Sustamusi mustasusi

Kaikille hyvää yötä. 🌃🐺

35

294

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Kasvatan itestäni sellasen vitun mörön että penkkaan 200 kiloa sarjaa katsotaan kelpaako sitten? Vai mikähän on sitten vi,alla? On VlTTU kummam;?!

      • Tuota, mielestäni se ei ole kiinni siitä, paljonko penkkaat... treenaa mieluummin ihan itsesi vuoksi. Harjoita myös henkisiä juttuja.


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Tuota, mielestäni se ei ole kiinni siitä, paljonko penkkaat... treenaa mieluummin ihan itsesi vuoksi. Harjoita myös henkisiä juttuja.

        Kun tulonseni on paskoja sun mielestä


      • Anonyymi

        Sä oot ihan pimee...En mä voi ku nauraa...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sä oot ihan pimee...En mä voi ku nauraa...

        Anteeks tuli väärään kohtaan...Tolle podari teeskentelijälle piti mennä...Hassuja unia Hukalle..T Hymiötön...


      • Anonyymi kirjoitti:

        Anteeks tuli väärään kohtaan...Tolle podari teeskentelijälle piti mennä...Hassuja unia Hukalle..T Hymiötön...

        Ok, kiitos sinulle ja kivoja unia hymiöttömälle. 😊


      • Anonyymi

        Anteeks kauheesti...Mutta, kun sehän tässä niin hassun hauskaa onkin, kun ei mitään paikkaa näiltä yli innokkailta löydä...Aina sama juttu...


    • Kiitos samoin💤 onko susta normaalia että energiajuoma alkaa väsyttää vaan? 😁

      • Anonyymi

        Mä toivotin sulle päivällä kivaa viikonloppuu 😊 mitä energiajuomaa juot?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Mä toivotin sulle päivällä kivaa viikonloppuu 😊 mitä energiajuomaa juot?

        Aijaa…? Redbullia join. En ymmärrä miten sillä on minuun sellanen nukuttava vaikutus?


      • On se minullekin joskus käynyt. 😃


      • mustasusi kirjoitti:

        On se minullekin joskus käynyt. 😃

        Redbull antaa siivet höyhensaarille 😂


      • Anonyymi
        Prinsessasi kirjoitti:

        Aijaa…? Redbullia join. En ymmärrä miten sillä on minuun sellanen nukuttava vaikutus?

        Se nostattaa verensokeria nopeasti ylös jonka jälkeen se droppaa ja alkaa väsyttämään.


      • Prinsessasi kirjoitti:

        Redbull antaa siivet höyhensaarille 😂

        Se on vaan hyvä, jos olet käymässä nukkumaan. 😁


      • Prinsessasi kirjoitti:

        Redbull antaa siivet höyhensaarille 😂

        Nocco toimii minusta paljon paremmin. Siinä ei ole sokuria.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Se nostattaa verensokeria nopeasti ylös jonka jälkeen se droppaa ja alkaa väsyttämään.

        Niin se voi olla. Yleensä juon sokerittomia, niistä tulee enemmänkin se piristävä vaikutus.


      • mustasusi kirjoitti:

        Nocco toimii minusta paljon paremmin. Siinä ei ole sokuria.

        Niin toimii. Mikä on sun lempparimaku?


      • Anonyymi
        Prinsessasi kirjoitti:

        Niin se voi olla. Yleensä juon sokerittomia, niistä tulee enemmänkin se piristävä vaikutus.

        Noniin, siitä se siis johtuu. Niissä sokerillisissa onkin paljon sokeria. Itse olen vähentänyt niiden juontia nyt, tai ainakin yrittänyt 😂


      • Prinsessasi kirjoitti:

        Niin toimii. Mikä on sun lempparimaku?

        Tykkää siitä focus, kola. Ja cloudy soda, ja se musta jossa oransseja raitoja. Oon maistanut varmaan niitä kaikkia. Aina töissä ostan. 😃


      • mustasusi kirjoitti:

        Tykkää siitä focus, kola. Ja cloudy soda, ja se musta jossa oransseja raitoja. Oon maistanut varmaan niitä kaikkia. Aina töissä ostan. 😃

        Mä tykkään ylikaiken sellaisesta kun Watermelon Crush. Lähikaupassa myytiin joku aika sitten, nyt ei oo pitkään aikaan ollut sitä… hyvää on myös Rasperry Blast ja ainakin sitten se uusi Golden era. ✌🏻


      • Prinsessasi kirjoitti:

        Mä tykkään ylikaiken sellaisesta kun Watermelon Crush. Lähikaupassa myytiin joku aika sitten, nyt ei oo pitkään aikaan ollut sitä… hyvää on myös Rasperry Blast ja ainakin sitten se uusi Golden era. ✌🏻

        Moi. Tuota Watermelon Crushia en ole vielä maistanut. En kovin paljon tykkää kyseisestä hedelmästä muutenkaan. Mutta täytyy maistaa joku kerta kuitenkin . Nuo pari muuta on tosi hyviä kyllä. 😃


      • mustasusi kirjoitti:

        Moi. Tuota Watermelon Crushia en ole vielä maistanut. En kovin paljon tykkää kyseisestä hedelmästä muutenkaan. Mutta täytyy maistaa joku kerta kuitenkin . Nuo pari muuta on tosi hyviä kyllä. 😃

        Itse valitsen aina kaikkea missä on vesimeloni makuna. Juomat, karkit yms. 😁


      • Prinsessasi kirjoitti:

        Itse valitsen aina kaikkea missä on vesimeloni makuna. Juomat, karkit yms. 😁

        No voi ei. Siinä ei ollakaan sitten samiksia. 😅


      • mustasusi kirjoitti:

        No voi ei. Siinä ei ollakaan sitten samiksia. 😅

        Harmillista mutta rakastan vesimelonin makua😆


      • Prinsessasi kirjoitti:

        Harmillista mutta rakastan vesimelonin makua😆

        Minulle greippi ja sitruuna on hedelmien mauista parhaimmat. Myös päärynä. 🍋🍐


    • Anonyymi

      Keksin palindromin, kheh kjih.

      M u s t a s u s i

      A m i s t u s s u

      • Olipas huono...


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Olipas huono...

        Tiedätkö edes mikä on palindromi?


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Olipas huono...

        Anagrammihan tuo olikin tosiaan. Eikö sulla ole yhtään huumorintajua?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Anagrammihan tuo olikin tosiaan. Eikö sulla ole yhtään huumorintajua?

        No niin. 😁


    • Anonyymi

      Kiitos. hyvää yötä. Kohta alkaa, muinaiset avaruusolit, että sitten nukkumaan.

      • Ai tykkäät siitä? Suosittelen Graham Hancockin Sivilisaatiot ennen ihmistä sarjaa.


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Ai tykkäät siitä? Suosittelen Graham Hancockin Sivilisaatiot ennen ihmistä sarjaa.

        Jos tulee vastaan, jos luoja suo, niin katson. :)


      • Anonyymi kirjoitti:

        Jos tulee vastaan, jos luoja suo, niin katson. :)

        YouTubestakin löytyy kyseisen miehen haastatteluja yms. Joe Rogan on myös suositeltava.


    Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Miksi jollain jää "talvi päälle"

      Huvittaa kastoa ullkona jotain vahempaa äijää joka pukeutuu edelleen kun olisi +5 astetta lämmittä vaikka on helle keli
      Maailman menoa
      274
      2890
    2. Mitä et hyväksy miehessä/naisessa josta olet kiinnostunut?

      Itse en halua, että miehellä olisi lapsia!
      Ikävä
      215
      1870
    3. Se katse silloin

      Oli hetki, jolloin katseemme kohtasivat. Oli talvi vielä. Kerta toisensa jälkeen palaan tuohon jaettuun katseeseen. Tunt
      Ikävä
      59
      1532
    4. Tiesitkö? Farmi Suomi Kirsikka Simberg on tämän julkkisnaisen tytär - Katso tyrmäävät mallikuvat!

      Oho, aikamoinen ylläri. Tiesitkö?! Kirsikka Simberg on yksi tämän kauden Farmi Suomi -kisaajista. Hänellä ei ole tuttu t
      Suomalaiset julkkikset
      2
      1310
    5. Kaipaaville

      Kerro sun tunteesi ja ajatukset tähän jos et uskalla irl!
      Ikävä
      77
      1208
    6. Tuhdit oluet kauppoihin. Miksi vastustaa?

      8% oluet kauppoihin mutta mikä siinä on että osa politikoista vstustaa ? Kauppa kuitenkin hinnoittelee vahvan oluen ni
      Maailman menoa
      258
      1144
    7. Miten haluaisit

      Että reagoisin jos näkisin sinut nyt?
      Ikävä
      80
      1042
    8. Sinua tulen kyllä ikävöimään pitkään nainen

      mutta oli pakko tehdä päätös oman mielenrauhan vuoksi. Toivottavasti saat elämältä kaiken mitä haluat.
      Ikävä
      52
      983
    9. Tärkeä kysymys!

      Haluatko sinä, mies, minut?
      Ikävä
      79
      930
    10. Asiallinen lähestyminen

      Mitä on asiallinen lähestyminen?? Tietääkö tai tajuaako kukaan, varsinkaan miehet??? Eilen NELJÄNNEN kerran jouduin isk
      Sinkut
      142
      794
    Aihe