Gfn:n yrityssaneerauksesta keskustellaan parhaillaan toisella topicilla. Mikähän on tilanne veronmaksajien kustantamalla viemäriputkella Timitran jätevesilaitokselta teollisuuskylän allaskompostorille? Milloinkas rakentaminen alkaa? Onkos kilpailutus tehty EU:n vaatimukset mm. De Minimis-sääntö huomioiden jne. Vai pöhistäänkö tässäkin hankkeessa yrityssaneeraukseen?
Veronmaksajien p__kaputki Teollisuuskylään
12
438
Vastaukset
- Anonyymi
Kepu kusetus. Sama. Kun gfn.
- Anonyymi
Pielisen Bio on Lieksan kepujen ja kokoomuksen hanke.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Pielisen Bio on Lieksan kepujen ja kokoomuksen hanke.
"komponenttipula" on rahapula!
- Anonyymi
😋😋😋😍😍😍😍😋😋😋
😋 Nymfomaani -> https://ye.pe/finngirl21#18044389Q
🔞❤️💋❤️💋❤️🔞💋❤️💋❤️💋🔞
- Anonyymi
Kaupunginhallitus valtuutti kaup.hallituksen puh.johtajan paskaputken rakennusurakan hankinnan Määttäsen ja Patjan päätettäväksi.
Onko paska putken rakentaminen aloitettu ja mikä oli firma ja kokonaishinta? Tästä ei ole kuulunut mitään???!!! - Anonyymi
EI KAI KULTTUURI LÄHEISET PULIPENKIT LIEKSASTA HÄVIÄ. KOKOOMUS LEIPOKOON PASKASA KEHÄ 3 SISÄPUOLELLA.
- Anonyymi
Kokoomus ja kepu on vinkunut Siunsoten maksuista, mutta paskaputken kustannuksista ei vingu kummankaan puolueen valtuutetut.
- Anonyymi
Mitähän kommentoivat "Eri tekniikka"- persu ja "Rekka viikossa"- kokoomuslainen?
- Anonyymi
Eikö kysytty "maakunnan kehittäjää" mukaan? 😂
https://yle.fi/a/74-20054183- Anonyymi
Taitaa tämä pysyä kaukana Lieksasta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Taitaa tämä pysyä kaukana Lieksasta.
Ai maakunnan kehittäjäkö?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ai maakunnan kehittäjäkö?
Onhan se jo talonsakin myynyt.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1848495
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k264608- 504158
- 583679
- 513166
- 502930
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä262636- 382404
Anteeksi kun käyttäydyn
niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv382093- 292076