa juutalaisia kohtaan murhaajissaan, Hamasin muslimeissa. Islam on samankaltainen kuin tämä mikä se olikaan.Se jossa 33 asteella selviää sille asteelle päässeille ketä palvovat oikeasti.Jokin valkokaulusjärjestö , joka järjestää rikolliselle jäsenelle voiton oikeudessa ja syyttömän tuomitsee vankilaan kun mahdollista.
- Anonyymi
Onhan se kauheaa, että Suomi on tukenut tyttöjen koulutusta. Koulutuksen voi tosiaan lopettaa jos halutaan maailmaan lisää terroristeja.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ja kaikki palestiinalaisille annetut rahat vie islamistiterroristit, ei sitä tarvitsevat saa.
Lopeta typerä valehtelu. Yleissivistyksesi ei riitä kuin luuloihin,
- Anonyymi
Kyllä antisemitismi on lisääntynyt maailmalla. Samalla on turvattomuutta yritetty heikentää Israelissa, joka on juutalaisten ainoa turvapaikka.
Mutta tiedämme Israelin pian, ahdingon keskellä, valitsevan oman Messiaasa, Jeesuksen, syntiensä sovittajaksi. Silloin koko kansa on Jumalan suojeluksessa, eikä vihollisuskonto voi sille mitään. Herra Sebaot ottaa pian ohjakset käsiinsä alkaneessa sodassa. Room. 11:17- 27. - Anonyymi
Riippuu siitä mitä Israel tekee. Israelilla on oikeus puolustaa itseään. Gaza on kuitenkin maailman tiheimmin asuttu ja siviilit ovat muurien takana vankina. Sieltä ei yksinkertaisesti pääse pois. Tämä Israelin on huomioitava käytännössä, eikä vain puheissa. Sillä jos Israel syyllistyy siviilien kansanmurhaan, niin silloin on vaikea löytää tukijoita. Samanaikaisesti Gazassa on myös yli sata juutalaista panttivankeina. Ei helppo tilanne.
- Anonyymi
Yhtyvät
- Anonyymi
Saattoi se Jeesus olla rouvakin. Ainakin kulki mekossa ja viihtyi miesseurassa.
- Anonyymi
Kyllä mielipiteitä maailmaan mahtuu.
- Anonyymi
Viimeisinä aikoina se on omissa voimissaan kaiken pahuutensa mielellä. Kaikkivaltias on nähnyt siksi paremmaksi pätkiä aikaa vähän lyhyemmäksi, että jokainen olisi hää- aterialla. Are you ready?
- Anonyymi
Palestiinalaiset pois Israelista. Hyvä kampanja.
- Anonyymi
Ja Israelin tulee ottaa oikeat rajat käyttöönsä.
Tarkoittaa 1 Moos. 15:18-21 rajoja. - Anonyymi
Mitä voi vanhurskas tehdä, kun tietää, että koko maailma on paholaisen vallassa?
- Anonyymi
Israelin ja palestiinalaisten konflikti:
https://youtu.be/4NPZMAEPXtI
Alkaen miehen ja naisen välisestä avioliitosta ja sitten siirtyen Israelin ja Jumalan väliseen liittoon.- Anonyymi
No niinhän se on kuin videossa kerrotaan.
- Anonyymi
muslimit ei saa murhattua juutalaisiavaan heille itselleen koittaa kuoltuaan helvetti? Heidän murhat ja valheet todistavat heidät syyllisiksi?
a. ei
b. kyllä - Anonyymi
Jumala on kaikkien kansojen Jumala ei pelkästään Israelin. On suorastaan Raamatun vastaista ottaa uskovina kantaa sotivien osapuolten väliseen konfliktiin. Se ei ole meidän vastuulla vaikka kamalaa onkin aina kun soditaan. Totuus uskovat on se, ettei Jumala ole kenenkään sotivan valtion puolella. Ei Israelin eikä palestiinalaisten eikä Ukrainalaisten tai Venäläisten. Pikemminkin Jumala tuntee suurta murhetta kun hänen kuvakseen luodut ihmiset tappavat julmasti toisiaan.
Vai kuvitteletteko että hän hyväksyy tuollaiset konfliktit jossa kuolee siviilejä ja lapsia jotka ovat täysin syyttömiä. Jos Jumala tukisi ja hyväksyisi jommankumman osapuolen toiminnan tuolla alueella, hän olisi puolueellinen eikä sellainen kuulu Jumalan oikeudenmukaisuuteen eikä sellainen Jumala olisi rakkautemme arvoinen. Hän todella tuomitsee sodat Jeesuksen omilla sanoilla. Jeesushan osoitti ettei kukaan väkivaltaan syyllistyvä perisi Jumalan valtakuntaa. Pitäisi rakastaa jopa vihamiestään jos uskova väittää seuraavansa Jeesusta. Jeesus itse sen sanoo Raamatussa. Joka vihaa ”lähimmäistään” hänellä ei ole perintöä Jumalan Valtakunnassa eli ovet sulkeutuvat jokaiselta sellaiselta ihmiseltä. Ja eikö tuo valitettava tilanne tuolla konfliktialueella ole jatkuvaa rakettien ampumista puolin ja toisin ja kosto elää kymmenkertaisena.
Onko tämä edellä mainittu ” lähimmäisen rakastamista” joka on yksi vaatimus jotta voi seurata Jeesusta? Kukin voi vastata itse!
Maailma on täynnä Paholaisen henkeä ja tekokristittyjä, jotka kuvittelevat olevansa uskovia. Mutta näiden yksilöiden teot puhuvat muuta kieltä. Jumalan valtakunta on rakkautta eikä vihaa ja väkivaltaa. Yksikään kansakunta minkä luulette väärin muka olevan EI ole Jumalan silmäterä tällä hetkellä.
Raamattu:
Teille on opetettu: Rakasta lähimmäistäsi ja vihaa vihamiestäsi. Mutta minä sanon teille: rakastakaa vihamiehiänne ja rukoilkaa vainoojienne puolesta (Matt. 5: 43–44).- Anonyymi
Ok, mutta myös uskovalla on oikeus sanoa mielipiteensä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Israelin Jumala on ainoa Jumala. Hän on ilmestynyt Jeesuksessa. Eikä kukaan ole Jumalan yhteydessä ilman Jeesusta, joka Israelin Pelastaja. Me pakanat saamme tulla siihen Israel-öljypuuhun, joka koostuu juutalaisista. Room. 11:25-27. Muuta pelastusta ei Raamattu opeta.
Myös Joh. 15 luku opettaa samaa. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Saahan sitä rakkaudettomuuttaankin esitellä.
- Anonyymi
Jumalan lupaus on yhä edelleen voimassa ja Jumalan lupauksiata on lupa kertoa: Ja Herra näytti hänelle (Mooses) koko maan: Gileadin Daaniin asti,
koko Naftalin, Efraimin ja Manassen maan, koko Juudan maan aina Länsimereen asti,
Etelämaan sekä Lakeuden, se on Jerikon, Palmukaupungin, laakson, aina Sooariin asti.
Ja Herra sanoi hänelle: "Tämä on se maa, jonka minä valalla vannoen olen luvannut Aabrahamille, Iisakille ja Jaakobille - Anonyymi
Alkuperäiset ja lopulliset Israelin rajat on kirjattu Moos. 15:18-21.
Nämä rajat tulevat voimaan seuraavan suursodan loputtua, kun 20 miljoonaa juutalaista muuttavat kaikkialta maailmasta takaisin omaan kotimaahansa Israeliin.
Siellä mainitaan mm. Heetin suurvalta, joka oli Aabrahamin aikana nykyisen Turkin kohdalta Israeliin asti. Se alue kuuluu juutalaisille. - Anonyymi
Palestiinalaiset ovat koko väestönä yhteisrintamassa Hamasin kanssa valmistaneet aseistuksen ja hyökkäyksen Israelia vastaan. He kaikki ovat siis mukana sotimassa tarkoituksenaan tuhota Israel.
Israelilla on nyt vaikea tilanne saada hävitettyä Gazan sairaalan kellarista Hamasin sotilastukikohdan. Siellä on terroristien yksi piilopaikka.- Anonyymi
Älä viitsi valehdella. Tavallisilla palestiinalaisilla ei ole mitään tekemistä Hamasin iskun kanssa. Israel on sulkenut heidät avovankilaan Hamasin kanssa. Jumala on oikeudenmukainen, eikä puolueellinen. Sekä Israelin johto että Hamas tuomitaan teoistaan. Tuhansien siviilien - naisten ja lasten - lahtaaminen ei ole puolustussotaa. Se on sotarikos. Jumala ei siunannut Israelin syntiä raamatun aikoina, eikä Hän katso sitä sormien läpi nytkään. Ymmärtäkää Israelin siunaamisen ja synnin siunaamisen ero.
Anonyymi-ap
2023-10-07 19:05:35
Nyt on menossa jo toinen vakava sota
Yhtyvätkö nämä kaksi sotaa? Mielestäni kyllä.
++++++++++
Ei täällä mitään sotia käydä.
Kaksi kansanmurhaa on käynnissä.
Sodissa tappelee sotilaat.
Kansanmurhissa tapetaan myö siviilit.
netanjehu ei jätä Gazasta jäljelle muuta kuin
rauniot ja mädäntyneet ruumiit.
...raamattu niin se pyhäkirja se ikiaikojen totuus mikä tietää menneen
sekä tulevan se jonka paikalliset Lönnrutit perimätietoina
kirjoitti. Sama kirja minkä oikein lukemisesta väitellään jatkuvasti.....- Anonyymi
Muslimit etsivät juutalaisia murhatakseen :
https://www.youtube.com/watch?v=klwKXZKtfBs - Anonyymi
Höpö höpö. Näillä sodilla ei ole mitään tekemistä toistensa kanssa. Mistä te oikein näitä satuja keksitte?
- Anonyymi
Israel on unohtanut Jumalan sille ja muullekkin ihmiskunnalle antaman "käskyn". "Älä tapa".
Jo aamoisina aikoina Juutalaiset olivat ylenpalttisen agressiivisia. Tästä mm. lähes kaikkien hyvin tuntema Goljatin ja Davidin taistelu. Ehkä siksi juuri Jumala antoi 10 käskyään juuri Juutalaisille. Kun he eivät kuitenkaan sitä tarpeeksi noudattanut lähetti Jumala, ainokaisen Poikansa - Jesuksen heitä siinä opastamaan. Mitä Juutalaiset tekivät Hänelle? Tappoivat ristinnaulitsemisen kautta.
Tänä päivänä Juutalaiset Israelin valtion muodossa ovat yhtä agressiivisiä ja tappavat lähes kaikki vastaantulevat arabit. He ovat täysin välinpitämättömiä heidän Jumalansa käskyille samoinkuin YKn päätöksillekkin.
Kuinkakohan kauan Jumala jaksaa katsoa heiltä tälläistä "Jumalatonta" menoa?- Anonyymi
Nähtäväksi jää.
- Anonyymi
Nyt on tullut se aika, että sanomia sodista kuuluu joka päivä. Kaikki uutiset puhuvat sodista, maanjäristyksistä luonnonkatastrofeista.
- Anonyymi
Itkettää ja karmii.......missä päin maailmaa olisi turvassa ydinpommilta.mielisairaudetkin lisääntyneet varmaan siksi kun pelottaa liikaa. Lähes kaikki tajuaa että ydinsota alkaa ennemmin tai myöhemmin Joku kahelimaista sen aloittaa.Iranhan sanoo vannovansa tuhon Israelille ja ydinpommi heillä taitaa olla valmiina.
Aloittajalle....Aina on tervettä valvoa.
Valvokaamme siis.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 663195
Sinä saat minut kuohuksiin
Pitäisiköhän meidän naida? Mielestäni pitäisi . Tämä värinä ja jännite meidän välillä alkaa olla sietämätöntä. Haluai272253Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan
Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä681839Loukkaantunut lapsi on yhä kriittisessä tilassa
Seinäjoella Pohjan valtatiellä perjantaina sattuneessa liikenneonnettomuudessa loukkaantunut lapsi on yhä kriittisessä t261688Tiedän, että emme yritä mitään
Jos kohtaamme joskus ja tilaisuus on sopiva, voimme jutella jne. Mutta kumpikaan ei aio tehdä muuta konkreettista asian161391- 281361
Näin pitkästä aikaa unta sinusta
Oltiin yllättäen jossain julkisessa saunassa ja istuttiin vierekkäin, siellä oli muitakin. Pahoittelin jotain itsessäni61256Mitä, kuka, hä .....
Mikähän sota keskustassa on kun poliiseja on liikkeellä kuin vilkkilässä kissoja281230Taisit sä sit kuiteski
Vihjata hieman ettei se kaikki ollutkaan totta ❤️ mutta silti sanoit kyllä vielä uudelleen sen myöhemmin 😔 ei tässä oik101177Noh joko sä nainen oot lopettanut sen
miehen kaipailun jota sulla EI ole lupa kaivata. Ja teistä ei koskaan tule mitään. ÄLÄ KOSKAAN SYÖ KUORMASTA JNE! Tutu631157